Kubrick had daar iets mee te maken eh.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef Marie30 het volgende:
Enige conspiracy die ik geloof: maanlanding was fake!
BTW:quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ok van mijn linkedin
Current
* PhD student at x (in mijn laatste half jaar)
Past
* minor at CSHL NY
* Internship at PRI
* Internship at DSM Biologics
* Internship at University of Groningnen
Education
* Universiteit Utrecht : master biomolecular science
* Saxion Hogescholen : HLO biotechnologie & biochemie
* Drenthe College : MLO
Nu jij?
oh, en je weet zeker ook hoe Aids is ontstaan ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker hoe weten anderen wel dat elke complot theorie waar is?
Ik weet wel zeker dat HIV bestaat en dat het AIDS veroorzaakt ik weet ook hoe, en ik weet ook hoe dat getest is welke controles zijn gebruikt. En waarom dat dus vast staat. Ik weet ook dat en hoe vaccins werken.
En Lanzarote..quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kubrick had daar iets mee te maken eh.
Dat is juist het leuke aan BNW.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef YuckFou het volgende:
Het blijft geweldig om te zien hoe een discussie hier volledig kan ontsporen, van geloof je alles ja of nee langs het nieuws is fake tot gepats met CV's en hoe fake de maanlanding is, jongens zo moeilijk is het niet, terug naar de basis en kijken hoe jij in [BNW] staat, geloof je klakkeloos alles, ben je kritisch, waar spiegel je eventuele conspiracies aan en waarom gaan sommige met het afval mee, veel meer hield zijn vraag niet in
Vandaag ook weer op de NOS, " alle olie lijkt grotendeels te zijn verdwenen, bla,bla,bla,bla,bla, bla,bla,bla,bla, wollige praat idd, hoe het met de olie onderwater is moet nog worden onderzocht ". En hoe gaat het op het land ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Het nieuws is altijd een afgeleide van wat er 'echt' gebeurd is en dat komt niet omdat er 'gerommeld' wordt met het nieuws maar door het feit dat mensen gewoon nogal wollig communiceren.
Nou zeg dat is veel, meeste zitten rond de ton...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik kreeg een mailtje over wat stichting directeuren verdienen.
Wie moet ik nu geloven? Dat mensen echt goede bedoelingen hebben en geld inzamelen voor mensen die in de shit zitten door een natuurramp whatever?
Of....moet ik nu geloven dat de mensheid doordrenkt is van slechtheid en geld roven van andere mensen om er zelf beter van te worden?
Ik geloof na die mail dus het laatste...![]()
Instelling
Naam
Salaris in ¤
Unicef
Henk Franken
371.459
Rode Kruis
Cees Breederveld
198.000
Hartstichting
Hans Stam
181.119
Nierstichting
Paul Beerkens
177.249
Kerk in actie
Haaije Feenstra
176.000
KWF Kankerbestrijding
Ton Hanselaar
175.135
Artsen zonder Grenzen
Hans van de Weerd
174.000
Prins Bernard cult. fonds
Adriana Esmeijer
160.400
Natuurmonumenten
Jan Jaap de Graeff
154.000
Plan Nederland
Tjipke Bergsma
136.000
Wereld Natuur Fonds
Johan van de Gronden
129.498
Cordaid
René Grotenhuis
128.514
Greenpeace
Liesbeth van Tongeren
126.901
Woord en Daad
Jan Lock
125.361
Astma fonds
Michael Rutgers
125.000
Zonnebloem
Marijke van Eck
122.416
Terres des Hommes
Ron van Huizen
117.440
Amnesty
Eduard Nazarski
115.955
Oxfam/Novib
Farah Karimi
115.769
SOS Kinderdorp
Albert Jaap van Santbrink
103.164
Cliniclowns Nederland
Hans Geels
94.577
Liliane fonds
Kees van den Broek
92.016
War Child
Mark Vogt
87.600
Leger des Heils
geen jaarverslag
Reumafonds
geen jaarverslag
M'n bek viel open ja, huldigende taal voor de chemicaliën die BP het water in heeft geloosd zodat de olie oplost, met een lulhannes van TNO erbij en een bekertje afwasmiddel om het te demonstrerenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef Resonancer het volgende:
Vandaag ook weer op de NOS, " alle olie lijkt grotendeels te zijn verdwenen, bla,bla,bla,bla,bla, bla,bla,bla,bla, wollige praat idd, hoe het met de olie onderwater is moet nog worden onderzocht ". En hoe gaat het op het land ?
Ik weet niet excact hoe HIV ontstaan is, maar wel hoe aids ontstaat door HIV.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
oh, en je weet zeker ook hoe Aids is ontstaan ?
En je weet zeker ook dat vaccins ernstige bijwerkingen kunnen hebben ?
Je reageert zoals de MM werkt, niet de negatieve kanten noemen.
Ben blij dat ik niet de enige ben die met stomheid geslagen is, maar vrees dat de brainwash bij de grote massa wel werkt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:48 schreef YuckFou het volgende:
[..]
M'n bek viel open ja, huldigende taal voor de chemicaliën die BP het water in heeft geloosd zodat de olie oplost, met een lulhannes van TNO erbij en een bekertje afwasmiddel om het te demonstreren
Ik dacht even dat ik naar het jeugdjournaal zat te kijken, geen woord over de ware ellende die die troep achterlaat of het pure vergif wat ze eigenlijk de golf in hebben gepleurd
Jammer dat je geen antwoord geeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik weet niet excact hoe HIV ontstaan is, maar wel hoe aids ontstaat door HIV.
Ik weet hoe vaccins werken en dat ze werken, ik weet idd ook dat ze bij effecten hebben maar ook dat die niet opwegen tegen de voordelen. Vaccinatie is gewoon een hele elegante manier om je lichaam zelf de dingen op te laten knappen, wil jij nu zeggen dat mechanismen in je eigen lichaam onderdeel zijn van een massaal complot?
Bedenk ook dat er een voorlichtende functie is, iets wat ik veel mis in de media dat er nergens wordt uitgelegd wat een vaccin nou precies is en hoe het werkt. En dat je in principe alleen maar een systeem aanzet dat al lang in jezelf aanwezig is, dat ook door elke griep en andere infectie ook wordt aangezet.
Dat vraag ik me vaak ook af. Volgens mij heeft de gemiddelde BNW-user een technische studie en daarnaast nog een medische studie afgerond.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Neemt niet weg dat ik benieuwd ben wat de achtergrond van de anderen hier is
Je leert toch op school in de brugklas al hoe vaccins werken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bedenk ook dat er een voorlichtende functie is, iets wat ik veel mis in de media dat er nergens wordt uitgelegd wat een vaccin nou precies is en hoe het werkt. En dat je in principe alleen maar een systeem aanzet dat al lang in jezelf aanwezig is, dat ook door elke griep en andere infectie ook wordt aangezet.
Gelukkig zijn er mensen als jij die op internet bij elkaar komen om te bespreken hoe we de reptilian overlords het best kunnen bevechten !quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:25 schreef Orchestra. het volgende:
Ach, dat de NOS onzin uitslaat is wel duidelijk. Net als primaire zenders in andere landen.
om uit te vinden dat het meevalt of tegenvalt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb het vaker gezegd, maar blijkbaar niet vaak genoeg:
Het zou een goed plan zijn als sommige mensen eens een weekje stage gaan lopen in het Gooise matras televisie- en radioland.
Ik heb het inderdaad expres zo geschreven dat je dat er niet uit kan opmakenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:16 schreef oompaloompa het volgende:
om uit te vinden dat het meevalt of tegenvalt?
Lees ik liever een goed onderbouwd boek. Een journalist die er jaren onderzoek naar doet zal meer ontdekken dan ik in een week.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad expres zo geschreven dat je dat er niet uit kan opmaken.
Maar nee, niet of het mee- of tegenvalt, maar om een goed oordeel te kunnen vellen.
Een week is inderdaad ook wel weinig, maar misschien wel genoeg om te ontdekken dat de media wel/niet * beinvloed wordt door reptilians **.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:21 schreef oompaloompa het volgende:
Lees ik liever een goed onderbouwd boek. Een journalist die er jaren onderzoek naar doet zal meer ontdekken dan ik in een week.
Ik denk dat je geen ervaring nodig hebt om een oordeel te kunnen vellen tbh
=Dquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Een week is inderdaad ook wel weinig, maar misschien wel genoeg om te ontdekken dat de media wel/niet * beinvloed wordt door reptilians **.
* Doorstrepen wat niet van toepassing is.
** Bij wijze van spreken.
Kan ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:28 schreef oompaloompa het volgende:
=D
Daarom beter goede onderzoeksjournalistiek lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |