Maar demonstranten hebben ook paarden in handen gekregen door pro-mensen eraf te trekken... dus dat zegt niet heel erg veel op het momentquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:27 schreef Zith het volgende:
[..]
Zag net zat de 'onderkant' mensen van paarden sleurden..
ja ze zag de beelden opnieuw ,trekken ze die pro van het paard , paard ligt op grond .. maar vallen ze de paarden ook aan ....quote:
Idd zag ik toen live, schopten en sloegen er op in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja ze zag de beelden opnieuw ,trekken ze die pro van het paard , paard ligt op grond .. maar vallen ze de paarden ook aan ....
Alsof Mubarak dat toestaat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef lipjes het volgende:
waarom grijpt de VN of iets dergelijks niet in ?
de VN heeft ook troepen en voertuigen
Die zijn alleen goed in terugtrekken als ze nodig zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef lipjes het volgende:
waarom grijpt de VN of iets dergelijks niet in ?
de VN heeft ook troepen en voertuigen
hoeveel tanks waren er al hondjes???quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef hondjes het volgende:
Meer agenten komen .ze worden gebracht met gewapende autos.
Ik vraag mij nu dus af hoe zit dit gedeelte gaan vermelden in de Nederlandse mediaquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef Daniel1976 het volgende:
Aha, Pro mubarak heeft zoals gewoonlijk politie ID's
het zal weer eens niet waar zijn.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef superworm het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking Al Jazeera: Egyptian Army statement warns pro-Mubarak supporters from attacking peaceful protesters or it will interfere decisively
die heeft daar op dat soort momenten niks over te zeggen lijkt mij als hij het zelf provoceert.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd zag ik toen live, schopten en sloegen er op in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |