Dat gaat niet... allemaal vechtende mensen hier op het plein... daar ga ik niet tussendoor fietsen.quote:
idd, voetbalsjaaltjes uitdelen oid :pquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef raistlin6 het volgende:
Damn ik wil weten of ik moet juichen of boe moet roepen, ik vind dit zeer onhandig georganiseerd zo zonder duidelijke herkenningstekenen. Amateurs.
Je kunt ook niet zien wie wie is, heel irritant.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef raistlin6 het volgende:
Damn ik wil weten of ik moet juichen of boe moet roepen, ik vind dit zeer onhandig georganiseerd zo zonder duidelijke herkenningstekenen. Amateurs.
Gevechten niet minder. Politietroepen van Mubarak doen zich voor als tegendemonstranten en dat loopt ietwat uit de hand.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef horned_reaper het volgende:
Nogmaals..... wat is er allemaal gebeurd deze ochtend/middag?
Wat heb ik gemist?
En zijn de gevechten al minder?
iemand ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef lipjes het volgende:
is er ook nog een low-quality stream?
de trick die ik nu heb om de stream te bekijken, daarvoor is de stream te zwaar.
Stenen, veel stenen over en weer.quote:
Het kaartje eerder in dit topic verklaart een hoop.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kunt ook niet zien wie wie is, heel irritant.
juist ( en net was duidelijk toppunt van weerloosheid bij dat paard )quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan toch ook beide voelen?
Ik denk dat veel mensen een gevoel bij dieren hebben wat je ook bij kinderen hebt. Weerloos.
Nog steeds de stenen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef Axia het volgende:
[..]
Stenen, veel stenen over en weer.
Pro's op paarden en kamelen
Pro's provoceren en lokken geweld uit. Anti's proberen zichzelf te verdedigen
Die pro's zoeken de anti's op. Zorgt voor gevechten. Stenen worden gegooid, mensen op paard en kameel. Pro's bezitten politie ID'squote:
Onder is toch PRO....quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef Refragmental het volgende:
Die charge!!
Mooi om te zien hoe die pro's worden weggedreven! Steeds meer en meer!
Dat paard natrappen is gewoon onnodig, punt. Dat mag best gezegd worden.quote:
Ah dank, had ik eigenlijk al wel verwacht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die pro's zoeken de anti's op. Zorgt voor gevechten. Stenen worden gegooid, mensen op paard en kameel. Pro's bezitten politie ID's
juist daar ging het mij om!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat paard natrappen is gewoon onnodig, punt. Dat mag best gezegd worden.
't is niet dat het paard partijdig is en dat je er ook maar iets mee bereikt door dat beest te trappen.
Als er een kind onnodig getrapt werd in beeld had je dezelfde reacties gehad.
Ik heb eerlijk gezegd niet gezien dat er een paard getrapt werd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
't is niet dat het paard partijdig is en dat je er ook maar iets mee bereikt door dat beest te trappen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef Blik het volgende:
Cnn is ook lekker bezig
Breaking News:
No Police on the streets of Cairo...:')
bron? wtf?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Amerikaanse Apaches zijn opgestegen en onderweg naar Caïro...
Ik dacht juist andersom :-Oquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Onder is toch PRO....Dus zij hadden die charge uitgevoerd.
bron? En wat gaan ze doen dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat waar bron ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Misschien kan je Mubarak bellen om te vragen of hij wil stoppen met propaganderen en desinformeren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef raistlin6 het volgende:
Idd, beter met dat paard de menigte pro's inbeuken. Gaat-ie alsnog dood.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zegt wie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Was er 1, en ook niet vertrapt, seconde of 5.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet gezien dat er een paard getrapt werd.
moet je maar oplettenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet gezien dat er een paard getrapt werd.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wow ..indd. al bevestigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |