Weinig tot niks. Er is nu wel een groep thugs onderweg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:27 schreef Ugjerke het volgende:
Uurtje weg geweest, wat heb ik gemist?
Denk eerder dat zijn risico nu is geüpgrade van vervolging tot executiequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Mubarak neemt het risico om strafrechtelijk vervolgt te worden op het moment dat hij uit zijn ambt is gezet of zelf opstapt.
Hmm interesting..quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:27 schreef Carine-C het volgende:
Dima_Khatib Dima Khatib
by monaeltahawy
We will soon be providing you with photos of Ministry of Interior IDs found on attackers captured by protesters #jan25 #egypt
3 minutes ago
van wie @ wie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:28 schreef superworm het volgende:
Ssirgany Sarah El Sirgany
RT @ianinegypt: Heavy gunfire ringing out over downtown Cairo. #jan25 #egypt
Sowieso,Deze man het recht ontdoen van het nog leiding mogen kunnen geven van grote groepen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk eerder dat zijn risico nu is geüpgrade van vervolging tot executie
Om vervolgens die vrouwen en mannen als "hakbars" (quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:26 schreef -jos- het volgende:
Via geenstijl, de dames halen de stene uit het plein, de mannen gooien
[ afbeelding ]
quote:NRC Live:
Een producer van Al Jazeera in Kairo meldt dat het personeel van het Hilton Hotel kamers onderzoekt op camera's en dat bewakers deze confisqueren.
Lichten zijn al weer aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
RT @RamyYaacoub: Lights off in #Tahrir square. God help us all #Jan25 #Cairo #Egypt
Staan nog aan op tvquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
RT @RamyYaacoub: Lights off in #Tahrir square. God help us all #Jan25 #Cairo #Egypt
Op ALE nog aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wees es duidelijker??quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
Er staat nu wat te gebeuren geloof ik?
Welke stream/zender?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Cubewood. het volgende:
Ik kan hier op me werk niet naar die stream en alleen naar het geluid luisteren, maar ik hoor net een explosie en schieten, wat gebeurt er?
onduidelijk, reporter hoorde een explosie maar niks te zien op geen enkele streamquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Cubewood. het volgende:
Ik kan hier op me werk niet naar die stream en alleen naar het geluid luisteren, maar ik hoor net een explosie en schieten, wat gebeurt er?
Niets te zien op AJE en AJAquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Cubewood. het volgende:
Er komen thugs vanaf de brug aan. Vrouw op AJE hoorden explosies. Er wordt geschoten. Het leger zou aan het ingrijpen zijn?quote:
Een strafbedreiging is een kwalificatie voor het delict of meerdere delicten die gepleegd zijn. Een vervolging is echter een strafrechtelijke procedure dat gestart is door de openbare aanklager. Speculeren over de strafmaat is irrelevant op dit moment.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk eerder dat zijn risico nu is geüpgrade van vervolging tot executie
Zie het, weet niet wie het zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:31 schreef yavanna het volgende:
Blokkade gemaakt door pro's? op euronews
zie 1e post dutchpaparazziquote:
AJEquote:
quote:
zou tijd worden, nog niks te zien op tv of bevestigdquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:32 schreef mazaru het volgende:
@Jan25voices: Breaking LPC: Army is firing on 'thugs' trying to disrupt demonstration. Recording
als ze maar op de goeie kant schietenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:32 schreef mazaru het volgende:
@Jan25voices: Breaking LPC: Army is firing on 'thugs' trying to disrupt demonstration. Recording
Bedankt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:31 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/list/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
AJA is Arabische versie, hebben vaak ook andere beelden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:33 schreef Proletariaat het volgende:
Is AJA nou hetzelfde als AJE? :\
AJA heeft zelfde als AJE alleen met dubbel beeld waarbij het rechterdeel een andere stream laat zienquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:33 schreef Proletariaat het volgende:
Is AJA nou hetzelfde als AJE? :\
Tony blairquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:33 schreef Monidique het volgende:
Moebaraks moordende bruinhemden, exponenten van de "stabiele" bondgenoot van het Westen en Israël. Maar wel een moedig man, aldus massamoordenaar Tony Blair.
AJA en AJE zijn rustig op het momentquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:35 schreef Proletariaat het volgende:
Op welke stream is wel iets te zien of is er op het moment niks spectaculairs aan de gang?
Zal tijd worden.quote:
Gebeurt buiten beeld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:35 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik zie anders maar weinig gebeuren het afgelopen uur.
Ik kon de intro niet horen... Wie is het & waar doet hij bezwaar tegen hebben?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:34 schreef Floxxx het volgende:
lol @ interviewee, "i strongly object" :p
quote:NRC Live:
Volgens de Egyptische staatstelevisie is er één dode gevallen, een "dienstplichtige". Dat een politieagent of een soldaat zijn.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef superworm het volgende:
ArabVoicesSpeak Samar Dahmash Jarrah
lines at White House very busy but plz call to stop massacre of Freedom seekers 1-202-456-1111 #jan25 #Egypt
lol ik belde, idd "White House?", hing perplex meteen weer op
De pro's en de anti's. Beelden van vanmiddag. Het is daar op het moment donker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef deleriouz het volgende:
Op AJA gaan ze weer los. Weet iemand wie dat zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |