Altijd leuk die aftermovies. Hoop er ook dit jaar weer een paar te maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:48 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
(komen er maar een paar voorbij dacht ik)
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En dit vond ik wel het vermelden waard. Dries goes Hardstyle
[ afbeelding ]
Zag hem net ja maar ik vind de montage helemaal niks.. Die future track klonk wel vetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vette video over Zatox en zijn optredens
Hopelijk wel bij Defqon, daar draaide hij net zo'n dikke set afgelopen editiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zag hem net ja maar ik vind de montage helemaal niks.. Die future track klonk wel vetZag net trouwens ook dat Tatanka bij het boekingskantoor van Showtek terecht is gekomen. Die zul je dus waarschijnlijk niet meer op de grote feesten gaan zien..
Ik vind de montage beter dan die van Crypsis, maar die doet het vast zelf volgens mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zag hem net ja maar ik vind de montage helemaal niks.. Die future track klonk wel vetZag net trouwens ook dat Tatanka bij het boekingskantoor van Showtek terecht is gekomen. Die zul je dus waarschijnlijk niet meer op de grote feesten gaan zien..
Vermakelijk filmpje, maar zegt opzich niet zoveel vind ik. Meer een teaser van z'n nieuwe tracks. The Future en Bring it back to the oldskool vind ik beide wel geinige plaatjes overigensquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vette video over Zatox en zijn optredens
Datquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:17 schreef eQuaL het volgende:
Ik vind jou al meteen goed geïntegreerd, mag ik dat zeggen?
Sir! Yes! Sir!quote:
Hi!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Vermakelijk filmpje, maar zegt op zich niet zoveel vind ik. Meer een teaser van z'n nieuwe tracks. The Future en Bring it back to the oldskool vind ik beide wel geinige plaatjes overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door robuust89 op 18-01-2011 13:42:41 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Beste setje van 2010, wat een sfeertjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Hopelijk wel bij Defqon, daar draaide hij net zo'n dikke set afgelopen editie
Voor het toevoegen/verwijderen van een paar artiestjes uit de OPquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef robuust89 het volgende:
Rippert, is het zo raar dat ik krediet vraag/krijg voor werk dat ik gedaan heb?
Heet jij ripper?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Beste setje van 2010, wat een sfeertje![]()
Verder nieuwe plaatje van Waverider:
[..]
Voor het toevoegen/verwijderen van een paar artiestjes uit de OP![]()
Hij zal dat wel hebben gedaan omdat hij door het jaar heen weinig boekingen had...daarom zijn veel artiesten weg gegaan bij platinum laatste periode.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind de montage beter dan die van Crypsis, maar die doet het vast zelf volgens mij.
En Tatanka naar de kant van showtek....... Laatste keer samen gezien met Zatox bij TBYD. Was dé set van de avond!
Muah.. standaard plaatje en de vocal vind ik nogal schreeuwerig/irritantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt als Kingdom Come? (de melodie van de zang) Hopen dat het geen MC Linez isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Beste setje van 2010, wat een sfeertje![]()
De break deed mij ook wel een beetje denken aan Kingdom. Die melo is gewoon te willekeurig en zou ik nooit op los kunnen gaan. Toch wel een tegenvallertje na Epic/Dilemmaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Klinkt als Kingdom Come? (de melodie van de zang) Hopen dat het geen MC Linez is
Denk dat je deze bedoeld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Sethje het volgende:
Vraagje,
waverider draaide zon track zaterdag, met zo'n vocal: Redemption! en dan komt de melo, is echt zon Tillt plaat maar hoe heet die?
quote:
quote:
Iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |