Twitter.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef schommelstoel het volgende:
Kan nu het geen niet meer volgen, neefje op bezoek, is nog te jong voor alle beelden.
Jammer.
1 soldaat dood en 403 gewondenquote:
Is ook het meest verstandige op dit moment.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het Witte Huis roept "alle partijen" op tot rust. Alle partijen!. Dit, deze opmerking, vanaf nu kots ik op de Obama-regering. Maar goed, dit gaat over Egypte en Egyptenaren.
Niet op AJE, die net een live feed van Tahrir op had staan. Inclusief geluidquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef Casah het volgende:
#CNN: We're reporting: live ammo being fired from automatic weapons in Tahrir Square. Jan#25 #Egypt #Mubarak
Nou ja, die zijn in ieder geval geen partijgenoten van Mubarak zoals de PvdA dat wel is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het Witte Huis roept "alle partijen" op tot rust. Alle partijen!. Dit, deze opmerking, vanaf nu kots ik op de Obama-regering. Maar goed, dit gaat over Egypte en Egyptenaren.
Ga eens ergens anders trollenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn in ieder geval geen partijgenoten van Mubarak zoals de PvdA dat wel is.
Bron?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn in ieder geval geen partijgenoten van Mubarak zoals de PvdA dat wel is.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef superworm het volgende:
ArabVoicesSpeak Samar Dahmash Jarrah
lines at White House very busy but plz call to stop massacre of Freedom seekers 1-202-456-1111 #jan25 #Egypt
lol ik belde, idd "White House?", hing perplex meteen weer op
Ik zie dit niet terug in de live beelden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
Manar Mohsen ManarMohsen Tahrir Square has been taken over by paid thugs. You could see some standing on rooftops throwing rocks at the #Jan25 protesters #Egypt
hij heeft gisteren pauw en witteman gekekenquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik zie dit niet terug in de live beelden?
kon je al op wachten...................klotebakkersquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
Manar Mohsen ManarMohsen Tahrir Square has been taken over by paid thugs. You could see some standing on rooftops throwing rocks at the #Jan25 protesters #Egypt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |