Maar er zijn ook veel mensen die daar helemaal niets van moeten hebben en dus eigenlijk vechten voor hun eigen onderdrukking.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je gaat wel makkelijk voorbij aan het feit dat de droom van sommige van deze mensen nu juist een islamitische staat IS.
Waar ik op doel is dat kiezen, welke keuze dan ook, veel belangrijker is dan dat er voor je gekozen wordt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:00 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
En er staat nergens dat er voor fundamentalisten is gekozen. Dat gespeculeer de hele tijd.. Eerst maar eens zien wat er gebeurd!
Moeten ze voor soms voor de VS kiezen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef stekelzwijn het volgende:
Het ergste is dat in mijn ogen de bandiet Mubarak wordt vervangen door andere bandieten die vrolijk verder gaan met het onderdrukken van de bevolking, nu vanuit een andere, religieuze, invalshoek.
Ik vind het geweldig dat de mensen vechten voor het verwezenlijken van hun droom, maar vrees dat de situatie in het land er nog veel slechter op wordt.
Zowel VS als MB hoeft niet, andere mogelijkheden zijn er natuurlijk ook nog.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef t-8one het volgende:
[..]
Moeten ze voor soms voor de VS kiezen?
De VS die Mubarak steund!
daar ben ik erg pessimistisch over.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef yavanna het volgende:
[..]
Zowel VS als MB hoeft niet, andere mogelijkheden zijn er natuurlijk ook nog.
Als ik het goed heb gelezen/gezien werden deze terug gedrongen, iig heeft de Anti-mubarak club alles op Tahrir nog onder controlequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef nattermann het volgende:
Hoe zit het nou met dat volk op die brug, die richting de anti-mubarak ging?
indd. ook goeie foto's .. had je deze al gezien ; ; http://www.flickr.com/pho(...)8900/in/photostream/quote:
ik hoop hetquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef yavanna het volgende:
[..]
Zowel VS als MB hoeft niet, andere mogelijkheden zijn er natuurlijk ook nog.
Laten we hopen dat je er naast zit dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
daar ben ik erg pessimistisch over.
Aah oké.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gelezen/gezien werden deze terug gedrongen, iig heeft de Anti-mubarak club alles op Tahrir nog onder controle
De Nederlandse TV en het Kabinet is al net zo corrupt als de VS.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef Huisjurist het volgende:
NOS die alleen pro Mubarak beelden aan het uitzenden is, schandalig.
Eens!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef yavanna het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je er naast zit dan.
Dat het betalingsverkeer anders compleet stilstaat zal ook wel bijgedragen hebben aan deze actie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef t-8one het volgende:
Meesterlijke zet ook van Muboefrak om internet aan te zetten, zo kan iedereen in Egypte zien wat er gebeurt als je niet netjes luistert.
ze zei er wel bij dat ze betaald waren .. i.i.g. ietsquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef Huisjurist het volgende:
bron?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef deleriouz het volgende:
Capitualtie van pro-Mubu's op de Qasr-al-Nil brug
Beter opletten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef Huisjurist het volgende:
Naah je kan toch echt niet zeggen dat de berichtgeving van NOS nu pro-Mubarak is hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef Huisjurist het volgende:
Idd, was net zelfs een special waar ze een persoon uit egypte aan de lijn hadden (via een egyptische familie) die 200 pond aangeboden kreeg om mee te protesteren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Naah je kan toch echt niet zeggen dat de berichtgeving van NOS nu pro-Mubarak is hoor.
http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/41385989#41385989quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef Marrije het volgende:
Ik zie alleen maar herhalingen, iemand die ziet wat er op dit moment gebeurt?
Zozo, toe maar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Israeli defense minister Ehud Barak said Egyptian President Hosni Mubaraks time has ended.
ambulancesquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:10 schreef Infection het volgende:
Is dat allemaal politie op CNN? Of zijn dat ambulances?
'foei!'quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:10 schreef t-8one het volgende:
Amerika trouwens al met een officiële reactie gekomen?
Allereerst knul, is er sprake van een constatatie, dat jij blind bent, of niet keek het moment waarop ik het bericht plaatste, is een gegeven, maar ga geen simplistische antwoorden geven. Waar jij totaal geen weet van hebtquote:
Niet meer zo "voorzichtig" idd. Ze lezen mee op Fok!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Naah je kan toch echt niet zeggen dat de berichtgeving van NOS nu pro-Mubarak is hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |