Ik moest toen ik dit las gelijk hieraan denken:quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:48 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik noem mijzelf vooral kritische. Ik vind het belangrijk om niet direct de voor de handliggende informatie als waarheid te beschouwen, daarom ga ik ook zelf opzoek naar informatie.
Het is misschien moeilijk lezen maar GiletteM5 was verbaast dat fotograven foto's, of beter, nieuwsfoto's esceneren, m.a.w. opzettelijk veranderen om een mooier plaatje te krijgen.quote:
Gillette_M5
Nu scherper dan ooit! [] zondag 25 juli 2010 @ 01:08 (#241)
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:05 schreef Relko het volgende:
Misschien heeft hij die Nike daar zelf neergelegd om een goeie foto te hebben voor zijn krant.
Beste troll tot nu toe
Scheer je weg!
Harajuku.
C'est magnifique. [ Moderator ] zondag 25 juli 2010 @ 01:09 (#242)
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:08 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Beste troll tot nu toe
Nu, 't zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt hoor.
Let's make out, let's do something amazing.
Let's do something that's all the way.
Gillette_M5
Nu scherper dan ooit! [] zondag 25 juli 2010 @ 01:10 (#243)
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu, 't zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt hoor.
Ach, schei toch uit.
Scheer je weg!
yvonne
Kemalistische Bolsjewiek [ Admin ] zondag 25 juli 2010 @ 01:11 (#244)
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:08 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Beste troll tot nu toe
Niet echt fotografen ensceneren net zo goed, ook bij rampen
Gillette_M5
Nu scherper dan ooit! [] zondag 25 juli 2010 @ 01:20 (#255)
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:11 schreef yvonne het volgende:
Niet echt fotografen ensceneren net zo goed, ook bij rampen
Schande.
uit:Loveparade #4
Bingo! En dat is iets wat weinig mensen (willen) weten, tv is scripted, het nieuws (voor 90% meestal afkomstig van 2 persburo's) is voorgekauwd, de krant? idem dito, naar maar waar, als je in deze wereld de waarheid wilt weten dan ben je het beste af met wikileaks, ongecensureerde documenten hatseflats op t net gekwakt, het is ff spitten maar echter kan je het niet krijgen.quote:
Vraag eens aan je nicht waar het buitenlandse nieuws wat ze brengen vandaan komt? niet de opvolg reportages van hun lokale correspondenten, maar de eerste nieuwsberichten die vanuit de hele wereld komen, 10 tegen 1 dat het net als bij ons van Reuters of Associated Press komt, net als heel veel van het buitenlandse nieuws hier, de schifting die daar gemaakt wordt, die bepaald ons wereldbeeld....quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef Baalhaar het volgende:
Hmmm... Ik voel me wel thuis op dit gedeelte van het forum. Na 2 dagen eindelijk een gedeelte gevonden dat ik vaker zal volgen.
Ik denk niet dat het nieuws 'fake' is om de menigte iets te laten denken. Dit omdat een nicht van me zorgt voor de informatiewerwerking van al het buitenlandse nieuws dat Servië binnenkomt.
Dat er verschil is in wat voor nieuws ze brengen en op wat voor manier is er zeker. (NOS journaal v.s. Hart van Nederland)
Ehm wat ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:31 schreef Baalhaar het volgende:
Buitenlands nieuws wordt toch ook gewoon vaak door buitenlandse correspodenten gebracht?
Sorry maar vind het iets te ver gaan dat er met het nieuws gerommeld zou worden.
Wake up, Sir.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:31 schreef Baalhaar het volgende:
Buitenlands nieuws wordt toch ook gewoon vaak door buitenlandse correspodenten gebracht?
Sorry maar vind het iets te ver gaan dat er met het nieuws gerommeld zou worden.
Nee, die zijn hier niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat ze ook gelijk in alle conspiracies geloven, niet alleen chemtrails maar ook gelijk vaccin doemdenken, dat aids een gemaakt virus is, etc etc
Zijn er hier ook conspiracy-isten die alleen maar in 1 conspiracy geloven en niet in de rest?
Jawel. Ik geloof tot nu toe alleen in 9/11.quote:
Klopt. Ik denk dan ook gewoon aan nieuws zoals het olielek. Als zij zeggen dat het plaatsen van een kap over de bron mislukt is dan kan ik dat toch gewoon zonder problemen geloven?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik heb een open mind, dus ik neem ze dus nooit in de zeik...er kan altijd een kern van waarheid in zitten nml.
Waarom niet? En waarom wel?
Whatever maar erover nadenken kan geen kwaad...het maakt je bewust van het feit dat de wereld er wel eens heel anders uit kan zien dan we dachten.
Precies!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:42 schreef Orchestra. het volgende:
Goede doelen.. ik heb ook mijn twijfels.
Bijvoorbeeld dat gezeik met Haïti, het zou zo maar H.A.A.R.P. geweest kunnen zijn, en dan gaat het geld van burgers rechtstreeks naar de veroorzakers: de overheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |