Nee. zucht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tahrir Square is dus in handen van Mubarak?
TAHRIR PLEIN IS BOVENIN EN NIET ONDERIN.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
gvd nee, ze komen van het noorden (kijk anders op google maps ofzo, sjeetje), en de camera staat op zuid gericht, i.e. le square.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar dat is vreemd..... want net gingen ze uitzoomen.... en toen zag je onderin het scherm al de uitmondingen naar het Pleinquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
TAHRIR PLEIN IS BOVENIN EN NIET ONDERIN.
Als je bloed de ultieme prijs is...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kijk Breach/Beach, die corrupte hufters hebben al anti-demonstranten dood gemaakt, dus wat maakt het nu nog uit? Die mensen willen hun leven geven voor een ander Egypte. Ik snap het wel, dus ik zie het nog wel komen.
Ik kijk op dat google maps plaatje, maar die is dus volledig incorrect?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef superworm het volgende:
[..]
gvd nee, ze komen van het noorden (kijk anders op google maps ofzo, sjeetje), en de camera staat op zuid gericht, i.e. le square.
Dat was een andere camera...en dat was fucking duidelijk te zien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Maar dat is vreemd..... want net gingen ze uitzoomen.... en toen zag je onderin het scherm al de uitmondingen naar het Plein
nee ze hebben 2 camerasquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Maar dat is vreemd..... want net gingen ze uitzoomen.... en toen zag je onderin het scherm al de uitmondingen naar het Plein
rot gewoon even op naar ONZquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kijk op dat google maps plaatje, maar die is dus volledig incorrect?
die is volkomen correct, live camera staat in noord, GVD ik ga hier niet meer op in want ik vreet mezelf op zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kijk op dat google maps plaatje, maar die is dus volledig incorrect?
quote:Tom_Rayner Tom Rayner
Chaotic scenes as numbers continue to grow. Apparent gunfire most-likely a warning shot, haven't heard any more #jan25
Dus rechts is pro?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu kappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |