it's a conspiracy conspiracyquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:43 schreef 1-of-6Billion het volgende:
De enige conspiracy waar ik in geloof is dat die conspiracies door de overheden in stand worden gehouden om groot en machtig te lijken
quote:
Dat denk je alleen maar. Die gevoelens worden veroorzaakt door de mindcontrol van de illuminati.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:46 schreef teknomist het volgende:
Ik ervaar enkel gevoelens van medelijden bij conspiracy denkers.
En zoals wel vaker het geval is... Ligt de waarheid ergens in het midden!quote:
Nouja voor hun eigen gewin gaanquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:49 schreef YuckFou het volgende:
Wat ik grappig vind is dat de meeste aaaahh[BNW]!!! schreeuwers hier doorgaans toch vaak posten omdat ze het wel interessant vinden.
Het enige wat dan jammer is is dat ze alleen de meest idiote topics eruit pikken en die belachelijk maken en vergeten dat er een hoop users zijn die een veel gematigder blik hebben en meer van de feiten dan van het geschreeuw zijn en toch hier posten omdat ze diep in hun hart weten dat er boven de politieke wereld die je op het RTL journaal ziet een veel grotere wereld zit, gerund door corporaties, geheime diensten en wellicht wat idioot rijke families die uiteindelijk de dienst uitmaken, en als je daarmee aankomt in een discussie als deze worden de chemtrails en de mind altering ELF waves uit de kast getrokken om alles maar weer te ridiculiseren
Goeie post!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:49 schreef YuckFou het volgende:
Wat ik grappig vind is dat de meeste aaaahh[BNW]!!! schreeuwers hier doorgaans toch vaak posten omdat ze het wel interessant vinden.
Het enige wat dan jammer is is dat ze alleen de meest idiote topics eruit pikken en die belachelijk maken en vergeten dat er een hoop users zijn die een veel gematigder blik hebben en meer van de feiten dan van het geschreeuw zijn en toch hier posten omdat ze diep in hun hart weten dat er boven de politieke wereld die je op het RTL journaal ziet een veel grotere wereld zit, gerund door corporaties, geheime diensten en wellicht wat idioot rijke families die uiteindelijk de dienst uitmaken, en als je daarmee aankomt in een discussie als deze worden de chemtrails en de mind altering ELF waves uit de kast getrokken om alles maar weer te ridiculiseren
Tja daar is het [BNW] voor, hier mag dat, als elk topic hier dik onderbouwd met feiten zou kunnen worden kunnen we het beter [NWS] noemen en ik heb al eerder gemerkt met een paar topics dat die lijn soms dun is, INDECT staat nog immer in nieuws ookal heeft dat best wel een [BNW] sausje, maar omdat het volledig te onderbouwen is met PDF's vanaf hun eigen site en van de EU blijft ie lekker daar, HAARP is een andere die is ooit begonnen in [NWS] maar in overleg met de mods toch naar [BNW] gegaan omdat ie daar beter op z'n plek was, zeker toen er meer speculatieve posts in werden gezet die toch op hun plek waren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:58 schreef Brawler het volgende:
Maar feit blijft dat er hier in BNW ook veel belachelijke dingen besproken worden, over chemtrails, reptilians etc.
Dan lees je echt te weinig in BNW, want wat je stelt is niet waar. Sommige BNW'ers geloven in van alles en nog wat en anderen alleen in een aantal dingen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat ze ook gelijk in alle conspiracies geloven, niet alleen chemtrails maar ook gelijk vaccin doemdenken, dat aids een gemaakt virus is, etc etc
Je leest dus inderdaad te weinig in BNW of je leest alleen maar de posts van Lambiekje, anders zou je deze vraag niet stellen.quote:Zijn er hier ook conspiracy-isten die alleen maar in 1 conspiracy geloven en niet in de rest?
hmm dat heb ik juist andersom. Dat als ik ook maar een keertje post dat ik iets idd nogal opvallend / vreemd vind er dan tien man je quoten en zeggen dat het dus idd wal aliens / overheid / ilumnatie moet zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Tja daar is het [BNW] voor, hier mag dat, als elk topic hier dik onderbouwd met feiten zou kunnen worden kunnen we het beter [NWS] noemen en ik heb al eerder gemerkt met een paar topics dat die lijn soms dun is, INDECT staat nog immer in nieuws ookal heeft dat best wel een [BNW] sausje, maar omdat het volledig te onderbouwen is met PDF's vanaf hun eigen site en van de EU blijft ie lekker daar, HAARP is een andere die is ooit begonnen in [NWS] maar in overleg met de mods toch naar [BNW] gegaan omdat ie daar beter op z'n plek was, zeker toen er meer speculatieve posts in werden gezet die toch op hun plek waren.
[BNW] is voor mensen die ver buiten de doos durven te denken, en helaas ook een verzamelplaats voor mensen die er een sport van maken alles zo belachelijk mogelijk te maken en onderuit te trappen.
Mijn zegen hebben ze, ik post hier al lang niet meer zo veel als vroeger, als ik ergens tegenop stuit wat ik interessant vind en wil delen heb ik er geen behoefte aan om daarna dat met hand&tand te verdedigen, dan wil ik daar over kunnen denken, filosoferen en uiteindelijk na input van anderen een besluit over nemen of ik het geloof ja of nee, als er dan stoorzenders zijn die om het hardst JE LULT MAAR WAT JOH!!!!EINZZWEIKUTBNW staan te brullen dan ben ik al klaar voor ik het topic opende, jammer, maar dat is FOK! tegenwoordig...
Hulde voor deze inhoudelijk zeer sterke postquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:49 schreef YuckFou het volgende:
Ik moest toen ik dit las gelijk hieraan denken:quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:48 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik noem mijzelf vooral kritische. Ik vind het belangrijk om niet direct de voor de handliggende informatie als waarheid te beschouwen, daarom ga ik ook zelf opzoek naar informatie.
Het is misschien moeilijk lezen maar GiletteM5 was verbaast dat fotograven foto's, of beter, nieuwsfoto's esceneren, m.a.w. opzettelijk veranderen om een mooier plaatje te krijgen.quote:
Gillette_M5
Nu scherper dan ooit! [] zondag 25 juli 2010 @ 01:08 (#241)
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:05 schreef Relko het volgende:
Misschien heeft hij die Nike daar zelf neergelegd om een goeie foto te hebben voor zijn krant.
Beste troll tot nu toe
Scheer je weg!
Harajuku.
C'est magnifique. [ Moderator ] zondag 25 juli 2010 @ 01:09 (#242)
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:08 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Beste troll tot nu toe
Nu, 't zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt hoor.
Let's make out, let's do something amazing.
Let's do something that's all the way.
Gillette_M5
Nu scherper dan ooit! [] zondag 25 juli 2010 @ 01:10 (#243)
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu, 't zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt hoor.
Ach, schei toch uit.
Scheer je weg!
yvonne
Kemalistische Bolsjewiek [ Admin ] zondag 25 juli 2010 @ 01:11 (#244)
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:08 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Beste troll tot nu toe
Niet echt fotografen ensceneren net zo goed, ook bij rampen
Gillette_M5
Nu scherper dan ooit! [] zondag 25 juli 2010 @ 01:20 (#255)
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:11 schreef yvonne het volgende:
Niet echt fotografen ensceneren net zo goed, ook bij rampen
Schande.
uit:Loveparade #4
Bingo! En dat is iets wat weinig mensen (willen) weten, tv is scripted, het nieuws (voor 90% meestal afkomstig van 2 persburo's) is voorgekauwd, de krant? idem dito, naar maar waar, als je in deze wereld de waarheid wilt weten dan ben je het beste af met wikileaks, ongecensureerde documenten hatseflats op t net gekwakt, het is ff spitten maar echter kan je het niet krijgen.quote:
Vraag eens aan je nicht waar het buitenlandse nieuws wat ze brengen vandaan komt? niet de opvolg reportages van hun lokale correspondenten, maar de eerste nieuwsberichten die vanuit de hele wereld komen, 10 tegen 1 dat het net als bij ons van Reuters of Associated Press komt, net als heel veel van het buitenlandse nieuws hier, de schifting die daar gemaakt wordt, die bepaald ons wereldbeeld....quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef Baalhaar het volgende:
Hmmm... Ik voel me wel thuis op dit gedeelte van het forum. Na 2 dagen eindelijk een gedeelte gevonden dat ik vaker zal volgen.
Ik denk niet dat het nieuws 'fake' is om de menigte iets te laten denken. Dit omdat een nicht van me zorgt voor de informatiewerwerking van al het buitenlandse nieuws dat Servië binnenkomt.
Dat er verschil is in wat voor nieuws ze brengen en op wat voor manier is er zeker. (NOS journaal v.s. Hart van Nederland)
Ehm wat ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:31 schreef Baalhaar het volgende:
Buitenlands nieuws wordt toch ook gewoon vaak door buitenlandse correspodenten gebracht?
Sorry maar vind het iets te ver gaan dat er met het nieuws gerommeld zou worden.
Wake up, Sir.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:31 schreef Baalhaar het volgende:
Buitenlands nieuws wordt toch ook gewoon vaak door buitenlandse correspodenten gebracht?
Sorry maar vind het iets te ver gaan dat er met het nieuws gerommeld zou worden.
Nee, die zijn hier niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat ze ook gelijk in alle conspiracies geloven, niet alleen chemtrails maar ook gelijk vaccin doemdenken, dat aids een gemaakt virus is, etc etc
Zijn er hier ook conspiracy-isten die alleen maar in 1 conspiracy geloven en niet in de rest?
Jawel. Ik geloof tot nu toe alleen in 9/11.quote:
Klopt. Ik denk dan ook gewoon aan nieuws zoals het olielek. Als zij zeggen dat het plaatsen van een kap over de bron mislukt is dan kan ik dat toch gewoon zonder problemen geloven?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik heb een open mind, dus ik neem ze dus nooit in de zeik...er kan altijd een kern van waarheid in zitten nml.
Waarom niet? En waarom wel?
Whatever maar erover nadenken kan geen kwaad...het maakt je bewust van het feit dat de wereld er wel eens heel anders uit kan zien dan we dachten.
Precies!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:42 schreef Orchestra. het volgende:
Goede doelen.. ik heb ook mijn twijfels.
Bijvoorbeeld dat gezeik met Haïti, het zou zo maar H.A.A.R.P. geweest kunnen zijn, en dan gaat het geld van burgers rechtstreeks naar de veroorzakers: de overheid.
Ik ben er van overtuigd, maar je moet het altijd aan de kaak stellen. In het geval van Haïti ben ik daar nog niet aan toegekomen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef Salvad0R het volgende:
Do the research
Truth is stranger than fiction.
Google "Geld Haiti" resultaten van de afgelopen maand: Klik!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:00 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd, maar je moet het altijd aan de kaak stellen. In het geval van Haïti ben ik daar nog niet aan toegekomen.![]()
En manipulatie door chemische stoffen zal ongetwijfeld gebeuren, alleen in welk opzicht? Welke gedachten kan je manipuleren?
bron?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:02 schreef NotYou het volgende:
Sinterklaas is een reptilian evenals de zwarte pieten. Stoute kinderen die zij meenemen naar spanje gebruiken zij om een hybride slavenras te creëren dat hen - nadat de mensheid is weggevaagd - zal dienen.
Harder aangepakt worden?, wat is dat voor onzin.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:52 schreef FopNegert het volgende:
ik denk dat 9/11 gewoon door terroristen geklaart is maar er zijn zat mensen die denken dat amerika bewust een vliegtuig erin heeft laten vliegen zodat de terroristen harder aangepakt kunnen worden enz.
Ja, al zou ik het niet direct "geloven" willen noemen. Niet eens een conspiracy eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn er hier ook conspiracy-isten die alleen maar in 1 conspiracy geloven en niet in de rest?
Linkse propaganda..quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik kreeg een mailtje over wat stichting directeuren verdienen.
Wie moet ik nu geloven? Dat mensen echt goede bedoelingen hebben en geld inzamelen voor mensen die in de shit zitten door een natuurramp whatever?
Of....moet ik nu geloven dat de mensheid doordrenkt is van slechtheid en geld roven van andere mensen om er zelf beter van te worden?
Ik geloof na die mail dus het laatste...![]()
Instelling
Naam
Salaris in ¤
<knip>
ho ho! Ik schaar helemaal niet klakkeloos alles onder het kopje conspiracy. Ik heb hier vaak dingen op grondige wetenschappelijke wijze onderbouwd en dat werd gewoon weggewoven als "ja die wetenschappers zitten gewoon in het complot, kijk maar naar deze meneer wiens artikelen zijn afgewezen dankzij peer review, copy paste lap tekst" ik heb het over aids topics met lambiekje in dezequote:Op woensdag 28 juli 2010 17:48 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Weer ik een enorme aversie tegen heb zijn mensen die klakkeloos aannemen zonder daar zelf over na te denken of hokjes denkers zoals TS die ieder kritische geluid onder het kopje conspiracy scharen
Figuren zoals TS lijken wel de "applaus machines" van de vroegere USSR.
nee ik vroeg het me gewoon af omdat bijna alle conspiracy denker hier zich "kritisch" noemt en iedere niet conspiracy denker een meeloper en/of iemand die niet voor zichzelf kan nadenken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:41 schreef Trippii het volgende:@ ts/topic.
TS vindt het grappig dat conspiracy denkers gelijk in alle conspiracies geloven en vraagt daar onder of elke conspiracy denker in alle conspiracies geloofd. Is dat niet nog 'grappiger'?
Je bent tot nu toe vooral goed in het over een kam scheren van alle users hier, de meest in het oog springende is uiteraard Lambiekske, die vrijwel elke conspiracy voor waar aanneemt en dat eindeloos weet te onderbouwen met YT filmpjes en wazige websites, zijn bezetenheid daarin tekend hem, en dat mag ook wel eens gezegd worden, zijn fanatisme andere te overtuigen maakt dat hij vaak een karrikatuur van zichzelf is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee ik vroeg het me gewoon af omdat bijna alle conspiracy denker hier zich "kritisch" noemt en iedere niet conspiracy denker een meeloper en/of iemand die niet voor zichzelf kan nadenken.
Nee je begrijpt de impact van slechts 2 nieuwsagentschappen niet...quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Het nieuws is altijd een afgeleide van wat er 'echt' gebeurd is en dat komt niet omdat er 'gerommeld' wordt met het nieuws maar door het feit dat mensen gewoon nogal wollig communiceren.
Daar ben ik het mee eens. Alleen zou het wel moeilijk zijn om alles te verslaan in de wereld. Ik denk niet dat het nieuws nooit allesomvattend zal zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee je begrijpt de impact van slechts 2 nieuwsagentschappen niet...
Als ik AP ben en ik heb 2 gebeurtenissen, bijv. honger in Somalië en oorlog in Bolivia en ik kies ervoor alleen de oorlog in Bolivia op de telex te zetten dan is het voor jou net alsof er geen honger in Somalië is omdat je het niet weet zie hier het gevaar van de eerste schifting van nieuws, zij bepalen voor 90% wat jij over de toestand in de wereld weet, de rest is aangevuld met locale correspondenten die ook wel eens een scoop brengen.
Ohquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:44 schreef Baalhaar het volgende:
Een vriend van me heeft meegedaan aan de vorige versie van xfactor waarin hij tijdens de theaterronde naar huis mocht. Hij heeft daarnaast aan meerdere (tv) audities meegedaan. Van hem heb ik gehoord dat de Nederlandse televisie eigenlijk helemaal nep is en dat weet je niet wanneer je thuis gezellig voor de buis zit. Zo weten veel mensen niet dat de jury die je ziet op tv ook echt een TV-jury is. Doe je mee aan xfactor dan moet je eerst langs een andere jury en die laat alleen de beste EN slechste kandidaten door. Daarnaast bemoeien de producers van dergelijke programma's zich erg veel met je act, moet je altijd doen wat zij zeggen/van je verlangen en heb je dus nauwelijks de mogelijkheid om je eigen ding te doen.
Zelfs al weet je dat het "nep" en beperkt is. Het heeft wel veel invloed.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat het gewoon algemeen bekend was hoe ENTERTAINMENT op televisie ongeveer werkt.
Maar dat is dan waarschijnlijk wel de 'fout' die veel mensen maken. Sommige mensen nemen ENTERTAINMENT op televisie veel te serieus. (...)
Eens met deze post.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zelfs al weet je dat het "nep" en beperkt is. Het heeft wel veel invloed.
Reclame bijvoorbeeld: het werkt. Al zullen toch veel mensen zeggen/denken dat ze daar te slim voor zijn. Heeft het vrijwel niets met "slim" te maken.
En over BNW... hier wordt tenminste niet de hele tijd gezeurd over de waan van de dag. Of dat hele onzinnige links rechts gezanik in POL en NWS.
En over "conspiracy denkers", dat is wat mij betreft een oneigenlijke en rare term: Wie ook wanneer achter welke aanslag zit..het gaat per definitie over een samenzwering, conspiracy. Tenzij iemand het in zijn eentje klaart.
Ow, en ik geloof nooit dat Lambiekje alles gelooft wat hij aantreft ookal lijkt dat zo.
Ja maar, dat is gewoon marketing. En een essentieel onderdeel van marketing is psychologie. Maar dat heeft niks te maken met 'een hogere macht' (en dat is waar het in BNW over gaat).quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zelfs al weet je dat het "nep" en beperkt is. Het heeft wel veel invloed.
Reclame bijvoorbeeld: het werkt. Al zullen toch veel mensen zeggen/denken dat ze daar te slim voor zijn. Heeft het vrijwel niets met "slim" te maken.
"gewoon marketing"quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja maar, dat is gewoon marketing. En een essentieel onderdeel van marketing is psychologie. Maar dat heeft niks te maken met 'een hogere macht' (en dat is waar het in BNW over gaat).
Goede marketing is gewoon een vak hoor! Mooi en boeiend vak ook, ik zit er zelf met 1 been in
.
Nou ja, met 'gewoon' bedoel ik dat er geen hogere macht achter zit die dat aanstuurtquote:
Ja maar goed, manipulatie hoort natuurlijk ook gewoon bij overleven (en egoisme dusquote:Ja, ik heb daar ook scholing in gehad. Misschien dat dergelijks bijdraagt aan een "andere" kijk, heh.
Maniputalie is manipulatie...of het nu voor geld is of voor je eigen ideeen of beide.
Manipulatie hoeft an sich niet negatief te zijn, nee. Gewoon een deel van communicatie en overleven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou ja, met 'gewoon' bedoel ik dat er geen hogere macht achter zit die dat aanstuurt.
[..]
Ja maar goed, manipulatie hoort natuurlijk ook gewoon bij overleven (en egoisme dus). Er zijn namelijk heel veel momenten dat jij jouw vrouw/man/kinderen/werkgever/moeder/whatever manipuleert om iets gedaan te krijgen, zodat je er zelf beter van wordt
.
Hahaha...inderdaad zeg. Voornamelijk zie je dat bij de mensen die niet in het betreffende complot geloven en dan dus ook helemaal niet voor open staan om er eens goed naar te kijken en het op zich in te laten werken. Deze mensen zijn zo'n beetje allemaal natuurkundigen, bouwtechnici, architecten, juristen en wetenschapper tegelijk. Sommigen zijn daar naast ook nog psycholoog en raden je dan aan psychische hulp te zoeken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik ook wel leuk vind is dat er mensen zijn hier die deskundig zijn op elk mogelijk vlak!Het lukt mij met moeite om alleen deskundig te zijn in celbiologie maar hier lopen mensen rond die net zo makkelijk deskundig zijn in chemie, celbiologie, economie en meteorologie zonder daar ook maar een studie voor te doen.
...want die lui die niet in "het" complot geloven doen bijzondere beweringen die tegen de geldende ideeen ingaan en daarom hebben ze ook extra zware argumenten nodig ? Of hoe moet ik dat zien ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hahaha...inderdaad zeg. Voornamelijk zie je dat bij de mensen die niet in het betreffende complot geloven en dan dus ook helemaal niet voor open staan om er eens goed naar te kijken en het op zich in te laten werken. Deze mensen zijn zo'n beetje allemaal natuurkundigen, bouwtechnici, architecten, juristen en wetenschapper tegelijk. Sommigen zijn daar naast ook nog psycholoog en raden je dan aan psychische hulp te zoeken.
Het mooie daar aan is dat het keer op keer blijkt dat het allemaal wel mee vallt met die "kennis" die ze bezitten. Vaak zijn het gewoon studentjes die net komen kijken en nog geen cent in hun leven zelf hebben verdient. Hooguit bij C1000 of met een krantenwijk.
Daarmee is nog niet bewezen dat hun kennis gebrekkig is.quote:Vaak zijn het gewoon studentjes die net komen kijken
Wat is dit nu weer voor oneigenlijk kapitalistisch argument?quote:en nog geen cent in hun leven zelf hebben verdientd. Hooguit bij C1000 of met een krantenwijk.
Oooh dus Powells speech voor de UN heb ik gewoon verkeerd begrepen door z'n wollige taallgebruik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Het nieuws is altijd een afgeleide van wat er 'echt' gebeurd is en dat komt niet omdat er 'gerommeld' wordt met het nieuws maar door het feit dat mensen gewoon nogal wollig communiceren.
Het neerhalen van het beeld van Sadam door de Iraqi's was natuurlijk zo geweldig, laten we de pret niet bederven door te meldde dat het ietjes anders ging:quote:"Of all the accusations made against the dictator," MacArthur observed, "none had more impact on American public opinion than the one about Iraqi soldiers removing 312 babies from their incubators and leaving them to die on the cold hospital floors of Kuwait City."84
At the Human Rights Caucus, however, Hill & Knowlton and Congressman Lantos had failed to reveal that Nayirah was a member of the Kuwaiti Royal Family. Her father, in fact, was Saud Nasir al-Sabah, Kuwait's Ambassador to the US, who sat listening in the hearing room during her testimony. The Caucus also failed to reveal that H&K vice-president Lauri Fitz-Pegado had coached Nayirah in what even the Kuwaitis' own investigators later confirmed was false testimony.
http://www.prwatch.org/books/tsigfy10.html#83
quote:"The Central Intelligence Agency owns everyone of any significance in the major media."
William Colby (1920-1996) former Director of the CIA
Source: in Derailing Democracy: The America the Media Don’t Want You to See (2000), by Dave McGowan
http://quotes.liberty-tree.ca/quote/william_colby_quote_5057
Nee... ze lullen vaak recht wat zo krom als een hoepel is en dat op een manier die is doorspekt van arrogantie. Daarnaast beroepen ze zich vaak op allerhande natuurwetten of weet ik veel wat, terwijl ze zelf niet eens weten waar ze het over hebben. Ook zeggen ze continu dat ze alles al zo'n beetje gedebunked hebben met een wetenschappelijke onderbouwing. Als je dan gaat zoeken wat dan zoal, dan blijkt dat er vrijwel nergens iets wetenschappelijk onderbouwd is. Ze kunnen alleen maar roepen en mooie onderwerpen om zeep helpen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]
...want die lui die niet in "het" complot geloven doen bijzondere beweringen die tegen de geldende ideeen ingaan en daarom hebben ze ook extra zware argumenten nodig ? Of hoe moet ik dat zien ?
Gutteguttegut.... een typo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Daarmee is nog niet bewezen dat hun kennis gebrekkig is.
[..]
Wat is dit nu weer voor oneigenlijk kapitalistisch argument?
Daar maakt ie toch helemaal geen opmerking over ?quote:
En dat is dus jouw subjectieve mening. Vervolgens hebben beide partijen argumenten en moet je die tegen elkaar afwegen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee... ze lullen vaak recht wat zo krom als een hoepel is
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:37 schreef _Led_ het volgende:
En dat is dus jouw subjectieve mening. Vervolgens hebben beide partijen argumenten en moet je die tegen elkaar afwegen.
Zo werkt een discussie nou eenmaal.
Nee, maar hij moet het wel ff demonstratief binnen de quote verbeteren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Daar maakt ie toch helemaal geen opmerking over ?
Typisch dat z'n argument en vraag genegeerd worden maar je wel de moeite neemt om over zoiets te beginnen.
Dat klopt inderdaad.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En dat is dus jouw subjectieve mening. Vervolgens hebben beide partijen argumenten en moet je die tegen elkaar afwegen.
Zo werkt een discussie nou eenmaal.
Zoals ik zeg, typisch is dat, 'je niet genoodzaakt voelen om op vragen of argumenten te reageren' maar wel beginnen over 't feit dat ie even een spelfout verbetert zonder daar de aandacht op te vestigen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet het wel ff demonstratief binnen de quote verbeteren.
Die andere zaken daar voelde ik me niet toe genoodzaakt op te reageren.
Antwoorden op die zaken is verder niet echt on-topic. Je krijgt als ik ga antwoorden zo'n welles nietes touwtrek spelletje waar geflamed zal gaan worden. Geen zin in.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, typisch is dat, 'je niet genoodzaakt voelen om op vragen of argumenten te reageren' maar wel beginnen over 't feit dat ie even een spelfout verbetert zonder daar de aandacht op te vestigen.
Zo werkt een discussie dus niet.
Nonsens, je wil er niet op antwoorden omdat ie gewoon gelijk heeft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Antwoorden op die zaken is verder niet echt on-topic. Je krijgt als ik ga antwoorden zo'n welles nietes touwtrek spelletje waar geflamed zal gaan worden. Geen zin in.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef Bosbeetle het volgende:
laat staan dat er serieus aangedragen wordt wat er niet klopt aan een bepaalde methode.
Maar de oorspronkelijke sneer was dat wel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Antwoorden op die zaken is verder niet echt on-topic.
Ach... niets mis met studenten. Wel met studenten die continu pretenderen gelijk te hebben, "omdat ze student zijn". Dat bedoelde ik er mee te zeggen. Mannetjes die een grote bek hebben, maar zelf eigenlijk nog niets klaargespeeld hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nonsens, je wil er niet op antwoorden omdat ie gewoon gelijk heeft.
Of iemand student is verandert niks aan de (in)validiteit van haar/zijn argumenten,
noch of iemand ooit 'geld verdiend heeft'.
Het waren loze kreten die nergens op sloegen.
Je bent natuurlijk welkom om het hier niet mee eens te zijn, maar dan gaarne argumenten posten - geen flames
*proest* u zegt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vaak zijn het gewoon studentjes die net komen kijken en nog geen cent in hun leven zelf hebben verdient. Hooguit bij C1000 of met een krantenwijk.
Zie hierboven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar de oorspronkelijke sneer was dat wel?
Ja want ik heb ze ontzettend dicht zittenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Puh bewijs genoeg hoor, maar jij kijkt zeker nooit naar de Youtube-filmpjes die er meestal bij gepost worden. Word wakker en open je ogen.
Begin maar eens dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Eerst je CV posten en dan pas in discussie gaan! tenminste als je het niet met ons eens bent.
Man man man.... waarom nu weer "domme troll"?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
*proest* u zegt?
Lees ff dat topic over 9/11 waar je zelf zo graag is post door, hoeveel kennis heb JIJ eigelijk?
Je bent gewoon de zoveelste domme troll die nablaat wat ie op youtube ziet en dan affikt wat hem niet aan staat
Er worden door genoeg mensen inhoudelijke argumenten gegeven waarom een samenzwering NIET zou kunnen kloppen. Of het nou chemtrails zijn of CD bij WTC7 of wat dan ook. Maar op een of andere manier wordt een discussie dan zo gedraaid dat de gematige mens een nonbeliever is die geen kennis van zaken heeft en moet opbokken want het is niet "hun" forum!
Als keer op keer blijkt dat mannetjes een grote bek hebben terwijl hun argumentatie vaak maar zo zo is... tja, dan is dat knap irritant ja. Maar goed, dat is inderdaad een ander verhaal.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:03 schreef _Led_ het volgende:
Ook een grote bek of "iets klaargespeeld hebben" doet niks af aan de (in)validiteit van argumenten.
Het zijn misschien punten die jou persoonlijk irriteren maar da's weer een heel ander verhaal
Ok van mijn linkedinquote:
Jij bent gewoon 11 jaar ouder dan ik, dropstaaf!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef Bosbeetle het volgende
Nu jij?
Ik pretendeer ook geen alwetende te zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon 11 jaar ouder dan mij, dropstaaf!
Met mijn Gymnasium, 1e jaar Rechtsgeleerheid en volgend jaar beginnen aan een bachelor in de Letterkunde kom ik dit niet voorbij.![]()
Maar goed, ik pretendeer ook geen alwetende te zijn. Dus in dat opzicht gaat die vlieger voor mij niet op.
Als iemand die beweert gymnasium gedaan te hebben "ouder dan mij" schrijft wordt ik achterdochtigquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon 11 jaar ouder dan mij, dropstaaf!
Met mijn Gymnasium, 1e jaar Rechtsgeleerheid en volgend jaar beginnen aan een bachelor in de Letterkunde kom ik dit niet voorbij.![]()
Maar goed, ik pretendeer ook geen alwetende te zijn. Dus in dat opzicht gaat die vlieger voor mij niet op.
Dat doe ik ook altijd is een oosterse afwijkingquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als iemand die beweert gymnasium gedaan te hebben "ouder dan mij" schrijft wordt ik achterdochtig
wordt? nvmquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als iemand die beweert gymnasium gedaan te hebben "ouder dan mij" schrijft wordt ik achterdochtig
Uhm.... dat is nou net wat ik met mijn post bedoelde.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
.
Op een forum lees ik de dingen die ik typ niet meerdere keren nauwkeurig na.
Maar goed, het zal wel een grapje zijn geweest. Oh, je bent de punt vergeten aan het einde van jouw zin en er staat ''wordt''.
quote:
Dat is spellingquote:
Ahquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ok van mijn linkedin
Current
* PhD student at x (in mijn laatste half jaar)
Past
* minor at CSHL NY
* Internship at PRI
* Internship at DSM Biologics
* Internship at University of Groningnen
Education
* Universiteit Utrecht : master biomolecular science
* Saxion Hogescholen : HLO biotechnologie & biochemie
* Drenthe College : MLO
Nu jij?
och...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Man man man.... waarom nu weer "domme troll"?
quote:
Nee hoor hoe e-penis is de mavo tegenwoordigquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ah, de e-penissen worden weer uit de kast getrokken
!
Laat ons niet langer in spanningquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:29 schreef YuckFou het volgende:
Er is een eigenschap die onontbeerlijk voor [BNW] is en die ik hier nog maar amper naast alle welles/nietus over wetenschappelijke feiten en onderbouwingen,YT video's CV's (:') ) en andere bla bla heb voorbij zien komen, toch kom je zonder dat hier niet echt ver
Het couveuse filmpje heb ik gewoon bij de NOS gezien hoor, ook nooit enige rectificatie over gelezen.quote:
quote:Er sterven nauwelijks patiënten meer aan bof. Dit is te danken aan de hoge vaccinatiegraad in Nederland.
De ziekte steekt vooral de kop op in de streek tussen Zeeland en de Veluwe, waar veel orthodox-protestanten wonen.
http://nos.nl/artikel/70453-bof-steekt-de-kop-op.html
quote:Juist nu de gezondheidsautoriteiten schoorvoetend moeten toegeven dat er wel eens een verband zou kunnen zijn tussen de BMR-prik (bof-mazelen-rubella) en autisme, blijkt ook nog uit een nieuw onderzoek dat de prik niet eens werkt.
http://www.medischdossier(...)anks_bmr_vaccin.html
Invoering EU grondwet, toen was de NOS ook zo lekker objectief.quote:Uitbraak bof onder studenten.
Opmerkelijk is dat de ziekte ook voorkomt onder studenten die zijn ingeënt tegen de bof.
http://www.delta.tudelft.(...)nder-studenten/20984
En daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Het CIA document stelt dat 80 procent van de Franse en Duitse bevolking tegen de oorlog is, maar dat de leiders wegkomen met het sturen van troepen aan het ISAF door de algemene apathische houding die er in de landen heerst.
http://file.wikileaks.org/file/cia-afghanistan.pdf
Niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het couveuse filmpje heb ik gewoon bij de NOS gezien hoor, ook nooit enige rectificatie over gelezen.
quote:
Mja...ik zie het al, jullie hebben het in ieder geval nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zie het meer als nieuwsgierigheid in combinatie met wantrouwen en een rijke fantasie
Wat dan? Openheid, buiten 'de box' durven denken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:59 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
Mja...ik zie het al, jullie hebben het in ieder geval niet
Bingo!quote:
Met conspiracy bedoel je "complot"? Er bestaat namelijk een Nederlands woord voor. Engels klinkt natuurlijk heel erg stoer enzo, maar het scheelt wel typen dat Nederlands.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook het woord samenzweringsdenken gebruikt, ik bedoel in deze de theorien dat er een hogere orde bestaat die er alles voor doet om ons het leven vervelend te maken en dat heel goed kan verbergen, behalve voor een kleine groep mensen blijkbaar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:59 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Met conspiracy bedoel je "complot"? Er bestaat namelijk een Nederlands woord voor. Engels klinkt natuurlijk heel erg stoer enzo, maar het scheelt wel typen dat Nederlands.
Maar goed, wat is complot dan precies? In veel gevallen waar men de ene kant van complot bestempeld kan net zo goed de andere kant juist een complot zijn. Dus waar hebben we het over?
Ik denk dat de meeste mensen er best buiten durven te denk maar dan nog wel de geldende regels toepassen, logica en falsificatie. Buiten de box denken prima maar niet buiten de logica.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Bingo!
En niet alleen durven denken, maar vooral kunnen denken, de meeste mensen zitten hopeloos vast in vaste denkpatronen, leefwerelden en anderszins afgebakende gebieden waar ze niet buiten kunnen, willen of durven denken, en dat beperkt weer heel erg veel mensen in hun kunnen.
En dat is dus waar je in [BNW] stukloopt, een raar verhaal, prima, een raar verhaal wat volgens de logisch geldende wetten onmogelijk is? niet prima, en juist daar zou je verder moeten durven denken, en je niet laten limiteren door zuurpruimen die alles at first onderuit trappen want het is klinkklare onzin, aan dat soort geluiden gaat [BNW] juist kapot.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Buiten de box denken prima maar niet buiten de logica.
En Misschien is dat ook wel zo. Hoe weet jij zo zeker dat elke complot theorie, zoals jij ze bestempeld, ook fout is?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb ook het woord samenzweringsdenken gebruikt, ik bedoel in deze de theorien dat er een hogere orde bestaat die er alles voor doet om ons het leven vervelend te maken en dat heel goed kan verbergen, behalve voor een kleine groep mensen blijkbaar.
Maar ook dan weer: jij bent niet alleswetend en kunt niet met zekerheid zeggen dat je daarmee alles bij het juiste end hebt. Toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:07 schreef YuckFou het volgende:
En om derhalve op je allereerste stelling terug te komen, geloven conspiracybelievers alles, ja&nee, ik lees veel denk over alles na maar sommige zaken verwijs ik naar het Koninkrijk der fabelen terwijl anderen meer van mn aandacht verdienen dan ze krijgen, hoe vergezocht ze soms ook zijn....
Dat weet ik niet zeker hoe weten anderen wel dat elke complot theorie waar is?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:08 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En Misschien is dat ook wel zo. Hoe weet jij zo zeker dat elke complot theorie, zoals jij ze bestempeld, ook fout is?
Niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker hoe weten anderen wel dat elke complot theorie waar is?
Alhoewel ik wel niet-euclidische meetkunde kan toepassen en als je dat voor het eerst hoort denk je ook van "huh" 2 parralel lopende lijnen die elkaar kruizen WTF maar als je dat kunt demonstreren en uitleggen ben ik er wel voor te porren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En dat is dus waar je in [BNW] stukloopt, een raar verhaal, prima, een raar verhaal wat volgens de logisch geldende wetten onmogelijk is? niet prima, en juist daar zou je verder moeten durven denken, en je niet laten limiteren door zuurpruimen die alles at first onderuit trappen want het is klinkklare onzin, aan dat soort geluiden gaat [BNW] juist kapot.
En om derhalve op je allereerste stelling terug te komen, geloven conspiracybelievers alles, ja&nee, ik lees veel denk over alles na maar sommige zaken verwijs ik naar het Koninkrijk der fabelen terwijl anderen meer van mn aandacht verdienen dan ze krijgen, hoe vergezocht ze soms ook zijn....
Achja dat gebeurt over en weer, hoevaak mij wel niet gezegd is, in dit topic zelfs dat ik mijn ogen open moet doen, en niet moet geloven wat 'men' zegt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:13 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Niet.
Daarom discussieert men erover. Maar er lijkt een soort idee te bestaan dat wanneer je een complot theoristje uit durft te lachen en voor gek verslijt, je dan bij de groten der aarde hoort. Krankzinnig, ik weet, maar het gebeurd.
Nee kan ik zeker niet, enerzijds gelukkig maar want altijd gelijk hebben is oersaai, anderzijds jammergenoeg want dan had ik eindeloos de wijsheid in pachtquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:09 schreef Wijze_appel het volgende:
Maar ook dan weer: jij bent niet alleswetend en kunt niet met zekerheid zeggen dat je daarmee alles bij het juiste end hebt. Toch?
Dat is minder erg dan als idioot of schizofreen weggezet worden. En zo zie je maar dat juist de mensen die kritiek hebben op complot theorieën eigenlijk de meest onredelijken zijn. Ze voelen zich verheven en denken zelfs het recht te hebben dat als een persoon 1 klein detail mee denkt, maar nog niet in de theorie gelooft, diegene direct wel zo behandeld wordt als "het andere kamp dat de kop eraf gehakt moet worden"quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Achja dat gebeurt over en weer, hoevaak mij wel niet gezegd is, in dit topic zelfs dat ik mijn ogen open moet doen, en niet moet geloven wat 'men' zegt.
Waar zie jij mij mensen 'de kop af hakken' ? Volgensmij gedraag ik me heel redelijk hier op het forum?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan als idioot of schizofreen weggezet worden. En zo zie je maar dat juist de mensen die kritiek hebben op complot theorieën eigenlijk de meest onredelijken zijn. Ze voelen zich verheven en denken zelfs het recht te hebben dat als een persoon 1 klein detail mee denkt, maar nog niet in de theorie gelooft, diegene direct wel zo behandeld wordt als "het andere kamp dat de kop eraf gehakt moet worden"
Ik praat over het gemiddelde, net als jij. Kun je dus niet persoonlijk aantrekken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waar zie jij mij mensen 'de kop af hakken' ? Volgensmij gedraag ik me heel redelijk hier op het forum?
Ik heb altijd mijn ideeën onderbouwd en niemand voor wat dan ook uitgemaakt.
Onredelijkheid komt in beide 'kampen' voor. Ongenuanceerdheid ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan als idioot of schizofreen weggezet worden. En zo zie je maar dat juist de mensen die kritiek hebben op complot theorieën eigenlijk de meest onredelijken zijn. Ze voelen zich verheven en denken zelfs het recht te hebben dat als een persoon 1 klein detail mee denkt, maar nog niet in de theorie gelooft, diegene direct wel zo behandeld wordt als "het andere kamp dat de kop eraf gehakt moet worden"
En dit. Kwestie van de krenten uit de pap vissen, er zitten soms pareltjes van complotten tussen die de moeite van het volgen waard zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En dat is dus waar je in [BNW] stukloopt, een raar verhaal, prima, een raar verhaal wat volgens de logisch geldende wetten onmogelijk is? niet prima, en juist daar zou je verder moeten durven denken, en je niet laten limiteren door zuurpruimen die alles at first onderuit trappen want het is klinkklare onzin, aan dat soort geluiden gaat [BNW] juist kapot.
Natuurlijk is dat menselijk én begrijpelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waar zie jij mij mensen 'de kop af hakken' ? Volgensmij gedraag ik me heel redelijk hier op het forum?
Ik heb altijd mijn ideeën onderbouwd en niemand voor wat dan ook uitgemaakt.
En ik zal al helemaal de laatste zijn die als iemand aangeeft iets niet te snappen het niet zo begrijpelijk mogelijk uit te leggen. Als dat soms met wat linkjes en veel "zucht je begrijpt er ook niks van" wordt weggewuift dan kan ik soms wel iets kribbiger worden maar dat is menselijk denk ik toch.
Kubrick had daar iets mee te maken eh.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef Marie30 het volgende:
Enige conspiracy die ik geloof: maanlanding was fake!
BTW:quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ok van mijn linkedin
Current
* PhD student at x (in mijn laatste half jaar)
Past
* minor at CSHL NY
* Internship at PRI
* Internship at DSM Biologics
* Internship at University of Groningnen
Education
* Universiteit Utrecht : master biomolecular science
* Saxion Hogescholen : HLO biotechnologie & biochemie
* Drenthe College : MLO
Nu jij?
oh, en je weet zeker ook hoe Aids is ontstaan ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker hoe weten anderen wel dat elke complot theorie waar is?
Ik weet wel zeker dat HIV bestaat en dat het AIDS veroorzaakt ik weet ook hoe, en ik weet ook hoe dat getest is welke controles zijn gebruikt. En waarom dat dus vast staat. Ik weet ook dat en hoe vaccins werken.
En Lanzarote..quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kubrick had daar iets mee te maken eh.
Dat is juist het leuke aan BNW.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef YuckFou het volgende:
Het blijft geweldig om te zien hoe een discussie hier volledig kan ontsporen, van geloof je alles ja of nee langs het nieuws is fake tot gepats met CV's en hoe fake de maanlanding is, jongens zo moeilijk is het niet, terug naar de basis en kijken hoe jij in [BNW] staat, geloof je klakkeloos alles, ben je kritisch, waar spiegel je eventuele conspiracies aan en waarom gaan sommige met het afval mee, veel meer hield zijn vraag niet in
Vandaag ook weer op de NOS, " alle olie lijkt grotendeels te zijn verdwenen, bla,bla,bla,bla,bla, bla,bla,bla,bla, wollige praat idd, hoe het met de olie onderwater is moet nog worden onderzocht ". En hoe gaat het op het land ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Nou zeg dat is veel, meeste zitten rond de ton...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik kreeg een mailtje over wat stichting directeuren verdienen.
Wie moet ik nu geloven? Dat mensen echt goede bedoelingen hebben en geld inzamelen voor mensen die in de shit zitten door een natuurramp whatever?
Of....moet ik nu geloven dat de mensheid doordrenkt is van slechtheid en geld roven van andere mensen om er zelf beter van te worden?
Ik geloof na die mail dus het laatste...![]()
Instelling
Naam
Salaris in ¤
Unicef
Henk Franken
371.459
Rode Kruis
Cees Breederveld
198.000
Hartstichting
Hans Stam
181.119
Nierstichting
Paul Beerkens
177.249
Kerk in actie
Haaije Feenstra
176.000
KWF Kankerbestrijding
Ton Hanselaar
175.135
Artsen zonder Grenzen
Hans van de Weerd
174.000
Prins Bernard cult. fonds
Adriana Esmeijer
160.400
Natuurmonumenten
Jan Jaap de Graeff
154.000
Plan Nederland
Tjipke Bergsma
136.000
Wereld Natuur Fonds
Johan van de Gronden
129.498
Cordaid
René Grotenhuis
128.514
Greenpeace
Liesbeth van Tongeren
126.901
Woord en Daad
Jan Lock
125.361
Astma fonds
Michael Rutgers
125.000
Zonnebloem
Marijke van Eck
122.416
Terres des Hommes
Ron van Huizen
117.440
Amnesty
Eduard Nazarski
115.955
Oxfam/Novib
Farah Karimi
115.769
SOS Kinderdorp
Albert Jaap van Santbrink
103.164
Cliniclowns Nederland
Hans Geels
94.577
Liliane fonds
Kees van den Broek
92.016
War Child
Mark Vogt
87.600
Leger des Heils
geen jaarverslag
Reumafonds
geen jaarverslag
M'n bek viel open ja, huldigende taal voor de chemicaliën die BP het water in heeft geloosd zodat de olie oplost, met een lulhannes van TNO erbij en een bekertje afwasmiddel om het te demonstrerenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef Resonancer het volgende:
Vandaag ook weer op de NOS, " alle olie lijkt grotendeels te zijn verdwenen, bla,bla,bla,bla,bla, bla,bla,bla,bla, wollige praat idd, hoe het met de olie onderwater is moet nog worden onderzocht ". En hoe gaat het op het land ?
Ik weet niet excact hoe HIV ontstaan is, maar wel hoe aids ontstaat door HIV.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
oh, en je weet zeker ook hoe Aids is ontstaan ?
En je weet zeker ook dat vaccins ernstige bijwerkingen kunnen hebben ?
Je reageert zoals de MM werkt, niet de negatieve kanten noemen.
Ben blij dat ik niet de enige ben die met stomheid geslagen is, maar vrees dat de brainwash bij de grote massa wel werkt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:48 schreef YuckFou het volgende:
[..]
M'n bek viel open ja, huldigende taal voor de chemicaliën die BP het water in heeft geloosd zodat de olie oplost, met een lulhannes van TNO erbij en een bekertje afwasmiddel om het te demonstreren
Ik dacht even dat ik naar het jeugdjournaal zat te kijken, geen woord over de ware ellende die die troep achterlaat of het pure vergif wat ze eigenlijk de golf in hebben gepleurd
Jammer dat je geen antwoord geeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik weet niet excact hoe HIV ontstaan is, maar wel hoe aids ontstaat door HIV.
Ik weet hoe vaccins werken en dat ze werken, ik weet idd ook dat ze bij effecten hebben maar ook dat die niet opwegen tegen de voordelen. Vaccinatie is gewoon een hele elegante manier om je lichaam zelf de dingen op te laten knappen, wil jij nu zeggen dat mechanismen in je eigen lichaam onderdeel zijn van een massaal complot?
Bedenk ook dat er een voorlichtende functie is, iets wat ik veel mis in de media dat er nergens wordt uitgelegd wat een vaccin nou precies is en hoe het werkt. En dat je in principe alleen maar een systeem aanzet dat al lang in jezelf aanwezig is, dat ook door elke griep en andere infectie ook wordt aangezet.
Dat vraag ik me vaak ook af. Volgens mij heeft de gemiddelde BNW-user een technische studie en daarnaast nog een medische studie afgerond.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Neemt niet weg dat ik benieuwd ben wat de achtergrond van de anderen hier is
Je leert toch op school in de brugklas al hoe vaccins werken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bedenk ook dat er een voorlichtende functie is, iets wat ik veel mis in de media dat er nergens wordt uitgelegd wat een vaccin nou precies is en hoe het werkt. En dat je in principe alleen maar een systeem aanzet dat al lang in jezelf aanwezig is, dat ook door elke griep en andere infectie ook wordt aangezet.
Gelukkig zijn er mensen als jij die op internet bij elkaar komen om te bespreken hoe we de reptilian overlords het best kunnen bevechten !quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:25 schreef Orchestra. het volgende:
Ach, dat de NOS onzin uitslaat is wel duidelijk. Net als primaire zenders in andere landen.
om uit te vinden dat het meevalt of tegenvalt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb het vaker gezegd, maar blijkbaar niet vaak genoeg:
Het zou een goed plan zijn als sommige mensen eens een weekje stage gaan lopen in het Gooise matras televisie- en radioland.
Ik heb het inderdaad expres zo geschreven dat je dat er niet uit kan opmakenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:16 schreef oompaloompa het volgende:
om uit te vinden dat het meevalt of tegenvalt?
Lees ik liever een goed onderbouwd boek. Een journalist die er jaren onderzoek naar doet zal meer ontdekken dan ik in een week.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad expres zo geschreven dat je dat er niet uit kan opmaken.
Maar nee, niet of het mee- of tegenvalt, maar om een goed oordeel te kunnen vellen.
Een week is inderdaad ook wel weinig, maar misschien wel genoeg om te ontdekken dat de media wel/niet * beinvloed wordt door reptilians **.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:21 schreef oompaloompa het volgende:
Lees ik liever een goed onderbouwd boek. Een journalist die er jaren onderzoek naar doet zal meer ontdekken dan ik in een week.
Ik denk dat je geen ervaring nodig hebt om een oordeel te kunnen vellen tbh
=Dquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Een week is inderdaad ook wel weinig, maar misschien wel genoeg om te ontdekken dat de media wel/niet * beinvloed wordt door reptilians **.
* Doorstrepen wat niet van toepassing is.
** Bij wijze van spreken.
Kan ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:28 schreef oompaloompa het volgende:
=D
Daarom beter goede onderzoeksjournalistiek lezen
Bewijs jij maar eens dat de media niet beïnvloed wordt door reptielen (reptilians voor de english nerds)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
=D
Daarom beter goede onderzoeksjournalistiek lezen
?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Bewijs jij maar eens dat de media niet beïnvloed wordt door reptielen (reptilians voor de english nerds)
Dat het namelijk wel gebeurd valt niet te bewijzen.
Of zoiets
En bewijs jij maar eens dat het spaghettimonster niet bestaat!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Wijze_appel het volgende:
Bewijs jij maar eens dat de media niet beinvloed wordt door reptielen (reptilians voor de english nerds)
Dat het namelijk wel gebeurd valt niet te bewijzen.
Of zoiets
En ik ook nietquote:
Het was een grapje. Lag er nogal dik op weet je.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
?
Claim ik ook niet?
sorry maar ik mis je punt
Je gaat toch niet beweren dat ie niet bestaat he?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En bewijs jij maar eens dat het spaghettimonster niet bestaat!
[..]
En ik ook niet!
dan snap ik hem gewoon niet denk ik..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:35 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Het was een grapje. Lag er nogal dik op weet je.
Dus mercury in vaccinaties vindt jij normaal?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb er jaren gewerkt, (TV) is dat ook goed ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb het vaker gezegd, maar blijkbaar niet vaak genoeg:
Het zou een goed plan zijn als sommige mensen eens een weekje stage gaan lopen in het Gooise matras televisie- en radioland.
Ik wel, want er zit ethylmercury in sommige vaccinaties en dat is wat anders dan de mercury die jij bedoelt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:44 schreef IED het volgende:
[..]
Dus mercury in vaccinaties vindt jij normaal?
Wantrouwen? Die mensen geloven dogmatisch alles wat door wie dan ook op internet geplempd wordt, als het maar aansluit bij hun wereldbeeld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zie het meer als nieuwsgierigheid in combinatie met wantrouwen en een rijke fantasie
Dat is een aanname van jou (erg onaardig btw), waarop gestoeld?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Wantrouwen? Die mensen geloven dogmatisch alles wat door wie dan ook op internet geplempd wordt, als het maar aansluit bij hun wereldbeeld.
Een echte complot denker is vooral laaggeschoold, eenzaam en zo zielig dat hij grandioze complotten omarmt om zichzelf ervan te overtuigen dat hij speciaal is.
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
Ik vraag me af hoeveel dooien mensen in hun familie nodig hebben om de keuze om als een onwetende struisvogel te leven te verwerpen.
Ik vraag me af hoeveel doden er nog moeten vallen vanwege onnodige bangmakerij voordat conspiracy-denkers hun geclaimde skepticisme ook op zichzelf toepassen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
Ik vraag me af hoeveel dooien mensen in hun familie nodig hebben om de keuze om als een onwetende struisvogel te leven te verwerpen.
Jarenlange ervaring met BNW'ers. Daarbij is het een bekend beeld dat heel vaak naar voren komt in de media en bijvoorbeeld de geestelijke gezondheidszorg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een aanname van jou (erg onaardig btw), waarop gestoeld?
Ja, jij gaat de wereld even veranderen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
Die bewering heb ik vaker voorbij zien komen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een aanname van jou (erg onaardig btw), waarop gestoeld?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die bewering heb ik vaker voorbij zien komen...
Waar bemoei jij je mee, met je verbitterde insteek?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:16 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ja, jij gaat de wereld even veranderen.
Maar eerst nog een jointje, niet?
Ga toch heen met je collectivisme. Het enige wat ik doe is .gov- en officiële nieuwsbronnen geven, en dan heb je figuren die pretenderen een academisch denkniveau te hebben die die bronnen volledig negeren en/of onterecht beridiculiseren, omdat zij moeite hebben met het doorbreken van hun egocentrische consumptieve denkpatroon en levensstijl, ondanks het feit dat ze een academische studie hebben gevolgd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:12 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring met BNW'ers. Daarbij is het een bekend beeld dat heel vaak naar voren komt in de media en bijvoorbeeld de geestelijke gezondheidszorg.
Het is ook vrij duidelijk in de meeste gevallen; Mensen met een goede opleiding hebben ervaring met gedegen bronnenkritiek en weten dus hoe ze bronnen op waarde kunnen beoordelen. Daarbij zijn ze bekend met wetenschapsfilosofie en gangbare methoden. Veel BNW'ers hebben daarentegen duidelijk nog nooit een universiteit van binnen gezien...
En mensen met een leven hoeven zich ook niet vast te klampen aan hysterische onzin. Tenslotte hoeven mensen die tevreden zijn over hun leven zichzelf niet constant te vertellen dat zij speciaal zijn omdat ze 'de waarheid' kennen en de rest van het volk bestaat uit makke schapen (of, case in point; 'onwetende struisvogels').
Er zijn idd genoeg theorieën die complete crap zijn; ik noem een hologram-theorie betreffende de vliegtuigen op 9/11, ik noem een Shapeshifter-theorie, dat onze wereldleiders gedaantewisselende reptilloids zijn (quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:39 schreef Dubby het volgende:
Het wordt ongeloofwaardig wanneer mensen in letterlijk iedere conspiracy theory geloven. Dan doen ze het meer voor de sport of uit verveling dan dat ze op zoek zijn naar de waarheid.
We hebben inderdaad allemaal wel eens meegemaakt hoe jij dergelijke bronnen overneemt van andere websites zonder ook maar twee minuten te nemen om te kijken of ze ook wel zeggen wat je denkt dat ze zeggen. Altijd hilarisch.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ga toch heen met je collectivisme. Het enige wat ik doe is .gov- en officiële nieuwsbronnen geven, en dan heb je figuren die pretenderen een academisch denkniveau te hebben die die bronnen volledig negeren en/of onterecht beridiculiseren, omdat zij moeite hebben met het doorbreken van hun egocentrische consumptieve denkpatroon en levensstijl, ondanks het feit dat ze een academische studie hebben gevolgd.
Gelukkig zijn niet alle academisch opgeleide mensen zo kortzichtig en vastgeroest in hun slavenbestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck, en ik dacht nog wel dat ik 'n echte complotdenker was.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Wantrouwen? Die mensen geloven dogmatisch alles wat door wie dan ook op internet geplempd wordt, als het maar aansluit bij hun wereldbeeld.
Een echte complot denker is vooral laaggeschoold, eenzaam en zo zielig dat hij grandioze complotten omarmt om zichzelf ervan te overtuigen dat hij speciaal is.
Ik ben niet zo cynisch dat ik denk dat uitzonderingen onmogelijk zijn, dus wie weet. Ik heb in ieder geval een hogere pet op van jou dan de gemiddelde BNW'er, maar waarom precies weet ik niet (meer).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:18 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Fuck, en ik dacht nog wel dat ik 'n echte complotdenker was.
En dan zul je zien dat conspiracy theorists over het algemeen zeker geen domme mensen zijn, maar vrij beperkt actief zijn in de maatschappij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:25 schreef oompaloompa het volgende:
je zou het "wetenschappelijk" kunnen onderzoeken door iedereen dagelijkse bezigheid / hoogst genoten opleiding / evt. iq te laten posten
Wel merkwaardig dat precies in die groep (weet niet of je dit hoog of laag opgeleid vind, maar wel 'n relevante opleiding) waarvan je zou denken dat ze 'n btje op de hoogte zijn van de materie er zo'n lage opkomst tot vaccineren tegen h1n1 was.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:12 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring met BNW'ers. Daarbij is het een bekend beeld dat heel vaak naar voren komt in de media en bijvoorbeeld de geestelijke gezondheidszorg.
Beperkt actief, wat is dat, kun je v.b.en geven ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:39 schreef Dubby het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat conspiracy theorists over het algemeen zeker geen domme mensen zijn, maar vrij beperkt actief zijn in de maatschappij.
Niet zo relevant, maar omdat iemand het had over de dagelijkse bezigheden. Ik spreek er verder geen waardeoordeel over uit. Niet direct overal wat achter zoeken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Beperkt actief, wat is dat, kun je v.b.en geven ?
En waarom is dit relevant ?
Verpleegkundigen zijn over het algemeen niet hoog opgeleid nee. Zelfs de HBO-V'ers niet, op het HBO leer je immers ook maar bar weinig over de zaken die ik eerder noemde.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:47 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wel merkwaardig dat precies in die groep (weet niet of je dit hoog of laag opgeleid vind, maar wel 'n relevante opleiding) waarvan je zou denken dat ze 'n btje op de hoogte zijn van de materie er zo'n lage opkomst tot vaccineren tegen h1n1 was.
http://www.zorgvisie.nl/N(...)-H1N1-vaccinatie.htm
En ook met andere vaccinaties staan ze niet echt te popelen:
http://www.rivm.nl/infectieziektenbulletin/bul1306/hepatitus.html
http://nhg.artsennet.nl/w(...)fc03&contentid=68249
Ik heb meteen even in je postgeschiedenis gekeken natuurlijk, en ik ben benieuwd of wat je op de universiteit zal leren over bronnenkritiek en wetenschapsfilosofie je lol op BNW zal verpesten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:32 schreef Orchestra. het volgende:
Figuren zoals JohnLocke.![]()
Prachtig vermaak.
Verpleegkundigen kunnen zowel laag- als hoogopgeleid zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:47 schreef Resonancer het volgende:
Wel merkwaardig dat precies in die groep (weet niet of je dit hoog of laag opgeleid vind, maar wel 'n relevante opleiding) waarvan je zou denken dat ze 'n btje op de hoogte zijn van de materie er zo'n lage opkomst tot vaccineren tegen h1n1 was.
http://www.zorgvisie.nl/N(...)-H1N1-vaccinatie.htm
En ook met andere vaccinaties staan ze niet echt te popelen:
http://www.rivm.nl/infectieziektenbulletin/bul1306/hepatitus.html
http://nhg.artsennet.nl/w(...)fc03&contentid=68249
Suggereer je nu dat ik elke bron (of het merendeel) klakkeloos als waarheid beschouw?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:15 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik heb meteen even in je postgeschiedenis gekeken natuurlijk, en ik ben benieuwd of wat je op de universiteit zal leren over bronnenkritiek en wetenschapsfilosofie je lol op BNW zal verpesten.
Ik hoor het wel als je minimaal je BA binnen hebt.
Geen idee, ik (her)ken je niet, maar ik ging even uit van het BNW gemiddelde. En dan neem je niet elke bron klakkeloos voor waar aan, alleen degene die aansluiten bij je wereldbeeld. Kritisch zijn in BNW -zij het op een wat kinderlijke manier- kunnen ze wel, maar alleen naar mainstream media en zaken die in strijd zijn met hun dogma's.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:44 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik elke bron (of het merendeel) klakkeloos als waarheid beschouw?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:11 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
We hebben inderdaad allemaal wel eens meegemaakt hoe jij dergelijke bronnen overneemt van andere websites zonder ook maar twee minuten te nemen om te kijken of ze ook wel zeggen wat je denkt dat ze zeggen. Altijd hilarisch.
En wij zijn allemaal slaaf ja, en jij bent het unieke vrijgevochten sneeuwvlokje dat de echte wereld kent.Ah, je refereert naar het "Civilian Labour Inmate Program" verhaal van laatst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je aannames zijn belachelijk. Zolang mensen de T.V. niet uitdrukken verandert er overhoofd niets.
Het is best sneu hoe jij totale blindheid voor wat er daadwerkelijk gebeurt in de wereld verkiest boven mogelijkheden open laten. Hiermee bevestig je je eigen subjectiviteit.
Mwah, volgens mij is dat een overhaaste generalisatie. Althans, tot nu toe valt het me hier reuze mee; natuurlijk, sommige topics of posts zijn onzin of beter gezegd sterk plausibel, maar over het algemeen weten de meeste mensen hier wel waar ze over praten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:02 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Geen idee, ik (her)ken je niet, maar ik ging even uit van het BNW gemiddelde. En dan neem je niet elke bron klakkeloos voor waar aan, alleen degene die aansluiten bij je wereldbeeld. Kritisch zijn in BNW -zij het op een wat kinderlijke manier- kunnen ze wel, maar alleen naar mainstream media en zaken die in strijd zijn met hun dogma's.
Ik kom hier nu al sinds 2004 ofzo, en bijna al mijn bans met al mijn accounts komen door dit forum. Ik heb zo weinig geduld voor domme mensen die van alles te zeggen hebben over zaken die ze klaarblijkelijk volledig boven de pet gaan. En het spijt me voor de paar mensen die wel echt weten waar ze over praten, maar de norm hier is MBO.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:12 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is dat een overhaaste generalisatie. Althans, tot nu toe valt het me hier reuze mee; natuurlijk, sommige topics of posts zijn onzin of beter gezegd sterk plausibel, maar over het algemeen weten de meeste mensen hier wel waar ze over praten.
Tsja, dat kan ik niet beoordelen, 2004..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik kom hier nu al sinds 2004 ofzo, en bijna al mijn bans met al mijn accounts komen door dit forum. Ik heb zo weinig geduld voor domme mensen die van alles te zeggen hebben over zaken die ze klaarblijkelijk volledig boven de pet gaan. En het spijt me voor de paar mensen die wel echt weten waar ze over praten, maar de norm hier is MBO.
No problem, I won'tquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:
En Yuckfou niet de hele tijd terugkomen op die CV
HBO niveau techniek, analoog&digitaal, momenteel werkzaam als audio/visueel adviseur en bedenker van conceptuele LED projecten, long time ago getest op een bovenmatig IQ met een grote interesse voor exacte wetenschappen, quantumfysica&antropologie, gemixt met een progressief werkend brein en een gezonde dosis achterdocht, zoiets?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Neemt niet weg dat ik benieuwd ben wat de achtergrond van de anderen hier is
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef Resonancer het volgende:
Heb er jaren gewerkt, (TV) is dat ook goed ?
En de echte debunker is een antisociaal rechts stemmende kantoorslaaf die Geenstijl lezend meent alles beter te weten omdat hij na 2 afgebroken academische studies meent afgestudeerd te zijn en falend van de ene relatie in de andere al vele malen bij de huisarts op bezoek is geweest voor de zoveelste antibioticakuur vanwege een nieuw opgelopen SOAquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:19 schreef JohnLocke het volgende:
Kennelijk vind je het wel interessant genoeg om hier maar te blijven terug komen, je gruwelijk lompe mening te geven en vervolgens [BNW]'ers uit te maken voor antisociale lowlifes...loop je in [R&P] ook zo lomp te trollen of is dat exclusief aan ons voor behouden zodat je jezelf lekker superieur kan vinden omdat wij hier toch malloten met een aluminiumfolie hoedje zijn?quote:
Omdat veel mensen hier nodig af en toe op hun plaats gezet moeten worden voor ze alle contact met de realiteit verliezen. Grootheidswaanzin onder zwakzinnigen is soms grappig, maar ook een voorbode voor een psychose.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef Salvad0R het volgende:
Het doet er niet toe welk niveau bepaalde users tentoonspreiden. Het gaat om de informatie die belicht wordt. Als de informatie je weinig tot niets kan interesseren omdat je moedwillig oogkleppen ophoudt, wat doe je dan überhaupt in BNW, en wat maak je je dan druk om irrelevantie zoals het niveau van degenen die er posten?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Omdat veel mensen hier nodig af en toe op hun plaats gezet moeten worden voor ze alle contact met de realiteit verliezen. Grootheidswaanzin onder zwakzinnigen is soms grappig, maar ook een voorbode voor een psychose.
Nou, ik slaap niet zonder hoor! Dadelijk wordt ik nog wakker in een ruimteschip!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef YuckFou het volgende:
omdat wij hier toch malloten met een aluminiumfolie hoedje zijn?
Ik vind het heerlijk. In het echte leven moet je helaas beleefd blijven, maar hier kun je lekker eerlijk zijn tegen idioten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Kennelijk vind je het wel interessant genoeg om hier maar te blijven terug komen, je gruwelijk lompe mening te geven en vervolgens [BNW]'ers uit te maken voor antisociale lowlifes...loop je in [R&P] ook zo lomp te trollen of is dat exclusief aan ons voor behouden zodat je jezelf lekker superieur kan vinden omdat wij hier toch malloten met een aluminiumfolie hoedje zijn?
En jij voelt je al 6 jaar geroepen om dat hier te doen? *hulde*quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef JohnLocke het volgende:
Omdat veel mensen hier nodig af en toe op hun plaats gezet moeten worden voor ze alle contact met de realiteit verliezen.
Puur trollen om het trollen dus, laf, als je dan nog iets zinnigs had toe te voegen, maar dit is eigenlijk het antwoord wat ik verwachtte, je verklaart alle users op voorhand voor imbiciel en gaat vervolgens verbaal proberen je gelijk te halen, how sadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:58 schreef JohnLocke het volgende:
Ik vind het heerlijk. In het echte leven moet je helaas beleefd blijven, maar hier kun je lekker eerlijk zijn tegen idioten.
Ook maar af en toe, maar fok is een prima uitlaatklep. En zie de post hiervoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En jij voelt je al 6 jaar geroepen om dat hier te doen? *hulde*![]()
Daarnaast heb je me nog steeds niet uitgelegd waarom je maar blijft posten hier terwijl je kennelijk zo'n hartgrondige hekel hebt aan [BNW] en z'n users....
Mensen die menen dat ze op een discussieforum een sociaal sturende taak moeten hebben...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:58 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. In het echte leven moet je helaas beleefd blijven, maar hier kun je lekker eerlijk zijn tegen idioten.
R&P'ers kunnen ook een verbale schop onder hun reet gebruiken, maar daar zijn de mods nog minder tolerant dan hier weet ik uit ervaring.
Ik heb niet de illusie dat het werkt, maar de mate van stupiditeit die hier voorbij komt vraagt gewoon om een reactie zo nu en dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mensen die menen dat ze op een discussieforum een sociaal sturende taak moeten hebben...![]()
Ken er nog wel een paar die vinden dat ze mensen in BNW moeten corrigeren omdat ze "misschien weleens zouden kunnen ontsporen en een bedreiging voor zichzelf of anderen kunnen gaan vormen"
OPEN JE OGEN JOHN LOCKE!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat het werkt, maar de mate van stupiditeit die hier voorbij komt vraagt gewoon om een reactie zo nu en dan.
Je blijft wel heel erg hameren op opleidingsniveau hè? Is dat zo'n issue voor je? Ben je van mening dat laaggeschoolde in principe geen plek in deze maatschappij, laat staan in enig discussie hebben en de hoogopgeleiden, of liefst academici de redders van deze planeet zijn?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef JohnLocke het volgende:
Zeg eens eerlijk, je bent ook laaggeschoold maar denkt wel wat nuttigs te kunnen toevoegen wat betreft natuurkunde, bouwkunde en materiaalkunde?
Ik ga hier verder maar niet op in.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat het werkt, maar de mate van stupiditeit die hier voorbij komt vraagt gewoon om een reactie zo nu en dan.
Zo moet ik af en toe echt op mijn lip bijten als ik jouw zwakzinnige bijdrages in het 9/11 topic lees. Zeg eens eerlijk, je bent ook laaggeschoold maar denkt wel wat nuttigs te kunnen toevoegen wat betreft natuurkunde, bouwkunde en materiaalkunde?
De enige die hier zijn zelfverklaarde grootheid loopt te verspreiden ben je zelf, met je minachting richting "de gemiddelde BNW-poster".quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Omdat veel mensen hier nodig af en toe op hun plaats gezet moeten worden voor ze alle contact met de realiteit verliezen. Grootheidswaanzin onder zwakzinnigen is soms grappig, maar ook een voorbode voor een psychose.
Hehe... grootheidswaan, vaak voorbode van een psychose.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De enige die hier zijn zelfverklaarde grootheid loopt te verspreiden ben je zelf, met je minachting richting "de gemiddelde BNW-poster".
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hehe... grootheidswaan, vaak voorbode van een psychose.
Ik ben links, lees nooit geen stijl, heb 1 onafgemaakte, 1 afgemaakte opleiding (ongeveer), geen falende relaties. 0.5 out of 3 :/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef YuckFou het volgende:
En de echte debunker is een antisociaal rechts stemmende kantoorslaaf die Geenstijl lezend meent alles beter te weten omdat hij na 2 afgebroken academische studies meent afgestudeerd te zijn en falend van de ene relatie in de andere al vele malen bij de huisarts op bezoek is geweest voor de zoveelste antibioticakuur vanwege een nieuw opgelopen SOAkan je je generaliserende mening een beetje voor je houden?
[..]
ja, iedereen moet zijn plaats kennen. Wanneer je claims maakt waarvan de gemiddelde brugklasser de onjuistheid haarfijn aan kan geven, past alleen bescheidenheid en moet je je mond houden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Je blijft wel heel erg hameren op opleidingsniveau hè? Is dat zo'n issue voor je? Ben je van mening dat laaggeschoolde in principe geen plek in deze maatschappij, laat staan in enig discussie hebben en de hoogopgeleiden, of liefst academici de redders van deze planeet zijn?
Zo kom je namelijk wel een beetje over, en dat is zacht gezegd, vrij arrogant...
Maar jij bent dan ook geen echte debunker he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ben links, lees nooit geen stijl, heb 1 onafgemaakte, 1 afgemaakte opleiding (ongeveer), geen falende relaties. 0.5 out of 3 :/
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:16 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben links, lees nooit geen stijl, heb 1 onafgemaakte, 1 afgemaakte opleiding (ongeveer), geen falende relaties. 0.5 out of 3 :/
quote:
Zo begin ik de dag graagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef NotYou het volgende:
DE WERKELIJKHEID ZOALS JIJ DIE ERVAART IS EEN ILLUSIE TOT STAND GEKOMEN VANAF DE MAAN!
Jawel, ze hebben wel degelijk een plek, maar het probleem is dat veel laaggeschoolden hun plaats niet meer kennen. Ik snap dat de moderne samenleving mensen mondiger heeft gemaakt, maar ik erger me aan mensen met een grote bek over van alles en nog wat waar ze geen weet van hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Je blijft wel heel erg hameren op opleidingsniveau hè? Is dat zo'n issue voor je? Ben je van mening dat laaggeschoolde in principe geen plek in deze maatschappij, laat staan in enig discussie hebben en de hoogopgeleiden, of liefst academici de redders van deze planeet zijn?
Zo kom je namelijk wel een beetje over, en dat is zacht gezegd, vrij arrogant...
We zullen het maar niet hebben over jouw minachting naar mij en de rest van de wereld die in vrijwel elke post duidelijk naar voren komt. Zoals ik in mijn vorige post al afvroeg; wie is nou arroganter, jij of ik?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De enige die hier zijn zelfverklaarde grootheid loopt te verspreiden ben je zelf, met je minachting richting "de gemiddelde BNW-poster".
Welke zaken? Als je probeert te zeggen dat 'n verpleekundige tijdens zijn opleiding geen uitleg over vaccins krijgt dan ben ik het niet met je eens. Ik mag toch hopen dat deze mensen i.i.g meer weten over vaccins dan mensen met bijna iedere willekeurige andere mbo opleiding.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:14 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Verpleegkundigen zijn over het algemeen niet hoog opgeleid nee. Zelfs de HBO-V'ers niet, op het HBO leer je immers ook maar bar weinig over de zaken die ik eerder noemde.
quote:prof. dr. Ab Osterhaus, viroloog in het Erasmus MC in Rotterdam. Hij vindt het onvoorstelbaar dat verpleegkundigen het advies van de WHO zo negatief opvatten.
http://www.nursing.nl/hom(...)gen-mexicaanse-griep
Ik ben het met je eens dat laaggeschoolden veelal een complot theorie aanhangen. Maar daarmee is niet gezegt dat ze er ook verantwoordelijk voor zijn. Sommige complotten zijn door hele slimme mensen uitgedacht. Als ik even naar 9-11 kijk en wie er zoal de kartrekkers zijn met uitgebreide video's en websites waar de zaken onderzocht zijn, zijn dat de minsten niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben wel degelijk een plek, maar het probleem is dat veel laaggeschoolden hun plaats niet meer kennen. Ik snap dat de moderne samenleving mensen mondiger heeft gemaakt, maar ik erger me aan mensen met een grote bek over van alles en nog wat waar ze geen weet van hebben.
Ik ga zelf ook geen verregaande uitspraken doen over iets dat ik in videomateriaal zie met betrekking tot natuurkunde, bouwkunde of materiaalkunde. Dat zijn namelijk niet mijn vakgebieden. Alles wat ik daarover zou zeggen, zou dus onder voorbehoud en met gepaste bescheidenheid zijn, en daar ontbreekt het hier de meeste mensen aan.
En ik hamer inderdaad op opleidingsniveau omdat bronnenkritiek en kennis van gangbare methoden onontbeerlijk zijn voor waarheidsvinding, en daar zou het hier toch eigenlijk om moeten draaien? Echter heeft de gemiddelde discussie hier meer weg van een dogmatisch conflict tussen religieuzen die alleen op zoek naar zijn naar tekenen die geïnterpreteerd kunnen worden als bevestigingen van hun Waarheid.
Je hoeft ook eigenlijk niet eens academisch geschoold te zijn om een redelijk wetenschappelijke discussie te kunnen voeren, maar neem dan even de moeite om in ieder geval de beginselen tot je te nemen.
Tenslotte: Wie is nou arroganter; ik, die mensen afreken op hun opleidingsniveau en (gebrek aan) wetenschappelijk inzicht in discussies waar ik deze zaken als belangrijk acht? Of misschien toch de persoon die iedereen die zijn wereldbeeld niet deelt afdoet als makke schapen, onwetende struisvogels, slaven, en ga zo maar door?
Geen is idd te kort door de bocht, maar het is idd niet veel nee. Is ook niet heel relevant om te weten voor het werk wat ze doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Welke zaken? Als je probeert te zeggen dat 'n verpleekundige tijdens zijn opleiding geen uitleg over vaccins krijgt dan ben ik het niet met je eens. Ik mag toch hopen dat deze mensen i.i.g meer weten over vaccins dan mensen met bijna iedere willekeurige andere mbo opleiding.
(De vgl met Heftruckchaufeurs las ik hier ook al .)
Ze worden i.i.g wel gewezen op de noodzaak van vaccineren, toch ?
Daarom blijf ik het opmerkelijk vinden dat juist deze groep mensen er zo argwanend tegenover staat, en ik ben echt niet de enige:
[..]
Hij noemt die mensen zelfs "zwakzinnig". Zo'n figuur neem je toch niet serieus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:32 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat laaggeschoolden veelal een complot theorie aanhangen. Maar daarmee is niet gezegt dat ze er ook verantwoordelijk voor zijn. Sommige complotten zijn door hele slimme mensen uitgedacht. Als ik even naar 9-11 kijk en wie er zoal de kartrekkers zijn met uitgebreide video's en websites waar de zaken onderzocht zijn, zijn dat de minsten niet.
Het klopt sowieso niet. Je brengt een beeld dat laaggeschoolden/middelbaren allemaal te dom zijn om een appel te plukken en alles maar geloven maar ze kunnen wel zaken uitdenken waar academie een puntje aan kunnen zuigen.
Bij welke andere mbo/hbo/lbo whatever voor opleiding word de leerling gewezen op de noodzaak tot vaccineren ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geen is idd te kort door de bocht, maar het is idd niet veel nee. Is ook niet heel relevant om te weten voor het werk wat ze doen.
Mja, sommigen zijn hier ook niet om te discussiëren. Die zijn hier enkel om anderen belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij noemt die mensen zelfs "zwakzinnig". Zo'n figuur neem je toch niet serieus.
Vooral in Amerika. De grootste bedrijven worden daar ook gerund door echte rouwdouwers die geen scholing hebben maar wel een neus voor zaken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Opleidingsniveau vind ik trouwens een overrated iets. Ik ken mensen die het ver geschopt hebben zonder noemenswaardige opleiding. Wil niet zeggen dat het nutteloos is natuurlijk
Mee eens, over het ver schoppen hoeft het niets te zeggen. Ik denk alleen wel dat het een stuk belangrijker is als je bijvoorbeeld iets zinnigs wil zeggen over complexe technische stof. Intelligentie kan je dan wel hebben. Als je de kennis mist schiet je daar niet zo veel mee op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Opleidingsniveau vind ik trouwens een overrated iets. Ik ken mensen die het ver geschopt hebben zonder noemenswaardige opleiding. Wil niet zeggen dat het nutteloos is natuurlijk
Dat klopt ansich wel ja. Echter als je hoog opgeleid bent in A, dan heb je ook over B niet zoveel in te brengen, denk ik dan. Hier zijn mannetjes die hoog opgeleid zien als iets zaligmakend en dat het je meteen recht van spreken geeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mee eens, over het ver schoppen hoeft het niets te zeggen. Ik denk alleen wel dat het een stuk belangrijker is als je bijvoorbeeld iets zinnigs wil zeggen over complexe technische stof. Intelligentie kan je dan wel hebben. Als je de kennis mist schiet je daar niet zo veel mee op.
Een klein golfje danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat klopt ansich wel ja. Echter als je hoog opgeleid bent in A, dan heb je ook over B niet zoveel in te brengen, denk ik dan. Hier zijn mannetjes die hoog opgeleid zien als iets zaligmakend en dat het je meteen recht van spreken geeft.
Ik voel alweer een golf van kritiek op me af komen, nu ik dit zeg
Dat ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mee eens, over het ver schoppen hoeft het niets te zeggen. Ik denk alleen wel dat het een stuk belangrijker is als je bijvoorbeeld iets zinnigs wil zeggen over complexe technische stof. Intelligentie kan je dan wel hebben. Als je de kennis mist schiet je daar niet zo veel mee op.
Zo eenvoudig is dat niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een klein golfje danDeels waar denk ik. Wat echter wel helpt is de ervaring met papers lezen, en snappen hoe een wetenschappelijk proces/onderzoek werkt. Dat soort dingen.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Blijkbaar is dit voor sommigen teveel gevraagd. Helaas lokt actie ook reactie uit en ook ik maak me dan wel eens schuldig aan een denigrerend toontje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:08 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat ook.
En zo hebben we dus helemaal niets aan die discussie.
Wat me wel telkens opvalt is dat de mensen die de officiële verklaring ondersteunen zichzelf wegzetten als allesweter en met een hoogdravende houding de rest wegwuiven. Ze menen ook van zichzelf het recht te hebben alles wat niet met hun eens is, tot de grond af te kunnen blaffen.
Dat is wel opvallend te noemen.
Als dat toontje nu eens achterwege gelaten wordt zijn de argumenten ook beter te pruimen. Een biefstuk is lekker, maar met een saus van stront is het niet te vreten. Get my drift?
En daarbij, we zitten in BNW jongens. De plek om lekker te brallen, voor iedereen. Als je hier binnen stapt weet je waaraan je begint. Als je zo nodig de opperbaas van niveau wilt uithangen en anderen om de oren wilt slaan, copy/paste je de discussie maar en vertrek je naar "wetenschap".
Ik vind het juist leuk dat de meest idiote zaken hier neer geplempt worden. Ondanks de vele onzin zitten er toch zaken tussen die me triggeren. Dat ik sommige users en/of argumenten uitlach behoud ik voor mijn computerscherm. Ik ben gelukkig wel zo wijs, fatsoenlijk en onderlegd dat ik niet de gemakkelijke weg kies om altijd maar anderen af te branden via een IP masker. Ik had gehoopt dat diegene die zichzelf als academie wegzetten die houding ook hadden. Maar blijkbaar zijn het meer woorden dan waarheid.
too close to call...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef JohnLocke het volgende:
Tenslotte: Wie is nou arroganter; ik, die mensen afreken op hun opleidingsniveau en (gebrek aan) wetenschappelijk inzicht in discussies waar ik deze zaken als belangrijk acht? Of misschien toch de persoon die iedereen die zijn wereldbeeld niet deelt afdoet als makke schapen, onwetende struisvogels, slaven, en ga zo maar door?
Hoezo niet? Sommige mensen zijn zwakzinnig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij noemt die mensen zelfs "zwakzinnig". Zo'n figuur neem je toch niet serieus.
Je loopt een eeuw ofzo achter. De CEO's van tegenwoordig zijn op enkele uitzonderingen na uitstekend opgeleid.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:56 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Vooral in Amerika. De grootste bedrijven worden daar ook gerund door echte rouwdouwers die geen scholing hebben maar wel een neus voor zaken.
En raad eens hoeveel invloed die hebben bij de regering?
Dat hele gewaus over niveau/opleiding zegt helemaal niet zoveel.
Ja klopt, en sommige mensen niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:25 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hoezo niet? Sommige mensen zijn zwakzinnig.
Ik zei precies hetzelfde in mijn reactie op Yuckfou.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat klopt ansich wel ja. Echter als je hoog opgeleid bent in A, dan heb je ook over B niet zoveel in te brengen, denk ik dan. Hier zijn mannetjes die hoog opgeleid zien als iets zaligmakend en dat het je meteen recht van spreken geeft.
Ik voel alweer een golf van kritiek op me af komen, nu ik dit zeg
Je noemde mij zwakzinnig. Ik ben niet bepaald zwakzinnig vriend.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:25 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hoezo niet? Sommige mensen zijn zwakzinnig.
Het overgrote merendeel niet. Het zou wat zijn zeg..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja klopt, en sommige mensen niet.
Zo kom je af en toe over. Je hoeft je er ook niets van aan te trekken hoor, het is maar een oppervlakkig oordeel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je noemde mij zwakzinnig. Ik ben niet bepaald zwakzinnig vriend.
Dat zou zeker wat zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het overgrote merendeel niet. Het zou wat zijn zeg..
Het overgrote del stelt echter weinig voor buiten hun eigen leventje. Maar jij bent natuurlijk de uitzondering.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:52 schreef Salvad0R het volgende:
Het gaat niet om de personen, het gaat om de ideeen. Genoeg in JohnLocke's kader onopgeleide mensen hebben bergen bewogen, zo wijst de geschiedenis uit. Derhalve zijn de afgelopen 200 posts bullshit.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:45 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zo kom je af en toe over. Je hoeft je er ook niets van aan te trekken hoor, het is maar een oppervlakkig oordeel.
De manier waarop jij anderen niet in hun waarde laat doet vermoeden dat je kampt met een infantiele bevestigingsdrang.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:53 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het overgrote del stelt echter weinig voor buiten hun eigen leventje. Maar jij bent natuurlijk de uitzondering.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:52 schreef Salvad0R het volgende:
Derhalve zijn de afgelopen 200 posts bullshit.
Tja, buiten mijn eigen leventje stel ik idd niets voor, ben wel benieuwd hoe ik dit kan veranderen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:53 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het overgrote del stelt echter weinig voor buiten hun eigen leventje. Maar jij bent natuurlijk de uitzondering.
Ik wijs nog maar een keer op je eigen gedrag. Maar iets zegt met dat je wat betreft je zelfbeeld net zo dogmatisch bent als wat betreft je wereldbeeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De manier waarop jij anderen niet in hun waarde laat doet vermoeden dat je kampt met een infantiele bevestigingsdrang.
quote:Maakt niet uit hoor. Ik word niet geraakt door je suggestieve crap, ga maar haten terwijl ik gepijpt word.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, buiten mijn eigen leventje stel ik idd niets voor, ben wel benieuwd hoe ik dit kan veranderen.
Wat zou ik exact moeten "voorstellen buiten mijn eigen leventje" dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:07 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik wijs nog maar een keer op je eigen gedrag. Maar iets zegt met dat je wat betreft je zelfbeeld net zo dogmatisch bent als wat betreft je wereldbeeld.
[..]
Ben het wel met je eens.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
![]()
Ik stel voor absoluut geen 2e deel te maken en dit niet verder te doen in SC.
Maar that's up to ToT/Lavenderr.
Iets wat zou kunnen verklaren waarom jij leeft in de overtuiging dat je deel uitmaakt van een select groepje dat in tegenstelling tot de rest van de slaven en struisvogels echte vrijheid en waarheid kent.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat zou ik exact moeten "voorstellen buiten mijn eigen leventje" dan?
Ik ken de referentie niet, maar het klinkt grappig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
![]()
JohnLocke heeft blijkbaar een gespleten persoonlijkheid. Zijn eigen leventje en dat van Bertrand... de plaatselijke casanova van Maldichem.
Bijna helemaal mee eens, wel 1 van de meeste bedroevende BNW topics ooit , vind het meer iets voor Relaties & Psychologiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
![]()
Ik stel voor absoluut geen 2e deel te maken en dit niet verder te doen in SC.
Maar that's up to ToT/Lavenderr.
Dus iets buiten mijn echte leven zou moeten verklaren waarom ik onafhankelijk van stufi's en hypotheken enzo leef?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Iets wat zou kunnen verklaren waarom jij leeft in de overtuiging dat je deel uitmaakt van een select groepje dat in tegenstelling tot de rest van de slaven en struisvogels echte vrijheid en waarheid kent.
Geen idee, ik ken je situatie niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, buiten mijn eigen leventje stel ik idd niets voor, ben wel benieuwd hoe ik dit kan veranderen.
En hoe je leven wezenlijk verschilt van dat van andere 'consumenten'. Alleen al het feit dat je op je computertje regelmatig zit te internetten geeft al aan dat je toch in belangrijke mate tot die groep behoort.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus iets buiten mijn echte leven zou moeten verklaren waarom ik onafhankelijk van stufi's en hypotheken enzo leef?
Je uitkering?quote:Dat kan ik best goed zelf verklaren hoor.
Er is meerdere malen aangehaald dat de gemiddelde BNW poster niet laaggeschoold is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:21 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken je situatie niet.
Het gaat me erom dat de enkele laaggeschoolde die echt succesvol is, totaal niet representatief is voor de rest van die groep, en het dus ook raar is dat Salvad0r hen aanroept als voorbeeld.
Even recap; wat voor minachtende nonsens labels heb je me nou opgeplakt? Junky, ongeschoold, uitkering trekkend?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:23 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En hoe je leven wezenlijk verschilt van dat van andere 'consumenten'. Alleen al het feit dat je op je computertje regelmatig zit te internetten geeft al aan dat je toch in belangrijke mate tot die groep behoort.
[..]
Je uitkering?
Ohja?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Er is meerdere malen aangehaald dat de gemiddelde BNW poster niet laaggeschoold is.
Dat heb ik al meerdere keren uitgelegd in dit topic maar omdat cannabisgebruik je korte-termijn geheugen heeft aangetast zal ik het nog eens herhalen.quote:Wat heb je voor obsessie met laaggeschoolde mensen?
Wat hebben laaggeschoolde mensen te maken met de ideeen die in BNW voorbij komen?
Spiegeltje, spiegeltje.quote:Je komt mij echt als een diep ongelukkige mens over, die in zijn verzuring de realiteit voorbij gaat.
Zeg eens eerlijk, ze kloppen alledrie he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Even recap; wat voor minachtende nonsens labels heb je me nou opgeplakt? Junky, ongeschoold, uitkering trekkend?
Nog maar eens proberen met die spiegel: In dit topic alleen al heb je gesuggereerd dat ik een onwetende struisvogel ben, vastgeroest zit in een slavenbestaan en dat ik de waarheid niet ken omdat ik een egoïst ben die zijn consumptieve levensstijl niet wil loslaten.quote:Het begint een aardige opsomming van laster te worden, op deze manier.
Dat niet iedereen zich tijdens een academische studie heeft verdiept in "bronnenkritiek, wetenschapsfilosofie en wetenschappelijke methoden", heeft geen ene fuck te maken met hetgeen wat mensen op een publiek forum te zeggen hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:29 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ohja?
Bron?
[..]
Dat heb ik al meerdere keren uitgelegd in dit topic maar omdat cannabisgebruik je korte-termijn geheugen heeft aangetast zal ik het nog eens herhalen.
De meeste mensen zijn hier duidelijk laaggeschoold omdat ze blijk geven geen idee te hebben van bronnenkritiek, wetenschapsfilosofie en wetenschappelijke methoden. Kortom, ze roepen maar wat, en de standpunten zijn meer gebaseerd op geloof dan op wetenschap.
[..]
Spiegeltje, spiegeltje.
Ze kloppen geen van 3en, met je waanbeelden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:33 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, ze kloppen alledrie he?
[..]
Nog maar eens proberen met die spiegel: In dit topic alleen al heb je gesuggereerd dat ik een onwetende struisvogel ben, vastgeroest zit in een slavenbestaan en dat ik de waarheid niet ken omdat ik een egoïst ben die zijn consumptieve levensstijl niet wil loslaten.
Mee eens!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat niet iedereen zich tijdens een academische studie heeft verdiept in "bronnenkritiek, wetenschapsfilosofie en wetenschappelijke methoden", heeft geen ene fuck te maken met hetgeen wat mensen op een publiek forum te zeggen hebben.
Dat jij er zo'n belachelijke waarde aan hecht zegt meer over jouw bekrompen perceptie dan over de zogenaamde "laaggeschoolden" over wie je het nu al een heel topic hebt.
Wel voor de waarde van die uitspraken. Zeker gezien hoe ver ze meestal gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat niet iedereen zich tijdens een academische studie heeft verdiept in "bronnenkritiek, wetenschapsfilosofie en wetenschappelijke methoden", heeft geen ene fuck te maken met hetgeen wat mensen op een publiek forum te zeggen hebben.
Ik ben bekrompen? Jij bent degene die zich dogmatisch vastklampt aan zijn wereldbeeld. Ik heb überhaupt geen inhoudelijke bijdrage aan de discussies in BNW geleverd, om hoop ik inmiddels duidelijke redenen. Ik geef slechts commentaar op de manier en het niveau van discussieren.quote:Dat jij er zo'n belachelijke waarde aan hecht zegt meer over jouw bekrompen perceptie dan over de zogenaamde "laaggeschoolden" over wie je het nu al een heel topic hebt.
Dat geeft meteen de nutteloosheid van je bestaan hier weer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:40 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Wel voor de waarde van die uitspraken. Zeker gezien hoe ver ze meestal gaan.
[..]
Ik ben bekrompen? Jij bent degene die zich dogmatisch vastklampt aan zijn wereldbeeld. Ik heb überhaupt geen inhoudelijke bijdrage aan de discussies in BNW geleverd, om hoop ik inmiddels duidelijke redenen. Ik geef slechts commentaar op de manier en het niveau van discussieren.
Vechten tegen de bierkaai.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat geeft meteen de nutteloosheid van je bestaan hier weer.
Als jij zo'n waarde hecht aan het academische niveau van posten op een publiek forum, waarom ga je die mensen niet helpen met hun niveau, maar minachten?
Jij noemt het bevestingsdrang, ik zie het als een uitlaatklep waar ik af en toe eens lekker eerlijk kan zijn tegen idioten.quote:Vanwaar die infantiele bevestigingsdrang van jezelf?
Tsja, iets horen dat je niet wil horen is al snel trollen natuurlijk. Ik heb al vaker posts hier gezien waarin gewenst wordt dat iedereen die niet mee gaat in de hysterie buiten BNW moet blijven.quote:Een werkelijk intelligente man heeft geen anderen om te minachten nodig om zichzelf een plaats te kunnen geven. Wat jij doet is feitelijk gewoon inferieur trollen.
Kusjes en knuffels aan iedereen, jullie zien me wel weer over een paar maanden als er weer een dergelijk topic hier te vinden is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:45 schreef ToT het volgende:
Jullie hebben nog een stuk of 10 posts de tijd om elkaar hier te bashen. Er komt GEEN 2e deel!
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:45 schreef ToT het volgende:
Jullie hebben nog een stuk of 10 posts de tijd om elkaar hier te bashen. Er komt GEEN 2e deel!
Poor boy.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:47 schreef JohnLocke het volgende:
ik zie het als een uitlaatklep waar ik af en toe eens lekker eerlijk kan zijn tegen idioten.
Het gaat hier om zaken als oorlogen met miljoenen dooien als consequentie, en de verantwoordelijkheid daar voor. Om over de ruggen van die mensen je "uitlaatklep" te vinden om "lekker eerlijk" te zijn is nogal macaber.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:47 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Vechten tegen de bierkaai.
[..]
Jij noemt het bevestingsdrang, ik zie het als een uitlaatklep waar ik af en toe eens lekker eerlijk kan zijn tegen idioten.
[..]
Tsja, iets horen dat je niet wil horen is al snel trollen natuurlijk. Ik heb al vaker posts hier gezien waarin gewenst wordt dat iedereen die niet mee gaat in de hysterie buiten BNW moet blijven.
Ben je ondertussen gestopt met de eerste? Wauw...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ze kloppen geen van 3en, met je waanbeelden.
De meeste mensen op dit forum komen mij nou niet echt zo laaggeschoold voor...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En al zijn ze het wel, hooggeschoold, laaggeschoold, iedereen kan hier zijn ei kwijt over conspiracy's.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:55 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
De meeste mensen op dit forum komen mij nou niet echt zo laaggeschoold voor...
Inderdaad dat komt het topic alleen ten goedequote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En al zijn ze het wel, hooggeschoold, laaggeschoold, iedereen kan hier zijn ei kwijt over conspiracy's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |