Als keer op keer blijkt dat mannetjes een grote bek hebben terwijl hun argumentatie vaak maar zo zo is... tja, dan is dat knap irritant ja. Maar goed, dat is inderdaad een ander verhaal.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:03 schreef _Led_ het volgende:
Ook een grote bek of "iets klaargespeeld hebben" doet niks af aan de (in)validiteit van argumenten.
Het zijn misschien punten die jou persoonlijk irriteren maar da's weer een heel ander verhaal
Ok van mijn linkedinquote:
Jij bent gewoon 11 jaar ouder dan ik, dropstaaf!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef Bosbeetle het volgende
Nu jij?
Ik pretendeer ook geen alwetende te zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon 11 jaar ouder dan mij, dropstaaf!
Met mijn Gymnasium, 1e jaar Rechtsgeleerheid en volgend jaar beginnen aan een bachelor in de Letterkunde kom ik dit niet voorbij.![]()
Maar goed, ik pretendeer ook geen alwetende te zijn. Dus in dat opzicht gaat die vlieger voor mij niet op.
Als iemand die beweert gymnasium gedaan te hebben "ouder dan mij" schrijft wordt ik achterdochtigquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon 11 jaar ouder dan mij, dropstaaf!
Met mijn Gymnasium, 1e jaar Rechtsgeleerheid en volgend jaar beginnen aan een bachelor in de Letterkunde kom ik dit niet voorbij.![]()
Maar goed, ik pretendeer ook geen alwetende te zijn. Dus in dat opzicht gaat die vlieger voor mij niet op.
Dat doe ik ook altijd is een oosterse afwijkingquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als iemand die beweert gymnasium gedaan te hebben "ouder dan mij" schrijft wordt ik achterdochtig
wordt? nvmquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als iemand die beweert gymnasium gedaan te hebben "ouder dan mij" schrijft wordt ik achterdochtig
Uhm.... dat is nou net wat ik met mijn post bedoelde.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
.
Op een forum lees ik de dingen die ik typ niet meerdere keren nauwkeurig na.
Maar goed, het zal wel een grapje zijn geweest. Oh, je bent de punt vergeten aan het einde van jouw zin en er staat ''wordt''.
quote:
Dat is spellingquote:
Ahquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ok van mijn linkedin
Current
* PhD student at x (in mijn laatste half jaar)
Past
* minor at CSHL NY
* Internship at PRI
* Internship at DSM Biologics
* Internship at University of Groningnen
Education
* Universiteit Utrecht : master biomolecular science
* Saxion Hogescholen : HLO biotechnologie & biochemie
* Drenthe College : MLO
Nu jij?
och...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Man man man.... waarom nu weer "domme troll"?
quote:
Nee hoor hoe e-penis is de mavo tegenwoordigquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ah, de e-penissen worden weer uit de kast getrokken
!
Laat ons niet langer in spanningquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:29 schreef YuckFou het volgende:
Er is een eigenschap die onontbeerlijk voor [BNW] is en die ik hier nog maar amper naast alle welles/nietus over wetenschappelijke feiten en onderbouwingen,YT video's CV's (:') ) en andere bla bla heb voorbij zien komen, toch kom je zonder dat hier niet echt ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |