Sasha F produceert niet zelf toch? Wie ookalweer wel (The Machine?) klinkt in ieder geval best lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef slvrbld het volgende:
Las op HT dat 't een collab is met Degos & Re-Done.
Interessant nummer al zeg ik het zelf. BPM klinkt aan het begin wel vrij hoog, maar de track in z'n geheel klinkt best leuk. Tempo zit er iig continu in.
edit; die Vamper track is gewoon saai. Over die melodie heb ik geen mening, want ik weet niet wat ie ermee wil. Vind het niet euphorisch, niet opzwepend, eigenlijk vind ik het niks
Ik vind hem erg fijn klinken !quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef slvrbld het volgende:
Las op HT dat 't een collab is met Degos & Re-Done.
Interessant nummer al zeg ik het zelf. BPM klinkt aan het begin wel vrij hoog, maar de track in z'n geheel klinkt best leuk. Tempo zit er iig continu in.
edit; die Vamper track is gewoon saai. Over die melodie heb ik geen mening, want ik weet niet wat ie ermee wil. Vind het niet euphorisch, niet opzwepend, eigenlijk vind ik het niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
Wat hij zegt...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Om om het nog wat erger te maken hebben ze nog de verkeerde remixen gebruikt ook in die top 25: her voice (Headhunterz mix) ipv supa bass mix en Headhunterz The Sacrifice (Brennan Heart Rmx) ipv de originele...
Ik vond deze verwisseling bijna minachting van je publiek, maar zover wil ik nog net niet gaan.
Ik blijf erbij dat ze artiesten hadden moeten laten stemmen, zij hebben meer kennis van zaken (en al helemaal dan het gros van de newbie's) en zij hebben de hele periode meegemaakt. Ik denk dat dat een heel andere en veel objectievere top 25 had opgeleverd.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:02 schreef slvrbld het volgende:
DJ Nego - Q-Base 2006 (warm-up?) mix
Volledige TL:En wat hij zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:02 schreef slvrbld het volgende:
DJ Nego - Q-Base 2006 warm-up mix
Volledige TL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik zit verdomme heel lsdb en google af te struinen en krijg geen resultaat.
Thanks!"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Dan moet ik je hierbij mededelen dat je niet goed hebt gegoogled. Was bij mij de 1e hit toen ik een paar random titels van het lijstje in google gooidequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:08 schreef T_Killer het volgende:
[..]
![]()
En ik zit verdomme heel lsdb en google af te struinen en krijg geen resultaat.
Thanks!
Dat is ook echt precies de periode dat ik begon met hardstyle luisteren. Als ik zo terugkijk ben ik wel met m'n neus in de boter gevallen toen iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die tracklist2006 beste Hardstyle-jaar imo
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:25 schreef haakon het volgende:
Elke keer als ik hem hoor, krijg ik weer een smile op mijn gezicht
Dat nummer is een en al blijheid jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:25 schreef haakon het volgende:
Kun jij m nog ergens vinden? anders kan ik je wel helpen als je m wilt binnenhalenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die tracklist2006 beste Hardstyle-jaar imo
x2 Vrolijk plaatjequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:25 schreef haakon het volgende:
als je geen Jaydee post of er over praat, dan gaat het wel over deze plaatquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:25 schreef haakon het volgende:
Musical Analysis staat toch wel op #1 bij M.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je geen Jaydee post of er over praat, dan gaat het wel over deze plaat
owja, die was ik ff vergetenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Musical Analysis staat toch wel op #1 bij M.
Iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Musical Analysis staat toch wel op #1 bij M.
Magicquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Idd
Vind dat gewoon de vetste platen van de laatste tijd.. Want echt veel beters is er niet gemaakt he? Ja oke, Magic.. Maar die hebben we al vaak genoeg besproken
Ik ook, krijg dan ook altijd zin om weer naar een feest te gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:25 schreef haakon het volgende:
Toen noemde ik dat allemaal nog "trance" of "house"quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef T-Force het volgende:
Geen flauw benul dat het Hardstyle was (ofjaaaaa, Hardstyle....T is een Black Anthem dusja).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |