Je bent bekend met de islam?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die god vindt dat vechten maar allemaal goed?
Ik zie het juist als mensen die zo diep in iets geloven dat ze zelfs op zo'n gevaarlijk moment nog durven bidden tot datgene waar zij zo in geloven, met gevaar voor zichzelf, omdat ze niet kunnen zien wat er op dat moment om hen heen gebeurt... bewonderingswaardigquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:18 schreef AryaMehr het volgende:
Wat leuk, geïndoctrineerde mensen die op een dergelijk moment tot een hoogst waarschijnlijk niet-bestaande god bidden.
Damn....quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:22 schreef shomila het volgende:
DailyNewsEgypt The Daily News Egypt
Pro-change protesters catch dozens of those who instigated violence from pro-Mubarak demo. They are either convicts or have police IDs.
1 minute ago
Nog een paar gifjes erbij en Ramses Shaffy erachter.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:21 schreef mazaru het volgende:
Okee, eerst ff bidden.
[ afbeelding ]
Allah happy,![]()
En nu rammen!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:21 schreef mazaru het volgende:
Okee, eerst ff bidden.
[ afbeelding ]
Allah happy,![]()
En nu rammen!!!
[ afbeelding ]
Nee, bovenkant.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
dus onderin beeld is anti (vechtend straatje )
Ik mag toch hopen dat die anti zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:23 schreef gehotseflotst het volgende:
Die groep op AJE, zijn die nou pro of anti? Zijn er veeeeel!
http://yfrog.com/h04qtdjquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:23 schreef gehotseflotst het volgende:
AJE zegt ook weer dat de pro-Mubarak mensen politie ID's bij zich hebben... je zag net beelden van mensen die politie ID's vasthielden...
Precies. Niks pro en anti, protestanten en ordepolitie.quote:
Zijn twee groepen hé. De ene groep blijft vredig, de ander laat zich provoceren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:21 schreef mazaru het volgende:
Okee, eerst ff bidden.
[ afbeelding ]
Allah happy,![]()
En nu rammen!!!
[ afbeelding ]
Ja, alles ligt bij het leger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:23 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Oke even een vraag: als het leger nou de kant van de anti kiest, is het dan afgelopen? M.a.w. is het leger groot en krachtig genoeg om de pro's incl politie te imponeren en indien nodig te verslaan?
quote:Koninklijke Ahold nv heeft met onderdeel Albert Heijn problemen ondervonden bij de levering van een aantal groenten uit Egypte door de onrust in het land, en is daarom overgestapt naar andere leveranciers, meldt het retailconcern woensdag.
"Vanwege de problemen met de levering van groenten als snijbonen en lenteui uit Egypte zijn we van leverancier veranderd. We importeren deze producten nu uit Kenia zodat de beschikbaarheid in onze supermarkten is verzekerd", zegt een woordvoerster van Albert Heijn.
Volgens de woordvoerster is het te vroeg om aan te kunnen geven of prijzen zullen stijgen door de importproblemen van groente uit Egypte.
Het doet er wel toe; het geloof is immers één van de redenen waarom we niet naast elkaar kunnen samenleven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:24 schreef Toverheks het volgende:
of iemand nu wel of niet gelooft in Allah doet hier even niet toe lijkt mij, wat een onzin dit is al triest genoeg, en ja ik droom van een wereld waar we gewoon allemaal naast elkaar kunnen leven, dus laten we het geloof er even buiten houden lijkt mij.
Die droom is een grote utopie, zolang macht en geld de mens meer bevredigd dan vrede.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:24 schreef Toverheks het volgende:
of iemand nu wel of niet gelooft in Allah doet hier even niet toe lijkt mij, wat een onzin dit is al triest genoeg, en ja ik droom van een wereld waar we gewoon allemaal naast elkaar kunnen leven, dus laten we het geloof er even buiten houden lijkt mij.
Zag net zat de 'onderkant' mensen van paarden sleurden..quote:
Even verschillende shirts uitdelen. Of een lintje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het doet er wel toe; het geloof is immers één van de redenen waarom we niet naast elkaar kunnen samenleven.
Ontopic: AJE mag wel even duidelijk maken wie wie is.
ik zei het alleen omdat er geintjes over werden gemaakt, die mensen bidden en dat gaf mij kippenvel met ook niet gelovige die een menselijke ketting eromheen maakte.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het doet er wel toe; het geloof is immers één van de redenen waarom we niet naast elkaar kunnen samenleven.
Ontopic: AJE mag wel even duidelijk maken wie wie is.
Goed ideequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:27 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Even verschillende shirts uitdelen. Of een lintje.
Lekker hoor, paardenvlees, vooral als je geen geld kunt pinnen en alle winkels dicht zijnquote:
Maar demonstranten hebben ook paarden in handen gekregen door pro-mensen eraf te trekken... dus dat zegt niet heel erg veel op het momentquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:27 schreef Zith het volgende:
[..]
Zag net zat de 'onderkant' mensen van paarden sleurden..
ja ze zag de beelden opnieuw ,trekken ze die pro van het paard , paard ligt op grond .. maar vallen ze de paarden ook aan ....quote:
Idd zag ik toen live, schopten en sloegen er op in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja ze zag de beelden opnieuw ,trekken ze die pro van het paard , paard ligt op grond .. maar vallen ze de paarden ook aan ....
Alsof Mubarak dat toestaat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef lipjes het volgende:
waarom grijpt de VN of iets dergelijks niet in ?
de VN heeft ook troepen en voertuigen
Die zijn alleen goed in terugtrekken als ze nodig zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef lipjes het volgende:
waarom grijpt de VN of iets dergelijks niet in ?
de VN heeft ook troepen en voertuigen
hoeveel tanks waren er al hondjes???quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef hondjes het volgende:
Meer agenten komen .ze worden gebracht met gewapende autos.
Ik vraag mij nu dus af hoe zit dit gedeelte gaan vermelden in de Nederlandse mediaquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef Daniel1976 het volgende:
Aha, Pro mubarak heeft zoals gewoonlijk politie ID's
het zal weer eens niet waar zijn.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef superworm het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking Al Jazeera: Egyptian Army statement warns pro-Mubarak supporters from attacking peaceful protesters or it will interfere decisively
die heeft daar op dat soort momenten niks over te zeggen lijkt mij als hij het zelf provoceert.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd zag ik toen live, schopten en sloegen er op in.
Hmmquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef superworm het volgende:
Breaking Al Jazeera: Egyptian Army statement warns pro-Mubarak supporters from attacking peaceful protesters or it will interfere decisively
Laten we het hopen!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef superworm het volgende:
Die zijn pro mubarak in principe he.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij nu dus af hoe zit dit gedeelte gaan vermelden in de Nederlandse media
Laten we hopen hierop!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef superworm het volgende:
dat ze die pro's gaan afknallen !!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef superworm het volgende:
Apentrots zeker, het is nu wel duidelijk dat Egypte nog lang niet klaar is voor een democratie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:27 schreef Refragmental het volgende:
Ik voel zo ontzettend veel woede, maar ook trots wanneer ik zie hoe die mensen van de paarden worden getrokken en finaal in puin worden gemept!
SHOOT TO KILL! (thekidfrombrooklyn stem)quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef superworm het volgende:
Yes yes yesquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:30 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laten we het hopen!!!!!!!!!
Laten we het hopen dat Mubarak zijn eigen ramen heeft ingegooid!
We houden het hier ook van minuut tot minuut bij, en al vanaf het begin!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:30 schreef spuitje het volgende:
De Volkskrant houdt van minuut tot minuut bij wat er gebeurt. Hier te vinden.
ghandi ... ik ben het helemaal met je eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef mazaru het volgende:
Stelletje teringlijers! Ik haat echt die Neanderthalers.
Zet er een hek omheen en laat ze elkaar lekker allemaal afmaken.
Je kunt een volk beoordelen naar de manier waarop ze hun dieren en zwakken behandeleln. Point made bij deze.![]()
[ afbeelding ]
Rot op met je dieren man. Het gaat hier om mensen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef mazaru het volgende:
Je kunt een volk beoordelen naar de manier waarop ze hun dieren en zwakken behandelen. Point made bij deze.![]()
[ afbeelding ]
Ga naar BNW met je spookverhalenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:30 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Die zijn pro mubarak in principe he.
Stel je voor dat er eens moslims aan de macht zouden kunnen komen.
Wat? Omdat de vreedzame protestors zich verdedigen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:30 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Apentrots zeker, het is nu wel duidelijk dat Egypte nog lang niet klaar is voor een democratie.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef mazaru het volgende:
Je kunt een volk beoordelen naar de manier waarop ze hun dieren en zwakken behandelen. Point made bij deze.![]()
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Rot op met je dieren man. Het gaat hier om mensen.
Eerst dat gemekker om die duif, nu janken om die paarden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, je druk maken om 3 fucking kamelen en een paard terwijl vrouwen en kinderen stenen in hun gezicht gegooid krijgen alsof het niets is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
rot zelf op , slaat nergens op om dat paard in elkaar te trappen op moment dat die pro eraf is gerukt en het beest op de grond ligt!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Op Journaal24 hele middag al!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:32 schreef Blik het volgende:
Trouwens wel weer epic fail van de NOS, gisteren urenlang reportages en vandaag helemaal niks. Tekst TV!!!
Wat nou?.. puppy killerquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mja, het ís sneu dat Mubarak dieren inzet, maar dat die dan vervolgens de strijd niet ongehavend doorkomen is logisch.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zie je toch? Achterlijken met hun dierenrechten gezeik. Het gaat hier om mensen.
Dat paard vroeg erom.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:33 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
rot zelf op , slaat nergens op om dat paard in elkaar te trappen op moment dat die pro eraf is gerukt en het beest op de grond ligt!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is net de PVV, elke keer als je denkt, nu ist dieptepunt bereikt, sta je weer versteld van de idioterie die erop volgt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:33 schreef raistlin6 het volgende:
Tyfusmubarak (moest ik even kwijt).
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:33 schreef schommelstoel het volgende:
Als er op de Nederlandse televisie niets gaat gemeld worden over het Pro Mubarak agenten verhaal.
Dan mailen we ze allemaal dit plaatje.
Lees tekst.
[ afbeelding ]
Dieren worden sinds het begin van de mensheid al ingezet als 'wapen'. Dat zal nu niet veranderen en morgen ook niet. Sneu van Mubarak allicht, maar nog sneuer de mensen die op de één of andere manier een groter 'dierengevoel' kennen dan een 'mensengevoel'.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:34 schreef superworm het volgende:
Mja, het ís sneu dat Mubarak dieren inzet, maar dat die dan vervolgens de strijd niet ongehavend doorkomen is logisch.
Mubarak met PVV vergelijken...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:34 schreef superworm het volgende:
[..]
Het is net de PVV, elke keer als je denkt, nu ist dieptepunt bereikt, sta je weer versteld van de idioterie die erop volgt.
was zeker pro ??? pffffff sloeg gewoon nergens op , kijk dat er per ongeluk iets gebeurd kan indd. ..maar dit was opzettelijk en echt onnodig!!!quote:
Ze hebben (eindelijk) iets om hun woede op af te reageren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Anti's worden steeds bozer volgens AJE.
Ik weet nog niet of dat goed is.
Als je mensen als beesten behandeld, worden het vanzelf ook beesten, ik zie logicaquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Anti's worden steeds bozer volgens AJE.
Ik weet nog niet of dat goed is.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef RobertVH het volgende:
Hier ff snel een paint met de indeling van groepen zoals het nu staat:
[ afbeelding ]
Ze staan nu net 'boven' het museum op deze kaart, bij de T-kruising
Aja, dat mag he, meningen. Ik vind het erger voor de Egyptenaren dan voor hun paarden, maar allebei sneu, allebei slachtoffer van een politiestaat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dieren worden sinds het begin van de mensheid al ingezet als 'wapen'. Dat zal nu niet veranderen en morgen ook niet. Sneu van Mubarak allicht, maar nog sneuer de mensen die op de één of andere manier een groter 'dierengevoel' kennen dan een 'mensengevoel'.
Ga fietsen kerel....quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volgens mij worden die 'live' beelden ook continu herhaald. Het lijkt daardoor erger dan dat het is.
Je kan toch ook beide voelen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dieren worden sinds het begin van de mensheid al ingezet als 'wapen'. Dat zal nu niet veranderen en morgen ook niet. Sneu van Mubarak allicht, maar nog sneuer de mensen die op de één of andere manier een groter 'dierengevoel' kennen dan een 'mensengevoel'.
Ik snap je punt wel maar in een situatie als deze heeft het weinig zin om je druk te maken over een paard terwijl 20 meter verderop een klein kind stenen eet dankzij de mensen OP die paarden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
was zeker pro ??? pffffff sloeg gewoon nergens op , kijk dat er per ongeluk iets geburd kan indd. ..maar dit was opzettelijk en echt onnodig!!!
NOGMAALS dit was onzinnig geweld .. moet je mn reactie's beter lezen .. ik ga er niet meer op inquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat gaat niet... allemaal vechtende mensen hier op het plein... daar ga ik niet tussendoor fietsen.quote:
idd, voetbalsjaaltjes uitdelen oid :pquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef raistlin6 het volgende:
Damn ik wil weten of ik moet juichen of boe moet roepen, ik vind dit zeer onhandig georganiseerd zo zonder duidelijke herkenningstekenen. Amateurs.
Je kunt ook niet zien wie wie is, heel irritant.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef raistlin6 het volgende:
Damn ik wil weten of ik moet juichen of boe moet roepen, ik vind dit zeer onhandig georganiseerd zo zonder duidelijke herkenningstekenen. Amateurs.
Gevechten niet minder. Politietroepen van Mubarak doen zich voor als tegendemonstranten en dat loopt ietwat uit de hand.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef horned_reaper het volgende:
Nogmaals..... wat is er allemaal gebeurd deze ochtend/middag?
Wat heb ik gemist?
En zijn de gevechten al minder?
iemand ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef lipjes het volgende:
is er ook nog een low-quality stream?
de trick die ik nu heb om de stream te bekijken, daarvoor is de stream te zwaar.
Stenen, veel stenen over en weer.quote:
Het kaartje eerder in dit topic verklaart een hoop.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kunt ook niet zien wie wie is, heel irritant.
juist ( en net was duidelijk toppunt van weerloosheid bij dat paard )quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan toch ook beide voelen?
Ik denk dat veel mensen een gevoel bij dieren hebben wat je ook bij kinderen hebt. Weerloos.
Nog steeds de stenen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef Axia het volgende:
[..]
Stenen, veel stenen over en weer.
Pro's op paarden en kamelen
Pro's provoceren en lokken geweld uit. Anti's proberen zichzelf te verdedigen
Die pro's zoeken de anti's op. Zorgt voor gevechten. Stenen worden gegooid, mensen op paard en kameel. Pro's bezitten politie ID'squote:
Onder is toch PRO....quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef Refragmental het volgende:
Die charge!!
Mooi om te zien hoe die pro's worden weggedreven! Steeds meer en meer!
Dat paard natrappen is gewoon onnodig, punt. Dat mag best gezegd worden.quote:
Ah dank, had ik eigenlijk al wel verwacht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die pro's zoeken de anti's op. Zorgt voor gevechten. Stenen worden gegooid, mensen op paard en kameel. Pro's bezitten politie ID's
juist daar ging het mij om!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat paard natrappen is gewoon onnodig, punt. Dat mag best gezegd worden.
't is niet dat het paard partijdig is en dat je er ook maar iets mee bereikt door dat beest te trappen.
Als er een kind onnodig getrapt werd in beeld had je dezelfde reacties gehad.
Ik heb eerlijk gezegd niet gezien dat er een paard getrapt werd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
't is niet dat het paard partijdig is en dat je er ook maar iets mee bereikt door dat beest te trappen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef Blik het volgende:
Cnn is ook lekker bezig
Breaking News:
No Police on the streets of Cairo...:')
bron? wtf?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Amerikaanse Apaches zijn opgestegen en onderweg naar Caïro...
Ik dacht juist andersom :-Oquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Onder is toch PRO....Dus zij hadden die charge uitgevoerd.
bron? En wat gaan ze doen dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat waar bron ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Misschien kan je Mubarak bellen om te vragen of hij wil stoppen met propaganderen en desinformeren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef raistlin6 het volgende:
Idd, beter met dat paard de menigte pro's inbeuken. Gaat-ie alsnog dood.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zegt wie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Was er 1, en ook niet vertrapt, seconde of 5.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet gezien dat er een paard getrapt werd.
moet je maar oplettenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet gezien dat er een paard getrapt werd.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wow ..indd. al bevestigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |