Ik ben niet zo cynisch dat ik denk dat uitzonderingen onmogelijk zijn, dus wie weet. Ik heb in ieder geval een hogere pet op van jou dan de gemiddelde BNW'er, maar waarom precies weet ik niet (meer).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:18 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Fuck, en ik dacht nog wel dat ik 'n echte complotdenker was.
En dan zul je zien dat conspiracy theorists over het algemeen zeker geen domme mensen zijn, maar vrij beperkt actief zijn in de maatschappij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:25 schreef oompaloompa het volgende:
je zou het "wetenschappelijk" kunnen onderzoeken door iedereen dagelijkse bezigheid / hoogst genoten opleiding / evt. iq te laten posten
Wel merkwaardig dat precies in die groep (weet niet of je dit hoog of laag opgeleid vind, maar wel 'n relevante opleiding) waarvan je zou denken dat ze 'n btje op de hoogte zijn van de materie er zo'n lage opkomst tot vaccineren tegen h1n1 was.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:12 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring met BNW'ers. Daarbij is het een bekend beeld dat heel vaak naar voren komt in de media en bijvoorbeeld de geestelijke gezondheidszorg.
Beperkt actief, wat is dat, kun je v.b.en geven ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:39 schreef Dubby het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat conspiracy theorists over het algemeen zeker geen domme mensen zijn, maar vrij beperkt actief zijn in de maatschappij.
Niet zo relevant, maar omdat iemand het had over de dagelijkse bezigheden. Ik spreek er verder geen waardeoordeel over uit. Niet direct overal wat achter zoeken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Beperkt actief, wat is dat, kun je v.b.en geven ?
En waarom is dit relevant ?
Verpleegkundigen zijn over het algemeen niet hoog opgeleid nee. Zelfs de HBO-V'ers niet, op het HBO leer je immers ook maar bar weinig over de zaken die ik eerder noemde.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:47 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wel merkwaardig dat precies in die groep (weet niet of je dit hoog of laag opgeleid vind, maar wel 'n relevante opleiding) waarvan je zou denken dat ze 'n btje op de hoogte zijn van de materie er zo'n lage opkomst tot vaccineren tegen h1n1 was.
http://www.zorgvisie.nl/N(...)-H1N1-vaccinatie.htm
En ook met andere vaccinaties staan ze niet echt te popelen:
http://www.rivm.nl/infectieziektenbulletin/bul1306/hepatitus.html
http://nhg.artsennet.nl/w(...)fc03&contentid=68249
Ik heb meteen even in je postgeschiedenis gekeken natuurlijk, en ik ben benieuwd of wat je op de universiteit zal leren over bronnenkritiek en wetenschapsfilosofie je lol op BNW zal verpesten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:32 schreef Orchestra. het volgende:
Figuren zoals JohnLocke.![]()
Prachtig vermaak.
Verpleegkundigen kunnen zowel laag- als hoogopgeleid zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:47 schreef Resonancer het volgende:
Wel merkwaardig dat precies in die groep (weet niet of je dit hoog of laag opgeleid vind, maar wel 'n relevante opleiding) waarvan je zou denken dat ze 'n btje op de hoogte zijn van de materie er zo'n lage opkomst tot vaccineren tegen h1n1 was.
http://www.zorgvisie.nl/N(...)-H1N1-vaccinatie.htm
En ook met andere vaccinaties staan ze niet echt te popelen:
http://www.rivm.nl/infectieziektenbulletin/bul1306/hepatitus.html
http://nhg.artsennet.nl/w(...)fc03&contentid=68249
Suggereer je nu dat ik elke bron (of het merendeel) klakkeloos als waarheid beschouw?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:15 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik heb meteen even in je postgeschiedenis gekeken natuurlijk, en ik ben benieuwd of wat je op de universiteit zal leren over bronnenkritiek en wetenschapsfilosofie je lol op BNW zal verpesten.
Ik hoor het wel als je minimaal je BA binnen hebt.
Geen idee, ik (her)ken je niet, maar ik ging even uit van het BNW gemiddelde. En dan neem je niet elke bron klakkeloos voor waar aan, alleen degene die aansluiten bij je wereldbeeld. Kritisch zijn in BNW -zij het op een wat kinderlijke manier- kunnen ze wel, maar alleen naar mainstream media en zaken die in strijd zijn met hun dogma's.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:44 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik elke bron (of het merendeel) klakkeloos als waarheid beschouw?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:11 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
We hebben inderdaad allemaal wel eens meegemaakt hoe jij dergelijke bronnen overneemt van andere websites zonder ook maar twee minuten te nemen om te kijken of ze ook wel zeggen wat je denkt dat ze zeggen. Altijd hilarisch.
En wij zijn allemaal slaaf ja, en jij bent het unieke vrijgevochten sneeuwvlokje dat de echte wereld kent.Ah, je refereert naar het "Civilian Labour Inmate Program" verhaal van laatst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je aannames zijn belachelijk. Zolang mensen de T.V. niet uitdrukken verandert er overhoofd niets.
Het is best sneu hoe jij totale blindheid voor wat er daadwerkelijk gebeurt in de wereld verkiest boven mogelijkheden open laten. Hiermee bevestig je je eigen subjectiviteit.
Mwah, volgens mij is dat een overhaaste generalisatie. Althans, tot nu toe valt het me hier reuze mee; natuurlijk, sommige topics of posts zijn onzin of beter gezegd sterk plausibel, maar over het algemeen weten de meeste mensen hier wel waar ze over praten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:02 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Geen idee, ik (her)ken je niet, maar ik ging even uit van het BNW gemiddelde. En dan neem je niet elke bron klakkeloos voor waar aan, alleen degene die aansluiten bij je wereldbeeld. Kritisch zijn in BNW -zij het op een wat kinderlijke manier- kunnen ze wel, maar alleen naar mainstream media en zaken die in strijd zijn met hun dogma's.
Ik kom hier nu al sinds 2004 ofzo, en bijna al mijn bans met al mijn accounts komen door dit forum. Ik heb zo weinig geduld voor domme mensen die van alles te zeggen hebben over zaken die ze klaarblijkelijk volledig boven de pet gaan. En het spijt me voor de paar mensen die wel echt weten waar ze over praten, maar de norm hier is MBO.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:12 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is dat een overhaaste generalisatie. Althans, tot nu toe valt het me hier reuze mee; natuurlijk, sommige topics of posts zijn onzin of beter gezegd sterk plausibel, maar over het algemeen weten de meeste mensen hier wel waar ze over praten.
Tsja, dat kan ik niet beoordelen, 2004..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik kom hier nu al sinds 2004 ofzo, en bijna al mijn bans met al mijn accounts komen door dit forum. Ik heb zo weinig geduld voor domme mensen die van alles te zeggen hebben over zaken die ze klaarblijkelijk volledig boven de pet gaan. En het spijt me voor de paar mensen die wel echt weten waar ze over praten, maar de norm hier is MBO.
No problem, I won'tquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:
En Yuckfou niet de hele tijd terugkomen op die CV
HBO niveau techniek, analoog&digitaal, momenteel werkzaam als audio/visueel adviseur en bedenker van conceptuele LED projecten, long time ago getest op een bovenmatig IQ met een grote interesse voor exacte wetenschappen, quantumfysica&antropologie, gemixt met een progressief werkend brein en een gezonde dosis achterdocht, zoiets?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Neemt niet weg dat ik benieuwd ben wat de achtergrond van de anderen hier is
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef Resonancer het volgende:
Heb er jaren gewerkt, (TV) is dat ook goed ?
En de echte debunker is een antisociaal rechts stemmende kantoorslaaf die Geenstijl lezend meent alles beter te weten omdat hij na 2 afgebroken academische studies meent afgestudeerd te zijn en falend van de ene relatie in de andere al vele malen bij de huisarts op bezoek is geweest voor de zoveelste antibioticakuur vanwege een nieuw opgelopen SOAquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:19 schreef JohnLocke het volgende:
Een echte complot denker is vooral laaggeschoold, eenzaam en zo zielig dat hij grandioze complotten omarmt om zichzelf ervan te overtuigen dat hij speciaal is.
Kennelijk vind je het wel interessant genoeg om hier maar te blijven terug komen, je gruwelijk lompe mening te geven en vervolgens [BNW]'ers uit te maken voor antisociale lowlifes...loop je in [R&P] ook zo lomp te trollen of is dat exclusief aan ons voor behouden zodat je jezelf lekker superieur kan vinden omdat wij hier toch malloten met een aluminiumfolie hoedje zijn?quote:
Omdat veel mensen hier nodig af en toe op hun plaats gezet moeten worden voor ze alle contact met de realiteit verliezen. Grootheidswaanzin onder zwakzinnigen is soms grappig, maar ook een voorbode voor een psychose.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef Salvad0R het volgende:
Het doet er niet toe welk niveau bepaalde users tentoonspreiden. Het gaat om de informatie die belicht wordt. Als de informatie je weinig tot niets kan interesseren omdat je moedwillig oogkleppen ophoudt, wat doe je dan überhaupt in BNW, en wat maak je je dan druk om irrelevantie zoals het niveau van degenen die er posten?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Omdat veel mensen hier nodig af en toe op hun plaats gezet moeten worden voor ze alle contact met de realiteit verliezen. Grootheidswaanzin onder zwakzinnigen is soms grappig, maar ook een voorbode voor een psychose.
Nou, ik slaap niet zonder hoor! Dadelijk wordt ik nog wakker in een ruimteschip!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef YuckFou het volgende:
omdat wij hier toch malloten met een aluminiumfolie hoedje zijn?
Ik vind het heerlijk. In het echte leven moet je helaas beleefd blijven, maar hier kun je lekker eerlijk zijn tegen idioten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Kennelijk vind je het wel interessant genoeg om hier maar te blijven terug komen, je gruwelijk lompe mening te geven en vervolgens [BNW]'ers uit te maken voor antisociale lowlifes...loop je in [R&P] ook zo lomp te trollen of is dat exclusief aan ons voor behouden zodat je jezelf lekker superieur kan vinden omdat wij hier toch malloten met een aluminiumfolie hoedje zijn?
En jij voelt je al 6 jaar geroepen om dat hier te doen? *hulde*quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef JohnLocke het volgende:
Omdat veel mensen hier nodig af en toe op hun plaats gezet moeten worden voor ze alle contact met de realiteit verliezen.
Puur trollen om het trollen dus, laf, als je dan nog iets zinnigs had toe te voegen, maar dit is eigenlijk het antwoord wat ik verwachtte, je verklaart alle users op voorhand voor imbiciel en gaat vervolgens verbaal proberen je gelijk te halen, how sadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:58 schreef JohnLocke het volgende:
Ik vind het heerlijk. In het echte leven moet je helaas beleefd blijven, maar hier kun je lekker eerlijk zijn tegen idioten.
Ook maar af en toe, maar fok is een prima uitlaatklep. En zie de post hiervoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En jij voelt je al 6 jaar geroepen om dat hier te doen? *hulde*![]()
Daarnaast heb je me nog steeds niet uitgelegd waarom je maar blijft posten hier terwijl je kennelijk zo'n hartgrondige hekel hebt aan [BNW] en z'n users....
Mensen die menen dat ze op een discussieforum een sociaal sturende taak moeten hebben...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:58 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. In het echte leven moet je helaas beleefd blijven, maar hier kun je lekker eerlijk zijn tegen idioten.
R&P'ers kunnen ook een verbale schop onder hun reet gebruiken, maar daar zijn de mods nog minder tolerant dan hier weet ik uit ervaring.
Ik heb niet de illusie dat het werkt, maar de mate van stupiditeit die hier voorbij komt vraagt gewoon om een reactie zo nu en dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mensen die menen dat ze op een discussieforum een sociaal sturende taak moeten hebben...![]()
Ken er nog wel een paar die vinden dat ze mensen in BNW moeten corrigeren omdat ze "misschien weleens zouden kunnen ontsporen en een bedreiging voor zichzelf of anderen kunnen gaan vormen"
OPEN JE OGEN JOHN LOCKE!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat het werkt, maar de mate van stupiditeit die hier voorbij komt vraagt gewoon om een reactie zo nu en dan.
Je blijft wel heel erg hameren op opleidingsniveau hè? Is dat zo'n issue voor je? Ben je van mening dat laaggeschoolde in principe geen plek in deze maatschappij, laat staan in enig discussie hebben en de hoogopgeleiden, of liefst academici de redders van deze planeet zijn?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef JohnLocke het volgende:
Zeg eens eerlijk, je bent ook laaggeschoold maar denkt wel wat nuttigs te kunnen toevoegen wat betreft natuurkunde, bouwkunde en materiaalkunde?
Ik ga hier verder maar niet op in.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat het werkt, maar de mate van stupiditeit die hier voorbij komt vraagt gewoon om een reactie zo nu en dan.
Zo moet ik af en toe echt op mijn lip bijten als ik jouw zwakzinnige bijdrages in het 9/11 topic lees. Zeg eens eerlijk, je bent ook laaggeschoold maar denkt wel wat nuttigs te kunnen toevoegen wat betreft natuurkunde, bouwkunde en materiaalkunde?
De enige die hier zijn zelfverklaarde grootheid loopt te verspreiden ben je zelf, met je minachting richting "de gemiddelde BNW-poster".quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Omdat veel mensen hier nodig af en toe op hun plaats gezet moeten worden voor ze alle contact met de realiteit verliezen. Grootheidswaanzin onder zwakzinnigen is soms grappig, maar ook een voorbode voor een psychose.
Hehe... grootheidswaan, vaak voorbode van een psychose.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De enige die hier zijn zelfverklaarde grootheid loopt te verspreiden ben je zelf, met je minachting richting "de gemiddelde BNW-poster".
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hehe... grootheidswaan, vaak voorbode van een psychose.
Ik ben links, lees nooit geen stijl, heb 1 onafgemaakte, 1 afgemaakte opleiding (ongeveer), geen falende relaties. 0.5 out of 3 :/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef YuckFou het volgende:
En de echte debunker is een antisociaal rechts stemmende kantoorslaaf die Geenstijl lezend meent alles beter te weten omdat hij na 2 afgebroken academische studies meent afgestudeerd te zijn en falend van de ene relatie in de andere al vele malen bij de huisarts op bezoek is geweest voor de zoveelste antibioticakuur vanwege een nieuw opgelopen SOAkan je je generaliserende mening een beetje voor je houden?
[..]
ja, iedereen moet zijn plaats kennen. Wanneer je claims maakt waarvan de gemiddelde brugklasser de onjuistheid haarfijn aan kan geven, past alleen bescheidenheid en moet je je mond houden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Je blijft wel heel erg hameren op opleidingsniveau hè? Is dat zo'n issue voor je? Ben je van mening dat laaggeschoolde in principe geen plek in deze maatschappij, laat staan in enig discussie hebben en de hoogopgeleiden, of liefst academici de redders van deze planeet zijn?
Zo kom je namelijk wel een beetje over, en dat is zacht gezegd, vrij arrogant...
Maar jij bent dan ook geen echte debunker he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ben links, lees nooit geen stijl, heb 1 onafgemaakte, 1 afgemaakte opleiding (ongeveer), geen falende relaties. 0.5 out of 3 :/
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:16 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben links, lees nooit geen stijl, heb 1 onafgemaakte, 1 afgemaakte opleiding (ongeveer), geen falende relaties. 0.5 out of 3 :/
quote:
Zo begin ik de dag graagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef NotYou het volgende:
DE WERKELIJKHEID ZOALS JIJ DIE ERVAART IS EEN ILLUSIE TOT STAND GEKOMEN VANAF DE MAAN!
Jawel, ze hebben wel degelijk een plek, maar het probleem is dat veel laaggeschoolden hun plaats niet meer kennen. Ik snap dat de moderne samenleving mensen mondiger heeft gemaakt, maar ik erger me aan mensen met een grote bek over van alles en nog wat waar ze geen weet van hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Je blijft wel heel erg hameren op opleidingsniveau hè? Is dat zo'n issue voor je? Ben je van mening dat laaggeschoolde in principe geen plek in deze maatschappij, laat staan in enig discussie hebben en de hoogopgeleiden, of liefst academici de redders van deze planeet zijn?
Zo kom je namelijk wel een beetje over, en dat is zacht gezegd, vrij arrogant...
We zullen het maar niet hebben over jouw minachting naar mij en de rest van de wereld die in vrijwel elke post duidelijk naar voren komt. Zoals ik in mijn vorige post al afvroeg; wie is nou arroganter, jij of ik?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De enige die hier zijn zelfverklaarde grootheid loopt te verspreiden ben je zelf, met je minachting richting "de gemiddelde BNW-poster".
Welke zaken? Als je probeert te zeggen dat 'n verpleekundige tijdens zijn opleiding geen uitleg over vaccins krijgt dan ben ik het niet met je eens. Ik mag toch hopen dat deze mensen i.i.g meer weten over vaccins dan mensen met bijna iedere willekeurige andere mbo opleiding.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:14 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Verpleegkundigen zijn over het algemeen niet hoog opgeleid nee. Zelfs de HBO-V'ers niet, op het HBO leer je immers ook maar bar weinig over de zaken die ik eerder noemde.
quote:prof. dr. Ab Osterhaus, viroloog in het Erasmus MC in Rotterdam. Hij vindt het onvoorstelbaar dat verpleegkundigen het advies van de WHO zo negatief opvatten.
http://www.nursing.nl/hom(...)gen-mexicaanse-griep
Ik ben het met je eens dat laaggeschoolden veelal een complot theorie aanhangen. Maar daarmee is niet gezegt dat ze er ook verantwoordelijk voor zijn. Sommige complotten zijn door hele slimme mensen uitgedacht. Als ik even naar 9-11 kijk en wie er zoal de kartrekkers zijn met uitgebreide video's en websites waar de zaken onderzocht zijn, zijn dat de minsten niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben wel degelijk een plek, maar het probleem is dat veel laaggeschoolden hun plaats niet meer kennen. Ik snap dat de moderne samenleving mensen mondiger heeft gemaakt, maar ik erger me aan mensen met een grote bek over van alles en nog wat waar ze geen weet van hebben.
Ik ga zelf ook geen verregaande uitspraken doen over iets dat ik in videomateriaal zie met betrekking tot natuurkunde, bouwkunde of materiaalkunde. Dat zijn namelijk niet mijn vakgebieden. Alles wat ik daarover zou zeggen, zou dus onder voorbehoud en met gepaste bescheidenheid zijn, en daar ontbreekt het hier de meeste mensen aan.
En ik hamer inderdaad op opleidingsniveau omdat bronnenkritiek en kennis van gangbare methoden onontbeerlijk zijn voor waarheidsvinding, en daar zou het hier toch eigenlijk om moeten draaien? Echter heeft de gemiddelde discussie hier meer weg van een dogmatisch conflict tussen religieuzen die alleen op zoek naar zijn naar tekenen die geïnterpreteerd kunnen worden als bevestigingen van hun Waarheid.
Je hoeft ook eigenlijk niet eens academisch geschoold te zijn om een redelijk wetenschappelijke discussie te kunnen voeren, maar neem dan even de moeite om in ieder geval de beginselen tot je te nemen.
Tenslotte: Wie is nou arroganter; ik, die mensen afreken op hun opleidingsniveau en (gebrek aan) wetenschappelijk inzicht in discussies waar ik deze zaken als belangrijk acht? Of misschien toch de persoon die iedereen die zijn wereldbeeld niet deelt afdoet als makke schapen, onwetende struisvogels, slaven, en ga zo maar door?
Geen is idd te kort door de bocht, maar het is idd niet veel nee. Is ook niet heel relevant om te weten voor het werk wat ze doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Welke zaken? Als je probeert te zeggen dat 'n verpleekundige tijdens zijn opleiding geen uitleg over vaccins krijgt dan ben ik het niet met je eens. Ik mag toch hopen dat deze mensen i.i.g meer weten over vaccins dan mensen met bijna iedere willekeurige andere mbo opleiding.
(De vgl met Heftruckchaufeurs las ik hier ook al .)
Ze worden i.i.g wel gewezen op de noodzaak van vaccineren, toch ?
Daarom blijf ik het opmerkelijk vinden dat juist deze groep mensen er zo argwanend tegenover staat, en ik ben echt niet de enige:
[..]
Hij noemt die mensen zelfs "zwakzinnig". Zo'n figuur neem je toch niet serieus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:32 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat laaggeschoolden veelal een complot theorie aanhangen. Maar daarmee is niet gezegt dat ze er ook verantwoordelijk voor zijn. Sommige complotten zijn door hele slimme mensen uitgedacht. Als ik even naar 9-11 kijk en wie er zoal de kartrekkers zijn met uitgebreide video's en websites waar de zaken onderzocht zijn, zijn dat de minsten niet.
Het klopt sowieso niet. Je brengt een beeld dat laaggeschoolden/middelbaren allemaal te dom zijn om een appel te plukken en alles maar geloven maar ze kunnen wel zaken uitdenken waar academie een puntje aan kunnen zuigen.
Bij welke andere mbo/hbo/lbo whatever voor opleiding word de leerling gewezen op de noodzaak tot vaccineren ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geen is idd te kort door de bocht, maar het is idd niet veel nee. Is ook niet heel relevant om te weten voor het werk wat ze doen.
Mja, sommigen zijn hier ook niet om te discussiëren. Die zijn hier enkel om anderen belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij noemt die mensen zelfs "zwakzinnig". Zo'n figuur neem je toch niet serieus.
Vooral in Amerika. De grootste bedrijven worden daar ook gerund door echte rouwdouwers die geen scholing hebben maar wel een neus voor zaken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Opleidingsniveau vind ik trouwens een overrated iets. Ik ken mensen die het ver geschopt hebben zonder noemenswaardige opleiding. Wil niet zeggen dat het nutteloos is natuurlijk
Mee eens, over het ver schoppen hoeft het niets te zeggen. Ik denk alleen wel dat het een stuk belangrijker is als je bijvoorbeeld iets zinnigs wil zeggen over complexe technische stof. Intelligentie kan je dan wel hebben. Als je de kennis mist schiet je daar niet zo veel mee op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Opleidingsniveau vind ik trouwens een overrated iets. Ik ken mensen die het ver geschopt hebben zonder noemenswaardige opleiding. Wil niet zeggen dat het nutteloos is natuurlijk
Dat klopt ansich wel ja. Echter als je hoog opgeleid bent in A, dan heb je ook over B niet zoveel in te brengen, denk ik dan. Hier zijn mannetjes die hoog opgeleid zien als iets zaligmakend en dat het je meteen recht van spreken geeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mee eens, over het ver schoppen hoeft het niets te zeggen. Ik denk alleen wel dat het een stuk belangrijker is als je bijvoorbeeld iets zinnigs wil zeggen over complexe technische stof. Intelligentie kan je dan wel hebben. Als je de kennis mist schiet je daar niet zo veel mee op.
Een klein golfje danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat klopt ansich wel ja. Echter als je hoog opgeleid bent in A, dan heb je ook over B niet zoveel in te brengen, denk ik dan. Hier zijn mannetjes die hoog opgeleid zien als iets zaligmakend en dat het je meteen recht van spreken geeft.
Ik voel alweer een golf van kritiek op me af komen, nu ik dit zeg
Dat ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mee eens, over het ver schoppen hoeft het niets te zeggen. Ik denk alleen wel dat het een stuk belangrijker is als je bijvoorbeeld iets zinnigs wil zeggen over complexe technische stof. Intelligentie kan je dan wel hebben. Als je de kennis mist schiet je daar niet zo veel mee op.
Zo eenvoudig is dat niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een klein golfje danDeels waar denk ik. Wat echter wel helpt is de ervaring met papers lezen, en snappen hoe een wetenschappelijk proces/onderzoek werkt. Dat soort dingen.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Blijkbaar is dit voor sommigen teveel gevraagd. Helaas lokt actie ook reactie uit en ook ik maak me dan wel eens schuldig aan een denigrerend toontje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:08 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat ook.
En zo hebben we dus helemaal niets aan die discussie.
Wat me wel telkens opvalt is dat de mensen die de officiële verklaring ondersteunen zichzelf wegzetten als allesweter en met een hoogdravende houding de rest wegwuiven. Ze menen ook van zichzelf het recht te hebben alles wat niet met hun eens is, tot de grond af te kunnen blaffen.
Dat is wel opvallend te noemen.
Als dat toontje nu eens achterwege gelaten wordt zijn de argumenten ook beter te pruimen. Een biefstuk is lekker, maar met een saus van stront is het niet te vreten. Get my drift?
En daarbij, we zitten in BNW jongens. De plek om lekker te brallen, voor iedereen. Als je hier binnen stapt weet je waaraan je begint. Als je zo nodig de opperbaas van niveau wilt uithangen en anderen om de oren wilt slaan, copy/paste je de discussie maar en vertrek je naar "wetenschap".
Ik vind het juist leuk dat de meest idiote zaken hier neer geplempt worden. Ondanks de vele onzin zitten er toch zaken tussen die me triggeren. Dat ik sommige users en/of argumenten uitlach behoud ik voor mijn computerscherm. Ik ben gelukkig wel zo wijs, fatsoenlijk en onderlegd dat ik niet de gemakkelijke weg kies om altijd maar anderen af te branden via een IP masker. Ik had gehoopt dat diegene die zichzelf als academie wegzetten die houding ook hadden. Maar blijkbaar zijn het meer woorden dan waarheid.
too close to call...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef JohnLocke het volgende:
Tenslotte: Wie is nou arroganter; ik, die mensen afreken op hun opleidingsniveau en (gebrek aan) wetenschappelijk inzicht in discussies waar ik deze zaken als belangrijk acht? Of misschien toch de persoon die iedereen die zijn wereldbeeld niet deelt afdoet als makke schapen, onwetende struisvogels, slaven, en ga zo maar door?
Hoezo niet? Sommige mensen zijn zwakzinnig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij noemt die mensen zelfs "zwakzinnig". Zo'n figuur neem je toch niet serieus.
Je loopt een eeuw ofzo achter. De CEO's van tegenwoordig zijn op enkele uitzonderingen na uitstekend opgeleid.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:56 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Vooral in Amerika. De grootste bedrijven worden daar ook gerund door echte rouwdouwers die geen scholing hebben maar wel een neus voor zaken.
En raad eens hoeveel invloed die hebben bij de regering?
Dat hele gewaus over niveau/opleiding zegt helemaal niet zoveel.
Ja klopt, en sommige mensen niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:25 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hoezo niet? Sommige mensen zijn zwakzinnig.
Ik zei precies hetzelfde in mijn reactie op Yuckfou.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat klopt ansich wel ja. Echter als je hoog opgeleid bent in A, dan heb je ook over B niet zoveel in te brengen, denk ik dan. Hier zijn mannetjes die hoog opgeleid zien als iets zaligmakend en dat het je meteen recht van spreken geeft.
Ik voel alweer een golf van kritiek op me af komen, nu ik dit zeg
Je noemde mij zwakzinnig. Ik ben niet bepaald zwakzinnig vriend.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:25 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hoezo niet? Sommige mensen zijn zwakzinnig.
Het overgrote merendeel niet. Het zou wat zijn zeg..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja klopt, en sommige mensen niet.
Zo kom je af en toe over. Je hoeft je er ook niets van aan te trekken hoor, het is maar een oppervlakkig oordeel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je noemde mij zwakzinnig. Ik ben niet bepaald zwakzinnig vriend.
Dat zou zeker wat zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het overgrote merendeel niet. Het zou wat zijn zeg..
Het overgrote del stelt echter weinig voor buiten hun eigen leventje. Maar jij bent natuurlijk de uitzondering.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:52 schreef Salvad0R het volgende:
Het gaat niet om de personen, het gaat om de ideeen. Genoeg in JohnLocke's kader onopgeleide mensen hebben bergen bewogen, zo wijst de geschiedenis uit. Derhalve zijn de afgelopen 200 posts bullshit.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:45 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zo kom je af en toe over. Je hoeft je er ook niets van aan te trekken hoor, het is maar een oppervlakkig oordeel.
De manier waarop jij anderen niet in hun waarde laat doet vermoeden dat je kampt met een infantiele bevestigingsdrang.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:53 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het overgrote del stelt echter weinig voor buiten hun eigen leventje. Maar jij bent natuurlijk de uitzondering.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:52 schreef Salvad0R het volgende:
Derhalve zijn de afgelopen 200 posts bullshit.
Tja, buiten mijn eigen leventje stel ik idd niets voor, ben wel benieuwd hoe ik dit kan veranderen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:53 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het overgrote del stelt echter weinig voor buiten hun eigen leventje. Maar jij bent natuurlijk de uitzondering.
Ik wijs nog maar een keer op je eigen gedrag. Maar iets zegt met dat je wat betreft je zelfbeeld net zo dogmatisch bent als wat betreft je wereldbeeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De manier waarop jij anderen niet in hun waarde laat doet vermoeden dat je kampt met een infantiele bevestigingsdrang.
quote:Maakt niet uit hoor. Ik word niet geraakt door je suggestieve crap, ga maar haten terwijl ik gepijpt word.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, buiten mijn eigen leventje stel ik idd niets voor, ben wel benieuwd hoe ik dit kan veranderen.
Wat zou ik exact moeten "voorstellen buiten mijn eigen leventje" dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:07 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik wijs nog maar een keer op je eigen gedrag. Maar iets zegt met dat je wat betreft je zelfbeeld net zo dogmatisch bent als wat betreft je wereldbeeld.
[..]
Ben het wel met je eens.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
![]()
Ik stel voor absoluut geen 2e deel te maken en dit niet verder te doen in SC.
Maar that's up to ToT/Lavenderr.
Iets wat zou kunnen verklaren waarom jij leeft in de overtuiging dat je deel uitmaakt van een select groepje dat in tegenstelling tot de rest van de slaven en struisvogels echte vrijheid en waarheid kent.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat zou ik exact moeten "voorstellen buiten mijn eigen leventje" dan?
Ik ken de referentie niet, maar het klinkt grappig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
![]()
JohnLocke heeft blijkbaar een gespleten persoonlijkheid. Zijn eigen leventje en dat van Bertrand... de plaatselijke casanova van Maldichem.
Bijna helemaal mee eens, wel 1 van de meeste bedroevende BNW topics ooit , vind het meer iets voor Relaties & Psychologiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
![]()
Ik stel voor absoluut geen 2e deel te maken en dit niet verder te doen in SC.
Maar that's up to ToT/Lavenderr.
Dus iets buiten mijn echte leven zou moeten verklaren waarom ik onafhankelijk van stufi's en hypotheken enzo leef?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Iets wat zou kunnen verklaren waarom jij leeft in de overtuiging dat je deel uitmaakt van een select groepje dat in tegenstelling tot de rest van de slaven en struisvogels echte vrijheid en waarheid kent.
Geen idee, ik ken je situatie niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, buiten mijn eigen leventje stel ik idd niets voor, ben wel benieuwd hoe ik dit kan veranderen.
En hoe je leven wezenlijk verschilt van dat van andere 'consumenten'. Alleen al het feit dat je op je computertje regelmatig zit te internetten geeft al aan dat je toch in belangrijke mate tot die groep behoort.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus iets buiten mijn echte leven zou moeten verklaren waarom ik onafhankelijk van stufi's en hypotheken enzo leef?
Je uitkering?quote:Dat kan ik best goed zelf verklaren hoor.
Er is meerdere malen aangehaald dat de gemiddelde BNW poster niet laaggeschoold is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:21 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken je situatie niet.
Het gaat me erom dat de enkele laaggeschoolde die echt succesvol is, totaal niet representatief is voor de rest van die groep, en het dus ook raar is dat Salvad0r hen aanroept als voorbeeld.
Even recap; wat voor minachtende nonsens labels heb je me nou opgeplakt? Junky, ongeschoold, uitkering trekkend?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:23 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En hoe je leven wezenlijk verschilt van dat van andere 'consumenten'. Alleen al het feit dat je op je computertje regelmatig zit te internetten geeft al aan dat je toch in belangrijke mate tot die groep behoort.
[..]
Je uitkering?
Ohja?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Er is meerdere malen aangehaald dat de gemiddelde BNW poster niet laaggeschoold is.
Dat heb ik al meerdere keren uitgelegd in dit topic maar omdat cannabisgebruik je korte-termijn geheugen heeft aangetast zal ik het nog eens herhalen.quote:Wat heb je voor obsessie met laaggeschoolde mensen?
Wat hebben laaggeschoolde mensen te maken met de ideeen die in BNW voorbij komen?
Spiegeltje, spiegeltje.quote:Je komt mij echt als een diep ongelukkige mens over, die in zijn verzuring de realiteit voorbij gaat.
Zeg eens eerlijk, ze kloppen alledrie he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Even recap; wat voor minachtende nonsens labels heb je me nou opgeplakt? Junky, ongeschoold, uitkering trekkend?
Nog maar eens proberen met die spiegel: In dit topic alleen al heb je gesuggereerd dat ik een onwetende struisvogel ben, vastgeroest zit in een slavenbestaan en dat ik de waarheid niet ken omdat ik een egoïst ben die zijn consumptieve levensstijl niet wil loslaten.quote:Het begint een aardige opsomming van laster te worden, op deze manier.
Dat niet iedereen zich tijdens een academische studie heeft verdiept in "bronnenkritiek, wetenschapsfilosofie en wetenschappelijke methoden", heeft geen ene fuck te maken met hetgeen wat mensen op een publiek forum te zeggen hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:29 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ohja?
Bron?
[..]
Dat heb ik al meerdere keren uitgelegd in dit topic maar omdat cannabisgebruik je korte-termijn geheugen heeft aangetast zal ik het nog eens herhalen.
De meeste mensen zijn hier duidelijk laaggeschoold omdat ze blijk geven geen idee te hebben van bronnenkritiek, wetenschapsfilosofie en wetenschappelijke methoden. Kortom, ze roepen maar wat, en de standpunten zijn meer gebaseerd op geloof dan op wetenschap.
[..]
Spiegeltje, spiegeltje.
Ze kloppen geen van 3en, met je waanbeelden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:33 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, ze kloppen alledrie he?
[..]
Nog maar eens proberen met die spiegel: In dit topic alleen al heb je gesuggereerd dat ik een onwetende struisvogel ben, vastgeroest zit in een slavenbestaan en dat ik de waarheid niet ken omdat ik een egoïst ben die zijn consumptieve levensstijl niet wil loslaten.
Mee eens!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat niet iedereen zich tijdens een academische studie heeft verdiept in "bronnenkritiek, wetenschapsfilosofie en wetenschappelijke methoden", heeft geen ene fuck te maken met hetgeen wat mensen op een publiek forum te zeggen hebben.
Dat jij er zo'n belachelijke waarde aan hecht zegt meer over jouw bekrompen perceptie dan over de zogenaamde "laaggeschoolden" over wie je het nu al een heel topic hebt.
Wel voor de waarde van die uitspraken. Zeker gezien hoe ver ze meestal gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat niet iedereen zich tijdens een academische studie heeft verdiept in "bronnenkritiek, wetenschapsfilosofie en wetenschappelijke methoden", heeft geen ene fuck te maken met hetgeen wat mensen op een publiek forum te zeggen hebben.
Ik ben bekrompen? Jij bent degene die zich dogmatisch vastklampt aan zijn wereldbeeld. Ik heb überhaupt geen inhoudelijke bijdrage aan de discussies in BNW geleverd, om hoop ik inmiddels duidelijke redenen. Ik geef slechts commentaar op de manier en het niveau van discussieren.quote:Dat jij er zo'n belachelijke waarde aan hecht zegt meer over jouw bekrompen perceptie dan over de zogenaamde "laaggeschoolden" over wie je het nu al een heel topic hebt.
Dat geeft meteen de nutteloosheid van je bestaan hier weer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:40 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Wel voor de waarde van die uitspraken. Zeker gezien hoe ver ze meestal gaan.
[..]
Ik ben bekrompen? Jij bent degene die zich dogmatisch vastklampt aan zijn wereldbeeld. Ik heb überhaupt geen inhoudelijke bijdrage aan de discussies in BNW geleverd, om hoop ik inmiddels duidelijke redenen. Ik geef slechts commentaar op de manier en het niveau van discussieren.
Vechten tegen de bierkaai.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat geeft meteen de nutteloosheid van je bestaan hier weer.
Als jij zo'n waarde hecht aan het academische niveau van posten op een publiek forum, waarom ga je die mensen niet helpen met hun niveau, maar minachten?
Jij noemt het bevestingsdrang, ik zie het als een uitlaatklep waar ik af en toe eens lekker eerlijk kan zijn tegen idioten.quote:Vanwaar die infantiele bevestigingsdrang van jezelf?
Tsja, iets horen dat je niet wil horen is al snel trollen natuurlijk. Ik heb al vaker posts hier gezien waarin gewenst wordt dat iedereen die niet mee gaat in de hysterie buiten BNW moet blijven.quote:Een werkelijk intelligente man heeft geen anderen om te minachten nodig om zichzelf een plaats te kunnen geven. Wat jij doet is feitelijk gewoon inferieur trollen.
Kusjes en knuffels aan iedereen, jullie zien me wel weer over een paar maanden als er weer een dergelijk topic hier te vinden is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:45 schreef ToT het volgende:
Jullie hebben nog een stuk of 10 posts de tijd om elkaar hier te bashen. Er komt GEEN 2e deel!
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:45 schreef ToT het volgende:
Jullie hebben nog een stuk of 10 posts de tijd om elkaar hier te bashen. Er komt GEEN 2e deel!
Poor boy.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:47 schreef JohnLocke het volgende:
ik zie het als een uitlaatklep waar ik af en toe eens lekker eerlijk kan zijn tegen idioten.
Het gaat hier om zaken als oorlogen met miljoenen dooien als consequentie, en de verantwoordelijkheid daar voor. Om over de ruggen van die mensen je "uitlaatklep" te vinden om "lekker eerlijk" te zijn is nogal macaber.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:47 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Vechten tegen de bierkaai.
[..]
Jij noemt het bevestingsdrang, ik zie het als een uitlaatklep waar ik af en toe eens lekker eerlijk kan zijn tegen idioten.
[..]
Tsja, iets horen dat je niet wil horen is al snel trollen natuurlijk. Ik heb al vaker posts hier gezien waarin gewenst wordt dat iedereen die niet mee gaat in de hysterie buiten BNW moet blijven.
Ben je ondertussen gestopt met de eerste? Wauw...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ze kloppen geen van 3en, met je waanbeelden.
De meeste mensen op dit forum komen mij nou niet echt zo laaggeschoold voor...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Een echte complot denker is vooral laaggeschoold, eenzaam en zo zielig dat hij grandioze complotten omarmt om zichzelf ervan te overtuigen dat hij speciaal is.
En al zijn ze het wel, hooggeschoold, laaggeschoold, iedereen kan hier zijn ei kwijt over conspiracy's.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:55 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
De meeste mensen op dit forum komen mij nou niet echt zo laaggeschoold voor...
Inderdaad dat komt het topic alleen ten goedequote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En al zijn ze het wel, hooggeschoold, laaggeschoold, iedereen kan hier zijn ei kwijt over conspiracy's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |