Misschien de PP ook wel ?quote:Psyko Punkz
In the studio working on a REMIX for ???Its gonna be HARD !
Dan ga ik voor een andere dbstf track. Krijgen we een remix EPquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik gok een hhz nummer.
"e:Op dinsdag 18 januari 2011 09:48 schreef Krulliewullie het volgende:
(komen er maar een paar voorbij dacht ik)
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:08 schreef de_huig het volgende:
die gast in dat lichtblauwe shirt is Kollie?
nummer 13 in een zatoxijnquote:
Staat nog steeds op de draagbare-spelertquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef haakon het volgende:
Hopelijk wel bij Defqon, daar draaide hij net zo'n dikke set afgelopen editie
quote:
quote:
Zeg je Seth i.c.m. een bezem dan moet ik meteen denken aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:32 schreef Beach het volgende:
Ah tfoe kk bezem geen eckte rawstylert man!
Morgen sta ik met me 180cc click voor je deur!
Whahahaha!!!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:42 schreef T_Killer het volgende:
Ripper is onze pack leader daarmee valt niet te discussierenHet enigste wat je kunt doen is calm and submissive zijn
*snap, tssquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kijkt er ook een teveel naar National Geographic
Echt veel heb jij de laatste tijd ook niet meer te melden hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Echt veel heb jij de laatste tijd ook niet meer te melden he
Kwam gewoon ff goeienavond zwaaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu de nieuwe release van theracords te luisteren die in me mail stond. Do the happy face/ Ding Dong + Remix/ Kill the trespasser. Zijn weer toffe tracks
![]()
Ik wil even jouw oortjes zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kwam gewoon ff goeienavond zwaaienZit nu de nieuwe release van theracords te luisteren die in me mail stond. Do the happy face/ Ding Dong + Remix/ Kill the trespasser. Zijn weer toffe tracks
Grote kans dat 1 of meerdere van die tracks in de volgende wake you from your boredom zittenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik wil even in jouw oortjes zitten
Wel ff douchen daarnaquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik wil even in jouw oortjes zitten
Cesar is wel ok, maar komt niet in de buurt van Breakout en America's Hardest Prisons.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Nie ouwe hoere met Cesarenige 'echte'-programma op de tv tegenwoordig
duidelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Cesar is wel ok, maar komt niet in de buurt van Breakout en America's Hardest Prisons.
Ken onderhand ook wel alle afleveringen. Jammer dat het alleen niet werkt op onze katten zulke technieken..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Da_Ripper het volgende:
*snap, tss
Nie ouwe hoere met Cesarenige 'echte'-programma op de tv tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haatmeneerquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Headhunterz net bij Pownews. Werd ie geïnterviewd door Rutger.
epicquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog een ReMcOrE/post
Zeg je Seth i.c.m. een bezem dan moet ik meteen denken aan
Gevonden ergens in de kelders van YT
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:48 schreef haakon het volgende:
Heuj, zie ook dat ik op de AM sta van XXLerator van 6 november. NLS04 en huig ook gespot
Aanwezig op XX Rawquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
Over Xxlerator gesproken, nog mensen die naar XXL RAW hier gaan? Als ik zo op pf kijk wordt het echt belachelijk druk en als er 1 ding is waar ik een gruwelijke hekel aan heb![]()
Mja morgen eerst hier maar eens een voorproefje hardbass met 75% van team yellow
RAW moet ik overslaan, heb dan al wat anders + inderdaad 'niet-leuk-druk' daar in de XX.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
Over Xxlerator gesproken, nog mensen die naar XXL RAW hier gaan? Als ik zo op pf kijk wordt het echt belachelijk druk en als er 1 ding is waar ik een gruwelijke hekel aan heb![]()
Mja morgen eerst hier maar eens een voorproefje hardbass met 75% van team yellow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |