Ja ze houden niks vast voor je, als er iets is wat snel weg is, moet je gewoon meteen afrekenen en dan weer verder kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:38 schreef Danielle83 het volgende:
Ik ben ook al aan het sale shoppen! Maar heb nu al een paar keer gehad dat artikelen op het eind toch ineens uitverkocht zijn
Die trui is heel snel uitverkocht. Ik kan wel even voor je kijken... Ik heb em ook, heerlijk dik en warm is die truiquote:Op woensdag 8 december 2010 12:36 schreef Tamashii het volgende:
Hey, ik kan die trui echt nergens vinden op de site.
Iemand een artikel nummer?
Wat hadden ze eruit gelaten alors?
Oe dankje! Misschien dat ik vandaag of morgen toch even naar de H&M glijd dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:00 schreef Tamashii het volgende:
Ja, in Delft is hij al begonnen zag ik gister.
Mja, maartochquote:Op woensdag 8 december 2010 21:41 schreef alors het volgende:
Ach dat Lookbook is allemaal Trend, wat toch niet in de gewone winkels komt.
Waarom Duits?quote:09.12.2010:
Sendung im Sortierzentrum sortiert
Hij zal er morgenochtend wel weer zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
ik kan hem niet meer vinden op de H&M site. iemand een bestelcode..?
Ik heb het ook in het Engels en Frans gehad, voor de variatie. Zo blijft het spannendquote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Daph_ het volgende:
Het wordt steeds mooier
[..]
Waarom Duits?Maarrrrr m'n pakket komt morgen
![]()
Smileyoverload
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Daph_ het volgende:
Het wordt steeds mooier
[..]
Waarom Duits?Maarrrrr m'n pakket komt morgen
![]()
Smileyoverload
Verdorie, moet morgen heel de dag werkenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zal er morgenochtend wel weer zijn
Ik kan hem ook wel voor je halen?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:59 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
Verdorie, moet morgen heel de dag werkenvan 9 tot half 10.. misschien maar wat vroeger uit bed
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:02 schreef Shaz het volgende:
Even een vraagje: is het een probleem als je je pakket pas retour stuurt op de 14e dag van de retourperiode? Dus op de laatste dag?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:46 schreef eenleukenaam het volgende:
Wauw, woensdag besteld, zaterdag in huisNetjessssssss
Grootste deel is nog leuk ook
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 12 december 2010 14:18 schreef heaven7 het volgende:
Als je nou een bestelling hebt gedaan met 3 items en 5 euro korting maar eigenlijk alles terug wil sturen, geldt die korting zeker niet op de verzendkosten en betaal je dus gewoon die ¤5,90 voor het verzenden en retourneren?
Oja, nu je het zegtquote:Op zondag 12 december 2010 15:13 schreef Daph_ het volgende:
Sinds wanneer moet je de verzendkosten betalen als je alles terugstuurt?
Zal eruit gegooid zijn wegens ongeoorloofd kortingsgebruik.quote:Op zondag 12 december 2010 18:27 schreef shiftsix het volgende:
ik heb besteld met 2 kortingscodes
maar nu zie ik heel die bestelling niet meer, nergens
heel raar.. ook niks afgeschreven van mn rekening
Die is heel erg doorzichtig.quote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heeft iemand een foto van een dunne creme top, driekwart mouwen,beetje wijdvallend met een kanten bovenkant, en aan de achterkant drie knoopjes?
Ja maar vind jij dat het niet kan met een creme kleurige tanktop/hemd of iets dergelijke?quote:
Moeilijk in te schatten, het is alweer zo lang geleden dat ik hem heb aangepast... Wat zo jammer is, is dat die bovenkant helemaal kant en doorzichtig in, een hemdje en bh bandjes zie je dus ook heel duidelijk.quote:Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar vind jij dat het niet kan met een creme kleurige tanktop/hemd of iets dergelijke?
Ik kan er maar geen foto van vinden.
Ik denk het ook. Ik wachtte al tot ze zou reageren.quote:Op maandag 13 december 2010 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat topje!
* mootie heeft een vrij goed geheugen
Volgens mij heeft pumpkin wel zoiets ja, maar ik dacht dat die een elastiek of koord in de middel had, en dat heeft die van de online shop 100% zeker weten niet.quote:Op maandag 13 december 2010 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat topje!
* mootie heeft een vrij goed geheugen
Zullen we even op gaan noemen wat iedereen hier van H&M in de kast heeft?quote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ik wachtte al tot ze zou reageren.
Ik herinner me nog dat er een discussie was over de mate van doorzichtigheid van een dergelijk topje. Maar dat is al een paar maanden terug. Maar het zou zomaar kunnen dat het een top is die er op lijkt.quote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij heeft pumpkin wel zoiets ja, maar ik dacht dat die een elastiek of koord in de middel had, en dat heeft die van de online shop 100% zeker weten niet.
Jij bedoelde deze als het goed isquote:Op maandag 13 december 2010 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat er een discussie was over de mate van doorzichtigheid van een dergelijk topje. Maar dat is al een paar maanden terug. Maar het zou zomaar kunnen dat het een top is die er op lijkt.
Haha dat zal inderdaad qua doorzichtigheid, maar ik had die creme met elastiek in mijn hoofd.quote:Op maandag 13 december 2010 22:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jij bedoelde deze als het goed is
http://i47.tinypic.com/5z09wk.jpg
Een beetje welquote:Op maandag 13 december 2010 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Haha dat zal inderdaad qua doorzichtigheid, maar ik had die creme met elastiek in mijn hoofd.
Vind je het al eng worden dat mensen weten wat je in je kast hebt?![]()
Dan heeft ze een maat 42 aan en is ze 1.50 want zo lang issie niet hoor.quote:
Pfieeuw! Ik dacht al dat het aan mij lag: had voor meer dan 300euro aan jurkjes besteld (incl de nougat en zwarte jumpsuit) en ik kon bijna alles terugsturen: zelfs maat 38 kreeg ik amper over mn billen en borsten heen, terwijl ik normaal maat 36 heb en echt niet overdreven ruim bedeeld ben. Het gaat me niet om het psychologische effect (wat maakt mij het nou uit of ik maat 38 of 36 in mn labeltje heb staan) maar het is wel rot als je alles ondertussen in 3 verschillende maten moet bestellen omdat zij besloten hebben alle maten om te gooien! Zo!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:39 schreef Daph_ het volgende:
Jumpsuit maatje groter, kijken of dat fijner zit (je krijgt wel een minderwaardigheidscomplex zo, dit is twee maten groter dan normaal't is dat ik weet dat H&M een puinhoop maakt van de maten
)
Hahaha nee je bent écht niet de enige, ik hoor iedereen erover klagen.. Het ergste is nog dat van hetzelfde artikel de maten ook niet kloppen soms.. De ene is dan goed en de andere veel te krap terwijl het dezelfde maat isquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Pfieeuw! Ik dacht al dat het aan mij lag: had voor meer dan 300euro aan jurkjes besteld (incl de nougat en zwarte jumpsuit) en ik kon bijna alles terugsturen: zelfs maat 38 kreeg ik amper over mn billen en borsten heen, terwijl ik normaal maat 36 heb en echt niet overdreven ruim bedeeld ben. Het gaat me niet om het psychologische effect (wat maakt mij het nou uit of ik maat 38 of 36 in mn labeltje heb staan) maar het is wel rot als je alles ondertussen in 3 verschillende maten moet bestellen omdat zij besloten hebben alle maten om te gooien! Zo!
Ik heb ook 2 dezelfde t-shirts, zelfde maat en 1 is gewoon veel te klein.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha nee je bent écht niet de enige, ik hoor iedereen erover klagen.. Het ergste is nog dat van hetzelfde artikel de maten ook niet kloppen soms.. De ene is dan goed en de andere veel te krap terwijl het dezelfde maat isIk heb XL artikelen in de kast liggen maar ook artikelen in maat S.. Dat spoort toch niet
Als je niks houdt dan hoef je sowieso de 4,95 verzendkosten niet te betalen, die 1,00 weet ik niet..quote:Op woensdag 15 december 2010 13:58 schreef jacqjacq het volgende:
lang op gewacht, Lanvin bestelling is binnen....
en wat een teleurstelling.
Het bontjasje ziet er megabreed uit en zit toch krap bij de schouders, ik zie eruit als een sumoworstelaar met een heel klein hoofdje, die gaat terug.
Pumps: te klein, terwijl ik ze eigenlijk te groot had besteld, draag gewoonlijk 38,5 of 38 en ik had de 39 besteld. zitten au, gaan terug.
Zonnebril, is scheef, daarnaast klemt hij behoorlijk, wat op zich bijzonder is, want ik heb een vrij smal hoofd zodat ik meestal kinderzonnebrillen moet kopen, ook terug..
jammer, dit kost me dus 4,95 + 1,00 = 5,95, aan de andere kant levert het ook weer op, want ik koop de spullen niet. Houd opeens weer geld over, JAHH
nou ja, dat scheelt dan weer,quote:Op woensdag 15 december 2010 14:06 schreef alors het volgende:
Als je alles terugstuurt dan hoef je niks te betalen hoor... of misschien 1 euro retourkosten...
Waar staat die erop?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:28 schreef alors het volgende:
De lentecollectie staat er al op, kwam toevallig bij een paar dingen uit... Maar een beetje jammer dat we geen catalogus hebben, want willekeurig bestelnummer intikken is nogal veel werk
De artikelen kun je met het bestelformulier bestellen als je de artikelnummers weet...quote:
Als je alles terugstuurt hoef je volgens mij alleen 1 euro retourkosten te betalen.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:28 schreef SacreCoeur het volgende:
Is het retouren en verzenden soms gratis als je alles terugstuurt?
Nu de 2de keer dat alles terug is gegaan en m'n saldo gewoon op 0 staat.
Niet dat ik hier problemen mee heb, maar vroeg het me af
in de sale of wat? ik heb hem namelijk net aangeschaft voor 25E in de winkel.quote:
Ja vind ik echt heel stom.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Al 2 weken geen nieuwe artikelen op de site...?
In de sale voor 19.95.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
in de sale of wat? ik heb hem namelijk net aangeschaft voor 25E in de winkel.
Had je die lange grijze trui nog besteld? Ik zag vanmorgen dat ie in de sale was voor 19.95quote:
Okee, ik ga morgen vroeg opstaan! Heb hem in 2 maten in bestelling staan, nog voor de volle prijs!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:12 schreef alors het volgende:
[..]
Had je die lange grijze trui nog besteld? Ik zag vanmorgen dat ie in de sale was voor 19.95
Ja, heb hem besteld en ze hebben hem verkeerd geleverd. Toen dacht ik, laat ook maar ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:12 schreef alors het volgende:
[..]
Had je die lange grijze trui nog besteld? Ik zag vanmorgen dat ie in de sale was voor 19.95
Je kunt ook gewoon klantenservice mailen dan verrekenen ze de korting voor je.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:58 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Okee, ik ga morgen vroeg opstaan! Heb hem in 2 maten in bestelling staan, nog voor de volle prijs!![]()
Die heb ik in het zwart en in de kleur roze. Inderdaad, twee verschillende rozes. Ik vond die éne roze net iets leuker dan de andere. Volgens mij de één die jij als lichtroze definieert.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Heb deze net gekocht in de winkel:
[ afbeelding ]
Maar dan in het oud-roze. Er zijn dus twee rozes: oud-roze en lichtroze. Maar ik zag het verschil niet toen ik ze uit het rek pakte vanwege de lampen. Sta ik in de pashokjes, ik dacht dat ik gek werd. Heel klein verschil.
Ik had hem laatst dus omgeruildquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef anisoptera het volgende:
Dit is echt leuk! Heb vandaag gratis een jurkje gehaald. Soort van..
.
Ik had een vest voor ¤19,95 gehaald. Toevallig vandaag even bij de H&M geweest. Ze hebben nu bij ons best veel artikelen uit de sale. Ik zag dat dat vest van mij voor ¤10,- was afgeprijsd. Dus ben naar huis gegaan, heb mijn vest gepakt. Toen teruggebracht op de bovenverdieping. Op de andere verdieping de afgeprijsde versie gekocht en heb er gelijk een jurkje van ¤10,- erbij gehaald.
Ik denk niet dat het kan.. maar anders even TNT post bellen, die weten het vast wel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 08:57 schreef Spunks het volgende:
Wat ik niet in de OP terug kon vinden: kan je je pakketje zelf ophalen als de zending is gesorteerd in het sorteercentrum?
Dat staat er namelijk al een week bij mijen ik ga morgen op vakantie!
Vroeg! Niet op zaterdags trouwens.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weet iemand toevallig hoe laat ze 's ochtends de online shop bijvullen?
Dat kan niet. Je moet wachten tot de post langskomt en als je die misloopt dan brengen zij het naar het postkantoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 08:57 schreef Spunks het volgende:
Wat ik niet in de OP terug kon vinden: kan je je pakketje zelf ophalen als de zending is gesorteerd in het sorteercentrum?
Dat staat er namelijk al een week bij mijen ik ga morgen op vakantie!
Ze vullen niet bij op zondagquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
Morgen maar eens vroeg opstaan (of laat opblijven vanavond)
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:15 schreef alors het volgende:
Ze vullen al een hele tijd wel aan op zaterdag en zondag hoor!
En dat aanvullen gebeurt vaak om half 6 al.
Ik werd toch vroeg wakker van de wekker van een huisgenootje (quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon klantenservice mailen dan verrekenen ze de korting voor je.
Mag ik die code misschien ook?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:42 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Ik werd toch vroeg wakker van de wekker van een huisgenootje () dus ben maar even achter m'n computer gedoken! De grijze trui, een spijkerbroek die ik al in bestelling had staan voor 39,95 was nu ineens 9,95
en nog een spijkerbroek die ineens afgeprijsd was! Vroeg opstaan loont!
Alleen een beetje jammer dat ik vanmiddag een kortingscode kreeg thuis gestuurd waarmee je 10 % extra korting krijgt op alle Sale-artikelen. Op zich heel leuk, maar bijna mijn hele bestelling is sale, nou moet ik die morgenochtend vroeg maar weer helemaal opnieuw doen...![]()
Oh, en nog een vraag voor de veelbestellers: Als je ineens een maandfactuur hebt omdat je 10 euro te weinig had betaald en dat niet doorhad, en je hebt een bestelling die plusminus 200 euro over je limiet zit, moet je dan toch dat bedrag boven je limiet aan de postbode betalen?
Oh, van mij mag je hem ook hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Mag ik die code misschien ook?
Of kan dat niet?
Ik ga morgen heeeeel vroeg opstaan voor mijn bestelling
Oeh dat is wel goed om te weten!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Oh, van mij mag je hem ook hebben, [b]maar volgens mij houdt H&M bij wie welke codes krijgt. Als je een onrechtmatig verkregen code gebruikt kan het zijn dat je bestelling geannuleerd wordt. [/]
Durf je dat aan?![]()
Overigens zat hij bij mij verstopt in een envelop met mijn achterstallig saldo en een acceptgiro (terwijl ik het net uit mezelf al had overgemaakt) dus misschien krijg je hem ook nog gewoon zelf...
hmm dat is inderdaad niet handig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Oh, van mij mag je hem ook hebben, maar volgens mij houdt H&M bij wie welke codes krijgt. Als je een onrechtmatig verkregen code gebruikt kan het zijn dat je bestelling geannuleerd wordt.
Durf je dat aan?![]()
Overigens zat hij bij mij verstopt in een envelop met mijn achterstallig saldo en een acceptgiro (terwijl ik het net uit mezelf al had overgemaakt) dus misschien krijg je hem ook nog gewoon zelf...
Vond de Home-afdeling wel leuk, voor de rest is het gewoon een grote H&M in een best aardig pand en op een best aardige plek.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Al 2 weken geen nieuwe artikelen op de site...?
Wie is er trouwens al in de mega-H&M op de Dam in Amsterdam geweest en wat vond je ervan?
Dat valt best mee hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Oh, van mij mag je hem ook hebben, maar volgens mij houdt H&M bij wie welke codes krijgt. Als je een onrechtmatig verkregen code gebruikt kan het zijn dat je bestelling geannuleerd wordt.
Durf je dat aan?![]()
Ja die heb ik gepast een tijdje terug, wasn't pretty. Maar misschien wel als je grote boobs hebt!quote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En wat is dit voor nachtjapon trouwens?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa, en zara gaat zo lekker snelquote:Op zondag 19 december 2010 20:17 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ben nu Zara-online-fan
H&M valt me wat tegen de laatste tijd, qua stoffen en prijs. Nadeel van de Zara is dat je vooraf moet betalen...
Dit is een hint om leuke nieuwe artikelen online te gooien!!
Ja ik heb de gelequote:Op zondag 19 december 2010 22:02 schreef Saisai het volgende:
hey dag dames. Ik ben even benieuwd hoe die jurkjes van Lanvin vallen. Ik kan namelijk relatief goedkoop aan één komen die ik leuk vind. Wat vinden jullie van de jurkjes in het algemeen? zitten ze goed en how about de kwaliteit?
Ja, die er al waren doen het nog steeds, van 10 euro, 5 euro en 25 % korting op één productquote:Op maandag 20 december 2010 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
Zijn er nou nog kortingscodes op dit moment?
Vast wel. Had er een broek vandaan die na 3 jaar nog helemaal heel was.. niet eens een klein scheurtje ofzo xDquote:Op maandag 20 december 2010 03:23 schreef portabel het volgende:
Was laatst bij HM, ik ben een man. Ik zie daar broeken van 40 euro en beste goede kwaliteit... Is dat ook zo?
Bijna alles van Lanvin is lelijk, MAAR het is Lanvin he, dus dan verkoopt het welquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh my God, die nieuwe pumps van Lanvin zijn zoooo lelijk.
Mwah, ik vind een aantal dingen echt prachtig hoor. Maar heb nog niks gekocht omdat het telkens is uitverkocht..quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:34 schreef alors het volgende:
[..]
Bijna alles van Lanvin is lelijk, MAAR het is Lanvin he, dus dan verkoopt het wel
Ik weet het, maar daarvoor houd ik teveel van mijn nachtrust.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:34 schreef alors het volgende:
's morgens staat er altijd vrij veel van Lanvin op hoor
Je zei vd week half 6, ik heb het ervaren zondag ochtend !quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:34 schreef alors het volgende:
's morgens staat er altijd vrij veel van Lanvin op hoor
Is toch met korting erbijquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:43 schreef Tamashii het volgende:
Knap als alleen de laarzen al 99 euro zijn.
Werd ook eens tijdquote:15.12.2010:
Zending is voorgemeld
21.12.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Heb je te veel kortingscodes tegelijk ingevuld of ongeldige misschien?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:12 schreef Saisai het volgende:
Ik krijg:
"Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b"
wtf?
Ja hequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:43 schreef Tamashii het volgende:
Knap als alleen de laarzen al 99 euro zijn.
Mja misschien. Maar op sommige foto's lijkt die grote kriebel/strik redelijk aan de voorkant te zitten ipv de zijkant. Ik vind dat zo raar. Of hij zit gewoon sowieso wat maf.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Misschien ligt het aan hoe je het combineerd?
Ik wilde hem overkopen van iemand, maar die raadde dit af omdat het een waardeloze kwaliteit was en het er lang niet zo mooi uit zag als op de foto.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja misschien. Maar op sommige foto's lijkt die grote kriebel/strik redelijk aan de voorkant te zitten ipv de zijkant. Ik vind dat zo raar. Of hij zit gewoon sowieso wat maf.
Die zwarte laarzen stonden vanmorgen in de sale voor 59.95!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
Heeft iemand trouwens die zwarte laarzen en foto's?
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Die zwarte laarzen stonden vanmorgen in de sale voor 59.95!
Oh! Hoe dat dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:07 schreef Tamashii het volgende:
Alleen vanmorgen even? :s
Iig; ik heb de Lanvin bontjas zojuist bemachtigd voor 85 euro incl.
Mijne is ook onderweg, normaal komen ze altijd tussen 10 en 11.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef Daph_ het volgende:
Juist vandaag is mijn pakketjesmeneer laat
Hehe, allemaal?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh! Hoe dat dan?Welke kortingscodes enzo?
Die 3 die hier boven stonden? Maar er zijn toch maar 2 kortingcode vakjes?quote:
Moet je eerst de jas bestellen met 2 kortingscodes. Dan bestel je er nog iets bij met een kortingscode, en verwijder je vervolgens dat artikel en houd je de kortingscodequote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die 3 die hier boven stonden? Maar er zijn toch maar 2 kortingcode vakjes?
Aha! Bedankt, haha.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Moet je eerst de jas bestellen met 2 kortingscodes. Dan bestel je er nog iets bij met een kortingscode, en verwijder je vervolgens dat artikel en houd je de kortingscode
kan ook zonder het bestellen van een extra artikel wat je niet hoeft. je kunt als je teruggaat en dan weer drukt op 'naar de kassa' nogmaals kortingscodes invoeren zonder artikel. Pakt ie ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Moet je eerst de jas bestellen met 2 kortingscodes. Dan bestel je er nog iets bij met een kortingscode, en verwijder je vervolgens dat artikel en houd je de kortingscode
Vaag is datquote:Op woensdag 22 december 2010 14:12 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Mijne is ook onderweg, normaal komen ze altijd tussen 10 en 11.
Zal wel door 't weer komen denk ik
Oke, dank je.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef alors het volgende:
In principe wel, alleen de ene dag meer dan de ander... En donderdags meestal nieuwe artikelen of acties..
Ik heb niet eens wat besteld, keek alleen een aantal keer hoeveel het dan zal kosten met de code's.quote:Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.
Na een maand alquote:Op donderdag 23 december 2010 07:43 schreef alors het volgende:
Lanvin dus in de sale voor de helft vd prijs
Wel een beetje een onhandige site die van COS.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef alors het volgende:
Gesorteerd
Ik denk trouwens dat er morgen wel eens wat meer sale zou aan kunnen komen. Bij COS (ook van H&M) gaat het morgen los en bij asos.com bv ook...
Ik ga denk ik sowieso even vroeg omdat ik wil checken of iets wat ik besteld heb toevallig nu ook in de sale is. Maar dat is altijd om half 6 meteen alweer uitverkocht
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:20 schreef rena het volgende:
[..]
Na een maand alDat betekent dus echt dat het voor geen meter loopt..
Ik wil de beige.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb zwarte suede overknees te koop.
OT:
Ik denk dat ik misschien morgenochtend die bontjas van Lanvin wel bestel,.
Hahah. Die van mij zijn ook niet van de H&M hoor. Maar dat kan natuurlijk!quote:
I hope. Als ze nu in de aanbieding zijn, kan ik ze wel eens bestellen. Weer eens wat anders dan altijd maar Uggs.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hahah. Die van mij zijn ook niet van de H&M hoor. Maar dat kan natuurlijk!![]()
Ik denk trouwens dat ze er in de ochtend vast nog wel zijn, toch?
Volgens mij staan ook die nu in de sale voor 59.95 Moet je wel heel vroeg zijn hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:08 schreef Heroinjunk het volgende:
BT, hebben ze 's ochtends ook nog de suede laarzen? Aangezien ik de leren niet zo mooi vind.
Ja ik heb de neiging om extreem vroeg wakker te worden, omdat ik altijd naar de wc moet.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:42 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij staan ook die nu in de sale voor 59.95 Moet je wel heel vroeg zijn hoor.
Die korte Lanvin bontjas zag ik ook voor 59 of 69 staan vanmorgen.
Ik zit echt van W...T.....Fquote:Op donderdag 23 december 2010 07:43 schreef alors het volgende:
Lanvin dus in de sale voor de helft vd prijs
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zou de onderste doen! Die vind ik er chiquer uitzien, de bovenste is een iets 'goedkopere' kleur. Vind ik dan he.
hoeveel kost deze nou? zag m net op MP voor 150 e, kon m niet vinden op de site van H&Mquote:Op donderdag 23 december 2010 11:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ok nee ik heb toch maar deze besteld. Hoop dat ik 36 pas, want in de winkel zat 34 goed, anders gewoon ruilen..
[ afbeelding ]
Ja ik ga voor dezelfde maar dan een maatje kleinerquote:Op donderdag 23 december 2010 11:48 schreef Saisai het volgende:
aloewel, ik ga toch voor half 6 's ochtends voor een andere. je kunt die korting maar 1x gebruiken he?
neequote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Doet die 25% code het ook op sale-items? Denk dat ik de wekker ook maar zet morgen.
Nee? ik heb gister wat dingetjes besteld.. o.a truitje van 9,95 uit de sale en ging gewoon min 25%.quote:
Je moet het net treffen. Ik had er recentelijk een van 10 euro korting en 25%.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:23 schreef Marrije het volgende:
Waarom hoor ik hier iedereen over kortingscodes en heb ik die niet
Hmm, nou tot nu toe nog nietquote:Op donderdag 23 december 2010 12:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je moet het net treffen. Ik had er recentelijk een van 10 euro korting en 25%.
Ik heb 4 accounts waarvan 2 op mijn moeders adres. Ik heb het dus nog niet meegemaakt dat een van mijn accounts is geblokkeerd zoals bij sommigen.
Lol. Ik hoop voor jou dat dat dan ook niet gaat gebeuren want ik had een keer meerdere accounts + mijn vader heeft een account en dat hadden ze samengevoegd waar wij dus niks van wisten.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je moet het net treffen. Ik had er recentelijk een van 10 euro korting en 25%.
Ik heb 4 accounts waarvan 2 op mijn moeders adres. Ik heb het dus nog niet meegemaakt dat een van mijn accounts is geblokkeerd zoals bij sommigen.
Probeer deze eens: 1304, 7848 & 8909
Helaas, mijn bestelling is al verzonden. Maar misschien dat ik de verleiding niet kan weerstaan. Alhoewel, dat wat ik nog zag zonet is nu ook alweer wegquote:Op donderdag 23 december 2010 12:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
Probeer deze eens: 1304, 7848 & 8909.
Dat ligt er maar net aan. De ene keer krijg je hem binnen 3 dagen, de andere keer kan het een week duren. Daar is geen touw aan vast te knopen bij de H&M of TNT.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:08 schreef Marrije het volgende:
Ik kan mn vraag niet vinden in de OP, maar bij track en trace staat er In collectie, zending is voorgemeld.
Hoeveel werkdagen duurt het dan nog eer ik het ontvang? Gemiddeld?
Ah, nou in elk geval niet morgen dus. Ok, ik reken op volgende week.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. De ene keer krijg je hem binnen 3 dagen, de andere keer kan het een week duren. Daar is geen touw aan vast te knopen bij de H&M of TNT.
Welke laarzen? Ik heb wel bruine suede lange laarzen van h&m, die zitten fijn. :3quote:Op donderdag 23 december 2010 14:18 schreef Saisai het volgende:
Maaareh.. nu zit ik nog steeds met de vraag.. hoe zitten die laarzen? Heeft iemand ze al?
Ja, die bedoel ikquote:Op donderdag 23 december 2010 14:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welke laarzen? Ik heb wel bruine suede lange laarzen van h&m, die zitten fijn. :3
ja ze zijn idd doorzichtigquote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
alors. Die groene overhemd heb ik ook,hij is doorzichtig toch? een ding, laat het niet vettig worden door wat dan ook. De eerste keer dat ik hem aan had ging ik ermee koken en de vlekken gaan er nog niet uit.
Hoeft niet! Gewoon dingen toevoegen tot je bij 19 euro uitkomt, en dan de rest verwijderenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja maar dan moet ik weer meer bestellen
Kan dat echt? :")quote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hoeft niet! Gewoon dingen toevoegen tot je bij 19 euro uitkomt, en dan de rest verwijderenen kortingscode gebruiken zodat je geen verzendkosten hoef te betalen haha.
you fuckin' smartass.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hoeft niet! Gewoon dingen toevoegen tot je bij 19 euro uitkomt, en dan de rest verwijderenen kortingscode gebruiken zodat je geen verzendkosten hoef te betalen haha.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef alors het volgende:
Ik kon wel regelmatig in de winkels maar vaak is het zo druk daar, en in de rustige winkels hebben ze een te saai assortiment. En bij mij in de buurt zitten ook geen Trend winkelsIk vind het wel chill om gewoon thuis te kunnen passen, dan kun je meteen kijken of het staat bij andere dingen uit je garderobe. Plus je hoeft niet meteen te betalen
Gooi er nog wat kortingscodes tegenaan en het is ook nog goedkoper. Sale in de winkel begint altijd zo laat. De helft van wat nu als sale op de site staat, ligt nu gewoon nog voor de volle mep in de winkel.
Zo kwam ik nu ook aan m'n 8 euro pakketjequote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dit zie ik wel eens staan en dan annuleer ik mijn bestelling.. Maar hoe kom ik er achter wat ik aan de deur moet betalen? En moet ik de spullen dan sowieso houden?quote:Indien je de bestellimiet overschrijdt bij plaatsen van een bestelling, kun je deze toch ontvangen. Het pakket wordt dan gedeeltelijk onder rembours verstuurd. Het bedrag waarmee de bestellimiet wordt overschreden, dien je contant te betalen bij de aflevering aan de deur, of als je het pakket ophaalt bij Kiala. In dit geval staat H&M voor deze rembourskosten.
Hier ook..quote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef alors het volgende:
Ik kon wel regelmatig in de winkels maar vaak is het zo druk daar, en in de rustige winkels hebben ze een te saai assortiment. En bij mij in de buurt zitten ook geen Trend winkelsIk vind het wel chill om gewoon thuis te kunnen passen, dan kun je meteen kijken of het staat bij andere dingen uit je garderobe. Plus je hoeft niet meteen te betalen
Gooi er nog wat kortingscodes tegenaan en het is ook nog goedkoper. Sale in de winkel begint altijd zo laat. De helft van wat nu als sale op de site staat, ligt nu gewoon nog voor de volle mep in de winkel.
Ok.. ja dat kan. Dat doe ik echt nooit, ik bestel eigenlijk altijd 'mijn eigen' maat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou je mag voor maximaal een bepaald bedrag bestellen en als je een item in 3 maten wil om te passen zit je daar al snel aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |