Heb je te veel kortingscodes tegelijk ingevuld of ongeldige misschien?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:12 schreef Saisai het volgende:
Ik krijg:
"Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b"
wtf?
Ja hequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:43 schreef Tamashii het volgende:
Knap als alleen de laarzen al 99 euro zijn.
Mja misschien. Maar op sommige foto's lijkt die grote kriebel/strik redelijk aan de voorkant te zitten ipv de zijkant. Ik vind dat zo raar. Of hij zit gewoon sowieso wat maf.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Misschien ligt het aan hoe je het combineerd?
Ik wilde hem overkopen van iemand, maar die raadde dit af omdat het een waardeloze kwaliteit was en het er lang niet zo mooi uit zag als op de foto.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja misschien. Maar op sommige foto's lijkt die grote kriebel/strik redelijk aan de voorkant te zitten ipv de zijkant. Ik vind dat zo raar. Of hij zit gewoon sowieso wat maf.
Die zwarte laarzen stonden vanmorgen in de sale voor 59.95!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
Heeft iemand trouwens die zwarte laarzen en foto's?
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Die zwarte laarzen stonden vanmorgen in de sale voor 59.95!
Oh! Hoe dat dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:07 schreef Tamashii het volgende:
Alleen vanmorgen even? :s
Iig; ik heb de Lanvin bontjas zojuist bemachtigd voor 85 euro incl.
Mijne is ook onderweg, normaal komen ze altijd tussen 10 en 11.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef Daph_ het volgende:
Juist vandaag is mijn pakketjesmeneer laat
Hehe, allemaal?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh! Hoe dat dan?Welke kortingscodes enzo?
Die 3 die hier boven stonden? Maar er zijn toch maar 2 kortingcode vakjes?quote:
Moet je eerst de jas bestellen met 2 kortingscodes. Dan bestel je er nog iets bij met een kortingscode, en verwijder je vervolgens dat artikel en houd je de kortingscodequote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die 3 die hier boven stonden? Maar er zijn toch maar 2 kortingcode vakjes?
Aha! Bedankt, haha.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Moet je eerst de jas bestellen met 2 kortingscodes. Dan bestel je er nog iets bij met een kortingscode, en verwijder je vervolgens dat artikel en houd je de kortingscode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |