it's a conspiracy conspiracyquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:43 schreef 1-of-6Billion het volgende:
De enige conspiracy waar ik in geloof is dat die conspiracies door de overheden in stand worden gehouden om groot en machtig te lijken
quote:
Dat denk je alleen maar. Die gevoelens worden veroorzaakt door de mindcontrol van de illuminati.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:46 schreef teknomist het volgende:
Ik ervaar enkel gevoelens van medelijden bij conspiracy denkers.
En zoals wel vaker het geval is... Ligt de waarheid ergens in het midden!quote:
Nouja voor hun eigen gewin gaanquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:49 schreef YuckFou het volgende:
Wat ik grappig vind is dat de meeste aaaahh[BNW]!!! schreeuwers hier doorgaans toch vaak posten omdat ze het wel interessant vinden.
Het enige wat dan jammer is is dat ze alleen de meest idiote topics eruit pikken en die belachelijk maken en vergeten dat er een hoop users zijn die een veel gematigder blik hebben en meer van de feiten dan van het geschreeuw zijn en toch hier posten omdat ze diep in hun hart weten dat er boven de politieke wereld die je op het RTL journaal ziet een veel grotere wereld zit, gerund door corporaties, geheime diensten en wellicht wat idioot rijke families die uiteindelijk de dienst uitmaken, en als je daarmee aankomt in een discussie als deze worden de chemtrails en de mind altering ELF waves uit de kast getrokken om alles maar weer te ridiculiseren
Goeie post!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:49 schreef YuckFou het volgende:
Wat ik grappig vind is dat de meeste aaaahh[BNW]!!! schreeuwers hier doorgaans toch vaak posten omdat ze het wel interessant vinden.
Het enige wat dan jammer is is dat ze alleen de meest idiote topics eruit pikken en die belachelijk maken en vergeten dat er een hoop users zijn die een veel gematigder blik hebben en meer van de feiten dan van het geschreeuw zijn en toch hier posten omdat ze diep in hun hart weten dat er boven de politieke wereld die je op het RTL journaal ziet een veel grotere wereld zit, gerund door corporaties, geheime diensten en wellicht wat idioot rijke families die uiteindelijk de dienst uitmaken, en als je daarmee aankomt in een discussie als deze worden de chemtrails en de mind altering ELF waves uit de kast getrokken om alles maar weer te ridiculiseren
Tja daar is het [BNW] voor, hier mag dat, als elk topic hier dik onderbouwd met feiten zou kunnen worden kunnen we het beter [NWS] noemen en ik heb al eerder gemerkt met een paar topics dat die lijn soms dun is, INDECT staat nog immer in nieuws ookal heeft dat best wel een [BNW] sausje, maar omdat het volledig te onderbouwen is met PDF's vanaf hun eigen site en van de EU blijft ie lekker daar, HAARP is een andere die is ooit begonnen in [NWS] maar in overleg met de mods toch naar [BNW] gegaan omdat ie daar beter op z'n plek was, zeker toen er meer speculatieve posts in werden gezet die toch op hun plek waren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:58 schreef Brawler het volgende:
Maar feit blijft dat er hier in BNW ook veel belachelijke dingen besproken worden, over chemtrails, reptilians etc.
Dan lees je echt te weinig in BNW, want wat je stelt is niet waar. Sommige BNW'ers geloven in van alles en nog wat en anderen alleen in een aantal dingen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat ze ook gelijk in alle conspiracies geloven, niet alleen chemtrails maar ook gelijk vaccin doemdenken, dat aids een gemaakt virus is, etc etc
Je leest dus inderdaad te weinig in BNW of je leest alleen maar de posts van Lambiekje, anders zou je deze vraag niet stellen.quote:Zijn er hier ook conspiracy-isten die alleen maar in 1 conspiracy geloven en niet in de rest?
hmm dat heb ik juist andersom. Dat als ik ook maar een keertje post dat ik iets idd nogal opvallend / vreemd vind er dan tien man je quoten en zeggen dat het dus idd wal aliens / overheid / ilumnatie moet zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Tja daar is het [BNW] voor, hier mag dat, als elk topic hier dik onderbouwd met feiten zou kunnen worden kunnen we het beter [NWS] noemen en ik heb al eerder gemerkt met een paar topics dat die lijn soms dun is, INDECT staat nog immer in nieuws ookal heeft dat best wel een [BNW] sausje, maar omdat het volledig te onderbouwen is met PDF's vanaf hun eigen site en van de EU blijft ie lekker daar, HAARP is een andere die is ooit begonnen in [NWS] maar in overleg met de mods toch naar [BNW] gegaan omdat ie daar beter op z'n plek was, zeker toen er meer speculatieve posts in werden gezet die toch op hun plek waren.
[BNW] is voor mensen die ver buiten de doos durven te denken, en helaas ook een verzamelplaats voor mensen die er een sport van maken alles zo belachelijk mogelijk te maken en onderuit te trappen.
Mijn zegen hebben ze, ik post hier al lang niet meer zo veel als vroeger, als ik ergens tegenop stuit wat ik interessant vind en wil delen heb ik er geen behoefte aan om daarna dat met hand&tand te verdedigen, dan wil ik daar over kunnen denken, filosoferen en uiteindelijk na input van anderen een besluit over nemen of ik het geloof ja of nee, als er dan stoorzenders zijn die om het hardst JE LULT MAAR WAT JOH!!!!EINZZWEIKUTBNW staan te brullen dan ben ik al klaar voor ik het topic opende, jammer, maar dat is FOK! tegenwoordig...
Hulde voor deze inhoudelijk zeer sterke postquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:49 schreef YuckFou het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |