100 EGP is 8 euro.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Corkscrew het volgende:
Die pro-Moebi's moeten toch wel ideologisch gestuurd zijn? Ik kan me voorstellen dat je voor wat geld wil demonstreren namens je president, maar je gaat voor die paar tientjes toch geen tanks innemen?
Zullen ook wel (ex)militairen tussenzitten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Corkscrew het volgende:
Die pro-Moebi's moeten toch wel ideologisch gestuurd zijn? Ik kan me voorstellen dat je voor wat geld wil demonstreren namens je president, maar je gaat voor die paar tientjes toch geen tanks innemen?
indd. dit is toch echt het laaste wat ze kunnen tolereren??quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef schommelstoel het volgende:
Als dit echt waar is.
Dan moet de rest van het leger optreden tegen de Pro's!
Je gaat me niet vertellen dat het groene bovenin is en het paarse bovenin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ruimtelijk inzicht blijft lastig.
Maar we hebben al allemaal gezien dat het politie was.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef t-8one het volgende:
Het leger grijpt uiteraard expres niet in, anders valt de hele wereld over mubarak. Nu kan hij nog blijven zeggen dat het gewoon tuig was an niet zijn schuld.
Leger is (nog) neutraalquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef t-8one het volgende:
Het leger grijpt uiteraard expres niet in, anders valt de hele wereld over mubarak. Nu kan hij nog blijven zeggen dat het gewoon tuig was an niet zijn schuld.
Het is voor de gehele internet gemeenschap wel duidelijk dat het niet zomaar tuig is, enw el zijn schuld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef t-8one het volgende:
Die zijn gelieerd aan het huidige bewind als ordetroepen en dergelijk en zien de bui wel hangen als het omslaat. Dan hangen zij ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Corkscrew het volgende:
Mjah, en op het televisiebeeld zijn de anti's bovenin... Je kijkt met de camera's de pro's op de rug, zoals je ook op het plaatje ziet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat het groene bovenin is en het paarse bovenin.
Hebben ze ook gedaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef t-8one het volgende:
Leger is niet neutraal, anders waren ze er wel tussen gaan staan!
Als hun voertuigen worden gekaapt door pro-Mubarak lijkt me duidelijk wie je moet beschermen, lutsersquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef t-8one het volgende:
Op TV: Anti's bovenin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mjah, en op het televisiebeeld zijn de anti's bovenin... Je kijkt met de camera's de pro's op de rug, zoals je ook op het plaatje zit. D
Of ze durven niks... vergelijk het met ontsnapt gas en daarbij een vonkje maken... Ingrijpen zou het erger kunnen maken... Maar als ze niet ingrijpen weet ik ook niet of dit nog wel goedkomt zonder dodenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef t-8one het volgende:
op een menigte in rijden welquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef hondjes het volgende:
Gisteren zijn de tanks unarmed..ze kunnen niets.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Al Arabiya: Egypt Interior Ministry denies that it has sent police in civilian clothes to Meydan Tahrir
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef larry_flynt het volgende:
Wat hoor ik nu over tanks die over mensen rijden?!
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef larry_flynt het volgende:
Wat hoor ik nu over tanks die over mensen rijden?!
Waar is Mcgyver als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef HyperViper het volgende:
Een tank flippen? Ze konden verdomme nog niet eens een politiebusje flippen, fuck dat; maak vlammenwerpers en REGEL DIE SHIT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |