Je moet het net treffen. Ik had er recentelijk een van 10 euro korting en 25%.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:23 schreef Marrije het volgende:
Waarom hoor ik hier iedereen over kortingscodes en heb ik die niet
Hmm, nou tot nu toe nog nietquote:Op donderdag 23 december 2010 12:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je moet het net treffen. Ik had er recentelijk een van 10 euro korting en 25%.
Ik heb 4 accounts waarvan 2 op mijn moeders adres. Ik heb het dus nog niet meegemaakt dat een van mijn accounts is geblokkeerd zoals bij sommigen.
Lol. Ik hoop voor jou dat dat dan ook niet gaat gebeuren want ik had een keer meerdere accounts + mijn vader heeft een account en dat hadden ze samengevoegd waar wij dus niks van wisten.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je moet het net treffen. Ik had er recentelijk een van 10 euro korting en 25%.
Ik heb 4 accounts waarvan 2 op mijn moeders adres. Ik heb het dus nog niet meegemaakt dat een van mijn accounts is geblokkeerd zoals bij sommigen.
Probeer deze eens: 1304, 7848 & 8909
Helaas, mijn bestelling is al verzonden. Maar misschien dat ik de verleiding niet kan weerstaan. Alhoewel, dat wat ik nog zag zonet is nu ook alweer wegquote:Op donderdag 23 december 2010 12:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
Probeer deze eens: 1304, 7848 & 8909.
Dat ligt er maar net aan. De ene keer krijg je hem binnen 3 dagen, de andere keer kan het een week duren. Daar is geen touw aan vast te knopen bij de H&M of TNT.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:08 schreef Marrije het volgende:
Ik kan mn vraag niet vinden in de OP, maar bij track en trace staat er In collectie, zending is voorgemeld.
Hoeveel werkdagen duurt het dan nog eer ik het ontvang? Gemiddeld?
Ah, nou in elk geval niet morgen dus. Ok, ik reken op volgende week.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. De ene keer krijg je hem binnen 3 dagen, de andere keer kan het een week duren. Daar is geen touw aan vast te knopen bij de H&M of TNT.
Welke laarzen? Ik heb wel bruine suede lange laarzen van h&m, die zitten fijn. :3quote:Op donderdag 23 december 2010 14:18 schreef Saisai het volgende:
Maaareh.. nu zit ik nog steeds met de vraag.. hoe zitten die laarzen? Heeft iemand ze al?
Ja, die bedoel ikquote:Op donderdag 23 december 2010 14:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welke laarzen? Ik heb wel bruine suede lange laarzen van h&m, die zitten fijn. :3
ja ze zijn idd doorzichtigquote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
alors. Die groene overhemd heb ik ook,hij is doorzichtig toch? een ding, laat het niet vettig worden door wat dan ook. De eerste keer dat ik hem aan had ging ik ermee koken en de vlekken gaan er nog niet uit.
Hoeft niet! Gewoon dingen toevoegen tot je bij 19 euro uitkomt, en dan de rest verwijderenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja maar dan moet ik weer meer bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |