quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik vind het vest ook echt supergaaf, maar ben bang dat hij mij weer niet staat (as usual met dat soort dingen)
Ben benieuwd naar de jas!
Welke maat moet je hebben dan? Ik heb heel lang achter schoenen aangezeten en na een paar weken stonden ze er eindelijk weer in mijn maat bij, dus wie weet komt het vestje ook nog wel in jou maat
Donequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:09 schreef alors het volgende:
Je moet die afbeeldingen in de OP even werkend maken, en het vorige topic erbij zetten
H&M #109 - Waar blijven de kortingscodes?!
rare opmerking..als je merkkleding wil, waarom reageer je dan op dit topic??quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:32 schreef Stecky het volgende:
Ik vind H&M echt een soort Wibra of Zeeman... geef mij maar merkkleding![]()
Ik heb maat XL nodig van dat vestje denk ik (ik weet niet of hij klein of ruim valt, maar het meeste past mij van de h&m in XL).. Naja wie weet staat hij er plotseling weer tussenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:56 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik dacht oeh leuke jas! Eens kijken op de site of ze hem ook in andere kleuren hebben! Is het een mannenjas
Dat was een domper *en ik begon spontaan te twijfelen aan mijn smaak*
Wat is een troll???quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Stecky is een troll, dus beter gewoon niet reageren![]()
Zie postgeschiedenis maar.
Ik zag het topic toevallig staan... maar ik zal mun kritiek verder voor me houdenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:34 schreef majtje het volgende:
[..]
rare opmerking..als je merkkleding wil, waarom reageer je dan op dit topic??
Goedzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:41 schreef Stecky het volgende:
[..]
Ik zag het topic toevallig staan... maar ik zal mun kritiek verder voor me houden
mag je best doen, maar doe dat dan niet in een topic speciaal voor mensen die h&m geweldig vinden...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:41 schreef Stecky het volgende:
[..]
Wat is een troll???
Ik zag dit topic toevallig staan... ik mag toch wel mun mening geven![]()
![]()
Het is binnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:12 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Over "dit najaar' gesproken...
Ik heb gister een simpel colbertje besteld om casual te dragen. Levering zou "eind augustus" geschieden, maar aan welke datum moet ik dan ongeveer denken? Tussen 20 en 25 augustus, of...? Twee weken levertijd vind ik best heel veel namelijk...![]()
Leuk!! Maar hoe valt het mouwloze vest? Heb hem zelf ook besteld in een M/L Terwijl ik normaal XL heb, maar ik vond hem te leuk om het niet te proberen (en aangezien hij eigenlijk altijd openhangt..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oeh gaat snel, mijn laatste aankopen, in praag;
let niet op rare combinaties, want ik wou mn kleding even niet uittrekkenstippenpanty is ook nieuw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die valt wel goed eigenlijk, het is geloof ik een S, en heb normaal ook altijd XS/S ...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Leuk!! Maar hoe valt het mouwloze vest? Heb hem zelf ook besteld in een M/L Terwijl ik normaal XL heb, maar ik vond hem te leuk om het niet te proberen (en aangezien hij eigenlijk altijd openhangt..
Ja ze hadden dat vest is een xs/s en een m/l, naja eventjes afwachten! Ik hoop zo dat ie goed zit, vind hem echt heel leuk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die valt wel goed eigenlijk, het is geloof ik een S, en heb normaal ook altijd XS/S ...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:28 schreef alors het volgende:
Jahoor ik heb even gerekend en het verkeerd geleverde artikel hebben ze voor het gemak maar even niet meegerekend, omggggg zoveel domheid daar![]()
Ja die trui is aan de onderkanten een beetje wijd, en aan de zijkanten zit zeg maar een inham omhoog.. panty is ook van h&m en die jurk is eigenlijk een maxidress!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:33 schreef pinquit het volgende:
ah, hier waren jullie.
die bruine trui is super pumpkinheerlijk echt. valt ie erg wijd?
jurk met knoop vind k ook geweldig, zit die knoop vast? en is de panty ook van h&m?
die jurkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
let niet op rare combinaties, want ik wou mn kleding even niet uittrekkenstippenpanty is ook nieuw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik had de maxi dress in het zwart en beetje zand kleur, ik had deze eigenllijk gehaald omdat ik in praag was, had maar 1 broek mee, en het regenwater kwam tot mijn kuitenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:25 schreef pinquit het volgende:
ooh tochmaar die had je toch al dan? of had je alleen de effen?
ik moet toch eens naar een h&m winkel voor de verandering.
Tof!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:24 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
Jah, zeker geen aanraden als je niet tegen kriebelstof kan. Ik kan er heel slecht tegen, want ik ga me er dan ontzettend aan irriteren. Geen idee of jij ertegen kan. En het is ook echt een enorme lap stof die je mooi moet draperen om hem zoals op het plaatje te krijgen (Ik had een maat M). Grote kraag die zeg maar dan netjes moet vallen.
(zal proberen om een foto te maken van het hele geval uitgespreid)
Gewoon een dikke maillot en vesten eroverheen. Lagen zijn juist leuk, winterrquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tof!![]()
Klinkt zo idd een stuk minder veelbelovendEn ik heb jurkjes herontdekt dus wil ik ze in de winter ook dragen, in al mijn kouwkleumigheid!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Gewoon een dikke maillot en vesten eroverheen. Lagen zijn juist leuk, winterr
Opzich is 't riempje erbij wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik denk dat die vest die sa-bien-tjee terugstuurt veel leuker is zonder het riempje, wil hem zelf ook, maar dan in de lichte kleur
Nou dan zal ik dan ook maar doen.... ik heb er nu al geen zin in, wat een stel zwakzinnige en onverstaanbare limbo's is die klantenservicequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:44 schreef Tamashii het volgende:
Kut h&m, ik zo'n boos mailtje omdat het 45 euro scheelde met mijn saldo en hun saldo. Verwijzen ze me door naar de klantenservice om te bellen. $^&$#*@
Oeh die 3e is leuk! Hebbequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kzal morgen ff de foto erop gooien in dit forum.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik denk dat die vest die sa-bien-tjee terugstuurt veel leuker is zonder het riempje, wil hem zelf ook, maar dan in de lichte kleur
Ik houd niet zo van riempjes, gewoon open vestenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Opzich is 't riempje erbij wel leuk hoor.
Maar wat smal voor bij 't soort vest, vind ik.
Ik zou dus gewoon de riem vervangen door iets groter.
Ik kan niet wachten tot m'n begin september bestelling.
+ nog èèn in de wacht voor begin Oktober, maar daar zit niet onwijs veel in.
Ja ik ook + het maakt me een bolletje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van riempjes, gewoon open vesten
Eerste hit als je googled op 'angora'!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik moest echt even nadenken voor 'k wist wat je bedoelde
.
wtfquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eerste hit als je googled op 'angora'!
[ afbeelding ]
Het komt toch echt van die geit hoor. Sommige geiten hebben prima bruikbare wol. Kasjmier komt ook van geiten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Angora kan verwijzen naar:
Angorageit, een geitenras
Angorakonijn, een konijnenras
Turkse angora, een kattenras
De oude naam van de Turkse hoofdstad Ankara
lol @ de eerste, een geitentrui
Die 10 procent?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:00 schreef alors het volgende:
Ikheb ook gefaald hoor, die trui en dat vestach ja nu zit er nog korting op...
Oh wat een hoop leuke dingetjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:23 schreef pinquit het volgende:
trouwens, ik las een paar dagen terug dat iemand in dit topic niet genoeg kon krijgen van kettingen met medaillons? ik vond deze webwinkel met superleuke kettingen![]()
hoort niet echt in een h&m topic uiteraard, maar wel bij die ene post![]()
leuk he?quote:
Ik moet ook even wachtenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:02 schreef pinquit het volgende:
[..]
leuk he?ik heb ketting 'tweet' besteld en hij is zó lief
en ik ben ook verzot op die binoculars, maar ik moet weer even wachten nu
![]()
Kalvertoren en die ene met 4 verdiepingen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar in Amsterdam zitten H&M trend winkels? Ik kan het op de site niet zo goed vinden,.
dat was ik, leuke link!quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:23 schreef pinquit het volgende:
trouwens, ik las een paar dagen terug dat iemand in dit topic niet genoeg kon krijgen van kettingen met medaillons? ik vond deze webwinkel met superleuke kettingen![]()
hoort niet echt in een h&m topic uiteraard, maar wel bij die ene post![]()
Oeh die vind ik ook wel erg leuk, maar hij staat niet op de site?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:02 schreef Sts het volgende:
Oh, ik ben zo blij met deze jas:
[ afbeelding ]
Hij heeft een soort verlenging van de mouw met een gat voor je duim, zodat de mouw echt winddicht is. En een zachte fleecevoering
Gefeliciteerd! Ik was laatst bij toeval in Leeuwarden maar daar hadden ze ze niet eensquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:39 schreef pinquit het volgende:
ik was vandaag in de H&M in Den Haagmaar t was druk en kind was mee dus ik had niet echt tijd om lekker te neuzen
maar ik heb wel de dotjespanty's
![]()
dus ik ben blij, yay.
hm, t ging om t 2pack met kleine en grote dotjes. die stond niet online geloof ik? en de lichte heb k er ook meteen bijgenomenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Je kan hem toch ook gewoon online bestellen?
Volgens mij zijn die pakjes met 2 goedkoper in de winkelquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Je kan hem toch ook gewoon online bestellen?
Ja voor ouwe wijven en kakkertjes. Geen leuke kleding voor de gewone jonge vrouw.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:33 schreef alors het volgende:
In Groningen is toch op de begane grond links achterin een BIB collectie?
En wat er nu in de catalogus/site staat dan? Vind ik leuke dingen tussen zitten hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:18 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ja voor ouwe wijven en kakkertjes. Geen leuke kleding voor de gewone jonge vrouw.
Ik bestel liever geen kleding, maten vallen soms erg verschillend. Koop liever in de winkel. C&A Nederland heeft inmiddels de clockhouse collectie in maten boven de 44 ook niet meer. C&A Duitsland nog wel, ik woon gelukkig vlakbij de grens dus maar ff in Leer kijken morgen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
En wat er nu in de catalogus/site staat dan? Vind ik leuke dingen tussen zitten hoor
yep die had ik van de week geinstalleerd. Maar vondt het niet zo handigquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Misschien ben ik wel fashionably late met dit nieuws, maar er is nu ook een H&M-app voor de iPhone![]()
Hier wat screenshots:
[ afbeelding ]
Oh en ben net terug uit Milaan, de H&M is daar lekker chique! Had het idee dat de collectie ook deels anders (uitgebreider) is dan in Breda / Eindhoven.
Ik ook hebben.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:03 schreef pinquit het volgende:
ik hoor net dat er Run DMC shirts in de sale hangen in de winkels?hebbuuh!
iemand ze gezien ergens?
ja das dezelfde denk, ik zei shirt maar ik bedoel top. deze is het.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:57 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Ik ook hebben.![]()
Had alleen een keer te grote Run DMC topjes gezien in Amsterdam een aantal maanden terug, en daarna heb ik ze helemaal niet gezien.
Jaaa die wil ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:11 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja das dezelfde denk, ik zei shirt maar ik bedoel top. deze is het.![]()
Die heb ik en hij is fantastischquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:11 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja das dezelfde denk, ik zei shirt maar ik bedoel top. deze is het.![]()
Is inderdaad die 2set, staat er niet bij op de sitequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:19 schreef pinquit het volgende:
oh wie weet idd![]()
stom! maar zou t er dan niet bijstaan? nuja, ik heb ze nu al, dus t maakt niet meer uit
Issie dik genoeg om als winterjas te dragen??quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:02 schreef Sts het volgende:
Oh, ik ben zo blij met deze jas:
[ afbeelding ]
Hij heeft een soort verlenging van de mouw met een gat voor je duim, zodat de mouw echt winddicht is. En een zachte fleecevoering
Nee, althans, niet voor mij. De mouwen zijn niet met fleece gevoerd en hij is niet erg dik. Al zou het kunnen dat ie door het feit dat ie redelijk winddicht is alsnog warm is. Ik vind het zelf eerder een 'tussenjas'.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Issie dik genoeg om als winterjas te dragen??
Die had wel een bril op?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef Tamashii het volgende:
Na een tweede gesprek en tweede medewerker is het opgelost.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef Tamashii het volgende:
Ghehe, net naar de h&m gebeld, kreeg ik bijna ruzie met die mevrouw omdat ze zei dat het klopte en ik zei van niet. Ging ze telkens mijn hele bedrag opsommen, dus ik vraag zo: kijk dan naar wat ik heb gehouden, kan je dat zien? Ja dat kan ik zien, maar het gaat om het totaalbedrag. Nee tut, dat gaat het helemaal niet want dat totaalbedrag klopt dus juist niet!Na een tweede gesprek en tweede medewerker is het opgelost.
![]()
Shirt met printquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:46 schreef alors het volgende:
Even gauw een polyvore gemaakt van wat dingetjes die ik heb besteld, ik heb tenslotte tijd over (NOT) ik ben aan het verdringen dat ik een tentamen moet leren
[ afbeelding ]
Is van de FAA collectie, maar dan van de herenafdelingquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Shirt met print! Heb je een code
?
Die zijn heel leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:46 schreef alors het volgende:
Even gauw een polyvore gemaakt van wat dingetjes die ik heb besteld, ik heb tenslotte tijd over (NOT) ik ben aan het verdringen dat ik een tentamen moet leren
[ afbeelding ]
Leuk voor met een strak zwart rokjequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:22 schreef alors het volgende:
[..]
Is van de FAA collectie, maar dan van de herenafdelinggeen idee hoe het gaat zitten maar ik vond die print zo cool, code is 98-0361
Die onderstequote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Weggeslet het volgende:
Rechtstreeks van Girlscene (), voorproefje van de nieuwe feestjurkjes van H&M:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die onderste echt HEEL mooi
Ohquote:
die onderste is heeel mooi! Vind ik wel iets voor de bruiloft van een vriendinnetje van mij. Weet iemand wanneer die ongeveer in de winkel komen?quote:
Zitten een aantal mooie dingen tussen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderkant vind ik ook eik "geen gezicht" als je er goed naar kijkt, idd net een gordijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:09 schreef Maisnon het volgende:
Mooi
Ik vind van die onderste wel jammer dat de onderkant niet symmetrisch is maar meer zo'n overlappend gordijnanders was ie helemaal geweldig
polyvore.comquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef francis998 het volgende:
Ik heb vandaag zoveel leuke dingen gezien, maar wil eerst morgen in de winkel gaan kijken hoe ze er echt uitzien, vindt de kleuren vaak tegenvallen.
Hoe maken jullie die soort collages eigenlijk??
Die laatste.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze in het bruin, normaal heb ik 36 maar in deze schoenen heb ik 37.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:04 schreef Mutsefluts het volgende:
Heeft iemand deze laarzen ergens in de winkel gezien, in de randstad? Hier in Leiden ben ik ze nog niet tegengekomen...
[ afbeelding ]
Ik vind ze er zo echt heel gaaf uitzien, precies wat ik zoek. Alleen omdat mijn voeten stom zijn (erg brede bal, erg hoge wreef) pas ik ze liever eerst. En ik heb nog een tegoedpas die ik toch wel een keer op moet maken ipv steeds alles online te bestellen
Die en eentje met grote stippen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh, ik heb een vraagje.
Ik heb deze panty besteld. En er staat 'set' onder. Krijg je dan 2 dezelfde panty's, of wat?
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die en eentje met grote stippen!
Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! 79-1939 is voor de ministipjes + grote stipjes panty samenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die en eentje met grote stippen!
Toch?
Quote mij dan...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja! 79-1939 is voor de ministipjes + grote stipjes panty samen.
Ja sorryquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Quote mij dan...
Staat die panty ook op de site?
volgens mij wel een beetje maar niet van die grote.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:40 schreef K.Weenie het volgende:
Iemand enig idee of deze blazer schoudervullingen heeft?
[ afbeelding ]
Artikelnummer 99-3573, mocht dat handig zijn.
Mooi, vind dat zo lelijk, uiterst I-Robot. En dan maar hopen dat er armen door de mouwen passen wanneer ik ze oprol. Altijd spannend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef francis998 het volgende:
[..]
volgens mij wel een beetje maar niet van die grote.
Ja, ze zijn echt tof en ze staan ook overal op hè.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ze in twee maten besteld, als ze passen bestel ik ze in alle kleuren denk ik
Ik voel me daar net zo'n hobbezak in.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, maar dit staat toch niemand?
Wat vinden jullie allemaal zo leuk aan dit model shirts?
Ja zo zou ik me ook voelenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik voel me daar net zo'n hobbezak in.
Ik heb hem ook besteld en het staat me leukquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zo zou ik me ook voelenen ik heb ook nog nooit een meisje gezien waarbij het leuk stond
Die laatste zoek ik ook, zag hem de vorige keer nog niet in bredaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:10 schreef CherryLips het volgende:
*kuch*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besteld
Die truitjes ook?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Oja, allemaal dingetjes die ik gister heb besteld, zitten nu in de sale
Pics?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb hem ook besteld en het staat me leukik ben smal van boven 34/36 bijna geen borsten dus mss dat het daaraan ligt? ik combineer de trui wel met een wat smallere jeans en hakjes en een leuke lange ketting. Normaal gesproken ben ik ook niet van de hobbezakken, maar ik vind het bij dit model wel mee vallen.
O dat staat juist goed bij mij.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, maar dit staat toch niemand?
Wat vinden jullie allemaal zo leuk aan dit model shirts?
je boedoeld dat vest wat ik daarnet als plaatje neerzette, die komt van de herenafdeling uit de salequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:29 schreef Nora.. het volgende:
Waar komt dat vest hierboven nou vandaan?
wilde ik hem net toch gaan bestellen staat hij er niet meer bijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:30 schreef francis998 het volgende:
[..]
je boedoeld dat vest wat ik daarnet als plaatje neerzette, die komt van de herenafdeling uit de sale
Ja lachen of nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:57 schreef alors het volgende:
Hahaha die drang'hekken' bij de h&m in groningen!!! Als ze nou eens meer kassa's in zouden zetten dan heb je ook al kortere rijen, mijn kooplust vergaat nu spontaan.
Verdikkie.quote:
Haha echt wel, die kunstmatige bochtjes erinquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja lachen of nietnet een pretpark!
Dat jurkje wil ik ook graag!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:07 schreef Natalie78 het volgende:
Gisteren kreeg ik de catalogus in de bus en ik wil deze! Vanaf half september verkrijgbaar.![]()
[ afbeelding ]
Ja, heb ik uiteindelijk ook gedaan, maar zit nu te twijfelen of ik die zwarte er bij zal doen. Maar vind ze net iets te.... te alles eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:18 schreef Linnie20v het volgende:
Je bedoelt de bruine suedes of zwarte leren laarzen?
Dan de bruine suedesZien er stoer uit!
huh?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:57 schreef PushyGurl het volgende:
jammer dat er geen prijzen bij staan
ik vind die trui wel mooi...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:21 schreef Enfermera het volgende:
Mn bestelling, vandaag EINDELIJK kunnen ophalen bij het postkantoor
[ afbeelding ]
Alles blijft eigenlijk behalve de shorts linksboven, die staat niet mooi.De rest is super
Heb er ook nog een lichtgrijze maillot bij, die staat ook echt heel leuk onder die trui.
Heb van die truien ook nog de donkerblauwe en witte versie van vorig jaar, dus daar kan ik leuk mee combineren
Heb eindelijk iets wat me leuk staat behalve standaard rokje of spijkerbroek, weer eens wat anders. Echt leuk. Vaak probeer ik wel eens een ander stijl, wat nieuws ofzo, maar dat staat me dan gewoon niet.
Conclusie: geslaagd! Eindelijk weer eens, sinds lange tijd
Hij is super. Er zit een heeeeeel klein beetje grijs doorheen, hij is niet helemaal puur een bruine kleur zeg maar.quote:
dan staat die grijze maillot er heel goed onderquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij is super. Er zit een heeeeeel klein beetje grijs doorheen, hij is niet helemaal puur een bruine kleur zeg maar.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:29 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
dan staat die grijze maillot er heel goed onder
hahhahah faler!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:09 schreef Linnie20v het volgende:
Die schoentjes zijn tof!
Mijn bestelling (jaja, ook ik ben weer aant failen) voor nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee die zitten net onder je knie, als het goed is ..bij mij zal dat wel zo zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
Vallen die laarzen over de knie denken jullie? Nee toch?
Ik denk het niet, ik heb deze van topshop:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
Vallen die laarzen over de knie denken jullie? Nee toch?
Kleding van Trend? Vertel?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:40 schreef Tamashii het volgende:
Wowwww, ben vandaag bij Den haag geweest waar ze kleding van Trend hadden! <#
Of je moet rond 1.60m zijn want de modellen op de foto's hebben niet bepaald korte beentjes, maar ze zullen er wel onder vallenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:08 schreef Linnie20v het volgende:
Nee, die zijn korter
[ afbeelding ]
Die uil is zo leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:36 schreef keepwalking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze toch ook maar bij mijn bestelling (nalevering eigenlijk, ik teer nog steeds op naleveringen sinds begin dit jaar) gegooid, die 25% korting komt mooi uit bij die laarsjes, volgens mij zijn die echt
.
Heb me gelukkig kunnen beheersen wat betreft de rest van mijn verlanglijstje, zit alweer dik in de 200 nu.
In de ene in zo'n zijstraat, zit op de benedenverdieping een trend hoekje. :3 Echt, prachtige dingen, kwaliteit zoveel beter, zijde, satijn, kasjmier. En niet eens voor 100en euro's.quote:
Maar dat is niet van H&M?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In de ene in zo'n zijstraat, zit op de benedenverdieping een trend hoekje. :3 Echt, prachtige dingen, kwaliteit zoveel beter, zijde, satijn, kasjmier. En niet eens voor 100en euro's.
Heb een creme achtige blazer, een zijden roze cropped top, een zwarte cropped top, waterfall jacket en een jurkje.
Trend is gewoon aparter/extremer en vaak ook duurder.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:08 schreef francis998 het volgende:
[..]
wat is het verschil nou eigenlijk tussen h&m en h&m trend?
H&M trend is het duurdere/exclusievere merk van h&m, ook maar op weinig plaatsen te krijgen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:08 schreef francis998 het volgende:
[..]
wat is het verschil nou eigenlijk tussen h&m en h&m trend?
Too bad!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem gewoon niet in breda in de h&m gevonden
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik heb deze van topshop:
[ afbeelding ]
En die zijn net over de knie en die zien er ook veel langer uit. Op de site staat 'Leg aprx 21.5" ' dus dat is ongeveer 55 cm en op de h&m site hebben ze het over 45 cm voor die suede laarzen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nee die zitten net onder je knie, als het goed is ..bij mij zal dat wel zo zijn
Thanksquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:08 schreef Linnie20v het volgende:
Nee, die zijn korter
[ afbeelding ]
Jah ik houd van jurkjesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Too bad!
'k Vind dat èèn van de leukste jurkjes die ik nu heb.
Zo simpel, maar staat zo mooi door de soepel vallende stof.
Gewoon bestellen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Jah ik houd van jurkjes
maar heb die niet gevonden
Alleen met h&m maten ben ik echt moeilijk
Drie verschillende maten bestellen, kijken welke het beste past, en de rest terug sturen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Gewoon bestellen.![]()
Oh hoezo? te klein of te groot?
Ow wacht ja...dan hebben we dat hier in Rotterdam ook, filiaal Koopgoot althans. Daar zag ik van de week kledingstukken die ik in andere filialen weer niet heb gezien, zoals echt heel dure leren kledingstukken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
H&M trend is het duurdere/exclusievere merk van h&m, ook maar op weinig plaatsen te krijgen.
Dat heb ik met een ander jurkje van H&M, hangt nu nog in de winkel volgens mij, heel eenvoudig model, satijnachtige stof met korte mouwtjes, is uitgebracht in verschillende kleuren. Ik heb ze inmiddels allemaal, zwart, grijs en ook een soort zwart wit luipaard print.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Too bad!
'k Vind dat èèn van de leukste jurkjes die ik nu heb.
Zo simpel, maar staat zo mooi door de soepel vallende stof.
Oh ik vind ze zo mooi.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ow wacht ja...dan hebben we dat hier in Rotterdam ook, filiaal Koopgoot althans. Daar zag ik van de week kledingstukken die ik in andere filialen weer niet heb gezien, zoals echt heel dure leren kledingstukken.
Soms zit S goed, soms is het te strak, dan weer M en dan valt het zo klein uit en heb ik weer L nodig. Heb vandaagquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Gewoon bestellen.![]()
Oh hoezo? te klein of te groot?
Wohquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:08 schreef Natalie78 het volgende:
- De trenchcoat met capuchon. Ik kon niet kiezen dus ook twee kleuren, zwart en camelkleur.
Ik heb ook die maat van boven en heel gek, horizontale brede strepen kleden bij mij ook af!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:15 schreef rena het volgende:
Het grappige is dat ik een maat 42 heb en dat hij bij mij best wel afkleedHij is wel aangesloten ja, maar ik draag hem ook met een blazertje er over. Zal vanmiddag eens kijken of ik een foto kan maken, heb hem toevallig vandaag al aan
Weet je, brood met pindakaas is best okay! Hehe.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WohLess More is natuurlijk altijd more
![]()
![]()
Ik mag echt geen jas kopen van mezelf, maar oh wat staan er een hoop mooie dit seizoen
Normaal ben ik een ramp met jassen kopen en nu ineens zit er veel moois, maar ik heb een gloednieuwe zomer/herfst trench en m'n winterjas is ook net een half seizoen oud, dus het is echt teveel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Weet je, brood met pindakaas is best okay! Hehe.![]()
Plan een dagje Rotterdam centrum dan. In nog geen 5 minuten lopen afstand van elkaar zitten er drie grote H&M's.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
in breda is de h&m jammer genoeg niet zo super groot
nu ze rotterdam centraal zo aan het verbouwen zijn weet ik daar de weg niet en verdwaal ik alleen maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Plan een dagje Rotterdam centrum dan. In nog geen 5 minuten lopen afstand van elkaar zitten er drie grote H&M's.In de V&D op de Hoogstraat, in de Koopgoot en op de Lijnbaan.
Nou ja leuker, volgens mij hebben ze er, verspreid over de vestigingen alles! Zo heb je bij het filiaal van de Koopgoot weer alle make-up en douchegels etc. en alle ondergoed. Op de Lijnbaan is dat weer beperkter. En het is heel goed te doen hoor vanaf Centraal Station, oversteken, Lijnbaan op en je bent er!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
nu ze rotterdam centraal zo aan het verbouwen zijn weet ik daar de weg niet en verdwaal ik alleen maar(dacht iig dat dat rotterdam centraal was)
Is uurtje reizen met de trein, dus voor mij maakt het niet uit wanneer ik ga
Hebben ze daar wel leukere dingen?
Welke gek heeft trouwens daar verzonnen om op vrijdagavond koopavond te hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:04 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ga dit weekend weer naar de koopgoot H&M, best gek ik woon er 15 minuutjes vandaan maar ik kom er bijna nooit, vind 'm minder 'gezellig' & leuk om te winkelen na de grote verbouwing. Ik bestel nog liever online, maarja ze hebben daar veel andere dingen op de kinderafdeling he
Hmm okequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nou ja leuker, volgens mij hebben ze er, verspreid over de vestigingen alles! Zo heb je bij het filiaal van de Koopgoot weer alle make-up en douchegels etc. en alle ondergoed. Op de Lijnbaan is dat weer beperkter. En het is heel goed te doen hoor vanaf Centraal Station, oversteken, Lijnbaan op en je bent er!
Hoezo was het dicht? het was toch koopavond zeg je tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef alors het volgende:
[..]
Welke gek heeft trouwens daar verzonnen om op vrijdagavond koopavond te hebbenIk dacht dat alleen in mijn gat zo was
Ben ik een keer in R'dam, kon ik niet eens naar de h&m
Ik ben er doorheen gelopen toen alles dicht was, maar vond het qua aanbod wel wat tegenvallen eigenlijk.
dat zou top zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:15 schreef rena het volgende:
Het grappige is dat ik een maat 42 heb en dat hij bij mij best wel afkleedHij is wel aangesloten ja, maar ik draag hem ook met een blazertje er over. Zal vanmiddag eens kijken of ik een foto kan maken, heb hem toevallig vandaag al aan
dat is gisteren en eergisteren bij mij ook gebeurd. Ze hebben de hele bestelling geannuleerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:41 schreef Tamashii het volgende:
Omg, ze hebben gewoon álles uit mijn nog niet geleverde artikelen geflikkerd. :s
En nu?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:09 schreef francis998 het volgende:
[..]
dat is gisteren en eergisteren bij mij ook gebeurd. Ze hebben de hele bestelling geannuleerd
Nee ik was er donderdags, vrijdagmiddag moest ik weer terugquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoezo was het dicht? het was toch koopavond zeg je toch
nope, er is niks mee gebeurd, en de meeste dingen staan inmiddels niet meer op de site of zijn uitverkocht of de maten zijn er niet meer. Dus heb het maar gelaten en 1 artikel heb ik opnieuw besteldquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En nu?Is het bij jou opgelost?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
dat zou top zijn
Ben echt benieuwd
Die is leuk jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:14 schreef rena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let niet op de vieze spiegel
Bij dit vind ik het juist leuk dat die laarsjes niet donker zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:17 schreef rena het volgende:
Nee, het viel mij ook heel erg meeIk ga alleen denk ik die laarsjes ook nog in het zwart bestellen, staat denk ik net iets beter, maar heb verder geen bruine laarsjes
![]()
Leuk! en ziet er helemaal niet zo strak uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:14 schreef rena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind die juist leuk vallen! En gewoon op de goede hoogte.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Leuk! en ziet er helemaal niet zo strak uit![]()
Alleen nog steeds wel kort voor mijn idee, maar mischien moet ik me daar maar eens overheen zetten
Oke perfectquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:30 schreef rena het volgende:
Even ter informatie; ik ben 1.63 dus dan kunnen jullie een beetje inschatten hoe kort/lang hij valt. Ik vind hem precies goed, normaal vallen jurkjes altijd langer bij mij, vind het ook wel eens leuk om het iets korter te hebben
Ziet er goed uit, alleen vindt ik het net een iets te donkere outfit, maar wel mooiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:14 schreef rena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb em nog wel eens gezien 's morgensquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil deze in het zwart, maar hij is telkens uitverkocht
En het is nogal een klotestofjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb em nog wel eens gezien 's morgensOok paars is er nog wel eens.
Ik heb em trouwens in poeder besteld, maar hij is echt kort
dus het is niet echt een tuniek achtig iets zoals het lijkt op de foto?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb em nog wel eens gezien 's morgensOok paars is er nog wel eens.
Ik heb em trouwens in poeder besteld, maar hij is echt kort
hij valt bij mij net over mijn kont, maar die onderkant is heel wijd, dus ik vind niet echt geschikt om als jurkje of tuniek te dragen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:16 schreef electronique het volgende:
[..]
dus het is niet echt een tuniek achtig iets zoals het lijkt op de foto?
dan hoef ik m niet te bestellen haha
Ik wilde hem bestellen. Stond er "op voorraad". Dus ik blij. Staat er bij m'n bestelling: "uitverkocht."quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil deze in het zwart, maar hij is telkens uitverkocht
ja dat had ik een paar dagen terug ook, hij stond gewoon nog in de webshop maar bij de kassa was ie er opeens niet meerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik wilde hem bestellen. Stond er "op voorraad". Dus ik blij. Staat er bij m'n bestelling: "uitverkocht."
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Vandaag deze dingetjes binnengekregen.
Alleen het vest gaat terug. Staat me toch niet helemaal zoals gehoopt
Oeh, kun je een foto maken als je ze aan hebt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:08 schreef Natalie78 het volgende:
Weer even heerlijk geshopt net en helemaal geslaagd! Ik was onder andere bij H&M in de Koopgoot en dit keer op gelet, er hangen inderdaad wel heel aparte kledingstukken in die Trend sectie. Erg Lady Gaga naar mijn smaak, hoewel ik een jurkje zag hangen waar ik direct verliefd op werd.Best betaalbaar ook nog, alleen hing er nog een maat 34 en maat 36.
![]()
Ik heb gekocht:
- Twee jurkjes, helaas niet in de webshop, zo'n knoopjurkje met ceintuur om de middel, eentje in het zwart en eentje in het grijs.
- De trenchcoat met capuchon. Ik kon niet kiezen dus ook twee kleuren, zwart en camelkleur.
En dan deze.![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaaa die's leuk!quote:
Fuckski ik kan melden dat H&M schoenen, heels in ieder geval, inderdaad niet prettig dragen. Damn, mijn voeten zijn gevoelloos na een avondje rondgelopen te hebben op mijn prachtige heels!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:06 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel leuk, maar vind h&m schoenen kwalitatief zo slecht, ze zitten ook niet lekker (kleding eigenlijk ook maargoed)
Maar sleehakken zijn lelijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Behalve wedges die kunnen dan weer wel, 'k heb van die 11cm wedges & die lopen heerlijk.
Maar in hak vorm heb ik ze terug gestuurd, hakken boven de 6cm bij H&M = no go.
er is een die geldig is tot 5 september geloof ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is die kortingscode nog geldig? Ik gooi ze altijd weg dus weet hem niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |