Daarmee is nog niet bewezen dat hun kennis gebrekkig is.quote:Vaak zijn het gewoon studentjes die net komen kijken
Wat is dit nu weer voor oneigenlijk kapitalistisch argument?quote:en nog geen cent in hun leven zelf hebben verdientd. Hooguit bij C1000 of met een krantenwijk.
Oooh dus Powells speech voor de UN heb ik gewoon verkeerd begrepen door z'n wollige taallgebruik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Het nieuws is altijd een afgeleide van wat er 'echt' gebeurd is en dat komt niet omdat er 'gerommeld' wordt met het nieuws maar door het feit dat mensen gewoon nogal wollig communiceren.
Het neerhalen van het beeld van Sadam door de Iraqi's was natuurlijk zo geweldig, laten we de pret niet bederven door te meldde dat het ietjes anders ging:quote:"Of all the accusations made against the dictator," MacArthur observed, "none had more impact on American public opinion than the one about Iraqi soldiers removing 312 babies from their incubators and leaving them to die on the cold hospital floors of Kuwait City."84
At the Human Rights Caucus, however, Hill & Knowlton and Congressman Lantos had failed to reveal that Nayirah was a member of the Kuwaiti Royal Family. Her father, in fact, was Saud Nasir al-Sabah, Kuwait's Ambassador to the US, who sat listening in the hearing room during her testimony. The Caucus also failed to reveal that H&K vice-president Lauri Fitz-Pegado had coached Nayirah in what even the Kuwaitis' own investigators later confirmed was false testimony.
http://www.prwatch.org/books/tsigfy10.html#83
quote:"The Central Intelligence Agency owns everyone of any significance in the major media."
William Colby (1920-1996) former Director of the CIA
Source: in Derailing Democracy: The America the Media Don’t Want You to See (2000), by Dave McGowan
http://quotes.liberty-tree.ca/quote/william_colby_quote_5057
Nee... ze lullen vaak recht wat zo krom als een hoepel is en dat op een manier die is doorspekt van arrogantie. Daarnaast beroepen ze zich vaak op allerhande natuurwetten of weet ik veel wat, terwijl ze zelf niet eens weten waar ze het over hebben. Ook zeggen ze continu dat ze alles al zo'n beetje gedebunked hebben met een wetenschappelijke onderbouwing. Als je dan gaat zoeken wat dan zoal, dan blijkt dat er vrijwel nergens iets wetenschappelijk onderbouwd is. Ze kunnen alleen maar roepen en mooie onderwerpen om zeep helpen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]
...want die lui die niet in "het" complot geloven doen bijzondere beweringen die tegen de geldende ideeen ingaan en daarom hebben ze ook extra zware argumenten nodig ? Of hoe moet ik dat zien ?
Gutteguttegut.... een typo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Daarmee is nog niet bewezen dat hun kennis gebrekkig is.
[..]
Wat is dit nu weer voor oneigenlijk kapitalistisch argument?
Daar maakt ie toch helemaal geen opmerking over ?quote:
En dat is dus jouw subjectieve mening. Vervolgens hebben beide partijen argumenten en moet je die tegen elkaar afwegen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee... ze lullen vaak recht wat zo krom als een hoepel is
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:37 schreef _Led_ het volgende:
En dat is dus jouw subjectieve mening. Vervolgens hebben beide partijen argumenten en moet je die tegen elkaar afwegen.
Zo werkt een discussie nou eenmaal.
Nee, maar hij moet het wel ff demonstratief binnen de quote verbeteren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Daar maakt ie toch helemaal geen opmerking over ?
Typisch dat z'n argument en vraag genegeerd worden maar je wel de moeite neemt om over zoiets te beginnen.
Dat klopt inderdaad.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En dat is dus jouw subjectieve mening. Vervolgens hebben beide partijen argumenten en moet je die tegen elkaar afwegen.
Zo werkt een discussie nou eenmaal.
Zoals ik zeg, typisch is dat, 'je niet genoodzaakt voelen om op vragen of argumenten te reageren' maar wel beginnen over 't feit dat ie even een spelfout verbetert zonder daar de aandacht op te vestigen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet het wel ff demonstratief binnen de quote verbeteren.
Die andere zaken daar voelde ik me niet toe genoodzaakt op te reageren.
Antwoorden op die zaken is verder niet echt on-topic. Je krijgt als ik ga antwoorden zo'n welles nietes touwtrek spelletje waar geflamed zal gaan worden. Geen zin in.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, typisch is dat, 'je niet genoodzaakt voelen om op vragen of argumenten te reageren' maar wel beginnen over 't feit dat ie even een spelfout verbetert zonder daar de aandacht op te vestigen.
Zo werkt een discussie dus niet.
Nonsens, je wil er niet op antwoorden omdat ie gewoon gelijk heeft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Antwoorden op die zaken is verder niet echt on-topic. Je krijgt als ik ga antwoorden zo'n welles nietes touwtrek spelletje waar geflamed zal gaan worden. Geen zin in.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef Bosbeetle het volgende:
laat staan dat er serieus aangedragen wordt wat er niet klopt aan een bepaalde methode.
Maar de oorspronkelijke sneer was dat wel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Antwoorden op die zaken is verder niet echt on-topic.
Ach... niets mis met studenten. Wel met studenten die continu pretenderen gelijk te hebben, "omdat ze student zijn". Dat bedoelde ik er mee te zeggen. Mannetjes die een grote bek hebben, maar zelf eigenlijk nog niets klaargespeeld hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nonsens, je wil er niet op antwoorden omdat ie gewoon gelijk heeft.
Of iemand student is verandert niks aan de (in)validiteit van haar/zijn argumenten,
noch of iemand ooit 'geld verdiend heeft'.
Het waren loze kreten die nergens op sloegen.
Je bent natuurlijk welkom om het hier niet mee eens te zijn, maar dan gaarne argumenten posten - geen flames
*proest* u zegt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vaak zijn het gewoon studentjes die net komen kijken en nog geen cent in hun leven zelf hebben verdient. Hooguit bij C1000 of met een krantenwijk.
Zie hierboven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar de oorspronkelijke sneer was dat wel?
Ja want ik heb ze ontzettend dicht zittenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Puh bewijs genoeg hoor, maar jij kijkt zeker nooit naar de Youtube-filmpjes die er meestal bij gepost worden. Word wakker en open je ogen.
Begin maar eens dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Eerst je CV posten en dan pas in discussie gaan! tenminste als je het niet met ons eens bent.
Man man man.... waarom nu weer "domme troll"?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
*proest* u zegt?
Lees ff dat topic over 9/11 waar je zelf zo graag is post door, hoeveel kennis heb JIJ eigelijk?
Je bent gewoon de zoveelste domme troll die nablaat wat ie op youtube ziet en dan affikt wat hem niet aan staat
Er worden door genoeg mensen inhoudelijke argumenten gegeven waarom een samenzwering NIET zou kunnen kloppen. Of het nou chemtrails zijn of CD bij WTC7 of wat dan ook. Maar op een of andere manier wordt een discussie dan zo gedraaid dat de gematige mens een nonbeliever is die geen kennis van zaken heeft en moet opbokken want het is niet "hun" forum!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |