Jezus, serieus? Wat een hel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:50 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Niks strange aan, ik heb mensen in de fik zien staan 2 uur terug

er werd toen ook gezegd dat er met kokend water werd gegooid ( vanaf die gebouwen)quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:50 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Niks strange aan, ik heb mensen in de fik zien staan 2 uur terug

Dat was nog het minste denk ik zo. Heb dingen omlaag zien gaan met de afmetingen van een tv.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
er werd toen ook gezegd dat er met kokend water werd gegooid ( vanaf die gebouwen)

yup, ik kan het bevestigen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus, serieus? Wat een hel.

quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef RobertVH het volgende:
[..]
In een uur tijd zijn er zeker een stuk of 500 molotov cocktails heen en weer gesmeten

gewoon een lazerlampje op dealextreme gekochtquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef deleriouz het volgende:
Groene lasers op AJA. Komt Tiesto draaien?

Mubarak's laatste poging iedereen te verjagen. Ben bang dat het hem gaat lukken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef deleriouz het volgende:
Groene lasers op AJA. Komt Tiesto draaien?

Kan nog vies tegenvallen, als je kijkt waar die Egyptenaren allemaal naar luisteren..quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Mubarak's laatste poging iedereen te verjagen. Ben bang dat het hem gaat lukken.

Op sommige momenten zag ik minutenlang 1 molotov per 2 seconden gegooid worden, ben je al snel over de 50 heen hoor!!quote:

quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef t-8one het volgende:
[..]
gewoon een lazerlampje op dealextreme gekocht

Gewonden denk ik?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
AJE: 'Officiële' dodental 403, verwachtingen zijn uiteraard veel hoger.

CNN Heeft het over 400 gewonden en 1 dode... klopt natuurlijk niets van.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
AJE: 'Officiële' dodental 403, verwachtingen zijn uiteraard veel hoger.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |