Iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Whehe, dat is precies de bedoeling. Daar heeft ie 10 jaar voor gestudeerd man
Ayman-TVquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Welke links volgen jullie allemaal?
Kudos voor de beste man, hij zegt wat mooie woorden maar aan het eind van de rit koop je er niks voorquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Whehe, dat is precies de bedoeling. Daar heeft ie 10 jaar voor gestudeerd man
ik aje, maar ik geloof dat je daar niet moet zijn voor de spectaculaire beelden op dit moment.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Welke links volgen jullie allemaal?
quote:Q: Is Mubarak a dictator
A: We believe that Mubarak has the opportunity to show his true face now
daar zijn de beelden van de brug thnx! die link kende ik nog niet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:28 schreef Mike-Style het volgende:
http://www.france24.com/fr/tv-en-direct-chaine-live
Alleen de anti's arresterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef -jos- het volgende:
@mariamali7: Police are out in the checkpoints and are arresting people on their way home from the protests. Be careful! Please RT #Jan25
Mosques and appartmentsin the squadquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
8:00: Demerdash hospital medic told Al-Masry Al-Youm that ambulances heading to Tahrir square are prevented from getting there. She added that hundreds of protesters are kept in mosques and apartments in the square.
bron; http://www.almasryalyoum.com/en/news/tahrir-updates-2-0
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef rakotto het volgende:
En de poppenkast bij de Azhar beginnen weer te spelen.![]()
![]()
![]()
De mufti zegt dat iedereen nu naar huis moet.![]()
Sterf kut hond.
waarom geen beelden meer van het museum??quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef raistlin6 het volgende:
Museum battle is massive. This is basically a war now. Massive barricades up, burnt trucks etc being held by first line of men. #jan25
Waarom zouden de thugs in godsnaam het museum kapot willen maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef raistlin6 het volgende:
Museum battle is massive. This is basically a war now. Massive barricades up, burnt trucks etc being held by first line of men. #jan25
Licht was uit daar toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:33 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waarom geen beelden meer van het museum??
Zwartmaken van de Antiquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Waarom zouden de thugs in godsnaam het museum kapot willen maken?
Demonstranten de schuld gevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Waarom zouden de thugs in godsnaam het museum kapot willen maken?
Dat en het is momenteel hun enige kans om het plein op te komen via die straat langs t museum.quote:
Vrijdag na het middaggebed en een motiverende preek van een Imam?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:35 schreef gupke_ het volgende:
NRC Live:
De demonstranten op het Tahrir-plein lijken zich op te maken voor gevechten (via Ivan Watson), hij twittert:
gaat niet goed zo
wat zal dat vrijdag dan wel niet worden?
een Veldslag?
serieus? ik ben ff tussendoor weggeweest , toen het redelijk rustig leek , dus dit wist ik niet (als dit serieus is ..)quote:
Of, van het weekend opgehaaldquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ned 1
19:25 De Centrale Huisartsenpost
20:00 NOS Journaal
20:30 Tussen kunst & kitsch
Vanavond vast een speciale aflevering over Egyptische kunst! Ja, dat ligt al dertig jaar op de zolder
Ik weet niet waar dit beeldje vandaan komt, zou kunnen dat het vorige week nog in een museum stondquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ned 1
Vanavond vast een speciale aflevering over Egyptische kunst! Ja, dat ligt al dertig jaar op de zolder
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ned 1
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit beeldje vandaan komt, zou kunnen dat het vorige week nog in een museum stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |