Weinig tot niks. Er is nu wel een groep thugs onderweg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:27 schreef Ugjerke het volgende:
Uurtje weg geweest, wat heb ik gemist?
Denk eerder dat zijn risico nu is geüpgrade van vervolging tot executiequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Mubarak neemt het risico om strafrechtelijk vervolgt te worden op het moment dat hij uit zijn ambt is gezet of zelf opstapt.
Hmm interesting..quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:27 schreef Carine-C het volgende:
Dima_Khatib Dima Khatib
by monaeltahawy
We will soon be providing you with photos of Ministry of Interior IDs found on attackers captured by protesters #jan25 #egypt
3 minutes ago
van wie @ wie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:28 schreef superworm het volgende:
Ssirgany Sarah El Sirgany
RT @ianinegypt: Heavy gunfire ringing out over downtown Cairo. #jan25 #egypt
Sowieso,Deze man het recht ontdoen van het nog leiding mogen kunnen geven van grote groepen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk eerder dat zijn risico nu is geüpgrade van vervolging tot executie
Om vervolgens die vrouwen en mannen als "hakbars" (quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:26 schreef -jos- het volgende:
Via geenstijl, de dames halen de stene uit het plein, de mannen gooien
[ afbeelding ]
quote:NRC Live:
Een producer van Al Jazeera in Kairo meldt dat het personeel van het Hilton Hotel kamers onderzoekt op camera's en dat bewakers deze confisqueren.
Lichten zijn al weer aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
RT @RamyYaacoub: Lights off in #Tahrir square. God help us all #Jan25 #Cairo #Egypt
Staan nog aan op tvquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
RT @RamyYaacoub: Lights off in #Tahrir square. God help us all #Jan25 #Cairo #Egypt
Op ALE nog aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wees es duidelijker??quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
Er staat nu wat te gebeuren geloof ik?
Welke stream/zender?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Cubewood. het volgende:
Ik kan hier op me werk niet naar die stream en alleen naar het geluid luisteren, maar ik hoor net een explosie en schieten, wat gebeurt er?
onduidelijk, reporter hoorde een explosie maar niks te zien op geen enkele streamquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Cubewood. het volgende:
Ik kan hier op me werk niet naar die stream en alleen naar het geluid luisteren, maar ik hoor net een explosie en schieten, wat gebeurt er?
Niets te zien op AJE en AJAquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Cubewood. het volgende:
Er komen thugs vanaf de brug aan. Vrouw op AJE hoorden explosies. Er wordt geschoten. Het leger zou aan het ingrijpen zijn?quote:
Een strafbedreiging is een kwalificatie voor het delict of meerdere delicten die gepleegd zijn. Een vervolging is echter een strafrechtelijke procedure dat gestart is door de openbare aanklager. Speculeren over de strafmaat is irrelevant op dit moment.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk eerder dat zijn risico nu is geüpgrade van vervolging tot executie
Zie het, weet niet wie het zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:31 schreef yavanna het volgende:
Blokkade gemaakt door pro's? op euronews
zie 1e post dutchpaparazziquote:
AJEquote:
quote:
zou tijd worden, nog niks te zien op tv of bevestigdquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:32 schreef mazaru het volgende:
@Jan25voices: Breaking LPC: Army is firing on 'thugs' trying to disrupt demonstration. Recording
als ze maar op de goeie kant schietenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:32 schreef mazaru het volgende:
@Jan25voices: Breaking LPC: Army is firing on 'thugs' trying to disrupt demonstration. Recording
Bedankt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:31 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/list/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
AJA is Arabische versie, hebben vaak ook andere beelden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:33 schreef Proletariaat het volgende:
Is AJA nou hetzelfde als AJE? :\
AJA heeft zelfde als AJE alleen met dubbel beeld waarbij het rechterdeel een andere stream laat zienquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:33 schreef Proletariaat het volgende:
Is AJA nou hetzelfde als AJE? :\
Tony blairquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:33 schreef Monidique het volgende:
Moebaraks moordende bruinhemden, exponenten van de "stabiele" bondgenoot van het Westen en Israël. Maar wel een moedig man, aldus massamoordenaar Tony Blair.
AJA en AJE zijn rustig op het momentquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:35 schreef Proletariaat het volgende:
Op welke stream is wel iets te zien of is er op het moment niks spectaculairs aan de gang?
Zal tijd worden.quote:
Gebeurt buiten beeld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:35 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik zie anders maar weinig gebeuren het afgelopen uur.
Ik kon de intro niet horen... Wie is het & waar doet hij bezwaar tegen hebben?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:34 schreef Floxxx het volgende:
lol @ interviewee, "i strongly object" :p
quote:NRC Live:
Volgens de Egyptische staatstelevisie is er één dode gevallen, een "dienstplichtige". Dat een politieagent of een soldaat zijn.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef superworm het volgende:
ArabVoicesSpeak Samar Dahmash Jarrah
lines at White House very busy but plz call to stop massacre of Freedom seekers 1-202-456-1111 #jan25 #Egypt
lol ik belde, idd "White House?", hing perplex meteen weer op
De pro's en de anti's. Beelden van vanmiddag. Het is daar op het moment donker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef deleriouz het volgende:
Op AJA gaan ze weer los. Weet iemand wie dat zijn?
Zag het ook al. Ik ga ook even bellen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef superworm het volgende:
lines at White House very busy but plz call to stop massacre of Freedom seekers 1-202-456-1111 #jan25 #Egypt
quote:As expected Mubarak and his regime have been preparing a scheme to attack our great protesters.
There is a civil war currently in Al Tahrir protesters thanks to the NDP thugs and there are currently dead and injured among the peaceful protesters , I want to cry and scream.
We understand the plan now , the police forces were resting during all those days. The NDP businessmen tycoons reportedly like Hassan Ratab and Mohamed Kamal paid money to thugs and to their employees and workers in order to launch these huge
The Egyptian ministers Siyad Mashal and Sameh Fahmi have ordered the workers and employees of the state owned companies and factories to go in to pro-Mubarak protests.
Anas El-Faki has ordered the employees of the ERTU to join the fake pro-Mubarak protests.
Eye witnesses say that the thugs were gathered from the populated areas in to truck for LE 50-100.
Foreign journalists were attacked and harassed , their equipment was smashed. Anderson Cooper was attacked by the thugs of Mubarak in Cairo. The NDP thugs tried to break in to Al Shorouk newspaper HQ terrorizing its journalists who left their work to protect themselves and their building.
There were horses and camels used against the protesters , some say that these horses and camels came from Al Harm area while others including me believe that these are the horses and camels of the MOI especially the Hagna borders security is known for camels and whips ,also I saw horses used in the CSF once at Cairo
According to eyewitnesses among the Pro-Mubarak there are members of the police force from the CSF , police agents and state security officers. The protesters at Tahrir managed to arrest thugs who turned to be members of the police force according to their IDs
MOI issued an urgent statement insisting these are not members of the police force and Emaad El-Din Adeeb is insisting that these IDs were stolen.
Questions :
Why did the army leave the thugs enter with their weapons like that ??
Why did the army leave the thugs attack the protesters like that ??
The army has sold us so far or to be correct the commanders of the army have sold us.
Dostor News reports that Shafik is threatening to resign.
Somebody saves the people in Al Tahrir there are children , women and elderly there !!
The thugs are blocking Kasr Al Nil bridge , people cant get to Al Tahrir to deliver the medical supplies and aids.
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.htmlquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
De pro's en de anti's. Beelden van vanmiddag. Het is daar op het moment donker.
Ik heb het over Al Jazeera Arabic, die beelden zijn livequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
De pro's en de anti's. Beelden van vanmiddag. Het is daar op het moment donker.
Probeer het nog eens. Zeg dat ze schuldig zijn aan massamoord als ze niet ingrijpen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef superworm het volgende:
ze zei ook iets over proisrael .. ( kon niet goed volgen ) kweet alleen dat hij iets antwoorde in de trand van waar ik 30 jaar geleden werkte is niet relevant /.... zoietsquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kon de intro niet horen... Wie is het & waar doet hij bezwaar tegen hebben?
Zodra ik staatstelevisie zie staan geloof ik ongeveer het tegenovergestelde.quote:
Ik zat naar AJE te kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Mike-Style het volgende:
[..]
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html
Moet je toch echt wel beter kijken.
Het Witte Huis roept "alle partijen" op tot rust. Alle partijen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeer het nog eens. Zeg dat ze schuldig zijn aan massamoord als ze niet ingrijpen.
gebeurd niet super veel hoor( had je vanmiddag moeten zien )quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Ik heb het over Al Jazeera Arabic, die beelden zijn live
Twitter.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef schommelstoel het volgende:
Kan nu het geen niet meer volgen, neefje op bezoek, is nog te jong voor alle beelden.
Jammer.
1 soldaat dood en 403 gewondenquote:
Is ook het meest verstandige op dit moment.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het Witte Huis roept "alle partijen" op tot rust. Alle partijen!. Dit, deze opmerking, vanaf nu kots ik op de Obama-regering. Maar goed, dit gaat over Egypte en Egyptenaren.
Niet op AJE, die net een live feed van Tahrir op had staan. Inclusief geluidquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef Casah het volgende:
#CNN: We're reporting: live ammo being fired from automatic weapons in Tahrir Square. Jan#25 #Egypt #Mubarak
Nou ja, die zijn in ieder geval geen partijgenoten van Mubarak zoals de PvdA dat wel is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het Witte Huis roept "alle partijen" op tot rust. Alle partijen!. Dit, deze opmerking, vanaf nu kots ik op de Obama-regering. Maar goed, dit gaat over Egypte en Egyptenaren.
Ga eens ergens anders trollenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn in ieder geval geen partijgenoten van Mubarak zoals de PvdA dat wel is.
Bron?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn in ieder geval geen partijgenoten van Mubarak zoals de PvdA dat wel is.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef superworm het volgende:
Ik zie dit niet terug in de live beelden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
Manar Mohsen ManarMohsen Tahrir Square has been taken over by paid thugs. You could see some standing on rooftops throwing rocks at the #Jan25 protesters #Egypt
hij heeft gisteren pauw en witteman gekekenquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik zie dit niet terug in de live beelden?
kon je al op wachten...................klotebakkersquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
Manar Mohsen ManarMohsen Tahrir Square has been taken over by paid thugs. You could see some standing on rooftops throwing rocks at the #Jan25 protesters #Egypt
Laten we wel zeggen, dat nummer moeten wij Nederlanders niet bellen. Dat zou smerige lobby zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef superworm het volgende:
»
Leah McElrath
alphaleah Leah McElrath
#AMERICANS CALL #CONGRESS 202-224-3121 CALL #WHITEHOUSE #202-456-1111 TELL #OBAMA #MUBARAK MUST GO, VIOLENCE AGAINST #EGYPT PEOPLE MUST STOP
OP de grond is alles nog bezet door anti-mubaraka, of de pro's nog op daken staan is onduidelijk eerder vandaag wel, maar laaste uur is relatief rustigquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
God..... ik wil morgen naar de ambassade om symphatie te tonen...... wat heb ik een diep respect voor de demonstrantenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef raistlin6 het volgende:
DailyNewsEgypt The Daily News Egypt
Sources tell Al Jazeera that protests supporting anti-Mubarak demonstrators heading to Tahrir from around Cairo
en de anti's krijgen ook verse troepen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Laten we wel zeggen, dat nummer moeten wij Nederlanders niet bellen. Dat zou smerige lobby zijn.
En hoe stel jij je dat voor, moeten ze Amerikaanse troepen sturen of zo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeer het nog eens. Zeg dat ze schuldig zijn aan massamoord als ze niet ingrijpen.
Ze zouden een generaal kunnen bellen: als Moebarak en zijn kliek er morgen nog zitten, dan stoppen wij met de militaire steun.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En hoe stel jij je dat voor, moeten ze Amerikaanse troepen sturen of zo?
Het is nog niet afgelopen dus...quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef Flashbox het volgende:
richard engel richardengelnbc #egypt.. Protesters say they will regroup tomorrow even if mubarak supports take tahrir by force less than a minute ago via Twitter for BlackBerry®
Wij wonen daar niet!quote:
Dat merken ze pas op de lange termijn, voorlopig heeft Mubarak de VS militair niet nodig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze zouden een generaal kunnen bellen: als Moebarak en zijn kliek er morgen nog zitten, dan stoppen wij met de militaire steun.
Kan niet, Rutte z'n telefoon ligt nog in de wcquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Wij wonen daar niet!![]()
We hebben een eigen gekozen regering, die mag je bellen IMO.
Amerika doet alsof ze wereldheersers zijn, dus dan is White House het gemeentehuis van planeet Aarde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Wij wonen daar niet!![]()
We hebben een eigen gekozen regering, die mag je bellen IMO.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:50 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Kan niet, Rutte z'n telefoon ligt nog in de wc
Heb je naast Jan24voices nog meer om te kunnen volgen dan?quote:
http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coveragequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb je naast Jan24voices nog meer om te kunnen volgen dan?
Super !quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
en http://twitter.com/gpdcairo
Ik denk niet dat dat veel uithaalt, bovendien is dat een beslissing die gevaarlijk kan zijn voor Israel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze zouden een generaal kunnen bellen: als Moebarak en zijn kliek er morgen nog zitten, dan stoppen wij met de militaire steun.
Gezien die pilaren, waarschijnlijk naast het museumquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:50 schreef bokaal het volgende:
Waar is dit? // CNN
[ afbeelding ]
Van wat ik begrijp zijn ze stenen uit de weg aan het halen om mee te gooien.
Lijkt op het beeld midden op Tahrirquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef Badeend1 het volgende:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3 wie zijn dit en wat doen ze
Uit de WikiLeaks blijkt dat het Witte Huis meer over NL te vertellen heeft dan Den Haag. Het is dus nutteloos om Rutte te bellen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Laten we wel zeggen, dat nummer moeten wij Nederlanders niet bellen. Dat zou smerige lobby zijn.
Daarom kan twitter inderdaad ook nooit een nieuwsbron zijn. Best jammer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef msnk het volgende:
Veel trolltweets ook, lastig te zien wie echt zijn en wie flemghhh :/
Dan mogen we het Witte Huis toch bellen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Uit de WikiLeaks blijkt dat het Witte Huis meer over NL te vertellen heeft dan Den Haag. Het is dus nutteloos om Rutte te bellen.
Veel mensen tweeten wat ze op TV zien of van anderen horen, er zit veel staatspropaganda tussen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef msnk het volgende:
Veel trolltweets ook, lastig te zien wie echt zijn en wie flemghhh :/
Dat mannetje van de geheime dienst dat daar zit hoeft alleen maar de trekker over te halen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En hoe stel jij je dat voor, moeten ze Amerikaanse troepen sturen of zo?
Welke twitteraar is dit?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ben net nabij plein geweest, lynch sfeer, veel geschiet. Kan niet op het plein zelf meer komen, zoiets overleef je niet. less than 20 seconds ago via Twitter for iPhone
GPD cairo een paar uur geleden uit mn hoofd.quote:
Wie..?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
sarahrifky RT @Gsquare86: Shubra and Imbaba are now organizing a great march in support of liberation square coming to Tahrir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |