Altijd leuk die aftermovies. Hoop er ook dit jaar weer een paar te maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:48 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
(komen er maar een paar voorbij dacht ik)
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En dit vond ik wel het vermelden waard. Dries goes Hardstyle
[ afbeelding ]
Zag hem net ja maar ik vind de montage helemaal niks.. Die future track klonk wel vetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vette video over Zatox en zijn optredens
Hopelijk wel bij Defqon, daar draaide hij net zo'n dikke set afgelopen editiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zag hem net ja maar ik vind de montage helemaal niks.. Die future track klonk wel vetZag net trouwens ook dat Tatanka bij het boekingskantoor van Showtek terecht is gekomen. Die zul je dus waarschijnlijk niet meer op de grote feesten gaan zien..
Ik vind de montage beter dan die van Crypsis, maar die doet het vast zelf volgens mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zag hem net ja maar ik vind de montage helemaal niks.. Die future track klonk wel vetZag net trouwens ook dat Tatanka bij het boekingskantoor van Showtek terecht is gekomen. Die zul je dus waarschijnlijk niet meer op de grote feesten gaan zien..
Vermakelijk filmpje, maar zegt opzich niet zoveel vind ik. Meer een teaser van z'n nieuwe tracks. The Future en Bring it back to the oldskool vind ik beide wel geinige plaatjes overigensquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vette video over Zatox en zijn optredens
Datquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:17 schreef eQuaL het volgende:
Ik vind jou al meteen goed geïntegreerd, mag ik dat zeggen?
Sir! Yes! Sir!quote:
Hi!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Vermakelijk filmpje, maar zegt op zich niet zoveel vind ik. Meer een teaser van z'n nieuwe tracks. The Future en Bring it back to the oldskool vind ik beide wel geinige plaatjes overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door robuust89 op 18-01-2011 13:42:41 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Beste setje van 2010, wat een sfeertjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Hopelijk wel bij Defqon, daar draaide hij net zo'n dikke set afgelopen editie
Voor het toevoegen/verwijderen van een paar artiestjes uit de OPquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef robuust89 het volgende:
Rippert, is het zo raar dat ik krediet vraag/krijg voor werk dat ik gedaan heb?
Heet jij ripper?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Beste setje van 2010, wat een sfeertje![]()
Verder nieuwe plaatje van Waverider:
[..]
Voor het toevoegen/verwijderen van een paar artiestjes uit de OP![]()
Hij zal dat wel hebben gedaan omdat hij door het jaar heen weinig boekingen had...daarom zijn veel artiesten weg gegaan bij platinum laatste periode.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind de montage beter dan die van Crypsis, maar die doet het vast zelf volgens mij.
En Tatanka naar de kant van showtek....... Laatste keer samen gezien met Zatox bij TBYD. Was dé set van de avond!
Muah.. standaard plaatje en de vocal vind ik nogal schreeuwerig/irritantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt als Kingdom Come? (de melodie van de zang) Hopen dat het geen MC Linez isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Beste setje van 2010, wat een sfeertje![]()
De break deed mij ook wel een beetje denken aan Kingdom. Die melo is gewoon te willekeurig en zou ik nooit op los kunnen gaan. Toch wel een tegenvallertje na Epic/Dilemmaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Klinkt als Kingdom Come? (de melodie van de zang) Hopen dat het geen MC Linez is
Denk dat je deze bedoeld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Sethje het volgende:
Vraagje,
waverider draaide zon track zaterdag, met zo'n vocal: Redemption! en dan komt de melo, is echt zon Tillt plaat maar hoe heet die?
quote:
quote:
Iddquote:
Ah tfoe kk bezem geen eckte rawstylert man!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
Idddie is erg vet zeg die is me ontschoten denk ik. De eerste fatsoenlijke plaat van Digital Punk
( en nu niet allemaal boos worden maar ik ben niet zo rauw als jullie
)
daar walst seth zo met zn tractor overheenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah tfoe kk bezem geen eckte rawstylert man!
Morgen sta ik met me 180cc click voor je deur!
Bringin the Funkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:31 schreef Sethje het volgende:
De eerste fatsoenlijke plaat van Digital Punk
dat + To Protect & Serve (DP rmx)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Bringin the Funk
Rock the Party
Dark Symphony
Machine Master
![]()
Achja smaken verschillen
haha ja idd, die platen hebben me nooit wat gedaan helaas. Ik zit at the moment ontzettend te genieten van die mid van words of the gang uit het noisecult setjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Bringin the Funk
Rock the Party
Dark Symphony
Machine Master
![]()
Achja smaken verschillen
Hahaha ik ken mijn eigen krachte nie jonge!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah tfoe kk bezem geen eckte rawstylert man!
Morgen sta ik met me 180cc click voor je deur!
Yeeeyyquote:@AlphaverbNL, Daniël Noordijk
Now in studio with @DJLuna1 working on a special track for Hard Bass! Got your tickets yet?
Is wel zijn beste inderdaad, Rock The Party viel me tegen achteraf. The Funk Soul Brother was ook leuk toentertijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Bringin the Funk echt goed van Digital Punk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is alweer 2 weken uit volgens mij, misschien langer. Vind het zelf een heerlijke plaat. Intro zit een heerlijke drive in, de Brainkicker kicks zijn altijd goed, opbouw naar de climax is ook erg fijn. Melodietje lekker simpel maar doeltreffend.
Brainkicker-plaatjes zijn over het algemeen van die heerlijke maffe, energieke en aparte plaatjes voor later op de avondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:21 schreef Nitrouz het volgende:
Wat vinden jullie van Brainkicker - Something About Metal
Metal Licker is ook een heerlijk nummer inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Brainkicker-plaatjes zijn over het algemeen van die heerlijke maffe, energieke en aparte plaatjes voor later op de avondI luv it!
Toch blijf ik deze nog altijd stuuukkken beter vinden, draai deze en dan gaat mijn lichaam uit zichzelf proberen tegen het plafond aan te springenEen reflex noemen ze dat geloof ik
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef Nitrouz het volgende:
Maar zijn beste is FMWJuaah die is ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vind ik Metaalllikkerr ietsie leuker
En ooeeehh, ik voel een Brainkicker-link dump opkomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Juaah die is ookToch vind ik Metaalllikkerr ietsie leuker
En ooeeehh, ik voel een Brainkicker-link dump opkomen!
Ring That Shit en Mash Hairy zijn allebei ook erg vet inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest doet me wat minder
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brainkicker-dump is erg prettig voor mn oortjes.. voor mn buren...not so much..
Patrick Jumpen is..Juist...
Technoboy op Twitter is idd lachen..
Verder eh.. mis ik nog wat?It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef Koepert het volgende:
Zoo.. k mist ook weer n rel.. Seth met tractors Carmageddon-acting??Weet ik niet echt, maar gisteren wel een lekker setje geluisterd van Deetox. Is van 16 januari.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brainkicker-dump is erg prettig voor mn oortjes.. voor mn buren...not so much..
Patrick Jumpen is..Juist...
Technoboy op Twitter is idd lachen..
Verder eh.. mis ik nog wat?
1. DHHD - Funky Shit (Degos & Re-done Skuimbek mix)
2. Daniele Mondello & Express Viviana - Welcome To Our Gate (DizZedit)
3. In-Phase - Hear The Quiet
4. Degos & Re-done - Evolve
5. Phrantic - Become One (Merge mix)
6. The Dizzorder & R-Tillary - Vampires Dream
7. Degos & Re-done - Salsa
8. The Dizzorder & R-Tillary - Illusions (Catatonic Overload remix)
9. Main Concern - Pineapplefan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Hou nou eens op allemaal over Qlimax 2006quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Metal licker brings back memories... Qlimax 2006(beste Qlimax die ik heb bezocht)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Edit: Whoooooohoooooooo, 23 Maart heb ik een thuisfeestje, AVIO en AlphaTwins en Beat Providers komen de tent op zijn kop zetten voor een tientjeNu al zoooooo veel zin in!
Wie ook wil komen kan blijven slapen trouwens(Not joking
)
[ Bericht 11% gewijzigd door Krulliewullie op 18-01-2011 19:33:52 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Aan de m&m's op de dinsdagavond?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:33 schreef -Menn0- het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
Maar heb jullie gelukkig weer gevonden!![]()
Ik denk dat ze voor een 'Euphorisch' gezicht gingenquote:
Dat is goddomme een beste lijstquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef slvrbld het volgende:
Hehe bedankt voor het warme welkom! Valt me trouwens op dat er hier vrij veel Tukkers zitten. Woon zelf in Hengelo en studeer in Enschede
FF een paar random favorieten van me door de jaren heen:
Ja dat is Kollie...waar is hij eigenlijk gebleven? Zie m bijna nooit meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:08 schreef de_huig het volgende:
die gast in dat lichtblauwe shirt is Kollie?
Ik doe niets met Twitter, maar ik moet hem denk ik toch maar eens gaan volgen, hoor positieve dingenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
TBY is echt bizar op Twitter, zo mooi!
Eeuwig zonde, maar we hebben hem sowieso al een hele tijd niet op een groot feest gezienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef NLS04 het volgende:
Tatanka bij het boekingskantoor van Showtek terecht is gekomen. Die zul je dus waarschijnlijk niet meer op de grote feesten gaan zien..
Ripper is onze pack leader daarmee valt niet te discussierenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef robuust89 het volgende:
Heet jij ripper?En dan nog, het is iets meer, vriend. Magoed, ik hoor het.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die zijn net uit elkaar gegaan las ik op HTonbevestigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een beste Remcore-post, al zeg ik het zelf"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
En.. Waar is dat thuisfeestje?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
* Edit: Whoooooohoooooooo, 23 Maart heb ik een thuisfeestje, AVIO en AlphaTwins en Beat Providers komen de tent op zijn kop zetten voor een tientje [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Nu al zoooooo veel zin in!
)
Ik vond Waverider erg lekker draaien met een aantal weinig gedraaide platen (Zero Vision - Style Dropping, Warriors Redemption, The Pressure, en zo nog wat)!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Sethje het volgende:
Vraagje,
waverider draaide zon track zaterdag, met zo'n vocal: Redemption! en dan komt de melo, is echt zon Tillt plaat maar hoe heet die?
Was ook niet al te moeilijk opvallen. Er stonden zo bizar veel mensen stil! (ik mocht overigens niet op de aftermovie komen ivm Hardtraxx op mijn shirt).quote:
Als het waar is: Kan er niet rouwig om zijn, vond hun platen totaal niet interessant.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat tweede nummer! Klinkt heel erg vet!!quote:
quote:
Oostelbeers (op 5 min. fietsen van Middelbeers, waar Krullie woont)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Thuisfeestje, klinkt al bijna of het in je huiskamer is ofzo
Aahh dikke vettequote:
Middelbeers vlakbij Best en Oirschot? Dat is ongeveer 30 min. rijden met de auto vanaf Den Bosch? Dacht dat jullie ook ergens in het noorden woonden ofzo..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
[..]
Oostelbeers (op 5 min. fietsen van Middelbeers, waar Krullie woont)![]()
Who's coming?
Het staat (nog?) niet op Partyflock, is niet echt nodig met al die fans en mond-tot-mond-reclame hier in het dorpquote:
Jupquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef Levitas het volgende:
Middelbeers vlakbij Best en Oirschot? Dat is ongeveer 30 min. rijden met de auto vanaf Den Bosch? Dacht dat jullie ook ergens in het noorden woonden ofzo..
Kijkt er ook een teveel naar National Geographicquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:42 schreef T_Killer het volgende:
Ripper is onze pack leader daarmee valt niet te discussierenHet enigste wat je kunt doen is calm and submissive zijn
Hahaha ik dacht ook meteen aan onze grote vriend Cesar Millan a.k.a. 'Dog Whisperer'quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kijkt er ook een teveel naar National Geographic
had toch wel verwacht dat die nu op PF te vinden was. Werken die gasten zo traag dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:54 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Het staat (nog?) niet op Partyflock, is niet echt nodig met al die fans en mond-tot-mond-reclame hier in het dorp. Maar dit is de link van hyves: http://www.hyves.nl/agenda/17369816/Eclipz_2011/ en van de locatie: http://www.cafedorpsplein.nl/
Inderdaad halfuurtje vanuit Den Bosch
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Als het waar is: Kan er niet rouwig om zijn, vond hun platen totaal niet interessant.
Als het niet waar is: Jammer, zouden ze toch eens over moeten nadenken.
Zou toch wel zonde zijn...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hierzo Leeuwardenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:58 schreef Koepert het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat T-Killer dat ook bedoelde![]()
Ennuh, zoveel noorderlingen zijn hier niet geloof ik.. (Drenthe & verder omhoog)
En zo kom je erachter dat er toch nog een aantal FOK!ers redelijk dichtbij wonen. Sethje woont geloof ik ook vrij dichtbij Den Bosch? (Sethje, heb ik jou toevallig niet gezien op Defqon? Als je het was, wees je naar m`n AVIO shirtje wat half uit mijn broekzak hing, en zei je tegen een maat van je "kijk, hij heeft ook het avio shirt" o.i.d)quote:
'Het leven is goed gaat rustig an op het brabantse platteland'quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:00 schreef ElDani het volgende:
[..]
had toch wel verwacht dat die nu op PF te vinden was. Werken die gasten zo traag dan?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
hmmmmm misschien welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Edit: Whoooooohoooooooo, 23 Maart heb ik een thuisfeestje, AVIO en AlphaTwins en Beat Providers komen de tent op zijn kop zetten voor een tientje [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Nu al zoooooo veel zin in!
)
The Outside Agency
Slechts een kleine greep uit platen die ik super vindquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:42 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dat is goddomme een beste lijstSonic Sabotage
Mag wel wat vaker gedraaid worden
zeker met linkjes erbij?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:26 schreef Tinus_ het volgende:
Iemand misschien een lijstje met releases van jan-dec 2010 en van jan 2011?
Gelieve in pm.
Ik las Berlicum en dacht gelijk aan het hoge noorden (Dorpje nabij Leeuwarden) Worden ook regelmatig leuke hardstylefeestjes gehouden daarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef Sqoudson het volgende:
Zo zie je maar weer dat Brabant en het verdere noorden het meeste represent zijn hierzo!
Berlicum hier, onder de wolk van Denbosch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |