Too bad!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem gewoon niet in breda in de h&m gevonden
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik heb deze van topshop:
[ afbeelding ]
En die zijn net over de knie en die zien er ook veel langer uit. Op de site staat 'Leg aprx 21.5" ' dus dat is ongeveer 55 cm en op de h&m site hebben ze het over 45 cm voor die suede laarzen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nee die zitten net onder je knie, als het goed is ..bij mij zal dat wel zo zijn
Thanksquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:08 schreef Linnie20v het volgende:
Nee, die zijn korter
[ afbeelding ]
Jah ik houd van jurkjesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Too bad!
'k Vind dat èèn van de leukste jurkjes die ik nu heb.
Zo simpel, maar staat zo mooi door de soepel vallende stof.
Gewoon bestellen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Jah ik houd van jurkjes
maar heb die niet gevonden
Alleen met h&m maten ben ik echt moeilijk
Drie verschillende maten bestellen, kijken welke het beste past, en de rest terug sturen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Gewoon bestellen.![]()
Oh hoezo? te klein of te groot?
Ow wacht ja...dan hebben we dat hier in Rotterdam ook, filiaal Koopgoot althans. Daar zag ik van de week kledingstukken die ik in andere filialen weer niet heb gezien, zoals echt heel dure leren kledingstukken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
H&M trend is het duurdere/exclusievere merk van h&m, ook maar op weinig plaatsen te krijgen.
Dat heb ik met een ander jurkje van H&M, hangt nu nog in de winkel volgens mij, heel eenvoudig model, satijnachtige stof met korte mouwtjes, is uitgebracht in verschillende kleuren. Ik heb ze inmiddels allemaal, zwart, grijs en ook een soort zwart wit luipaard print.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Too bad!
'k Vind dat èèn van de leukste jurkjes die ik nu heb.
Zo simpel, maar staat zo mooi door de soepel vallende stof.
Oh ik vind ze zo mooi.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ow wacht ja...dan hebben we dat hier in Rotterdam ook, filiaal Koopgoot althans. Daar zag ik van de week kledingstukken die ik in andere filialen weer niet heb gezien, zoals echt heel dure leren kledingstukken.
Soms zit S goed, soms is het te strak, dan weer M en dan valt het zo klein uit en heb ik weer L nodig. Heb vandaagquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Gewoon bestellen.![]()
Oh hoezo? te klein of te groot?
Wohquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:08 schreef Natalie78 het volgende:
- De trenchcoat met capuchon. Ik kon niet kiezen dus ook twee kleuren, zwart en camelkleur.
Ik heb ook die maat van boven en heel gek, horizontale brede strepen kleden bij mij ook af!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:15 schreef rena het volgende:
Het grappige is dat ik een maat 42 heb en dat hij bij mij best wel afkleedHij is wel aangesloten ja, maar ik draag hem ook met een blazertje er over. Zal vanmiddag eens kijken of ik een foto kan maken, heb hem toevallig vandaag al aan
Weet je, brood met pindakaas is best okay! Hehe.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WohLess More is natuurlijk altijd more
![]()
![]()
Ik mag echt geen jas kopen van mezelf, maar oh wat staan er een hoop mooie dit seizoen
Normaal ben ik een ramp met jassen kopen en nu ineens zit er veel moois, maar ik heb een gloednieuwe zomer/herfst trench en m'n winterjas is ook net een half seizoen oud, dus het is echt teveel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Weet je, brood met pindakaas is best okay! Hehe.![]()
Plan een dagje Rotterdam centrum dan. In nog geen 5 minuten lopen afstand van elkaar zitten er drie grote H&M's.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
in breda is de h&m jammer genoeg niet zo super groot
nu ze rotterdam centraal zo aan het verbouwen zijn weet ik daar de weg niet en verdwaal ik alleen maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Plan een dagje Rotterdam centrum dan. In nog geen 5 minuten lopen afstand van elkaar zitten er drie grote H&M's.In de V&D op de Hoogstraat, in de Koopgoot en op de Lijnbaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |