Word aan gewerkt!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Beach het volgende:
Mag ik ondertussen ook in de op
[Hardstyle #78] Now Let Me See You Work! ik denk m'n allereerste post in de reeks![]()
yow, fixedquote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
Kan iemand misschien in de topic titel ff spatie er tussen doen en krijg i.p.v. heb?
vast wel .. als ik nog zin/tijd heb vanaaf knal ik je in de (wiki)OPquote:
DMquote:Op zondag 16 januari 2011 23:44 schreef haakon het volgende:
25 februari weer leuk feestje hier in de buurt!
Line-up:
22:00 - 23:00: Double Dutch
23:00 - 00:00: Dualdriven
00:00 - 01:30: Psyko Punkz
01:30 - 03:00: Noisecontrollers
03:00 - 04:00: Titan
04:00 - 05:00: The Viper
00:00 - 00:00: MC: Villain
niet slechtquote:Op zondag 16 januari 2011 23:50 schreef haakon het volgende:
12 maart:
http://partyflock.nl/party/194471:SuperBash.html
what the fuck T-Force?!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
OMG OMG OMGIk dacht dat defcon one van The Proppet aka deepack (STAMPUHHH
) was
Maar het is dus van Headhunterz wat een hedlenshit! ga dit jaar ook naar defcon op de mainstage kankervet
hoop wel dat dblockstefan en prophet aka deepack er staan dat word rammeluuuuuuuh. nou tot ziens
wat jammer van die kick in de climaxquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef zakmesje het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
goed te doen.. die kicks
klinkt wel goedquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
When my fucking bass drops
Everything switches, stops, clicks and unlocks
* ReMcOrE ookquote:
Volgens mij nog wel gewoon, verzorgt samen met Trilok de producties voor o.a. Dailucia meende ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Word aan gewerkt!![]()
"Stomme" vraag; als mythica records op zijn gat ligt, bestaat dj Chiren dan ook niet meer?
Nee, gaat er ook uitquote:Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel gewoon, verzorgt samen met Trilok de producties voor o.a. Dailucia meende ik.
Overigens hoort de zin aangepast door robuust89 nog steeds in de OP...?
Hoe de neuk werkt dat?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:14 schreef robuust89 het volgende:
Haha, wat een plaat!![]()
Mind, zou je de OP willen laden vanaf de wiki? Danku
Chiren is idd gestopt met het produceren en draaien van hardstyle. Heeft 3 jaren geleden zware burn out gehad, waarvan hij nog steeds niet genezen is. Wel is hij aan het produceren maar meer richting de house kantquote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef robuust89 het volgende:
[..]
"Stomme" vraag; als mythica records op zijn gat ligt, bestaat dj Chiren dan ook niet meer?
Ouwe Abject-platenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
ff een oudje;
ik weet nog dat ik deze hoorde en gelijk helemaal![]()
was van de climax met die kicks!
quote:
wat dacht je van dit feestje?!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ouwe Abject-platenKan me deze nog goed heugen..
http://partyflock.nl/party/65422:Audio_care.html
Abject samen met Ome Scope... en t was me toch vet
Ow ik had de OP gekopieerd van vorige topicquote:Op maandag 17 januari 2011 19:53 schreef robuust89 het volgende:
[..]!
Nee, het is redelijk simpel: men gaat naar de wiekie toe => http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Hardstyle , dan kopieer je alles uit het vlak van de eerste CIMG tot de laatste CIMG, en dat plak je in je invoerscherm. Easy as.. pie!
Daar was ik ook aanwezigquote:Op maandag 17 januari 2011 19:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ouwe Abject-platenKan me deze nog goed heugen..
http://partyflock.nl/party/65422:Audio_care.html
Abject samen met Ome Scope... en t was me toch vet
Lukt het een beetje?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:57 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ow ik had de OP gekopieerd van vorige topic
Ow nieteens mee bezig geweestquote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Lukt het een beetje?
Heb de OP weer bijgewerkt, links gefikst, dj's gewieberd en ertussengepropt en wat dies meer zij
Yarr, want dat is zoquote:Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel gewoon, verzorgt samen met Trilok de producties voor o.a. Dailucia meende ik.
Overigens hoort de zin aangepast door robuust89 nog steeds in de OP...?
Kunnen wij niet een keer samen de studio inquote:Op maandag 17 januari 2011 19:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ga wel binnenkort weer een keer met hem de studio in. Nu al zin in. Echt een TOP producer!
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
ff een oudje;
ik weet nog dat ik deze hoorde en gelijk helemaal![]()
was van de climax met die kicks!
Ow!? Dat wist ik nog niet van jullie? Maargoed als jullie gelukkig zijn ben ik ook gelukkigquote:Op maandag 17 januari 2011 21:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Kunnen wij niet een keer samen de studio in
Ik luister nu weer WYFYB#10.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef Beach het volgende:
Ik heb serieus nog geeneen keer hardstyle geluisterd vandaag
Dat overkomt mij ook wel eens hoor, maar dat is hetzelfde effect als je vriend/vriendin een hele tijd moeten missen, als hij/zij weer terug is danquote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef Beach het volgende:
Ik heb serieus nog geeneen keer hardstyle geluisterd vandaag
Je fiets poetsen is ook een aanrader, was zo gebeurd en blinkend schoonquote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik luister nu weer WYFYB#10.Wel fijn voor tijdens het overwerken.
Whut?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:49 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Je fiets poetsen is ook een aanrader, was zo gebeurd en blinkend schoonDe hond begon wel te blaffen bij de geluidjes van Isaac - On the edge
Jupquote:Op maandag 17 januari 2011 22:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat doen mensen die veel te veel tijd over hebben...
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ow!? Dat wist ik nog niet van jullie? Maargoed als jullie gelukkig zijn ben ik ook gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
K heb je niet gezienquote:Op maandag 17 januari 2011 20:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Daar was ik ook aanwezig![]()
Vaker feestjes toen die tijd in Rumours gehad? Tegenwoordig helaas niks meer in Leeuwarden maar toen waren er nog regelmatig leuke feestjes...
Haha achja...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
K heb je niet gezien![]()
![]()
Eh.. nee geloof 2x ofzo.. wat me er van bij ligt is dat de set supervet was, vrij veel mensen zoiets hadden van "Whut? wasdit?" en er nogal n chaggie petjessfeer hing.. Dat ik daarom Rumours wat minder vond, en dus maar 2x ben geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Gratis tip van de dag (voor deze keer): De zweedse radio www.hardstyle.nu vind ik veel betere muziek draaien dan de bekendere grote stations als Fear en Hardstation.
Is that what you kids call it nowadaysquote:Op maandag 17 januari 2011 21:49 schreef Krulliewullie het volgende:
Je fiets poetsen is ook een aanrader, was zo gebeurd en blinkend schoon![]()
Welkom!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef slvrbld het volgende:
Lurk ook al een tijdje mee hier, dus ik zeg ook maar eens hallo![]()
Ben een behoorlijk actief volger van de hardere stijlen (hardstyle, hardcore, tegenwoordig ook industrial/breakbeat). Onbewust ben ik ergens rond 2003-2004 al in aanraking gekomen met hardstyle, maar toen dacht ik nog "saai". (dat is nu wel anders)
Eigenlijk per toeval ben ik opieuw in de hardstyle terecht gekomen. In de zomervakantie van 2006 kwam ik in aanraking met DnB door iemand die ik destijds op vakantie had ontmoet. Thuisgekomen ging ik daar dus naar zoeken en op de een of andere manier had ik opeens hardstyle en hardcore op mijn pc staan. De 1e hhz tracks, Zanza Labs, The Raiders, Evil Activities... Zo is het eigenlijk begonnen.
Nu, 4.5 jaar later, check ik eigenlijk dagelijks de nieuwste tracks en heb ik hier meer dan 60 gb aan harder styles staan (mix van gekocht en gedownload). Ben niet echt een feestganger tot nu toe, aangezien ik in m'n vriendenkring niet heel veel aanhang heb op dit gebied.
Favoriete hardstyle artiesten op dit moment zijn denk ik toch wel Crypsis, B-Front, The Machine, Geck-O.
Ik ben trouwens niet heel snel negatief over kwalitatief goede tracks. Early, "raw", "nu", dubstyle, experimenteel, het maakt mij niet uit, als er maar een lekkere drive in zit
Welkomquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef slvrbld het volgende:
Ben niet echt een feestganger tot nu toe, aangezien ik in m'n vriendenkring niet heel veel aanhang heb op dit gebied.
Favoriete hardstyle artiesten op dit moment zijn denk ik toch wel Crypsis, B-Front, The Machine, Geck-O.
Ik ben trouwens niet heel snel negatief over kwalitatief goede tracks. Early, "raw", "nu", dubstyle, experimenteel, het maakt mij niet uit, als er maar een lekkere drive in zit
Die youtubelinkjes hoef je niet in een [yt][/yt] te zettenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef slvrbld het volgende:
Hehe bedankt voor het warme welkom! Valt me trouwens op dat er hier vrij veel Tukkers zitten. Woon zelf in Hengelo en studeer in Enschede
Die plaatjes vallen hier ook erg in de smaakquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef slvrbld het volgende:
Hehe bedankt voor het warme welkom! Valt me trouwens op dat er hier vrij veel Tukkers zitten. Woon zelf in Hengelo en studeer in Enschede
FF een paar random favorieten van me door de jaren heen:
Dat nummer is dan ook tijdloos he.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:33 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Gelijk Bombs Away ook als eerste!
Wat een koningsplaat is dat zeg!
Bedankt voor de tip. En heb de komende weken nog geen tijd voor feestjes. Daarna misschien wel weer eens eentje meepakken, maar zie het niet echt zitten om in m'n eentje te gaan eigenlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Die youtubelinkjes hoef je niet in een [yt][/yt] te zettenscheelt weer wat werk
Ik kom vlak bij je uit de buurt, Bornerbroek
Al feestjes in je agenda staan? Pleur anders nu dan DangerouzMind erin op 25 februari !
Kun je niet op zaterdagen? Want DM is op een vrijdagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. En heb de komende weken nog geen tijd voor feestjes. Daarna misschien wel weer eens eentje meepakken, maar zie het niet echt zitten om in m'n eentje te gaan eigenlijk![]()
Maar het is ondertussen bedtijd. Denk dat ik hier dagelijks wel langs ga komen
Kende de track nog niet en zojuist even geluisterd...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef slvrbld het volgende:
Apex Mind is zwaar ondergewaardeerd overigens![]()
Is niet zozeer aan een dag gebonden, maar heb een bacheloropdracht die zo langzamerhand afgerond moet worden + de tentamens komen er weer aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:47 schreef haakon het volgende:
[..]
Kun je niet op zaterdagen? Want DM is op een vrijdag
En alleen ben je nooit, al helemaal niet als er FOK!kers zijn![]()
Wat een feestbeesten![]()
Laat maar weten als je naar een feestje gaat/wil, dan kunnen we misschien wel wat fixen.
Ik ga ook slapen, kalm an
Dat is juist een beetje hun stijl. Duister en enigszins rommelig. Heb je via die youtube geluisterd of de track ergens vandaag gehaald? Kan een wereld van verschil zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Kende de track nog niet en zojuist even geluisterd...
Hou erg veel van donkere/harde Hardstyle maar dit is niet echt mijn ding... Ben technisch niet zo'n kenner maar klinkt niet al te best geproduceert
Die gast heeft er echt zijn levenswerk van gemaakt om tegen Coone aan te zeieken en Headhunterz op te hemelen. Hij kwam notabene dat zelfs een keer op Hardtraxx vertellen (niet dat iedereen daar zo blij mee was). Heel erg vervelend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:52 schreef Baronpilsener het volgende:
Kijk de twitter van onze boii PatrickJumpen dan
Edit: Ergens zou ik snappen dat jullie er nieteens de moeite voor zouden doen er zelf naar zouden zoeken. http://twitter.com/patrickjumpen
Coone is zelf net zo'n mannetje. Soort zoekt soort enzquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:00 schreef ElDani het volgende:
[..]
Die gast heeft er echt zijn levenswerk van gemaakt om tegen Coone aan te zeieken en Headhunterz op te hemelen. Hij kwam notabene dat zelfs een keer op Hardtraxx vertellen (niet dat iedereen daar zo blij mee was). Heel erg vervelend.
Ik zou niet inzien waarom hij zoiets zou doen. Ik ken er verder het fijnere niet van. Die gast bleef ervoor echt de halve dag wachten tot Coone langskwam. Lijkt me logisch dat Coone daar niet van gediend is. Nu is hij spontaan bang gemaakt en weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Coone is zelf net zo'n mannetje. Soort zoekt soort enz
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef slvrbld het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Is that what you kids call it nowadays
Dat zijn pluspunten!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef slvrbld het volgende:
De 1e hhz tracks, Zanza Labs, The Raiders,
Dit is echt te zielig voor woorden, hahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:52 schreef Baronpilsener het volgende:
Kijk de twitter van onze boii PatrickJumpen dan
Edit: Ergens zou ik snappen dat jullie er nieteens de moeite voor zouden doen er zelf naar zouden zoeken. http://twitter.com/patrickjumpen
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Is that what you kids call it nowadays
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef Krulliewullie het volgende:
JupWas trouwens ook voor de tweede keer in mijn leven ofzo dat ik dat deed
(komen er maar een paar voorbij dacht ik)quote:
Die heb ik toevallig vorige week nog zitten bekijken.quote:
Beetje een 13 in a dozen trackje. Vind 'm nog niet geweldig. Typische Zatox intro, break die me niks doet en een vrij standaard melodietje. Een 2e climax in een track vind ik altijd wel leuk, maar verander dan ook die melodie iig een paar notenquote:
die gast in dat lichtblauwe shirt is Kollie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:48 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/Snakeye2209#p/a/u/1/LeWxpkSE6lQ (komen er maar een paar voorbij dacht ik)
http://www.youtube.com/user/Snakeye2209#p/u/5/80HF7TOr-cc
Ik vind jou al meteen goed geïntegreerd, mag ik dat zeggen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:58 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Beetje een 13 in a dozen trackje. Vind 'm nog niet geweldig. Typische Zatox intro, break die me niks doet en een vrij standaard melodietje. Een 2e climax in een track vind ik altijd wel leuk, maar verander dan ook die melodie iig een paar noten
Altijd leuk die aftermovies. Hoop er ook dit jaar weer een paar te maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:48 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
(komen er maar een paar voorbij dacht ik)
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En dit vond ik wel het vermelden waard. Dries goes Hardstyle
[ afbeelding ]
Zag hem net ja maar ik vind de montage helemaal niks.. Die future track klonk wel vetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vette video over Zatox en zijn optredens
Hopelijk wel bij Defqon, daar draaide hij net zo'n dikke set afgelopen editiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zag hem net ja maar ik vind de montage helemaal niks.. Die future track klonk wel vetZag net trouwens ook dat Tatanka bij het boekingskantoor van Showtek terecht is gekomen. Die zul je dus waarschijnlijk niet meer op de grote feesten gaan zien..
Ik vind de montage beter dan die van Crypsis, maar die doet het vast zelf volgens mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zag hem net ja maar ik vind de montage helemaal niks.. Die future track klonk wel vetZag net trouwens ook dat Tatanka bij het boekingskantoor van Showtek terecht is gekomen. Die zul je dus waarschijnlijk niet meer op de grote feesten gaan zien..
Vermakelijk filmpje, maar zegt opzich niet zoveel vind ik. Meer een teaser van z'n nieuwe tracks. The Future en Bring it back to the oldskool vind ik beide wel geinige plaatjes overigensquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vette video over Zatox en zijn optredens
Datquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:17 schreef eQuaL het volgende:
Ik vind jou al meteen goed geïntegreerd, mag ik dat zeggen?
Sir! Yes! Sir!quote:
Hi!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Vermakelijk filmpje, maar zegt op zich niet zoveel vind ik. Meer een teaser van z'n nieuwe tracks. The Future en Bring it back to the oldskool vind ik beide wel geinige plaatjes overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door robuust89 op 18-01-2011 13:42:41 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Beste setje van 2010, wat een sfeertjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Hopelijk wel bij Defqon, daar draaide hij net zo'n dikke set afgelopen editie
Voor het toevoegen/verwijderen van een paar artiestjes uit de OPquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef robuust89 het volgende:
Rippert, is het zo raar dat ik krediet vraag/krijg voor werk dat ik gedaan heb?
Heet jij ripper?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Beste setje van 2010, wat een sfeertje![]()
Verder nieuwe plaatje van Waverider:
[..]
Voor het toevoegen/verwijderen van een paar artiestjes uit de OP![]()
Hij zal dat wel hebben gedaan omdat hij door het jaar heen weinig boekingen had...daarom zijn veel artiesten weg gegaan bij platinum laatste periode.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind de montage beter dan die van Crypsis, maar die doet het vast zelf volgens mij.
En Tatanka naar de kant van showtek....... Laatste keer samen gezien met Zatox bij TBYD. Was dé set van de avond!
Muah.. standaard plaatje en de vocal vind ik nogal schreeuwerig/irritantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt als Kingdom Come? (de melodie van de zang) Hopen dat het geen MC Linez isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Beste setje van 2010, wat een sfeertje![]()
De break deed mij ook wel een beetje denken aan Kingdom. Die melo is gewoon te willekeurig en zou ik nooit op los kunnen gaan. Toch wel een tegenvallertje na Epic/Dilemmaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Klinkt als Kingdom Come? (de melodie van de zang) Hopen dat het geen MC Linez is
Denk dat je deze bedoeld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Sethje het volgende:
Vraagje,
waverider draaide zon track zaterdag, met zo'n vocal: Redemption! en dan komt de melo, is echt zon Tillt plaat maar hoe heet die?
quote:
quote:
Iddquote:
Ah tfoe kk bezem geen eckte rawstylert man!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
Idddie is erg vet zeg die is me ontschoten denk ik. De eerste fatsoenlijke plaat van Digital Punk
( en nu niet allemaal boos worden maar ik ben niet zo rauw als jullie
)
daar walst seth zo met zn tractor overheenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah tfoe kk bezem geen eckte rawstylert man!
Morgen sta ik met me 180cc click voor je deur!
Bringin the Funkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:31 schreef Sethje het volgende:
De eerste fatsoenlijke plaat van Digital Punk
dat + To Protect & Serve (DP rmx)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Bringin the Funk
Rock the Party
Dark Symphony
Machine Master
![]()
Achja smaken verschillen
haha ja idd, die platen hebben me nooit wat gedaan helaas. Ik zit at the moment ontzettend te genieten van die mid van words of the gang uit het noisecult setjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Bringin the Funk
Rock the Party
Dark Symphony
Machine Master
![]()
Achja smaken verschillen
Hahaha ik ken mijn eigen krachte nie jonge!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Yeeeyyquote:@AlphaverbNL, Daniël Noordijk
Now in studio with @DJLuna1 working on a special track for Hard Bass! Got your tickets yet?
Is wel zijn beste inderdaad, Rock The Party viel me tegen achteraf. The Funk Soul Brother was ook leuk toentertijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Bringin the Funk echt goed van Digital Punk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is alweer 2 weken uit volgens mij, misschien langer. Vind het zelf een heerlijke plaat. Intro zit een heerlijke drive in, de Brainkicker kicks zijn altijd goed, opbouw naar de climax is ook erg fijn. Melodietje lekker simpel maar doeltreffend.
Brainkicker-plaatjes zijn over het algemeen van die heerlijke maffe, energieke en aparte plaatjes voor later op de avondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:21 schreef Nitrouz het volgende:
Wat vinden jullie van Brainkicker - Something About Metal
Metal Licker is ook een heerlijk nummer inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Brainkicker-plaatjes zijn over het algemeen van die heerlijke maffe, energieke en aparte plaatjes voor later op de avondI luv it!
Toch blijf ik deze nog altijd stuuukkken beter vinden, draai deze en dan gaat mijn lichaam uit zichzelf proberen tegen het plafond aan te springenEen reflex noemen ze dat geloof ik
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef Nitrouz het volgende:
Maar zijn beste is FMWJuaah die is ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vind ik Metaalllikkerr ietsie leuker
En ooeeehh, ik voel een Brainkicker-link dump opkomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Juaah die is ookToch vind ik Metaalllikkerr ietsie leuker
En ooeeehh, ik voel een Brainkicker-link dump opkomen!
Ring That Shit en Mash Hairy zijn allebei ook erg vet inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest doet me wat minder
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brainkicker-dump is erg prettig voor mn oortjes.. voor mn buren...not so much..
Patrick Jumpen is..Juist...
Technoboy op Twitter is idd lachen..
Verder eh.. mis ik nog wat?It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef Koepert het volgende:
Zoo.. k mist ook weer n rel.. Seth met tractors Carmageddon-acting??Weet ik niet echt, maar gisteren wel een lekker setje geluisterd van Deetox. Is van 16 januari.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brainkicker-dump is erg prettig voor mn oortjes.. voor mn buren...not so much..
Patrick Jumpen is..Juist...
Technoboy op Twitter is idd lachen..
Verder eh.. mis ik nog wat?
1. DHHD - Funky Shit (Degos & Re-done Skuimbek mix)
2. Daniele Mondello & Express Viviana - Welcome To Our Gate (DizZedit)
3. In-Phase - Hear The Quiet
4. Degos & Re-done - Evolve
5. Phrantic - Become One (Merge mix)
6. The Dizzorder & R-Tillary - Vampires Dream
7. Degos & Re-done - Salsa
8. The Dizzorder & R-Tillary - Illusions (Catatonic Overload remix)
9. Main Concern - Pineapplefan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Hou nou eens op allemaal over Qlimax 2006quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Metal licker brings back memories... Qlimax 2006(beste Qlimax die ik heb bezocht)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Edit: Whoooooohoooooooo, 23 Maart heb ik een thuisfeestje, AVIO en AlphaTwins en Beat Providers komen de tent op zijn kop zetten voor een tientjeNu al zoooooo veel zin in!
Wie ook wil komen kan blijven slapen trouwens(Not joking
)
[ Bericht 11% gewijzigd door Krulliewullie op 18-01-2011 19:33:52 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Aan de m&m's op de dinsdagavond?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:33 schreef -Menn0- het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
Maar heb jullie gelukkig weer gevonden!![]()
Ik denk dat ze voor een 'Euphorisch' gezicht gingenquote:
Dat is goddomme een beste lijstquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef slvrbld het volgende:
FF een paar random favorieten van me door de jaren heen:
Ja dat is Kollie...waar is hij eigenlijk gebleven? Zie m bijna nooit meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:08 schreef de_huig het volgende:
die gast in dat lichtblauwe shirt is Kollie?
Ik doe niets met Twitter, maar ik moet hem denk ik toch maar eens gaan volgen, hoor positieve dingenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
TBY is echt bizar op Twitter, zo mooi!
Eeuwig zonde, maar we hebben hem sowieso al een hele tijd niet op een groot feest gezienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef NLS04 het volgende:
Tatanka bij het boekingskantoor van Showtek terecht is gekomen. Die zul je dus waarschijnlijk niet meer op de grote feesten gaan zien..
Ripper is onze pack leader daarmee valt niet te discussierenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef robuust89 het volgende:
Heet jij ripper?En dan nog, het is iets meer, vriend. Magoed, ik hoor het.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die zijn net uit elkaar gegaan las ik op HTonbevestigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een beste Remcore-post, al zeg ik het zelf"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
En.. Waar is dat thuisfeestje?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
* Edit: Whoooooohoooooooo, 23 Maart heb ik een thuisfeestje, AVIO en AlphaTwins en Beat Providers komen de tent op zijn kop zetten voor een tientje [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Nu al zoooooo veel zin in!
)
Ik vond Waverider erg lekker draaien met een aantal weinig gedraaide platen (Zero Vision - Style Dropping, Warriors Redemption, The Pressure, en zo nog wat)!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Sethje het volgende:
Vraagje,
waverider draaide zon track zaterdag, met zo'n vocal: Redemption! en dan komt de melo, is echt zon Tillt plaat maar hoe heet die?
Was ook niet al te moeilijk opvallen. Er stonden zo bizar veel mensen stil! (ik mocht overigens niet op de aftermovie komen ivm Hardtraxx op mijn shirt).quote:
Als het waar is: Kan er niet rouwig om zijn, vond hun platen totaal niet interessant.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat tweede nummer! Klinkt heel erg vet!!quote:
quote:
Oostelbeers (op 5 min. fietsen van Middelbeers, waar Krullie woont)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Thuisfeestje, klinkt al bijna of het in je huiskamer is ofzo
Aahh dikke vettequote:
Middelbeers vlakbij Best en Oirschot? Dat is ongeveer 30 min. rijden met de auto vanaf Den Bosch? Dacht dat jullie ook ergens in het noorden woonden ofzo..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
[..]
Oostelbeers (op 5 min. fietsen van Middelbeers, waar Krullie woont)![]()
Who's coming?
Het staat (nog?) niet op Partyflock, is niet echt nodig met al die fans en mond-tot-mond-reclame hier in het dorpquote:
Jupquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef Levitas het volgende:
Middelbeers vlakbij Best en Oirschot? Dat is ongeveer 30 min. rijden met de auto vanaf Den Bosch? Dacht dat jullie ook ergens in het noorden woonden ofzo..
Kijkt er ook een teveel naar National Geographicquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:42 schreef T_Killer het volgende:
Ripper is onze pack leader daarmee valt niet te discussierenHet enigste wat je kunt doen is calm and submissive zijn
Hahaha ik dacht ook meteen aan onze grote vriend Cesar Millan a.k.a. 'Dog Whisperer'quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kijkt er ook een teveel naar National Geographic
had toch wel verwacht dat die nu op PF te vinden was. Werken die gasten zo traag dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:54 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Het staat (nog?) niet op Partyflock, is niet echt nodig met al die fans en mond-tot-mond-reclame hier in het dorp. Maar dit is de link van hyves: http://www.hyves.nl/agenda/17369816/Eclipz_2011/ en van de locatie: http://www.cafedorpsplein.nl/
Inderdaad halfuurtje vanuit Den Bosch
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Als het waar is: Kan er niet rouwig om zijn, vond hun platen totaal niet interessant.
Als het niet waar is: Jammer, zouden ze toch eens over moeten nadenken.
Zou toch wel zonde zijn...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hierzo Leeuwardenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:58 schreef Koepert het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat T-Killer dat ook bedoelde![]()
Ennuh, zoveel noorderlingen zijn hier niet geloof ik.. (Drenthe & verder omhoog)
En zo kom je erachter dat er toch nog een aantal FOK!ers redelijk dichtbij wonen. Sethje woont geloof ik ook vrij dichtbij Den Bosch? (Sethje, heb ik jou toevallig niet gezien op Defqon? Als je het was, wees je naar m`n AVIO shirtje wat half uit mijn broekzak hing, en zei je tegen een maat van je "kijk, hij heeft ook het avio shirt" o.i.d)quote:
'Het leven is goed gaat rustig an op het brabantse platteland'quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:00 schreef ElDani het volgende:
[..]
had toch wel verwacht dat die nu op PF te vinden was. Werken die gasten zo traag dan?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
hmmmmm misschien welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Edit: Whoooooohoooooooo, 23 Maart heb ik een thuisfeestje, AVIO en AlphaTwins en Beat Providers komen de tent op zijn kop zetten voor een tientje [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Nu al zoooooo veel zin in!
)
The Outside Agency
Slechts een kleine greep uit platen die ik super vindquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:42 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dat is goddomme een beste lijstSonic Sabotage
Mag wel wat vaker gedraaid worden
zeker met linkjes erbij?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:26 schreef Tinus_ het volgende:
Iemand misschien een lijstje met releases van jan-dec 2010 en van jan 2011?
Gelieve in pm.
Ik las Berlicum en dacht gelijk aan het hoge noorden (Dorpje nabij Leeuwarden) Worden ook regelmatig leuke hardstylefeestjes gehouden daarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef Sqoudson het volgende:
Zo zie je maar weer dat Brabant en het verdere noorden het meeste represent zijn hierzo!
Berlicum hier, onder de wolk van Denbosch!
Je hebt inderdaad Berlicum (Brabant) en Berlikum (Friesland)!quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:26 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik las Berlicum en dacht gelijk aan het hoge noorden (Dorpje nabij Leeuwarden) Worden ook regelmatig leuke hardstylefeestjes gehouden daar
Jonge, da hoort nie....GRATIS BIIIIIIIIIIIIERquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:53 schreef slvrbld het volgende:
edit: op hardstyle.com zit de bonustrack erbij.
http://www.hardstyle.com/album/geck-o-the-word-is-out/21518
Eens. Allemaal middelmatige platen, maar dan wel van het mindere soort. Kan me nog een set herinneren van hun op Qountdown, slaapverwekkend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Als het waar is: Kan er niet rouwig om zijn, vond hun platen totaal niet interessant.
Als het niet waar is: Jammer, zouden ze toch eens over moeten nadenken.
Dacht ik ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:26 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik las Berlicum en dacht gelijk aan het hoge noorden (Dorpje nabij Leeuwarden) Worden ook regelmatig leuke hardstylefeestjes gehouden daar
Oh Lord.. Deeltjesversneller zit onder invloed van geestverruimende middelen achter zijn computer.. Hehequote:Op woensdag 19 januari 2011 09:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Muuuusiiic waas my first looove...
Ik hou van de AVIO podcast #12!
Ik hou van Alfawerkwoord!
Ik hou van goede muziek!
Ik hou van iedereen!
Waarom zit die er niet bij in de rar op 1gabba?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jonge, da hoort nie....GRATIS BIIIIIIIIIIIIER
Geck-O is behoorlijk divers. Vind dit zelf ook een wat mindere release eigenlijk. The Word Is Out vind ik ook veruit de beste track van deze release.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef Levitas het volgende:
[..]
Waarom zit die er niet bij in de rar op 1gabba?
edit: Ik vind alleen The word is out (niet de Dimavi rmx) lekker van die 4 releases.. Jumpeng vind ik niet veel..
Is dit een beetje de style van Geck-O? Ik wist namelijk wel dat het een vrij andere style is, maar ik vind het niet echt super eigenlijk. Misschien moet ik het wat vaker luisteren
Sorry ik zat in de trein met wat te veel koffie op (drink ik niet zo vaak).quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh Lord.. Deeltjesversneller zit onder invloed van geestverruimende middelen achter zijn computer.. Hehe
Cafeïne is ook een drug en Drugs are bad.. Mkay?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Sorry ik zat in de trein met wat te veel koffie op (drink ik niet zo vaak).
http://twitter.com/IboOrgut/statuses/27497247813931008quote:@djtechnoboy I can introduce you to @ikbendries, Cristiano. You can do a collab together! Wouldn't that be great?
http://twitter.com/ikbendries/status/27733771021193216quote:@IboOrgut @djtechnoboy that would be great
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:38 schreef mstx het volgende:
[..]
http://twitter.com/IboOrgut/statuses/27497247813931008
[..]
http://twitter.com/ikbendries/status/27733771021193216
Ja al gezienquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:39 schreef RiKe het volgende:
Troep op werk, kan niet editen of quoten, mijn vorige post over mijn post daarvoor was voor Beach
Hier iig een lijstje van de releases van dit jaar:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:26 schreef Tinus_ het volgende:
Iemand misschien een lijstje met releases van jan-dec 2010 en van jan 2011?
quote:Wereldberoemd is hij. Haatmeneer. De jongen die begin oktober 2010 tegen PowNews de historische woorden "dit is niet mijn winkel, vriend" sprak, en die sindsdien uitgroeide tot Meme van het Millennium op Dumpert. Fotosoeps. Filmpjes. Moving Gifs. iPhone Games. Haatmeneer werd zelfs een remix en in kekke clubs all over the world bouncen mensen zich helemaal hardstyle de tiefus op hem.
http://www.dumpert.nl/med(...)hardstyle_remix.htmlquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef mstx het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_heeft_haatmene.html
[..]
http://twitpic.com/3rgnhbquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef mstx het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_heeft_haatmene.html
[..]
Misschien de PP ook wel ?quote:Psyko Punkz
In the studio working on a REMIX for ???Its gonna be HARD !
Dan ga ik voor een andere dbstf track. Krijgen we een remix EPquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik gok een hhz nummer.
"e:Op dinsdag 18 januari 2011 09:48 schreef Krulliewullie het volgende:
(komen er maar een paar voorbij dacht ik)
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:08 schreef de_huig het volgende:
die gast in dat lichtblauwe shirt is Kollie?
nummer 13 in een zatoxijnquote:
Staat nog steeds op de draagbare-spelertquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef haakon het volgende:
Hopelijk wel bij Defqon, daar draaide hij net zo'n dikke set afgelopen editie
quote:
quote:
Zeg je Seth i.c.m. een bezem dan moet ik meteen denken aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:32 schreef Beach het volgende:
Whahahaha!!!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:42 schreef T_Killer het volgende:
Ripper is onze pack leader daarmee valt niet te discussierenHet enigste wat je kunt doen is calm and submissive zijn
*snap, tssquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kijkt er ook een teveel naar National Geographic
Echt veel heb jij de laatste tijd ook niet meer te melden hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Echt veel heb jij de laatste tijd ook niet meer te melden he
Kwam gewoon ff goeienavond zwaaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu de nieuwe release van theracords te luisteren die in me mail stond. Do the happy face/ Ding Dong + Remix/ Kill the trespasser. Zijn weer toffe tracks
![]()
Ik wil even jouw oortjes zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kwam gewoon ff goeienavond zwaaienZit nu de nieuwe release van theracords te luisteren die in me mail stond. Do the happy face/ Ding Dong + Remix/ Kill the trespasser. Zijn weer toffe tracks
Grote kans dat 1 of meerdere van die tracks in de volgende wake you from your boredom zittenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik wil even in jouw oortjes zitten
Wel ff douchen daarnaquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik wil even in jouw oortjes zitten
Cesar is wel ok, maar komt niet in de buurt van Breakout en America's Hardest Prisons.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Nie ouwe hoere met Cesarenige 'echte'-programma op de tv tegenwoordig
duidelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Cesar is wel ok, maar komt niet in de buurt van Breakout en America's Hardest Prisons.
Ken onderhand ook wel alle afleveringen. Jammer dat het alleen niet werkt op onze katten zulke technieken..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Da_Ripper het volgende:
*snap, tss
Nie ouwe hoere met Cesarenige 'echte'-programma op de tv tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haatmeneerquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Headhunterz net bij Pownews. Werd ie geïnterviewd door Rutger.
epicquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog een ReMcOrE/post
Zeg je Seth i.c.m. een bezem dan moet ik meteen denken aan
Gevonden ergens in de kelders van YT
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:48 schreef haakon het volgende:
Heuj, zie ook dat ik op de AM sta van XXLerator van 6 november. NLS04 en huig ook gespot
Aanwezig op XX Rawquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
Over Xxlerator gesproken, nog mensen die naar XXL RAW hier gaan? Als ik zo op pf kijk wordt het echt belachelijk druk en als er 1 ding is waar ik een gruwelijke hekel aan heb![]()
Mja morgen eerst hier maar eens een voorproefje hardbass met 75% van team yellow
RAW moet ik overslaan, heb dan al wat anders + inderdaad 'niet-leuk-druk' daar in de XX.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
Over Xxlerator gesproken, nog mensen die naar XXL RAW hier gaan? Als ik zo op pf kijk wordt het echt belachelijk druk en als er 1 ding is waar ik een gruwelijke hekel aan heb![]()
Mja morgen eerst hier maar eens een voorproefje hardbass met 75% van team yellow
Paar weken geleden had ie een preview geupload die Law & Order heette, da's deze maar hij heeft de naam moeten veranderen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef slvrbld het volgende:
Track klinkt overigens erg bekend, maar ik kan het zo 123 niet plaatsen
Heuj, mooi dat ik dat ook fftjes meekrijgquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef haakon het volgende:
Hahaha T-Force!
http://partyflock.nl/party/189640/comments.html
Nu moet je wel!
Nou zeg, grote mond voor zo'n klein meisjequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:51 schreef Krulliewullie het volgende:
ik ros ze allemaal aan de kant zoals jullie wel weten
Dat feest is gewoon een verplichting, zo'n dikke line-up voor zo weinig geld !quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:51 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Heuj, mooi dat ik dat ook fftjes meekrijgHad ik ook al bij opties staan
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nou zeg, grote mond voor zo'n klein meisje
Eens!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef haakon het volgende:
[..]
Dat feest is gewoon een verplichting, zo'n dikke line-up voor zo weinig geld !
Natuurlijk staan er goede platen in maar die top25 (en met name die rangorde) was voor mij op een of andere manier echt de definitieve bevestiging dat hardstyle niet meer een (met name) Nederlandse undergroundse muziekstroming is die het moet hebben van echte die-hards en liefhebbers maar een groeiende internationale muziekbusiness is voor de massa en daardoor logischerwijs ook steeds meer een speelbal van commerciële doelen wordt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Levitas het volgende:
Gisteren de Top-25 CD van de feestfabriek een geluisterd.. Toch een lekkere CD, op enkele nummers na..
Toen pas? Dat was het minstens 5 jaar geleden al. Hardstyle heeft het sowieso nooit alleen van "die-hards" moeten hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:43 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Natuurlijk staan er goede platen in maar die top25 (en met name die rangorde) was voor mij op een of andere manier echt de definitieve bevestiging dat hardstyle niet meer een (met name) Nederlandse undergroundse muziekstroming is die het moet hebben van echte die-hards en liefhebbers maar een groeiende internationale muziekbusiness is voor de massa en daardoor logischerwijs ook steeds meer een speelbal van commerciële doelen wordt.
Ja wellicht relatief laat maar misschien was het altijd tegen beter weten in ontkennen en kon ik er toen gewoon echt niet meer omheen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:52 schreef mstx het volgende:
Toen pas? Dat was het minstens 5 jaar geleden al. Hardstyle heeft het sowieso nooit alleen van "die-hards" moeten hebben.
Dat kan dus nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef Beach het volgende:
Hoe ga je mensen die het oudere werk niet kennen eruit filteren?
Grote evenementen als Defqon.1 kun je niet organiseren zonder grote massa. Die feesten bestaan ook al ongeveer sinds het begin van hardstyle.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ja wellicht relatief laat maar misschien was het altijd tegen beter weten in ontkennen en kon ik er toen gewoon echt niet meer omheen.![]()
Maar hoe bedoel je dat hardstyle het nooit van de echte die-hards heeft moeten hebben? Ik kan me nog tijden herinneren dat hele community's zaten te wachten op een hardhouse generation setje op woensdagavond, dat het hebben van 0day release nog echt bijzonder was en dat Stanley3x0 met zijn filmpjes nog echt de enige mogelijkheid was om promo's te beluisteren..
Veel volk dat het gewoon een keertje mee wil maken natuurlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Grote evenementen als Defqon.1 kun je niet organiseren zonder grote massa. Die feesten bestaan ook al ongeveer sinds het begin van hardstyle.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef haakon het volgende:
Hahaha T-Force!
http://partyflock.nl/party/189640/comments.html
Nu moet je wel!
Om om het nog wat erger te maken hebben ze nog de verkeerde remixen gebruikt ook in die top 25: her voice (Headhunterz mix) ipv supa bass mix en Headhunterz The Sacrifice (Brennan Heart Rmx) ipv de originele...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef Levitas het volgende:
De Top-25 verdiende de oude klappers, ipv crap attack en live the moment
YEEEEAAAAAHHHHHHHHHquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Tinuzz is mijn held
Tot op Footworxx Haakon
Ja dat klopt maar een defqon en een qlimax zijn allebei maar 1x per jaar. Natuurlijk zijn die heel belangrijk geweest voor de groei van de scene maar dan hou je nog 50 weken over in het jaar. En de 'kleinere' feesten gecombineerd met alle groeiende activiteiten destijds van de 'harde kern' (downloadfora, webradio's,promo filmen etc.) zijn naar mijn idee toch wel het fundament geweest van de huidige omvang van deze muziekstroming.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef mstx het volgende:
Grote evenementen als Defqon.1 kun je niet organiseren zonder grote massa. Die feesten bestaan ook al ongeveer sinds het begin van hardstyle.
Sasha F produceert niet zelf toch? Wie ookalweer wel (The Machine?) klinkt in ieder geval best lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef slvrbld het volgende:
Las op HT dat 't een collab is met Degos & Re-Done.
Interessant nummer al zeg ik het zelf. BPM klinkt aan het begin wel vrij hoog, maar de track in z'n geheel klinkt best leuk. Tempo zit er iig continu in.
edit; die Vamper track is gewoon saai. Over die melodie heb ik geen mening, want ik weet niet wat ie ermee wil. Vind het niet euphorisch, niet opzwepend, eigenlijk vind ik het niks
Ik vind hem erg fijn klinken !quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef slvrbld het volgende:
Las op HT dat 't een collab is met Degos & Re-Done.
Interessant nummer al zeg ik het zelf. BPM klinkt aan het begin wel vrij hoog, maar de track in z'n geheel klinkt best leuk. Tempo zit er iig continu in.
edit; die Vamper track is gewoon saai. Over die melodie heb ik geen mening, want ik weet niet wat ie ermee wil. Vind het niet euphorisch, niet opzwepend, eigenlijk vind ik het niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
Wat hij zegt...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Om om het nog wat erger te maken hebben ze nog de verkeerde remixen gebruikt ook in die top 25: her voice (Headhunterz mix) ipv supa bass mix en Headhunterz The Sacrifice (Brennan Heart Rmx) ipv de originele...
Ik vond deze verwisseling bijna minachting van je publiek, maar zover wil ik nog net niet gaan.
Ik blijf erbij dat ze artiesten hadden moeten laten stemmen, zij hebben meer kennis van zaken (en al helemaal dan het gros van de newbie's) en zij hebben de hele periode meegemaakt. Ik denk dat dat een heel andere en veel objectievere top 25 had opgeleverd.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:02 schreef slvrbld het volgende:
DJ Nego - Q-Base 2006 (warm-up?) mix
Volledige TL:En wat hij zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:02 schreef slvrbld het volgende:
DJ Nego - Q-Base 2006 warm-up mix
Volledige TL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik zit verdomme heel lsdb en google af te struinen en krijg geen resultaat.
Thanks!"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Dan moet ik je hierbij mededelen dat je niet goed hebt gegoogled. Was bij mij de 1e hit toen ik een paar random titels van het lijstje in google gooidequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:08 schreef T_Killer het volgende:
[..]
![]()
En ik zit verdomme heel lsdb en google af te struinen en krijg geen resultaat.
Thanks!
Dat is ook echt precies de periode dat ik begon met hardstyle luisteren. Als ik zo terugkijk ben ik wel met m'n neus in de boter gevallen toen iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die tracklist2006 beste Hardstyle-jaar imo
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:25 schreef haakon het volgende:
Elke keer als ik hem hoor, krijg ik weer een smile op mijn gezicht
Dat nummer is een en al blijheid jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:25 schreef haakon het volgende:
Kun jij m nog ergens vinden? anders kan ik je wel helpen als je m wilt binnenhalenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die tracklist2006 beste Hardstyle-jaar imo
x2 Vrolijk plaatjequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:25 schreef haakon het volgende:
als je geen Jaydee post of er over praat, dan gaat het wel over deze plaatquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:25 schreef haakon het volgende:
Musical Analysis staat toch wel op #1 bij M.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je geen Jaydee post of er over praat, dan gaat het wel over deze plaat
owja, die was ik ff vergetenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Musical Analysis staat toch wel op #1 bij M.
Iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Musical Analysis staat toch wel op #1 bij M.
Magicquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Idd
Vind dat gewoon de vetste platen van de laatste tijd.. Want echt veel beters is er niet gemaakt he? Ja oke, Magic.. Maar die hebben we al vaak genoeg besproken
Ik ook, krijg dan ook altijd zin om weer naar een feest te gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:25 schreef haakon het volgende:
Toen noemde ik dat allemaal nog "trance" of "house"quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef T-Force het volgende:
Geen flauw benul dat het Hardstyle was (ofjaaaaa, Hardstyle....T is een Black Anthem dusja).
Vond er niks aan, ik sta daar ook ergensquote:
Kijk die Scope DJ ff lachen om die editquote:
Dat zakjequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef haakon het volgende:
Meest geniale trailer ooit?
Geen hardstyle, maar wel geniaal
Jaaah ook één van mijn toppersquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Hier nog een willekeurige greep uit legio pareltjes:
* 2-sidez - Fuck It
* Zany & Duro - Back Again
* Deepack - Free ur Mind
* A-lusion - In Trouble
* E-fect - Glorification (Activator & Zany mix)
* Noisecontrollers - Aliens
* Philippe Rochard - The World
* Deepack, Lownoise & Villain - Can't Hold Us Down
* HeadHunterz - Blame it on the Music
* Project One - Rate Reducer
Die mix met zany erbij ken ik nog niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Jaaah ook één van mijn toppers..... toen al
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:24 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Die mix met zany erbij ken ik nog niet.![]()
Maar ik ga mijn bed maar eens opzoeken. nog 1 leuk plaatje voor 't slapen gaan. 1 van de beste melodietjes die er is vind ik persoonlijk. Wacht nog altijd tot iemand er ff absurd harde kicks onder gooit![]()
Auw.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Tracklist:
Zany & Toneshifterz - The Story
Jack Of Sound - You're Next
Return Corps & Hollow - Wrong Frequency (Zany Rmx)
Zatox & Activator - Oxygen
Donkey Rollers - Silver Bullet (Toneshifterz Rmx)
Frequencerz - X-Pand
The Pitcher - La Nuit Noire
Zany - Frequency (Jack Of Sound Rmx)
Zanza Labs - Industrial Bug
Zany - Ghoulish Delight
Max Enforcer & Frontliner - On The Go
Zany - Fairy Legend
Beholder & Digital Punk - Machine Master
Toneshifterz & Bioweapon - Dead Of The Night
Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Rmx)
Zany - Psychedelic Trip
Zany & Brennan Heart - Bang The Bass
Zatox & Zany feat. Nikkita - Oldskool
B-Front - Inner Creativity
Donkey Rollers - Chaos
Mean Machine - Act Of Rage
Mean Machine - Again We Will Rise
Bulldozer Project - Arise (Beholder & Zany Rmx)
Chris One - Psycho
Ik ga even mijn onderbroekje verschonen.
Duidelijk gevalletje van 'papa Zany zal wel even laten zien hoe het moet'quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Tracklist:
Frequencerz - X-Pand
Zany - Ghoulish Delight
Zany - Fairy Legend
Zany - Psychedelic Trip
Donkey Rollers - Chaos
Chris One - Psycho
heerlijk voor op een feestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Tracklist:
Frequencerz - X-Pand
Zany - Ghoulish Delight
Zany - Fairy Legend
Zany - Psychedelic Trip
Donkey Rollers - Chaos
Chris One - Psycho
dat dus..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:12 schreef Sethje het volgende:
Ik heb helemaal niks met dat geram van zany
Hier ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:12 schreef Sethje het volgende:
Met een computer mixenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:32 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje van 'papa Zany zal wel even laten zien hoe het moet'
Voor de februari editie niet, de oktober editie wel (als het goed is )quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:03 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
dat dus..
sethje komt er nog een anthem voor twisted dit jaar?
fixedquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Vond er niks aan het geweldig, ik sta daar ook ergens
Cavemanquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:24 schreef slvrbld het volgende:
Maar ik ga mijn bed maar eens opzoeken. nog 1 leuk plaatje voor 't slapen gaan. 1 van de beste melodietjes die er is vind ik persoonlijk. Wacht nog altijd tot iemand er ff absurd harde kicks onder gooit![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:12 schreef Sethje het volgende:
quote:
laatste tijd heb ik dat ook, kan me niet echt meer boeienquote:
dat heb ik met mensen die AVIO (live) niet vet vinden, begrijp ik ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:54 schreef Baronpilsener het volgende:
Ben ik de enige die dat echt niet kan begrijpen? Wat vind je dan dik? Headhunterz?
TT is heldig en mooi opgebouwd, als het dan goed overgemixt is dan ben ik blijquote:
quote:
Beetje kortzichtige opmerking. Met HHZ is niets mis, vooral zijn vroegere platen zijn extreem dik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:54 schreef Baronpilsener het volgende:
Ben ik de enige die dat echt niet kan begrijpen? Wat vind je dan dik? Headhunterz?
ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef 16meter het volgende:
Over Twisted gesproken paar posts terug.
Iemand vanavond nog naar Revelations in Arnhem?
Ik heb het setje zelf nog niet geluisterd, dus kan nog niet oordelen of het ook daadwerkelijk goed uitpakt. Maar ik ben ook in voor neue tingenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:32 schreef T-Force het volgende:
Sommige overgangen van die set van Zany zijn niet om aan te horen (lees: slechter dan een normale DJ-set van hem), maar sommige zijn gruwelijkVind het sowieso top dat hij iets anders probeert!
Ben benieuwd, die Gold remix was natuurlijk erg dikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef Levitas het volgende:
Setje van Zany @ Euphoria
De remix voor DBSTF van Bioweapon moet echt een bom zijn! Volgens Bioweapon zelf beter dan de Gold remix, en die was echt![]()
![]()
![]()
Hier stond ik ook ergens tussen, was toen ook een Fok! meet daaro ongeveer vanaf de plek waar dit gefilmd werd...quote:
YT commentquote:
quote:haha wat is dit dan een kansloze kutmuziek voor kaalkopjes
geef mij maar een rustmoment in mijn zetel met een mooie sonota van Bach
Zet em op Beach!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:33 schreef Beach het volgende:
geef mij maar een rustmoment in mijn zetel met een mooie sonota van Beach
Zany Twitter:quote:Worked 23 hours in the studio yesterday, non stop with @djzany, but managed to finish it. Wow what a marathon it was, but i'm really happy with the result. Can't wait to play it in my sets!!!
Ben erg benieuwd!quote:Pfff got out of the studio at 8:15 this morning... Ran-D and I did a hell of a track!! You will hear the results pretty soon!!! Tomorrow i'll test it at Time Out!
Ben benieuwd ook naar die van Zany en Ran-D.quote:Psyko Punkz
The REMIX we are working on is for Alpha Twins ! We hope to finish it today !
Zolang het niet Drop the beats out is vind ik het prima. (ow ja en liever ook neit Fragile)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:12 schreef slvrbld het volgende:
PP remix voor A2, had ik niet verwacht. Welke track zal het worden?Fragments? Of een nieuwe track?
Headhunterz is idd 1 van mijn favorieten. Zijn set op decibel bijvoorbeeld was echt dik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:54 schreef Baronpilsener het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |