abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 17:49:51 #26
249559 crew  Lavenderr
pi_84596228
Gewoon eens een topic van Ticker lezen..
Dat raad ik mensen aan die meer willen weten over NWO, Reptillians, symbolen, geschiedenis en alle daaraan verwante onderwerpen.
En zo zijn er meer mensen op BNW die geweldige topics openen. Je moet alleen de tijd nemen en de moeite doen om je te verdiepen.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:14:51 #27
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_84596977
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:48 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik noem mijzelf vooral kritische. Ik vind het belangrijk om niet direct de voor de handliggende informatie als waarheid te beschouwen, daarom ga ik ook zelf opzoek naar informatie.
Ik moest toen ik dit las gelijk hieraan denken:
quote:

Gillette_M5
Nu scherper dan ooit! [] zondag 25 juli 2010 @ 01:08 (#241)
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:05 schreef Relko het volgende:
Misschien heeft hij die Nike daar zelf neergelegd om een goeie foto te hebben voor zijn krant.

Beste troll tot nu toe :')

Scheer je weg!

Harajuku.
C'est magnifique. [ Moderator ] zondag 25 juli 2010 @ 01:09 (#242)
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:08 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Nu, 't zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt hoor.

Let's make out, let's do something amazing.
Let's do something that's all the way.

Gillette_M5
Nu scherper dan ooit! [] zondag 25 juli 2010 @ 01:10 (#243)
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nu, 't zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt hoor.

Ach, schei toch uit. :{w

Scheer je weg!

yvonne
Kemalistische Bolsjewiek [ Admin ] zondag 25 juli 2010 @ 01:11 (#244)
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:08 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Niet echt fotografen ensceneren net zo goed, ook bij rampen
Gillette_M5
Nu scherper dan ooit! [] zondag 25 juli 2010 @ 01:20 (#255)
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:11 schreef yvonne het volgende:

Niet echt fotografen ensceneren net zo goed, ook bij rampen

Schande. :{

uit:Loveparade #4
Het is misschien moeilijk lezen maar GiletteM5 was verbaast dat fotograven foto's, of beter, nieuwsfoto's esceneren, m.a.w. opzettelijk veranderen om een mooier plaatje te krijgen.

Ik moet dan altijd (en ik heb dit al eens eerder geschreven) aan een vriend van me die in zijn studietijd stage liep bij de NOS en van een camaraman te horen kreeg dat het rijtje lijken in Palestinië voor $10,- daar was neergelegd, puur voor een beter plaatje, hij heeft sindsdien nooit meer nieuws gekeken en gelooft per definitie niks van wat je op tv ziet, wat me trouwens op t volgende brengt:

Ik heb errrgens in het XFA ooit een heel korte discussie met iemand gehad die beweerde voor TV te werken, dankzij google en de foksearch kan ik het niet terug vinden maar in grote lijnen viel hij uiteindelijk keihard door de mand met zo'n prachtige opmerking "en dan word het in voor TV te behappen brokken ge-edit" m.a.w. iemand in een edit suite zit te bepoalen wat jij wel en niet te zien krijgt, vrijwel elke tv show is gescript, ieder woord bedacht en elk beeld verzonnen, hang je dat aan als waarheid of kijk je verder dan dat scherm?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:20:32 #28
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84597092
Die vage (naar mijn mening dan) ongein rondom 9/11 zorgden er wel voor dat ik met enig sceptisch het nieuws bekeek rondom die ellende, maar dat betekend nog niet dat ik direct overal maar iets achter zoek.
Maar als ik het idee krijg dat er iets niet kan kloppen dat vrij groots is, ben ik zeker geïnteresseerd en duik ik erin.
Al kan ik net zo goed zeggen, oke ik heb het verkeerd, sorry, next en daar hebben sommigen wat problemen mee geloof ik. :')
pi_84597809
Een vriend van me heeft meegedaan aan de vorige versie van xfactor waarin hij tijdens de theaterronde naar huis mocht. Hij heeft daarnaast aan meerdere (tv) audities meegedaan. Van hem heb ik gehoord dat de Nederlandse televisie eigenlijk helemaal nep is en dat weet je niet wanneer je thuis gezellig voor de buis zit. Zo weten veel mensen niet dat de jury die je ziet op tv ook echt een TV-jury is. Doe je mee aan xfactor dan moet je eerst langs een andere jury en die laat alleen de beste EN slechste kandidaten door. Daarnaast bemoeien de producers van dergelijke programma's zich erg veel met je act, moet je altijd doen wat zij zeggen/van je verlangen en heb je dus nauwelijks de mogelijkheid om je eigen ding te doen.

[ Bericht 51% gewijzigd door Baalhaar op 28-07-2010 19:15:09 ]
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:12:32 #30
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_84601085
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:44 schreef Baalhaar het volgende:
x-factor verhaal
Bingo! En dat is iets wat weinig mensen (willen) weten, tv is scripted, het nieuws (voor 90% meestal afkomstig van 2 persburo's) is voorgekauwd, de krant? idem dito, naar maar waar, als je in deze wereld de waarheid wilt weten dan ben je het beste af met wikileaks, ongecensureerde documenten hatseflats op t net gekwakt, het is ff spitten maar echter kan je het niet krijgen.
De rest is bijna zoals "The Matrix" "a fake world, pulled over your eyes to deceive you from the thruth"

En wat die echte wereld is, tja, in [BNW] doen we ons best om de ellende en conspiracies te ontrafelen, te bekijken en te overdenken, en voor wie daar te nerveus of te laf voor is is er een duidelijke afleiding, om even bij The Matrix te blijven; "there is no spoon" je hoeft niet mee te lezen, je kan ook in [ONZ] of [SHO] blijven, lekker veilig en net zo echt als jij het wil, maar hier met een grote bek iedereen voor looney uitmaken omdat er zaken besproken worden die te idioot voor woorden zijn is ongepast, bedenk goed, niks is zo raar als de echte wereld.... oO<
pi_84601832
Hmmm... Ik voel me wel thuis op dit gedeelte van het forum. Na 2 dagen eindelijk een gedeelte gevonden dat ik vaker zal volgen.

Ik denk niet dat het nieuws 'fake' is om de menigte iets te laten denken. Dit omdat een nicht van me zorgt voor de informatiewerwerking van al het buitenlandse nieuws dat Servië binnenkomt.
Dat er verschil is in wat voor nieuws ze brengen en op wat voor manier is er zeker. (NOS journaal v.s. Hart van Nederland)
pi_84601961
The Matrix _O_

Lord of the Rings _O_
pi_84602015
Wie haalt daar nou niet ze levensfilosofieën vandaan?:D
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:48:43 #34
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_84605203
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef Baalhaar het volgende:
Hmmm... Ik voel me wel thuis op dit gedeelte van het forum. Na 2 dagen eindelijk een gedeelte gevonden dat ik vaker zal volgen.

Ik denk niet dat het nieuws 'fake' is om de menigte iets te laten denken. Dit omdat een nicht van me zorgt voor de informatiewerwerking van al het buitenlandse nieuws dat Servië binnenkomt.
Dat er verschil is in wat voor nieuws ze brengen en op wat voor manier is er zeker. (NOS journaal v.s. Hart van Nederland)
Vraag eens aan je nicht waar het buitenlandse nieuws wat ze brengen vandaan komt? niet de opvolg reportages van hun lokale correspondenten, maar de eerste nieuwsberichten die vanuit de hele wereld komen, 10 tegen 1 dat het net als bij ons van Reuters of Associated Press komt, net als heel veel van het buitenlandse nieuws hier, de schifting die daar gemaakt wordt, die bepaald ons wereldbeeld....
pi_84605936
Wat die nieuwsdingen betreft is een heel goed boek (imo) "flat earth news". Goed onderbouwd, goede bronnen en natuurlijk een heel pijnlijke conclusie.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_84606726
Het is toch heel simpel jongens...
Hoe meer conspiracy theorieen er zijn hoe beter.
Tussen de honderden flat earth , hollow earth , 911, reptillian, nazi flying saucer weet ik wat, vallen de paar echte conspiracies niet zo snel op.
Het is gewoon een groot rookgordijn dat wordt opgetrokken door de echte shadowgovernment.
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 22:26:29 #37
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84607068
en ik maar denken dat bnw iets met aldous huxley van doen had ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_84607330
Buitenlands nieuws wordt toch ook gewoon vaak door buitenlandse correspodenten gebracht?
Sorry maar vind het iets te ver gaan dat er met het nieuws gerommeld zou worden.
pi_84608561
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:31 schreef Baalhaar het volgende:

Buitenlands nieuws wordt toch ook gewoon vaak door buitenlandse correspodenten gebracht?
Sorry maar vind het iets te ver gaan dat er met het nieuws gerommeld zou worden.

Ehm wat ?
Je denk dat alle nieuws altijd accuraat en waarheidsgetrouw is ?
Onder welke steen leef jij ?
Dit is "by far "de stomste en meest naieve uitspraak die ik ooit in BNW ben tegengekomen.
Wel eens gehoord van propaganda ?
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_84608801
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:31 schreef Baalhaar het volgende:

Wake up, Sir.
pi_84608836
Sorry na het lezen komt het idd zo over.
Wat ik bedoel te zeggen is dat de kern van nieuws wel waar is, dat er met de kern niet gerommeld wordt maar wel met de manier waarop het wordt overgebracht op het publiek.
Propaganda? In Nederland?
Dan heb jij zeker nooit in een communistische dictatuur geleefd.
pi_84608939
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat ze ook gelijk in alle conspiracies geloven, niet alleen chemtrails maar ook gelijk vaccin doemdenken, dat aids een gemaakt virus is, etc etc

Zijn er hier ook conspiracy-isten die alleen maar in 1 conspiracy geloven en niet in de rest?
Nee, die zijn hier niet.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:03:45 #43
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84608964
Ik heb een open mind, dus ik neem ze dus nooit in de zeik...er kan altijd een kern van waarheid in zitten nml.
Waarom niet? En waarom wel?
Whatever maar erover nadenken kan geen kwaad...het maakt je bewust van het feit dat de wereld er wel eens heel anders uit kan zien dan we dachten.
Snollebolt
pi_84609016
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Nee, die zijn hier niet.
Jawel. Ik geloof tot nu toe alleen in 9/11.
Zal vast veranderen na een tijdje op dit forum rond gesnuffeld te hebben
pi_84609157
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik heb een open mind, dus ik neem ze dus nooit in de zeik...er kan altijd een kern van waarheid in zitten nml.
Waarom niet? En waarom wel?
Whatever maar erover nadenken kan geen kwaad...het maakt je bewust van het feit dat de wereld er wel eens heel anders uit kan zien dan we dachten.
Klopt. Ik denk dan ook gewoon aan nieuws zoals het olielek. Als zij zeggen dat het plaatsen van een kap over de bron mislukt is dan kan ik dat toch gewoon zonder problemen geloven?
Of BP dat dan expres doet vanwege een of andere rede komt daarna dan weer(of helemaal niet)
pi_84610428
Er zijn natuurlijk meerdere manieren om de boel te bedonderen. Het gaat er niet alleen om dat bijvoorbeeld over bepaalde dingen gelogen wordt. Dingen kunnen op zo'n manier gedraaid worden dat van iets negatiefs iets positiefs gemaakt wordt. Zo zijn er talloze manieren te bedenken. Waarschijnlijk is nieuws achter houden één van de grootste manieren om de boel te bedonderen. Door wie/wat/waar/op welke manier dit gebeurd doet er niet zo toe. Punt is dat het gebeurd. Mijn eerdere post met 'wake up' is meer bedoelt om opzoek te gaan naar wat er allemaal wel niet achter gehouden wordt. Dat is voor de meesten belangrijker dan wat 'we' voorgeschoteld krijgen op TV.
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:40:31 #47
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84610586
Ik kreeg een mailtje over wat stichting directeuren verdienen.
Wie moet ik nu geloven? Dat mensen echt goede bedoelingen hebben en geld inzamelen voor mensen die in de shit zitten door een natuurramp whatever?
Of....moet ik nu geloven dat de mensheid doordrenkt is van slechtheid en geld roven van andere mensen om er zelf beter van te worden?

Ik geloof na die mail dus het laatste... :{
Instelling
Naam
Salaris in ¤

Unicef
Henk Franken
371.459

Rode Kruis
Cees Breederveld
198.000

Hartstichting
Hans Stam
181.119

Nierstichting
Paul Beerkens
177.249

Kerk in actie
Haaije Feenstra
176.000

KWF Kankerbestrijding
Ton Hanselaar
175.135

Artsen zonder Grenzen
Hans van de Weerd
174.000

Prins Bernard cult. fonds
Adriana Esmeijer
160.400

Natuurmonumenten
Jan Jaap de Graeff
154.000

Plan Nederland
Tjipke Bergsma
136.000

Wereld Natuur Fonds
Johan van de Gronden
129.498

Cordaid
René Grotenhuis
128.514

Greenpeace
Liesbeth van Tongeren
126.901

Woord en Daad
Jan Lock
125.361

Astma fonds
Michael Rutgers
125.000

Zonnebloem
Marijke van Eck
122.416

Terres des Hommes
Ron van Huizen
117.440

Amnesty
Eduard Nazarski
115.955

Oxfam/Novib
Farah Karimi
115.769

SOS Kinderdorp
Albert Jaap van Santbrink
103.164

Cliniclowns Nederland
Hans Geels
94.577

Liliane fonds
Kees van den Broek
92.016

War Child
Mark Vogt
87.600

Leger des Heils
geen jaarverslag

Reumafonds
geen jaarverslag
Snollebolt
pi_84610661
Goede doelen.. ik heb ook mijn twijfels.

Bijvoorbeeld dat gezeik met Haïti, het zou zo maar H.A.A.R.P. geweest kunnen zijn, en dan gaat het geld van burgers rechtstreeks naar de veroorzakers: de overheid. :')
pi_84610748
Do the research -edit-

Truth is stranger than fiction.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lavenderr op 29-07-2010 09:52:43 ]
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:45:59 #50
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84610777
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:42 schreef Orchestra. het volgende:
Goede doelen.. ik heb ook mijn twijfels.

Bijvoorbeeld dat gezeik met Haïti, het zou zo maar H.A.A.R.P. geweest kunnen zijn, en dan gaat het geld van burgers rechtstreeks naar de veroorzakers: de overheid. :')
Precies!

Opvallend is ook bv als je mensen om je heen hoort over een griepje oid met bv darmklachten oid, dat het wel heel vaak op tv is ineens...strooien ze iets in het drinkwater die farmaceutische bedrijven? :o :P
Hebben zij toegang tot dat drinkwaternetwerk om zo meer inkomsten te hebben?
Chemtrails het zou nml zo gemakkelijk zijn als je daar ergens verkeerd in die hogere regionen der maatschappij..

Maar ja het kan ook wel grote nonsens zijn? Wie zal het zeggen :)
Maar ja het kan vriezen het kan dooien...

Ik vind het altijd wel interessant om je fantasie te gebruiken om te filoseren over het leven en alles wat er gebeurd...stel dat dit en dat..
Snollebolt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')