Welkom!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef slvrbld het volgende:
Lurk ook al een tijdje mee hier, dus ik zeg ook maar eens hallo![]()
Ben een behoorlijk actief volger van de hardere stijlen (hardstyle, hardcore, tegenwoordig ook industrial/breakbeat). Onbewust ben ik ergens rond 2003-2004 al in aanraking gekomen met hardstyle, maar toen dacht ik nog "saai". (dat is nu wel anders)
Eigenlijk per toeval ben ik opieuw in de hardstyle terecht gekomen. In de zomervakantie van 2006 kwam ik in aanraking met DnB door iemand die ik destijds op vakantie had ontmoet. Thuisgekomen ging ik daar dus naar zoeken en op de een of andere manier had ik opeens hardstyle en hardcore op mijn pc staan. De 1e hhz tracks, Zanza Labs, The Raiders, Evil Activities... Zo is het eigenlijk begonnen.
Nu, 4.5 jaar later, check ik eigenlijk dagelijks de nieuwste tracks en heb ik hier meer dan 60 gb aan harder styles staan (mix van gekocht en gedownload). Ben niet echt een feestganger tot nu toe, aangezien ik in m'n vriendenkring niet heel veel aanhang heb op dit gebied.
Favoriete hardstyle artiesten op dit moment zijn denk ik toch wel Crypsis, B-Front, The Machine, Geck-O.
Ik ben trouwens niet heel snel negatief over kwalitatief goede tracks. Early, "raw", "nu", dubstyle, experimenteel, het maakt mij niet uit, als er maar een lekkere drive in zit
Welkomquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef slvrbld het volgende:
Ben niet echt een feestganger tot nu toe, aangezien ik in m'n vriendenkring niet heel veel aanhang heb op dit gebied.
Favoriete hardstyle artiesten op dit moment zijn denk ik toch wel Crypsis, B-Front, The Machine, Geck-O.
Ik ben trouwens niet heel snel negatief over kwalitatief goede tracks. Early, "raw", "nu", dubstyle, experimenteel, het maakt mij niet uit, als er maar een lekkere drive in zit
Die youtubelinkjes hoef je niet in een [yt][/yt] te zettenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef slvrbld het volgende:
Hehe bedankt voor het warme welkom! Valt me trouwens op dat er hier vrij veel Tukkers zitten. Woon zelf in Hengelo en studeer in Enschede
Die plaatjes vallen hier ook erg in de smaakquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef slvrbld het volgende:
Hehe bedankt voor het warme welkom! Valt me trouwens op dat er hier vrij veel Tukkers zitten. Woon zelf in Hengelo en studeer in Enschede
FF een paar random favorieten van me door de jaren heen:
Dat nummer is dan ook tijdloos he.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:33 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Gelijk Bombs Away ook als eerste!
Wat een koningsplaat is dat zeg!
Bedankt voor de tip. En heb de komende weken nog geen tijd voor feestjes. Daarna misschien wel weer eens eentje meepakken, maar zie het niet echt zitten om in m'n eentje te gaan eigenlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Die youtubelinkjes hoef je niet in een [yt][/yt] te zettenscheelt weer wat werk
Ik kom vlak bij je uit de buurt, Bornerbroek
Al feestjes in je agenda staan? Pleur anders nu dan DangerouzMind erin op 25 februari !
Kun je niet op zaterdagen? Want DM is op een vrijdagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. En heb de komende weken nog geen tijd voor feestjes. Daarna misschien wel weer eens eentje meepakken, maar zie het niet echt zitten om in m'n eentje te gaan eigenlijk![]()
Maar het is ondertussen bedtijd. Denk dat ik hier dagelijks wel langs ga komen
Kende de track nog niet en zojuist even geluisterd...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef slvrbld het volgende:
Apex Mind is zwaar ondergewaardeerd overigens![]()
Is niet zozeer aan een dag gebonden, maar heb een bacheloropdracht die zo langzamerhand afgerond moet worden + de tentamens komen er weer aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:47 schreef haakon het volgende:
[..]
Kun je niet op zaterdagen? Want DM is op een vrijdag
En alleen ben je nooit, al helemaal niet als er FOK!kers zijn![]()
Wat een feestbeesten![]()
Laat maar weten als je naar een feestje gaat/wil, dan kunnen we misschien wel wat fixen.
Ik ga ook slapen, kalm an
Dat is juist een beetje hun stijl. Duister en enigszins rommelig. Heb je via die youtube geluisterd of de track ergens vandaag gehaald? Kan een wereld van verschil zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Kende de track nog niet en zojuist even geluisterd...
Hou erg veel van donkere/harde Hardstyle maar dit is niet echt mijn ding... Ben technisch niet zo'n kenner maar klinkt niet al te best geproduceert
Die gast heeft er echt zijn levenswerk van gemaakt om tegen Coone aan te zeieken en Headhunterz op te hemelen. Hij kwam notabene dat zelfs een keer op Hardtraxx vertellen (niet dat iedereen daar zo blij mee was). Heel erg vervelend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:52 schreef Baronpilsener het volgende:
Kijk de twitter van onze boii PatrickJumpen dan
Edit: Ergens zou ik snappen dat jullie er nieteens de moeite voor zouden doen er zelf naar zouden zoeken. http://twitter.com/patrickjumpen
Coone is zelf net zo'n mannetje. Soort zoekt soort enzquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:00 schreef ElDani het volgende:
[..]
Die gast heeft er echt zijn levenswerk van gemaakt om tegen Coone aan te zeieken en Headhunterz op te hemelen. Hij kwam notabene dat zelfs een keer op Hardtraxx vertellen (niet dat iedereen daar zo blij mee was). Heel erg vervelend.
Ik zou niet inzien waarom hij zoiets zou doen. Ik ken er verder het fijnere niet van. Die gast bleef ervoor echt de halve dag wachten tot Coone langskwam. Lijkt me logisch dat Coone daar niet van gediend is. Nu is hij spontaan bang gemaakt en weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Coone is zelf net zo'n mannetje. Soort zoekt soort enz
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef slvrbld het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Is that what you kids call it nowadays
Dat zijn pluspunten!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef slvrbld het volgende:
De 1e hhz tracks, Zanza Labs, The Raiders,
Dit is echt te zielig voor woorden, hahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:52 schreef Baronpilsener het volgende:
Kijk de twitter van onze boii PatrickJumpen dan
Edit: Ergens zou ik snappen dat jullie er nieteens de moeite voor zouden doen er zelf naar zouden zoeken. http://twitter.com/patrickjumpen
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Is that what you kids call it nowadays
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef Krulliewullie het volgende:
JupWas trouwens ook voor de tweede keer in mijn leven ofzo dat ik dat deed
(komen er maar een paar voorbij dacht ik)quote:
Die heb ik toevallig vorige week nog zitten bekijken.quote:
Beetje een 13 in a dozen trackje. Vind 'm nog niet geweldig. Typische Zatox intro, break die me niks doet en een vrij standaard melodietje. Een 2e climax in een track vind ik altijd wel leuk, maar verander dan ook die melodie iig een paar notenquote:
die gast in dat lichtblauwe shirt is Kollie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:48 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/Snakeye2209#p/a/u/1/LeWxpkSE6lQ (komen er maar een paar voorbij dacht ik)
http://www.youtube.com/user/Snakeye2209#p/u/5/80HF7TOr-cc
Ik vind jou al meteen goed geïntegreerd, mag ik dat zeggen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:58 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Beetje een 13 in a dozen trackje. Vind 'm nog niet geweldig. Typische Zatox intro, break die me niks doet en een vrij standaard melodietje. Een 2e climax in een track vind ik altijd wel leuk, maar verander dan ook die melodie iig een paar noten
Altijd leuk die aftermovies. Hoop er ook dit jaar weer een paar te maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:48 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
(komen er maar een paar voorbij dacht ik)
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En dit vond ik wel het vermelden waard. Dries goes Hardstyle
[ afbeelding ]
Zag hem net ja maar ik vind de montage helemaal niks.. Die future track klonk wel vetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vette video over Zatox en zijn optredens
Hopelijk wel bij Defqon, daar draaide hij net zo'n dikke set afgelopen editiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zag hem net ja maar ik vind de montage helemaal niks.. Die future track klonk wel vetZag net trouwens ook dat Tatanka bij het boekingskantoor van Showtek terecht is gekomen. Die zul je dus waarschijnlijk niet meer op de grote feesten gaan zien..
Ik vind de montage beter dan die van Crypsis, maar die doet het vast zelf volgens mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zag hem net ja maar ik vind de montage helemaal niks.. Die future track klonk wel vetZag net trouwens ook dat Tatanka bij het boekingskantoor van Showtek terecht is gekomen. Die zul je dus waarschijnlijk niet meer op de grote feesten gaan zien..
Vermakelijk filmpje, maar zegt opzich niet zoveel vind ik. Meer een teaser van z'n nieuwe tracks. The Future en Bring it back to the oldskool vind ik beide wel geinige plaatjes overigensquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vette video over Zatox en zijn optredens
Datquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:17 schreef eQuaL het volgende:
Ik vind jou al meteen goed geïntegreerd, mag ik dat zeggen?
Sir! Yes! Sir!quote:
Hi!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Vermakelijk filmpje, maar zegt op zich niet zoveel vind ik. Meer een teaser van z'n nieuwe tracks. The Future en Bring it back to the oldskool vind ik beide wel geinige plaatjes overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door robuust89 op 18-01-2011 13:42:41 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Beste setje van 2010, wat een sfeertjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Hopelijk wel bij Defqon, daar draaide hij net zo'n dikke set afgelopen editie
Voor het toevoegen/verwijderen van een paar artiestjes uit de OPquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef robuust89 het volgende:
Rippert, is het zo raar dat ik krediet vraag/krijg voor werk dat ik gedaan heb?
Heet jij ripper?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Beste setje van 2010, wat een sfeertje![]()
Verder nieuwe plaatje van Waverider:
[..]
Voor het toevoegen/verwijderen van een paar artiestjes uit de OP![]()
Hij zal dat wel hebben gedaan omdat hij door het jaar heen weinig boekingen had...daarom zijn veel artiesten weg gegaan bij platinum laatste periode.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind de montage beter dan die van Crypsis, maar die doet het vast zelf volgens mij.
En Tatanka naar de kant van showtek....... Laatste keer samen gezien met Zatox bij TBYD. Was dé set van de avond!
Muah.. standaard plaatje en de vocal vind ik nogal schreeuwerig/irritantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt als Kingdom Come? (de melodie van de zang) Hopen dat het geen MC Linez isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Beste setje van 2010, wat een sfeertje![]()
De break deed mij ook wel een beetje denken aan Kingdom. Die melo is gewoon te willekeurig en zou ik nooit op los kunnen gaan. Toch wel een tegenvallertje na Epic/Dilemmaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Klinkt als Kingdom Come? (de melodie van de zang) Hopen dat het geen MC Linez is
Denk dat je deze bedoeld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Sethje het volgende:
Vraagje,
waverider draaide zon track zaterdag, met zo'n vocal: Redemption! en dan komt de melo, is echt zon Tillt plaat maar hoe heet die?
quote:
quote:
Iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |