Als keer op keer blijkt dat mannetjes een grote bek hebben terwijl hun argumentatie vaak maar zo zo is... tja, dan is dat knap irritant ja. Maar goed, dat is inderdaad een ander verhaal.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:03 schreef _Led_ het volgende:
Ook een grote bek of "iets klaargespeeld hebben" doet niks af aan de (in)validiteit van argumenten.
Het zijn misschien punten die jou persoonlijk irriteren maar da's weer een heel ander verhaal
Ok van mijn linkedinquote:
Jij bent gewoon 11 jaar ouder dan ik, dropstaaf!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef Bosbeetle het volgende
Nu jij?
Ik pretendeer ook geen alwetende te zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon 11 jaar ouder dan mij, dropstaaf!
Met mijn Gymnasium, 1e jaar Rechtsgeleerheid en volgend jaar beginnen aan een bachelor in de Letterkunde kom ik dit niet voorbij.![]()
Maar goed, ik pretendeer ook geen alwetende te zijn. Dus in dat opzicht gaat die vlieger voor mij niet op.
Als iemand die beweert gymnasium gedaan te hebben "ouder dan mij" schrijft wordt ik achterdochtigquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon 11 jaar ouder dan mij, dropstaaf!
Met mijn Gymnasium, 1e jaar Rechtsgeleerheid en volgend jaar beginnen aan een bachelor in de Letterkunde kom ik dit niet voorbij.![]()
Maar goed, ik pretendeer ook geen alwetende te zijn. Dus in dat opzicht gaat die vlieger voor mij niet op.
Dat doe ik ook altijd is een oosterse afwijkingquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als iemand die beweert gymnasium gedaan te hebben "ouder dan mij" schrijft wordt ik achterdochtig
wordt? nvmquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als iemand die beweert gymnasium gedaan te hebben "ouder dan mij" schrijft wordt ik achterdochtig
Uhm.... dat is nou net wat ik met mijn post bedoelde.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
.
Op een forum lees ik de dingen die ik typ niet meerdere keren nauwkeurig na.
Maar goed, het zal wel een grapje zijn geweest. Oh, je bent de punt vergeten aan het einde van jouw zin en er staat ''wordt''.
quote:
Dat is spellingquote:
Ahquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ok van mijn linkedin
Current
* PhD student at x (in mijn laatste half jaar)
Past
* minor at CSHL NY
* Internship at PRI
* Internship at DSM Biologics
* Internship at University of Groningnen
Education
* Universiteit Utrecht : master biomolecular science
* Saxion Hogescholen : HLO biotechnologie & biochemie
* Drenthe College : MLO
Nu jij?
och...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Man man man.... waarom nu weer "domme troll"?
quote:
Nee hoor hoe e-penis is de mavo tegenwoordigquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ah, de e-penissen worden weer uit de kast getrokken
!
Laat ons niet langer in spanningquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:29 schreef YuckFou het volgende:
Er is een eigenschap die onontbeerlijk voor [BNW] is en die ik hier nog maar amper naast alle welles/nietus over wetenschappelijke feiten en onderbouwingen,YT video's CV's (:') ) en andere bla bla heb voorbij zien komen, toch kom je zonder dat hier niet echt ver
Het couveuse filmpje heb ik gewoon bij de NOS gezien hoor, ook nooit enige rectificatie over gelezen.quote:
quote:Er sterven nauwelijks patiënten meer aan bof. Dit is te danken aan de hoge vaccinatiegraad in Nederland.
De ziekte steekt vooral de kop op in de streek tussen Zeeland en de Veluwe, waar veel orthodox-protestanten wonen.
http://nos.nl/artikel/70453-bof-steekt-de-kop-op.html
quote:Juist nu de gezondheidsautoriteiten schoorvoetend moeten toegeven dat er wel eens een verband zou kunnen zijn tussen de BMR-prik (bof-mazelen-rubella) en autisme, blijkt ook nog uit een nieuw onderzoek dat de prik niet eens werkt.
http://www.medischdossier(...)anks_bmr_vaccin.html
Invoering EU grondwet, toen was de NOS ook zo lekker objectief.quote:Uitbraak bof onder studenten.
Opmerkelijk is dat de ziekte ook voorkomt onder studenten die zijn ingeënt tegen de bof.
http://www.delta.tudelft.(...)nder-studenten/20984
En daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Het CIA document stelt dat 80 procent van de Franse en Duitse bevolking tegen de oorlog is, maar dat de leiders wegkomen met het sturen van troepen aan het ISAF door de algemene apathische houding die er in de landen heerst.
http://file.wikileaks.org/file/cia-afghanistan.pdf
Niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het couveuse filmpje heb ik gewoon bij de NOS gezien hoor, ook nooit enige rectificatie over gelezen.
quote:
Mja...ik zie het al, jullie hebben het in ieder geval nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zie het meer als nieuwsgierigheid in combinatie met wantrouwen en een rijke fantasie
Wat dan? Openheid, buiten 'de box' durven denken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:59 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
Mja...ik zie het al, jullie hebben het in ieder geval niet
Bingo!quote:
Met conspiracy bedoel je "complot"? Er bestaat namelijk een Nederlands woord voor. Engels klinkt natuurlijk heel erg stoer enzo, maar het scheelt wel typen dat Nederlands.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat ze ook gelijk in alle conspiracies geloven, niet alleen chemtrails maar ook gelijk vaccin doemdenken, dat aids een gemaakt virus is, etc etc
Zijn er hier ook conspiracy-isten die alleen maar in 1 conspiracy geloven en niet in de rest?
Ik heb ook het woord samenzweringsdenken gebruikt, ik bedoel in deze de theorien dat er een hogere orde bestaat die er alles voor doet om ons het leven vervelend te maken en dat heel goed kan verbergen, behalve voor een kleine groep mensen blijkbaar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:59 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Met conspiracy bedoel je "complot"? Er bestaat namelijk een Nederlands woord voor. Engels klinkt natuurlijk heel erg stoer enzo, maar het scheelt wel typen dat Nederlands.
Maar goed, wat is complot dan precies? In veel gevallen waar men de ene kant van complot bestempeld kan net zo goed de andere kant juist een complot zijn. Dus waar hebben we het over?
Ik denk dat de meeste mensen er best buiten durven te denk maar dan nog wel de geldende regels toepassen, logica en falsificatie. Buiten de box denken prima maar niet buiten de logica.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Bingo!
En niet alleen durven denken, maar vooral kunnen denken, de meeste mensen zitten hopeloos vast in vaste denkpatronen, leefwerelden en anderszins afgebakende gebieden waar ze niet buiten kunnen, willen of durven denken, en dat beperkt weer heel erg veel mensen in hun kunnen.
En dat is dus waar je in [BNW] stukloopt, een raar verhaal, prima, een raar verhaal wat volgens de logisch geldende wetten onmogelijk is? niet prima, en juist daar zou je verder moeten durven denken, en je niet laten limiteren door zuurpruimen die alles at first onderuit trappen want het is klinkklare onzin, aan dat soort geluiden gaat [BNW] juist kapot.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Buiten de box denken prima maar niet buiten de logica.
En Misschien is dat ook wel zo. Hoe weet jij zo zeker dat elke complot theorie, zoals jij ze bestempeld, ook fout is?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb ook het woord samenzweringsdenken gebruikt, ik bedoel in deze de theorien dat er een hogere orde bestaat die er alles voor doet om ons het leven vervelend te maken en dat heel goed kan verbergen, behalve voor een kleine groep mensen blijkbaar.
Maar ook dan weer: jij bent niet alleswetend en kunt niet met zekerheid zeggen dat je daarmee alles bij het juiste end hebt. Toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:07 schreef YuckFou het volgende:
En om derhalve op je allereerste stelling terug te komen, geloven conspiracybelievers alles, ja&nee, ik lees veel denk over alles na maar sommige zaken verwijs ik naar het Koninkrijk der fabelen terwijl anderen meer van mn aandacht verdienen dan ze krijgen, hoe vergezocht ze soms ook zijn....
Dat weet ik niet zeker hoe weten anderen wel dat elke complot theorie waar is?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:08 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En Misschien is dat ook wel zo. Hoe weet jij zo zeker dat elke complot theorie, zoals jij ze bestempeld, ook fout is?
Niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker hoe weten anderen wel dat elke complot theorie waar is?
Alhoewel ik wel niet-euclidische meetkunde kan toepassen en als je dat voor het eerst hoort denk je ook van "huh" 2 parralel lopende lijnen die elkaar kruizen WTF maar als je dat kunt demonstreren en uitleggen ben ik er wel voor te porren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En dat is dus waar je in [BNW] stukloopt, een raar verhaal, prima, een raar verhaal wat volgens de logisch geldende wetten onmogelijk is? niet prima, en juist daar zou je verder moeten durven denken, en je niet laten limiteren door zuurpruimen die alles at first onderuit trappen want het is klinkklare onzin, aan dat soort geluiden gaat [BNW] juist kapot.
En om derhalve op je allereerste stelling terug te komen, geloven conspiracybelievers alles, ja&nee, ik lees veel denk over alles na maar sommige zaken verwijs ik naar het Koninkrijk der fabelen terwijl anderen meer van mn aandacht verdienen dan ze krijgen, hoe vergezocht ze soms ook zijn....
Achja dat gebeurt over en weer, hoevaak mij wel niet gezegd is, in dit topic zelfs dat ik mijn ogen open moet doen, en niet moet geloven wat 'men' zegt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:13 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Niet.
Daarom discussieert men erover. Maar er lijkt een soort idee te bestaan dat wanneer je een complot theoristje uit durft te lachen en voor gek verslijt, je dan bij de groten der aarde hoort. Krankzinnig, ik weet, maar het gebeurd.
Nee kan ik zeker niet, enerzijds gelukkig maar want altijd gelijk hebben is oersaai, anderzijds jammergenoeg want dan had ik eindeloos de wijsheid in pachtquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:09 schreef Wijze_appel het volgende:
Maar ook dan weer: jij bent niet alleswetend en kunt niet met zekerheid zeggen dat je daarmee alles bij het juiste end hebt. Toch?
Dat is minder erg dan als idioot of schizofreen weggezet worden. En zo zie je maar dat juist de mensen die kritiek hebben op complot theorieën eigenlijk de meest onredelijken zijn. Ze voelen zich verheven en denken zelfs het recht te hebben dat als een persoon 1 klein detail mee denkt, maar nog niet in de theorie gelooft, diegene direct wel zo behandeld wordt als "het andere kamp dat de kop eraf gehakt moet worden"quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Achja dat gebeurt over en weer, hoevaak mij wel niet gezegd is, in dit topic zelfs dat ik mijn ogen open moet doen, en niet moet geloven wat 'men' zegt.
Waar zie jij mij mensen 'de kop af hakken' ? Volgensmij gedraag ik me heel redelijk hier op het forum?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan als idioot of schizofreen weggezet worden. En zo zie je maar dat juist de mensen die kritiek hebben op complot theorieën eigenlijk de meest onredelijken zijn. Ze voelen zich verheven en denken zelfs het recht te hebben dat als een persoon 1 klein detail mee denkt, maar nog niet in de theorie gelooft, diegene direct wel zo behandeld wordt als "het andere kamp dat de kop eraf gehakt moet worden"
Ik praat over het gemiddelde, net als jij. Kun je dus niet persoonlijk aantrekken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waar zie jij mij mensen 'de kop af hakken' ? Volgensmij gedraag ik me heel redelijk hier op het forum?
Ik heb altijd mijn ideeën onderbouwd en niemand voor wat dan ook uitgemaakt.
Onredelijkheid komt in beide 'kampen' voor. Ongenuanceerdheid ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan als idioot of schizofreen weggezet worden. En zo zie je maar dat juist de mensen die kritiek hebben op complot theorieën eigenlijk de meest onredelijken zijn. Ze voelen zich verheven en denken zelfs het recht te hebben dat als een persoon 1 klein detail mee denkt, maar nog niet in de theorie gelooft, diegene direct wel zo behandeld wordt als "het andere kamp dat de kop eraf gehakt moet worden"
En dit. Kwestie van de krenten uit de pap vissen, er zitten soms pareltjes van complotten tussen die de moeite van het volgen waard zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En dat is dus waar je in [BNW] stukloopt, een raar verhaal, prima, een raar verhaal wat volgens de logisch geldende wetten onmogelijk is? niet prima, en juist daar zou je verder moeten durven denken, en je niet laten limiteren door zuurpruimen die alles at first onderuit trappen want het is klinkklare onzin, aan dat soort geluiden gaat [BNW] juist kapot.
Natuurlijk is dat menselijk én begrijpelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waar zie jij mij mensen 'de kop af hakken' ? Volgensmij gedraag ik me heel redelijk hier op het forum?
Ik heb altijd mijn ideeën onderbouwd en niemand voor wat dan ook uitgemaakt.
En ik zal al helemaal de laatste zijn die als iemand aangeeft iets niet te snappen het niet zo begrijpelijk mogelijk uit te leggen. Als dat soms met wat linkjes en veel "zucht je begrijpt er ook niks van" wordt weggewuift dan kan ik soms wel iets kribbiger worden maar dat is menselijk denk ik toch.
Kubrick had daar iets mee te maken eh.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef Marie30 het volgende:
Enige conspiracy die ik geloof: maanlanding was fake!
BTW:quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ok van mijn linkedin
Current
* PhD student at x (in mijn laatste half jaar)
Past
* minor at CSHL NY
* Internship at PRI
* Internship at DSM Biologics
* Internship at University of Groningnen
Education
* Universiteit Utrecht : master biomolecular science
* Saxion Hogescholen : HLO biotechnologie & biochemie
* Drenthe College : MLO
Nu jij?
oh, en je weet zeker ook hoe Aids is ontstaan ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker hoe weten anderen wel dat elke complot theorie waar is?
Ik weet wel zeker dat HIV bestaat en dat het AIDS veroorzaakt ik weet ook hoe, en ik weet ook hoe dat getest is welke controles zijn gebruikt. En waarom dat dus vast staat. Ik weet ook dat en hoe vaccins werken.
En Lanzarote..quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kubrick had daar iets mee te maken eh.
Dat is juist het leuke aan BNW.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef YuckFou het volgende:
Het blijft geweldig om te zien hoe een discussie hier volledig kan ontsporen, van geloof je alles ja of nee langs het nieuws is fake tot gepats met CV's en hoe fake de maanlanding is, jongens zo moeilijk is het niet, terug naar de basis en kijken hoe jij in [BNW] staat, geloof je klakkeloos alles, ben je kritisch, waar spiegel je eventuele conspiracies aan en waarom gaan sommige met het afval mee, veel meer hield zijn vraag niet in
Vandaag ook weer op de NOS, " alle olie lijkt grotendeels te zijn verdwenen, bla,bla,bla,bla,bla, bla,bla,bla,bla, wollige praat idd, hoe het met de olie onderwater is moet nog worden onderzocht ". En hoe gaat het op het land ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Het nieuws is altijd een afgeleide van wat er 'echt' gebeurd is en dat komt niet omdat er 'gerommeld' wordt met het nieuws maar door het feit dat mensen gewoon nogal wollig communiceren.
Nou zeg dat is veel, meeste zitten rond de ton...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik kreeg een mailtje over wat stichting directeuren verdienen.
Wie moet ik nu geloven? Dat mensen echt goede bedoelingen hebben en geld inzamelen voor mensen die in de shit zitten door een natuurramp whatever?
Of....moet ik nu geloven dat de mensheid doordrenkt is van slechtheid en geld roven van andere mensen om er zelf beter van te worden?
Ik geloof na die mail dus het laatste...![]()
Instelling
Naam
Salaris in ¤
Unicef
Henk Franken
371.459
Rode Kruis
Cees Breederveld
198.000
Hartstichting
Hans Stam
181.119
Nierstichting
Paul Beerkens
177.249
Kerk in actie
Haaije Feenstra
176.000
KWF Kankerbestrijding
Ton Hanselaar
175.135
Artsen zonder Grenzen
Hans van de Weerd
174.000
Prins Bernard cult. fonds
Adriana Esmeijer
160.400
Natuurmonumenten
Jan Jaap de Graeff
154.000
Plan Nederland
Tjipke Bergsma
136.000
Wereld Natuur Fonds
Johan van de Gronden
129.498
Cordaid
René Grotenhuis
128.514
Greenpeace
Liesbeth van Tongeren
126.901
Woord en Daad
Jan Lock
125.361
Astma fonds
Michael Rutgers
125.000
Zonnebloem
Marijke van Eck
122.416
Terres des Hommes
Ron van Huizen
117.440
Amnesty
Eduard Nazarski
115.955
Oxfam/Novib
Farah Karimi
115.769
SOS Kinderdorp
Albert Jaap van Santbrink
103.164
Cliniclowns Nederland
Hans Geels
94.577
Liliane fonds
Kees van den Broek
92.016
War Child
Mark Vogt
87.600
Leger des Heils
geen jaarverslag
Reumafonds
geen jaarverslag
M'n bek viel open ja, huldigende taal voor de chemicaliën die BP het water in heeft geloosd zodat de olie oplost, met een lulhannes van TNO erbij en een bekertje afwasmiddel om het te demonstrerenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef Resonancer het volgende:
Vandaag ook weer op de NOS, " alle olie lijkt grotendeels te zijn verdwenen, bla,bla,bla,bla,bla, bla,bla,bla,bla, wollige praat idd, hoe het met de olie onderwater is moet nog worden onderzocht ". En hoe gaat het op het land ?
Ik weet niet excact hoe HIV ontstaan is, maar wel hoe aids ontstaat door HIV.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
oh, en je weet zeker ook hoe Aids is ontstaan ?
En je weet zeker ook dat vaccins ernstige bijwerkingen kunnen hebben ?
Je reageert zoals de MM werkt, niet de negatieve kanten noemen.
Ben blij dat ik niet de enige ben die met stomheid geslagen is, maar vrees dat de brainwash bij de grote massa wel werkt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:48 schreef YuckFou het volgende:
[..]
M'n bek viel open ja, huldigende taal voor de chemicaliën die BP het water in heeft geloosd zodat de olie oplost, met een lulhannes van TNO erbij en een bekertje afwasmiddel om het te demonstreren
Ik dacht even dat ik naar het jeugdjournaal zat te kijken, geen woord over de ware ellende die die troep achterlaat of het pure vergif wat ze eigenlijk de golf in hebben gepleurd
Jammer dat je geen antwoord geeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik weet niet excact hoe HIV ontstaan is, maar wel hoe aids ontstaat door HIV.
Ik weet hoe vaccins werken en dat ze werken, ik weet idd ook dat ze bij effecten hebben maar ook dat die niet opwegen tegen de voordelen. Vaccinatie is gewoon een hele elegante manier om je lichaam zelf de dingen op te laten knappen, wil jij nu zeggen dat mechanismen in je eigen lichaam onderdeel zijn van een massaal complot?
Bedenk ook dat er een voorlichtende functie is, iets wat ik veel mis in de media dat er nergens wordt uitgelegd wat een vaccin nou precies is en hoe het werkt. En dat je in principe alleen maar een systeem aanzet dat al lang in jezelf aanwezig is, dat ook door elke griep en andere infectie ook wordt aangezet.
Dat vraag ik me vaak ook af. Volgens mij heeft de gemiddelde BNW-user een technische studie en daarnaast nog een medische studie afgerond.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Neemt niet weg dat ik benieuwd ben wat de achtergrond van de anderen hier is
Je leert toch op school in de brugklas al hoe vaccins werken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bedenk ook dat er een voorlichtende functie is, iets wat ik veel mis in de media dat er nergens wordt uitgelegd wat een vaccin nou precies is en hoe het werkt. En dat je in principe alleen maar een systeem aanzet dat al lang in jezelf aanwezig is, dat ook door elke griep en andere infectie ook wordt aangezet.
Gelukkig zijn er mensen als jij die op internet bij elkaar komen om te bespreken hoe we de reptilian overlords het best kunnen bevechten !quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:25 schreef Orchestra. het volgende:
Ach, dat de NOS onzin uitslaat is wel duidelijk. Net als primaire zenders in andere landen.
om uit te vinden dat het meevalt of tegenvalt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb het vaker gezegd, maar blijkbaar niet vaak genoeg:
Het zou een goed plan zijn als sommige mensen eens een weekje stage gaan lopen in het Gooise matras televisie- en radioland.
Ik heb het inderdaad expres zo geschreven dat je dat er niet uit kan opmakenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:16 schreef oompaloompa het volgende:
om uit te vinden dat het meevalt of tegenvalt?
Lees ik liever een goed onderbouwd boek. Een journalist die er jaren onderzoek naar doet zal meer ontdekken dan ik in een week.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad expres zo geschreven dat je dat er niet uit kan opmaken.
Maar nee, niet of het mee- of tegenvalt, maar om een goed oordeel te kunnen vellen.
Een week is inderdaad ook wel weinig, maar misschien wel genoeg om te ontdekken dat de media wel/niet * beinvloed wordt door reptilians **.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:21 schreef oompaloompa het volgende:
Lees ik liever een goed onderbouwd boek. Een journalist die er jaren onderzoek naar doet zal meer ontdekken dan ik in een week.
Ik denk dat je geen ervaring nodig hebt om een oordeel te kunnen vellen tbh
=Dquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Een week is inderdaad ook wel weinig, maar misschien wel genoeg om te ontdekken dat de media wel/niet * beinvloed wordt door reptilians **.
* Doorstrepen wat niet van toepassing is.
** Bij wijze van spreken.
Kan ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:28 schreef oompaloompa het volgende:
=D
Daarom beter goede onderzoeksjournalistiek lezen
Bewijs jij maar eens dat de media niet beïnvloed wordt door reptielen (reptilians voor de english nerds)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
=D
Daarom beter goede onderzoeksjournalistiek lezen
?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Bewijs jij maar eens dat de media niet beïnvloed wordt door reptielen (reptilians voor de english nerds)
Dat het namelijk wel gebeurd valt niet te bewijzen.
Of zoiets
En bewijs jij maar eens dat het spaghettimonster niet bestaat!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Wijze_appel het volgende:
Bewijs jij maar eens dat de media niet beinvloed wordt door reptielen (reptilians voor de english nerds)
Dat het namelijk wel gebeurd valt niet te bewijzen.
Of zoiets
En ik ook nietquote:
Het was een grapje. Lag er nogal dik op weet je.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
?
Claim ik ook niet?
sorry maar ik mis je punt
Je gaat toch niet beweren dat ie niet bestaat he?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En bewijs jij maar eens dat het spaghettimonster niet bestaat!
[..]
En ik ook niet!
dan snap ik hem gewoon niet denk ik..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:35 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Het was een grapje. Lag er nogal dik op weet je.
Dus mercury in vaccinaties vindt jij normaal?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat ze ook gelijk in alle conspiracies geloven, niet alleen chemtrails maar ook gelijk vaccin doemdenken, dat aids een gemaakt virus is, etc etc
Zijn er hier ook conspiracy-isten die alleen maar in 1 conspiracy geloven en niet in de rest?
Heb er jaren gewerkt, (TV) is dat ook goed ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb het vaker gezegd, maar blijkbaar niet vaak genoeg:
Het zou een goed plan zijn als sommige mensen eens een weekje stage gaan lopen in het Gooise matras televisie- en radioland.
Ik wel, want er zit ethylmercury in sommige vaccinaties en dat is wat anders dan de mercury die jij bedoelt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:44 schreef IED het volgende:
[..]
Dus mercury in vaccinaties vindt jij normaal?
Wantrouwen? Die mensen geloven dogmatisch alles wat door wie dan ook op internet geplempd wordt, als het maar aansluit bij hun wereldbeeld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zie het meer als nieuwsgierigheid in combinatie met wantrouwen en een rijke fantasie
Dat is een aanname van jou (erg onaardig btw), waarop gestoeld?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Wantrouwen? Die mensen geloven dogmatisch alles wat door wie dan ook op internet geplempd wordt, als het maar aansluit bij hun wereldbeeld.
Een echte complot denker is vooral laaggeschoold, eenzaam en zo zielig dat hij grandioze complotten omarmt om zichzelf ervan te overtuigen dat hij speciaal is.
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
Ik vraag me af hoeveel dooien mensen in hun familie nodig hebben om de keuze om als een onwetende struisvogel te leven te verwerpen.
Ik vraag me af hoeveel doden er nog moeten vallen vanwege onnodige bangmakerij voordat conspiracy-denkers hun geclaimde skepticisme ook op zichzelf toepassen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
Ik vraag me af hoeveel dooien mensen in hun familie nodig hebben om de keuze om als een onwetende struisvogel te leven te verwerpen.
Jarenlange ervaring met BNW'ers. Daarbij is het een bekend beeld dat heel vaak naar voren komt in de media en bijvoorbeeld de geestelijke gezondheidszorg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een aanname van jou (erg onaardig btw), waarop gestoeld?
Ja, jij gaat de wereld even veranderen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
Die bewering heb ik vaker voorbij zien komen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een aanname van jou (erg onaardig btw), waarop gestoeld?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die bewering heb ik vaker voorbij zien komen...
Waar bemoei jij je mee, met je verbitterde insteek?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:16 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ja, jij gaat de wereld even veranderen.
Maar eerst nog een jointje, niet?
Ga toch heen met je collectivisme. Het enige wat ik doe is .gov- en officiële nieuwsbronnen geven, en dan heb je figuren die pretenderen een academisch denkniveau te hebben die die bronnen volledig negeren en/of onterecht beridiculiseren, omdat zij moeite hebben met het doorbreken van hun egocentrische consumptieve denkpatroon en levensstijl, ondanks het feit dat ze een academische studie hebben gevolgd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:12 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring met BNW'ers. Daarbij is het een bekend beeld dat heel vaak naar voren komt in de media en bijvoorbeeld de geestelijke gezondheidszorg.
Het is ook vrij duidelijk in de meeste gevallen; Mensen met een goede opleiding hebben ervaring met gedegen bronnenkritiek en weten dus hoe ze bronnen op waarde kunnen beoordelen. Daarbij zijn ze bekend met wetenschapsfilosofie en gangbare methoden. Veel BNW'ers hebben daarentegen duidelijk nog nooit een universiteit van binnen gezien...
En mensen met een leven hoeven zich ook niet vast te klampen aan hysterische onzin. Tenslotte hoeven mensen die tevreden zijn over hun leven zichzelf niet constant te vertellen dat zij speciaal zijn omdat ze 'de waarheid' kennen en de rest van het volk bestaat uit makke schapen (of, case in point; 'onwetende struisvogels').
Er zijn idd genoeg theorieën die complete crap zijn; ik noem een hologram-theorie betreffende de vliegtuigen op 9/11, ik noem een Shapeshifter-theorie, dat onze wereldleiders gedaantewisselende reptilloids zijn (quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:39 schreef Dubby het volgende:
Het wordt ongeloofwaardig wanneer mensen in letterlijk iedere conspiracy theory geloven. Dan doen ze het meer voor de sport of uit verveling dan dat ze op zoek zijn naar de waarheid.
We hebben inderdaad allemaal wel eens meegemaakt hoe jij dergelijke bronnen overneemt van andere websites zonder ook maar twee minuten te nemen om te kijken of ze ook wel zeggen wat je denkt dat ze zeggen. Altijd hilarisch.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ga toch heen met je collectivisme. Het enige wat ik doe is .gov- en officiële nieuwsbronnen geven, en dan heb je figuren die pretenderen een academisch denkniveau te hebben die die bronnen volledig negeren en/of onterecht beridiculiseren, omdat zij moeite hebben met het doorbreken van hun egocentrische consumptieve denkpatroon en levensstijl, ondanks het feit dat ze een academische studie hebben gevolgd.
Gelukkig zijn niet alle academisch opgeleide mensen zo kortzichtig en vastgeroest in hun slavenbestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck, en ik dacht nog wel dat ik 'n echte complotdenker was.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Wantrouwen? Die mensen geloven dogmatisch alles wat door wie dan ook op internet geplempd wordt, als het maar aansluit bij hun wereldbeeld.
Een echte complot denker is vooral laaggeschoold, eenzaam en zo zielig dat hij grandioze complotten omarmt om zichzelf ervan te overtuigen dat hij speciaal is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |