Vraag eens aan je nicht waar het buitenlandse nieuws wat ze brengen vandaan komt? niet de opvolg reportages van hun lokale correspondenten, maar de eerste nieuwsberichten die vanuit de hele wereld komen, 10 tegen 1 dat het net als bij ons van Reuters of Associated Press komt, net als heel veel van het buitenlandse nieuws hier, de schifting die daar gemaakt wordt, die bepaald ons wereldbeeld....quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef Baalhaar het volgende:
Hmmm... Ik voel me wel thuis op dit gedeelte van het forum. Na 2 dagen eindelijk een gedeelte gevonden dat ik vaker zal volgen.
Ik denk niet dat het nieuws 'fake' is om de menigte iets te laten denken. Dit omdat een nicht van me zorgt voor de informatiewerwerking van al het buitenlandse nieuws dat Servië binnenkomt.
Dat er verschil is in wat voor nieuws ze brengen en op wat voor manier is er zeker. (NOS journaal v.s. Hart van Nederland)
Ehm wat ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:31 schreef Baalhaar het volgende:
Buitenlands nieuws wordt toch ook gewoon vaak door buitenlandse correspodenten gebracht?
Sorry maar vind het iets te ver gaan dat er met het nieuws gerommeld zou worden.
Wake up, Sir.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:31 schreef Baalhaar het volgende:
Buitenlands nieuws wordt toch ook gewoon vaak door buitenlandse correspodenten gebracht?
Sorry maar vind het iets te ver gaan dat er met het nieuws gerommeld zou worden.
Nee, die zijn hier niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat ze ook gelijk in alle conspiracies geloven, niet alleen chemtrails maar ook gelijk vaccin doemdenken, dat aids een gemaakt virus is, etc etc
Zijn er hier ook conspiracy-isten die alleen maar in 1 conspiracy geloven en niet in de rest?
Jawel. Ik geloof tot nu toe alleen in 9/11.quote:
Klopt. Ik denk dan ook gewoon aan nieuws zoals het olielek. Als zij zeggen dat het plaatsen van een kap over de bron mislukt is dan kan ik dat toch gewoon zonder problemen geloven?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik heb een open mind, dus ik neem ze dus nooit in de zeik...er kan altijd een kern van waarheid in zitten nml.
Waarom niet? En waarom wel?
Whatever maar erover nadenken kan geen kwaad...het maakt je bewust van het feit dat de wereld er wel eens heel anders uit kan zien dan we dachten.
Precies!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:42 schreef Orchestra. het volgende:
Goede doelen.. ik heb ook mijn twijfels.
Bijvoorbeeld dat gezeik met Haïti, het zou zo maar H.A.A.R.P. geweest kunnen zijn, en dan gaat het geld van burgers rechtstreeks naar de veroorzakers: de overheid.
Ik ben er van overtuigd, maar je moet het altijd aan de kaak stellen. In het geval van Haïti ben ik daar nog niet aan toegekomen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef Salvad0R het volgende:
Do the research
Truth is stranger than fiction.
Google "Geld Haiti" resultaten van de afgelopen maand: Klik!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:00 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd, maar je moet het altijd aan de kaak stellen. In het geval van Haïti ben ik daar nog niet aan toegekomen.![]()
En manipulatie door chemische stoffen zal ongetwijfeld gebeuren, alleen in welk opzicht? Welke gedachten kan je manipuleren?
bron?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:02 schreef NotYou het volgende:
Sinterklaas is een reptilian evenals de zwarte pieten. Stoute kinderen die zij meenemen naar spanje gebruiken zij om een hybride slavenras te creëren dat hen - nadat de mensheid is weggevaagd - zal dienen.
Harder aangepakt worden?, wat is dat voor onzin.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:52 schreef FopNegert het volgende:
ik denk dat 9/11 gewoon door terroristen geklaart is maar er zijn zat mensen die denken dat amerika bewust een vliegtuig erin heeft laten vliegen zodat de terroristen harder aangepakt kunnen worden enz.
Ja, al zou ik het niet direct "geloven" willen noemen. Niet eens een conspiracy eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn er hier ook conspiracy-isten die alleen maar in 1 conspiracy geloven en niet in de rest?
Linkse propaganda..quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik kreeg een mailtje over wat stichting directeuren verdienen.
Wie moet ik nu geloven? Dat mensen echt goede bedoelingen hebben en geld inzamelen voor mensen die in de shit zitten door een natuurramp whatever?
Of....moet ik nu geloven dat de mensheid doordrenkt is van slechtheid en geld roven van andere mensen om er zelf beter van te worden?
Ik geloof na die mail dus het laatste...![]()
Instelling
Naam
Salaris in ¤
<knip>
ho ho! Ik schaar helemaal niet klakkeloos alles onder het kopje conspiracy. Ik heb hier vaak dingen op grondige wetenschappelijke wijze onderbouwd en dat werd gewoon weggewoven als "ja die wetenschappers zitten gewoon in het complot, kijk maar naar deze meneer wiens artikelen zijn afgewezen dankzij peer review, copy paste lap tekst" ik heb het over aids topics met lambiekje in dezequote:Op woensdag 28 juli 2010 17:48 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Weer ik een enorme aversie tegen heb zijn mensen die klakkeloos aannemen zonder daar zelf over na te denken of hokjes denkers zoals TS die ieder kritische geluid onder het kopje conspiracy scharen
Figuren zoals TS lijken wel de "applaus machines" van de vroegere USSR.
nee ik vroeg het me gewoon af omdat bijna alle conspiracy denker hier zich "kritisch" noemt en iedere niet conspiracy denker een meeloper en/of iemand die niet voor zichzelf kan nadenken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:41 schreef Trippii het volgende:@ ts/topic.
TS vindt het grappig dat conspiracy denkers gelijk in alle conspiracies geloven en vraagt daar onder of elke conspiracy denker in alle conspiracies geloofd. Is dat niet nog 'grappiger'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |