Te laat, fuck hen. Hij heeft gelijk, allemaal lekschieten, gewoon all out oorlog nu. Ze zijn toch met meer, breek die teringlijers allemaal af, een voor een.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan een excuus geven voor nog meer geweld??
Die demonstrant die net werd gepakt door pro is echt wel dood hoor, er stonden minstens 20 man om hem heenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef superworm het volgende:
[..]
Meh, schijnt al 100en gewonden, dus zullen ook doden vallen helaas, nu al. Na een uur onrust.
indd, dan maar nu met z'n allequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Te laat, fuck hen. Hij heeft gelijk, allemaal lekschieten, gewoon all out oorlog nu. Ze zijn toch met meer, breek die teringlijers allemaal af, een voor een.
Tofquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef senesta het volgende:
ellozy Ahmed
Pro Mubarak thugs brought horses in their attack!! Horses were taken as war prisoners & now revolutionaries' kids r now riding them #jan25
5 minutes ago
Staan in het vorige topic.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waar zijn die foto's dan met de politie id's?
Thanks, is had de groepen al gelokaliseerd op google maps, maar wist nog niet welke pro en welke anti wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
cairo map
Hoe groepen uit elkaar te houden:
Van het camera standpunt van AJE is het nationaal museum (bijna) altijd gedeeltelijk te zien in de rechter onderhoek!
Zie pic hieronder, dat rode/roze gebouw is het museum:
[ afbeelding ]
de ANTI-Mubarak komen dan van boven(groene lijn op de map), de PRO-Mubarak komen van linksonder(paarse lijn)
Natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Regering ontkent categorisch iets met de tegendemo's te maken te hebben.
Had je dat anders verwacht dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Verrassendquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Duh...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Inderdaad. Als ze bij jou mensen dood maken heb je gewoon het recht om eerwraak op te zoeken. Die hufters neerschieten/steken hoort daar ook gewoon bij hoor. Als ze willen vechten dan kunnen ze dat ook krijgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Te laat, fuck hen. Hij heeft gelijk, allemaal lekschieten, gewoon all out oorlog nu. Ze zijn toch met meer, breek die teringlijers allemaal af, een voor een.
Ik denk dat ze vanaf het Hilton filmen, staat naast de brug (gezien ze over het museum kunnen kijken)quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef -jos- het volgende:
De camera van ALJA staat naast 6th oktober brug. Dit kijkt uit op het PLEIN. Dit betekent dat de mensen dichterbij ALJA = PRO, Mensen verder weg van ALJA = ANTI. Het plaatje bovenin met de kleuren KLOPT -> als ALJA camera echt bij brug staat.
Ik heb een Pro oom in egypte en hij komt, hiep hoi...quote:
KLOPT EN GEEN DISCUSSIE MEER HIEROVER!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb net even gekeken op google maps.
Het gebouw rechtsonder lijkt inderdaad op het museum.
Links-Onder = Corrupte politieagenten.
Rechts-Boven = Anti-Mubarak demonstranten.
Godverdomme zeg, dan ziet het er niet zo goed uit voor de anti's.
Bah, minder....quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef shomila het volgende:
ArabVoicesSpeak Samar Dahmash Jarrah
RT @allawati: Just saw a foreign journalist being chased by a mob with weapons. He was alone. They got him. God help him #jan25
1 minute ago
http://www.nu.nl/buitenla(...)tanders-mubarak.htmlquote:Gewonden
Ook Al-Jazeera meldt gewonden, volgens een verslaggever zijn het er zeker enkele tientallen. Voor zover bekend zijn er geen zwaargewonden, de meeste gewonden hebben kwetsuren aan hoofd of ledematen.
Al-Jazeera meldt bovendien dat de aanhangers van Mubarak mogelijk gewapend zijn. Dat zou het leger, dat zichzelf neutraal heeft verklaard en nog niet heeft ingegrepen, in een lastige positie kunnen brengen.
In een verklaring waarschuwt het leger de pro-president-demonstranten met ingrijpen wanneer ze geweld blijven gebruiken tegen de tegenstanders. Volgens Al-Jazeera heeft het leger wel een van de toegangswegen naar het Tahrirplein afgesloten.
Neequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef horned_reaper het volgende:
HA!!!!!!!!!!!!!!!! zien jullie wel..... ONDER zijn de demonstranten..... boven de pro-mubaraks!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef horned_reaper het volgende:
HA!!!!!!!!!!!!!!!! zien jullie wel..... ONDER zijn de demonstranten..... boven de pro-mubaraks!
damnzzzzzquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef superworm het volgende:
ArabVoicesSpeak Samar Dahmash Jarrah
RT @allawati: Just saw a foreign journalist being chased by a mob with weapons. He was alone. They got him. God help him #jan25
Vent was journalist dus.
NEEEEHEEE JEZUS! ONDER IS NOORD! NOORD IS MUBARAK! ZUID IS BOVEN EN ZUID IS PROTEST! Word hier moe van.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef horned_reaper het volgende:
Tahrir Square is dus in handen van Mubarak?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef superworm het volgende:
[..]
NEEEEHEEE JEZUS! ONDER IS NOORD! NOORD IS MUBARAK! ZUID IS BOVEN EN ZUID IS PROTEST! Word hier moe van.
tering nee moronquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef horned_reaper het volgende:
Nee. zucht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tahrir Square is dus in handen van Mubarak?
TAHRIR PLEIN IS BOVENIN EN NIET ONDERIN.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
gvd nee, ze komen van het noorden (kijk anders op google maps ofzo, sjeetje), en de camera staat op zuid gericht, i.e. le square.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar dat is vreemd..... want net gingen ze uitzoomen.... en toen zag je onderin het scherm al de uitmondingen naar het Pleinquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
TAHRIR PLEIN IS BOVENIN EN NIET ONDERIN.
Als je bloed de ultieme prijs is...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kijk Breach/Beach, die corrupte hufters hebben al anti-demonstranten dood gemaakt, dus wat maakt het nu nog uit? Die mensen willen hun leven geven voor een ander Egypte. Ik snap het wel, dus ik zie het nog wel komen.
Ik kijk op dat google maps plaatje, maar die is dus volledig incorrect?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef superworm het volgende:
[..]
gvd nee, ze komen van het noorden (kijk anders op google maps ofzo, sjeetje), en de camera staat op zuid gericht, i.e. le square.
Dat was een andere camera...en dat was fucking duidelijk te zien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Maar dat is vreemd..... want net gingen ze uitzoomen.... en toen zag je onderin het scherm al de uitmondingen naar het Plein
nee ze hebben 2 camerasquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Maar dat is vreemd..... want net gingen ze uitzoomen.... en toen zag je onderin het scherm al de uitmondingen naar het Plein
rot gewoon even op naar ONZquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kijk op dat google maps plaatje, maar die is dus volledig incorrect?
die is volkomen correct, live camera staat in noord, GVD ik ga hier niet meer op in want ik vreet mezelf op zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kijk op dat google maps plaatje, maar die is dus volledig incorrect?
quote:Tom_Rayner Tom Rayner
Chaotic scenes as numbers continue to grow. Apparent gunfire most-likely a warning shot, haven't heard any more #jan25
Dus rechts is pro?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu kappen.
Oh ja want het is zo lekker duidelijk. Ga anders zelf naar ONZ.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:00 schreef RobertVH het volgende:
[..]
rot gewoon even op naar ONZ![]()
Ga even ergens anders trollen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
TAHRIR PLEIN IS BOVENIN EN NIET ONDERIN.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Iemand nog plaatje van de id's? Die van het vorige topic werkt niet meer.
Bedankt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Iemand nog plaatje van de id's? Die van het vorige topic werkt niet meer.
Laten we het niet hopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef Corkscrew het volgende:
De pro-moebaraks hebben legervoertuigen overgenomen?!
Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef horned_reaper het volgende:
WTF!!!!![]()
Leger voertuigen gekaapt!!!!
En engerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef HyperViper het volgende:
omfg pro mubarak gasten hebben leger voertuigen overgenomen, shit is wazig aan het worden?!
Ruimtelijk inzicht blijft lastig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh ja want het is zo lekker duidelijk. Ga anders zelf naar ONZ.
[..]
[ afbeelding ]
Tahrir Sq. is onderin.
100 EGP is 8 euro.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Corkscrew het volgende:
Die pro-Moebi's moeten toch wel ideologisch gestuurd zijn? Ik kan me voorstellen dat je voor wat geld wil demonstreren namens je president, maar je gaat voor die paar tientjes toch geen tanks innemen?
Zullen ook wel (ex)militairen tussenzitten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Corkscrew het volgende:
Die pro-Moebi's moeten toch wel ideologisch gestuurd zijn? Ik kan me voorstellen dat je voor wat geld wil demonstreren namens je president, maar je gaat voor die paar tientjes toch geen tanks innemen?
indd. dit is toch echt het laaste wat ze kunnen tolereren??quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef schommelstoel het volgende:
Als dit echt waar is.
Dan moet de rest van het leger optreden tegen de Pro's!
Je gaat me niet vertellen dat het groene bovenin is en het paarse bovenin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ruimtelijk inzicht blijft lastig.
Maar we hebben al allemaal gezien dat het politie was.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef t-8one het volgende:
Het leger grijpt uiteraard expres niet in, anders valt de hele wereld over mubarak. Nu kan hij nog blijven zeggen dat het gewoon tuig was an niet zijn schuld.
Leger is (nog) neutraalquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef t-8one het volgende:
Het leger grijpt uiteraard expres niet in, anders valt de hele wereld over mubarak. Nu kan hij nog blijven zeggen dat het gewoon tuig was an niet zijn schuld.
Het is voor de gehele internet gemeenschap wel duidelijk dat het niet zomaar tuig is, enw el zijn schuld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef t-8one het volgende:
Die zijn gelieerd aan het huidige bewind als ordetroepen en dergelijk en zien de bui wel hangen als het omslaat. Dan hangen zij ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Corkscrew het volgende:
Mjah, en op het televisiebeeld zijn de anti's bovenin... Je kijkt met de camera's de pro's op de rug, zoals je ook op het plaatje ziet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat het groene bovenin is en het paarse bovenin.
Hebben ze ook gedaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef t-8one het volgende:
Leger is niet neutraal, anders waren ze er wel tussen gaan staan!
Als hun voertuigen worden gekaapt door pro-Mubarak lijkt me duidelijk wie je moet beschermen, lutsersquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef t-8one het volgende:
Op TV: Anti's bovenin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mjah, en op het televisiebeeld zijn de anti's bovenin... Je kijkt met de camera's de pro's op de rug, zoals je ook op het plaatje zit. D
Of ze durven niks... vergelijk het met ontsnapt gas en daarbij een vonkje maken... Ingrijpen zou het erger kunnen maken... Maar als ze niet ingrijpen weet ik ook niet of dit nog wel goedkomt zonder dodenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef t-8one het volgende:
op een menigte in rijden welquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef hondjes het volgende:
Gisteren zijn de tanks unarmed..ze kunnen niets.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Al Arabiya: Egypt Interior Ministry denies that it has sent police in civilian clothes to Meydan Tahrir
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef larry_flynt het volgende:
Wat hoor ik nu over tanks die over mensen rijden?!
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef larry_flynt het volgende:
Waar is Mcgyver als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef HyperViper het volgende:
Een tank flippen? Ze konden verdomme nog niet eens een politiebusje flippen, fuck dat; maak vlammenwerpers en REGEL DIE SHIT.
Bel het A-Teamquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Waar is Mcgyver als je hem nodig hebt?
Daar gaan dus dingen kapot.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef gehotseflotst het volgende:
Mensen proberen in het museum te schuilen
Onzin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef larry_flynt het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef gehotseflotst het volgende:
Busjes als schild... is wel slim
die zijn dus afgepaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef Flashbox het volgende:
Het leger heeft dus duidelijk voor die rat gekozen, anders halen ze hun voertuigen wel terug.
De man in het wit is een held.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef Floxxx het volgende:
man in het midden is aan het proberen de menigte te kalmeren (boven langs de muur)
maar dit is dus vanaf de andere camere (hoek ) dus wel anti ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef gehotseflotst het volgende:
Busjes als schild... is wel slim
Je let dus duidelijk niet op?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef Flashbox het volgende:
Het leger heeft dus duidelijk voor die rat gekozen, anders halen ze hun voertuigen wel terug.
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maar dit is dus vanaf de andere camere (hoek ) dus wel anti ?
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry alvast ?
Mensen gaan 'm nog smeken om de leiding weer op te pakken om maar weer veilig te zijn...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoe meer chaos, hoe beter voor Mubarak. Ongeacht wie er 'wint' vanmiddag.
Ja en, ze zijn daar met een hele legermacht, jij wil zeggen dat ze die dingen niet terug durven te gaan halen. ze hebben een duidelijke keus gemaakt zo zie ik hetquote:
Kill them all, Allah will sort out his ownquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef Ugjerke het volgende:
Stel dat het op vechten met de hand uitloopt, hoe weten die mensen dan na 10 minuten nog met wie ze moeten vechten?
correctquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef MagicIsland1 het volgende:
Anti rukt op richting de voertuigen nu? of andersom?
Heel herkenbaar. Dat werd ook gezegd toen de kruisvaarders Jeruzalem innamen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Kill them all, Allah will sort out his own
Waar the fuck zie jij tanks????quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef hondjes het volgende:
PRO s hebben de tanks overgnomen.
Er is geen echte leider nu die opstaat.
Vraag me af of de sleuteltjes nog in het contact zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:13 schreef Axia het volgende:
Nu in die busjes gaan zitten en gassen@!^@$!!!
JAAAA what goes around..quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:13 schreef Axia het volgende:
Nu in die busjes gaan zitten en gassen@!^@$!!!
Ik heb het ook nog liggen. Vanavond in de magnetron?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef marcodej het volgende:
Ik heb bijna de neiging om popcorn te pakken. Maar ik hou me in.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef marcodej het volgende:
Ik heb bijna de neiging om popcorn te pakken. Maar ik hou me in.
Draadjes tegen elkaar houden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vraag me af of de sleuteltjes nog in het contact zitten.
quote:naglarzk Nagla Rizk
to those who liked mubarak's speech: how do you like the peacful transition so far? #jan25 #egypt
1 minute ago Favorite Retweet Reply
http://www.youtube.com/aljazeeraenglishquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef lipjes het volgende:
dus even voor de duidelijkheid, boven = anti?
tevens loopt mijn stream flink achter, zoek nog een low-res stream
Yep...gewoon over die pro's rijden...in z'n achteruit, nog een keer erover en dan weer vooruit!!!quote:
Dank,quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/aljazeeraenglish
Via Youtube
Zet de situatie weer in perspectief.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef schommelstoel het volgende:
Hulde aan de dame aan de telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |