was zeker pro ??? pffffff sloeg gewoon nergens op , kijk dat er per ongeluk iets gebeurd kan indd. ..maar dit was opzettelijk en echt onnodig!!!quote:
Ze hebben (eindelijk) iets om hun woede op af te reageren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Anti's worden steeds bozer volgens AJE.
Ik weet nog niet of dat goed is.
Als je mensen als beesten behandeld, worden het vanzelf ook beesten, ik zie logicaquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Anti's worden steeds bozer volgens AJE.
Ik weet nog niet of dat goed is.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef RobertVH het volgende:
Hier ff snel een paint met de indeling van groepen zoals het nu staat:
[ afbeelding ]
Ze staan nu net 'boven' het museum op deze kaart, bij de T-kruising
Aja, dat mag he, meningen. Ik vind het erger voor de Egyptenaren dan voor hun paarden, maar allebei sneu, allebei slachtoffer van een politiestaat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dieren worden sinds het begin van de mensheid al ingezet als 'wapen'. Dat zal nu niet veranderen en morgen ook niet. Sneu van Mubarak allicht, maar nog sneuer de mensen die op de één of andere manier een groter 'dierengevoel' kennen dan een 'mensengevoel'.
Ga fietsen kerel....quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volgens mij worden die 'live' beelden ook continu herhaald. Het lijkt daardoor erger dan dat het is.
Je kan toch ook beide voelen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dieren worden sinds het begin van de mensheid al ingezet als 'wapen'. Dat zal nu niet veranderen en morgen ook niet. Sneu van Mubarak allicht, maar nog sneuer de mensen die op de één of andere manier een groter 'dierengevoel' kennen dan een 'mensengevoel'.
Ik snap je punt wel maar in een situatie als deze heeft het weinig zin om je druk te maken over een paard terwijl 20 meter verderop een klein kind stenen eet dankzij de mensen OP die paarden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
was zeker pro ??? pffffff sloeg gewoon nergens op , kijk dat er per ongeluk iets geburd kan indd. ..maar dit was opzettelijk en echt onnodig!!!
NOGMAALS dit was onzinnig geweld .. moet je mn reactie's beter lezen .. ik ga er niet meer op inquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |