abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 16:40:34 #1
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84593836
Dat ze ook gelijk in alle conspiracies geloven, niet alleen chemtrails maar ook gelijk vaccin doemdenken, dat aids een gemaakt virus is, etc etc

Zijn er hier ook conspiracy-isten die alleen maar in 1 conspiracy geloven en niet in de rest?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:43:20 #2
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_84593947
De enige conspiracy waar ik in geloof is dat die conspiracies door de overheden in stand worden gehouden om groot en machtig te lijken :Y
I follow you......but not on Twitter
pi_84593972
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:43 schreef 1-of-6Billion het volgende:
De enige conspiracy waar ik in geloof is dat die conspiracies door de overheden in stand worden gehouden om groot en machtig te lijken :Y
it's a conspiracy conspiracy :')
.
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 16:44:53 #4
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84594006
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:44 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

it's a conspiracy conspiracy :')
:D
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 16:45:41 #5
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84594037
Maar even serieus zijn er hier mensen die in chemtrails geloven en 9/11 een 'gewone' terroistische aanslag vinden? of vice versa
pi_84594069
Ik ervaar enkel gevoelens van medelijden bij conspiracy denkers.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_84594090
Niet elke neger is een rapper.

Gisteren is trouwens mijn portemonnee gestolen door een Marokkaan, alle Marokkanen zijn dieven. Zijn hier ook Marokkanen die nog nooit een portemonnee hebben gestolen?
Compenseer me uiterlijk met me inkomen
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:48:05 #8
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_84594126
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:46 schreef teknomist het volgende:
Ik ervaar enkel gevoelens van medelijden bij conspiracy denkers.
Dat denk je alleen maar. Die gevoelens worden veroorzaakt door de mindcontrol van de illuminati.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:49:16 #9
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_84594178
Wat ik grappig vind is dat de meeste aaaahh :r [BNW]!!! schreeuwers hier doorgaans toch vaak posten omdat ze het wel interessant vinden.
Het enige wat dan jammer is is dat ze alleen de meest idiote topics eruit pikken en die belachelijk maken en vergeten dat er een hoop users zijn die een veel gematigder blik hebben en meer van de feiten dan van het geschreeuw zijn en toch hier posten omdat ze diep in hun hart weten dat er boven de politieke wereld die je op het RTL journaal ziet een veel grotere wereld zit, gerund door corporaties, geheime diensten en wellicht wat idioot rijke families die uiteindelijk de dienst uitmaken, en als je daarmee aankomt in een discussie als deze worden de chemtrails en de mind altering ELF waves uit de kast getrokken om alles maar weer te ridiculiseren :{
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:52:00 #10
311174 FopNegert
Van alle markten thuis.
pi_84594273
ik denk dat 9/11 gewoon door terroristen geklaart is maar er zijn zat mensen die denken dat amerika bewust een vliegtuig erin heeft laten vliegen zodat de terroristen harder aangepakt kunnen worden enz.
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:52:13 #11
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_84594282
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:49 schreef YuckFou het volgende:
-Goeie Post-
En zoals wel vaker het geval is... Ligt de waarheid ergens in het midden! w/
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 16:53:29 #12
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84594335
quote:
Wat ik grappig vind is dat de meeste aaaahh :r [BNW]!!! schreeuwers hier doorgaans toch vaak posten omdat ze het wel interessant vinden.
Het enige wat dan jammer is is dat ze alleen de meest idiote topics eruit pikken en die belachelijk maken en vergeten dat er een hoop users zijn die een veel gematigder blik hebben en meer van de feiten dan van het geschreeuw zijn en toch hier posten omdat ze diep in hun hart weten dat er boven de politieke wereld die je op het RTL journaal ziet een veel grotere wereld zit, gerund door corporaties, geheime diensten en wellicht wat idioot rijke families die uiteindelijk de dienst uitmaken, en als je daarmee aankomt in een discussie als deze worden de chemtrails en de mind altering ELF waves uit de kast getrokken om alles maar weer te ridiculiseren :{
Nouja voor hun eigen gewin gaan :Y dat geloof ik graag.
pi_84594503
quote:
Goeie post! :Y

Ik geloof zelf ook wel dat er meer is dan we weten, wat dat rijke clubje machthebbers aangaat.
Daar ben ik zeker wel toe bereid me in te verdiepen. Maar feit blijft dat er hier in BNW ook veel belachelijke dingen besproken worden, over chemtrails, reptilians etc.
Ik kan het me voorstellen dat die schreeuwerige, ongelooflijke topics de aandacht opeisen, en de BNW'ers zo in een hokje geplaatst worden.
pi_84594631
Ik geloof tot nu toe alleen in het conspiracy verhaal van 9/11.
Heb niet echt verdiept in anderen..ze zijn of belachelijk(hitler leeft voort op een geheime basis op de Noordpool) of ze bezorgen me dagenlang slapeloze nachten en koppijn.
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:02:33 #15
236046 NotYou
tigerblood
pi_84594666
Sinterklaas is een reptilian evenals de zwarte pieten. Stoute kinderen die zij meenemen naar spanje gebruiken zij om een hybride slavenras te creëren dat hen - nadat de mensheid is weggevaagd - zal dienen.
Je suis Charlie Sheen
pi_84594708
TS hoe denk je zelf over gladio?
Compenseer me uiterlijk met me inkomen
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:06:24 #17
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_84594841
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:58 schreef Brawler het volgende:
Maar feit blijft dat er hier in BNW ook veel belachelijke dingen besproken worden, over chemtrails, reptilians etc.
Tja daar is het [BNW] voor, hier mag dat, als elk topic hier dik onderbouwd met feiten zou kunnen worden kunnen we het beter [NWS] noemen en ik heb al eerder gemerkt met een paar topics dat die lijn soms dun is, INDECT staat nog immer in nieuws ookal heeft dat best wel een [BNW] sausje, maar omdat het volledig te onderbouwen is met PDF's vanaf hun eigen site en van de EU blijft ie lekker daar, HAARP is een andere die is ooit begonnen in [NWS] maar in overleg met de mods toch naar [BNW] gegaan omdat ie daar beter op z'n plek was, zeker toen er meer speculatieve posts in werden gezet die toch op hun plek waren.

[BNW] is voor mensen die ver buiten de doos durven te denken, en helaas ook een verzamelplaats voor mensen die er een sport van maken alles zo belachelijk mogelijk te maken en onderuit te trappen.
Mijn zegen hebben ze, ik post hier al lang niet meer zo veel als vroeger, als ik ergens tegenop stuit wat ik interessant vind en wil delen heb ik er geen behoefte aan om daarna dat met hand&tand te verdedigen, dan wil ik daar over kunnen denken, filosoferen en uiteindelijk na input van anderen een besluit over nemen of ik het geloof ja of nee, als er dan stoorzenders zijn die om het hardst JE LULT MAAR WAT JOH!!!!EINZZWEIKUTBNW staan te brullen dan ben ik al klaar voor ik het topic opende, jammer, maar dat is FOK! tegenwoordig...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_84595054
ik geloof alleen maar in het feit dat de reptilians bij een conspiracy betrokken zijn die conspiracies de wereld in gooit (via internet) die tot doel hebben regeringsconspiracies te verbergen.

een soort van contra conspiracy conspiracy conspiracy
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 17:12:26 #19
249559 crew  Lavenderr
pi_84595080
Laat BNW nu precies in het leven geroepen zijn om over complotten te praten?

Dus nee, mensen belachelijk maken is niet de bedoeling.

Als je flauwekul wilt ga je naar ONZ.
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:15:05 #20
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84595163
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat ze ook gelijk in alle conspiracies geloven, niet alleen chemtrails maar ook gelijk vaccin doemdenken, dat aids een gemaakt virus is, etc etc
Dan lees je echt te weinig in BNW, want wat je stelt is niet waar. Sommige BNW'ers geloven in van alles en nog wat en anderen alleen in een aantal dingen.

quote:
Zijn er hier ook conspiracy-isten die alleen maar in 1 conspiracy geloven en niet in de rest?
Je leest dus inderdaad te weinig in BNW of je leest alleen maar de posts van Lambiekje, anders zou je deze vraag niet stellen.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_84595701
Denk nou eens zelf na, TS.
pi_84595863
De meeste mensen die niet in sommige BNW-topics geloven moeten zich inlezen, en de artikelen, bronnen, papers en meer wat daarmee te maken heeft goed bekijken.

Dat is vaak een opdracht die voor de meeste niet 1-2-3 te doen is, vanwege tijd, zin, kunnen, etc

Dus lees je je niet in? Natuurlijk ga je dan ernstige twijfels trekken bij sommige zaken. :|W

(En ik zeg niet dat álle BNW-topics waar zijn, maar in sommige, en die kunnen best vervelend zijn zit echt een harde kern van waarheid)
pi_84595990
:') @ ts/topic.

TS vindt het grappig dat conspiracy denkers gelijk in alle conspiracies geloven en vraagt daar onder of elke conspiracy denker in alle conspiracies geloofd. Is dat niet nog 'grappiger'?

[ Bericht 23% gewijzigd door Trippii op 28-07-2010 17:46:44 ]
pi_84596144
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Tja daar is het [BNW] voor, hier mag dat, als elk topic hier dik onderbouwd met feiten zou kunnen worden kunnen we het beter [NWS] noemen en ik heb al eerder gemerkt met een paar topics dat die lijn soms dun is, INDECT staat nog immer in nieuws ookal heeft dat best wel een [BNW] sausje, maar omdat het volledig te onderbouwen is met PDF's vanaf hun eigen site en van de EU blijft ie lekker daar, HAARP is een andere die is ooit begonnen in [NWS] maar in overleg met de mods toch naar [BNW] gegaan omdat ie daar beter op z'n plek was, zeker toen er meer speculatieve posts in werden gezet die toch op hun plek waren.

[BNW] is voor mensen die ver buiten de doos durven te denken, en helaas ook een verzamelplaats voor mensen die er een sport van maken alles zo belachelijk mogelijk te maken en onderuit te trappen.
Mijn zegen hebben ze, ik post hier al lang niet meer zo veel als vroeger, als ik ergens tegenop stuit wat ik interessant vind en wil delen heb ik er geen behoefte aan om daarna dat met hand&tand te verdedigen, dan wil ik daar over kunnen denken, filosoferen en uiteindelijk na input van anderen een besluit over nemen of ik het geloof ja of nee, als er dan stoorzenders zijn die om het hardst JE LULT MAAR WAT JOH!!!!EINZZWEIKUTBNW staan te brullen dan ben ik al klaar voor ik het topic opende, jammer, maar dat is FOK! tegenwoordig...
hmm dat heb ik juist andersom. Dat als ik ook maar een keertje post dat ik iets idd nogal opvallend / vreemd vind er dan tien man je quoten en zeggen dat het dus idd wal aliens / overheid / ilumnatie moet zijn.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:48:10 #25
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_84596178
quote:
Hulde voor deze inhoudelijk zeer sterke post _O_

Ik noem mijzelf vooral kritische. Ik vind het belangrijk om niet direct de voor de handliggende informatie als waarheid te beschouwen, daarom ga ik ook zelf opzoek naar informatie. Soms is die informatie nuttig dat je de reguliere informatie bron in twijfel trekt soms is het tegenovergestelde het geval.

Dit doe ik niet alleen bij nieuws items maar ook op mijn werk. Soms moet je iets verder kijken dan je neus lang is. Dat noem ik gewoon gezondverstand.

Weer ik een enorme aversie tegen heb zijn mensen die klakkeloos aannemen zonder daar zelf over na te denken of hokjes denkers zoals TS die ieder kritische geluid onder het kopje conspiracy scharen :r

Figuren zoals TS lijken wel de "applaus machines" van de vroegere USSR.

[ Bericht 23% gewijzigd door Revolution-NL op 28-07-2010 17:54:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')