abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84681407
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:18 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Fuck, en ik dacht nog wel dat ik 'n echte complotdenker was.
Ik ben niet zo cynisch dat ik denk dat uitzonderingen onmogelijk zijn, dus wie weet. Ik heb in ieder geval een hogere pet op van jou dan de gemiddelde BNW'er, maar waarom precies weet ik niet (meer).
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:25:31 #202
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_84681495
je zou het "wetenschappelijk" kunnen onderzoeken door iedereen dagelijkse bezigheid / hoogst genoten opleiding / evt. iq te laten posten
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_84681744
Figuren zoals JohnLocke. _O_

Prachtig vermaak.
pi_84682097
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:25 schreef oompaloompa het volgende:
je zou het "wetenschappelijk" kunnen onderzoeken door iedereen dagelijkse bezigheid / hoogst genoten opleiding / evt. iq te laten posten :D
En dan zul je zien dat conspiracy theorists over het algemeen zeker geen domme mensen zijn, maar vrij beperkt actief zijn in de maatschappij.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_84682446
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 19:12 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Jarenlange ervaring met BNW'ers. Daarbij is het een bekend beeld dat heel vaak naar voren komt in de media en bijvoorbeeld de geestelijke gezondheidszorg.
Wel merkwaardig dat precies in die groep (weet niet of je dit hoog of laag opgeleid vind, maar wel 'n relevante opleiding) waarvan je zou denken dat ze 'n btje op de hoogte zijn van de materie er zo'n lage opkomst tot vaccineren tegen h1n1 was.

http://www.zorgvisie.nl/N(...)-H1N1-vaccinatie.htm

En ook met andere vaccinaties staan ze niet echt te popelen:
http://www.rivm.nl/infectieziektenbulletin/bul1306/hepatitus.html
http://nhg.artsennet.nl/w(...)fc03&contentid=68249
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_84682772
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:39 schreef Dubby het volgende:

[..]

En dan zul je zien dat conspiracy theorists over het algemeen zeker geen domme mensen zijn, maar vrij beperkt actief zijn in de maatschappij.
Beperkt actief, wat is dat, kun je v.b.en geven ?
En waarom is dit relevant ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_84682909
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:53 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Beperkt actief, wat is dat, kun je v.b.en geven ?
En waarom is dit relevant ?
Niet zo relevant, maar omdat iemand het had over de dagelijkse bezigheden. Ik spreek er verder geen waardeoordeel over uit. Niet direct overal wat achter zoeken. :+
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_84683772
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:47 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wel merkwaardig dat precies in die groep (weet niet of je dit hoog of laag opgeleid vind, maar wel 'n relevante opleiding) waarvan je zou denken dat ze 'n btje op de hoogte zijn van de materie er zo'n lage opkomst tot vaccineren tegen h1n1 was.

Verpleegkundigen zijn over het algemeen niet hoog opgeleid nee. Zelfs de HBO-V'ers niet, op het HBO leer je immers ook maar bar weinig over de zaken die ik eerder noemde.
pi_84683811
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:32 schreef Orchestra. het volgende:
Figuren zoals JohnLocke. _O_

Prachtig vermaak.
Ik heb meteen even in je postgeschiedenis gekeken natuurlijk, en ik ben benieuwd of wat je op de universiteit zal leren over bronnenkritiek en wetenschapsfilosofie je lol op BNW zal verpesten.

Ik hoor het wel als je minimaal je BA binnen hebt.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 22:20:06 #210
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84684033
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:47 schreef Resonancer het volgende:

Verpleegkundigen kunnen zowel laag- als hoogopgeleid zijn.

Maar ik vind het niet merkwaardig dat er in die branche mensen zijn die vaccinaties weigeren en dat dat onderzocht is. Omdat dat zo'n beetje de enige branche is waar de vaccinaties aangeboden worden.

Logischerwijs weten we niet hoe dat bijvoorbeeld bij heftruckchauffeurs zit :).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_84685209
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:15 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ik heb meteen even in je postgeschiedenis gekeken natuurlijk, en ik ben benieuwd of wat je op de universiteit zal leren over bronnenkritiek en wetenschapsfilosofie je lol op BNW zal verpesten.

Ik hoor het wel als je minimaal je BA binnen hebt.
Suggereer je nu dat ik elke bron (of het merendeel) klakkeloos als waarheid beschouw?
pi_84686123
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:44 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Suggereer je nu dat ik elke bron (of het merendeel) klakkeloos als waarheid beschouw?
Geen idee, ik (her)ken je niet, maar ik ging even uit van het BNW gemiddelde. En dan neem je niet elke bron klakkeloos voor waar aan, alleen degene die aansluiten bij je wereldbeeld. Kritisch zijn in BNW -zij het op een wat kinderlijke manier- kunnen ze wel, maar alleen naar mainstream media en zaken die in strijd zijn met hun dogma's.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 23:09:22 #213
39581 Salvad0R
universal
pi_84686437
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:11 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

We hebben inderdaad allemaal wel eens meegemaakt hoe jij dergelijke bronnen overneemt van andere websites zonder ook maar twee minuten te nemen om te kijken of ze ook wel zeggen wat je denkt dat ze zeggen. Altijd hilarisch.

En wij zijn allemaal slaaf ja, en jij bent het unieke vrijgevochten sneeuwvlokje dat de echte wereld kent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, je refereert naar het "Civilian Labour Inmate Program" verhaal van laatst?

Je aannames zijn belachelijk. Zolang mensen de T.V. niet uitdrukken verandert er overhoofd niets.

Het is best sneu hoe jij totale blindheid voor wat er daadwerkelijk gebeurt in de wereld verkiest boven mogelijkheden open laten. Hiermee bevestig je je eigen subjectiviteit.
pi_84686548
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:02 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Geen idee, ik (her)ken je niet, maar ik ging even uit van het BNW gemiddelde. En dan neem je niet elke bron klakkeloos voor waar aan, alleen degene die aansluiten bij je wereldbeeld. Kritisch zijn in BNW -zij het op een wat kinderlijke manier- kunnen ze wel, maar alleen naar mainstream media en zaken die in strijd zijn met hun dogma's.
Mwah, volgens mij is dat een overhaaste generalisatie. Althans, tot nu toe valt het me hier reuze mee; natuurlijk, sommige topics of posts zijn onzin of beter gezegd sterk plausibel, maar over het algemeen weten de meeste mensen hier wel waar ze over praten.
pi_84686885
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:12 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Mwah, volgens mij is dat een overhaaste generalisatie. Althans, tot nu toe valt het me hier reuze mee; natuurlijk, sommige topics of posts zijn onzin of beter gezegd sterk plausibel, maar over het algemeen weten de meeste mensen hier wel waar ze over praten.
Ik kom hier nu al sinds 2004 ofzo, en bijna al mijn bans met al mijn accounts komen door dit forum. Ik heb zo weinig geduld voor domme mensen die van alles te zeggen hebben over zaken die ze klaarblijkelijk volledig boven de pet gaan. En het spijt me voor de paar mensen die wel echt weten waar ze over praten, maar de norm hier is MBO.
pi_84687066
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ik kom hier nu al sinds 2004 ofzo, en bijna al mijn bans met al mijn accounts komen door dit forum. Ik heb zo weinig geduld voor domme mensen die van alles te zeggen hebben over zaken die ze klaarblijkelijk volledig boven de pet gaan. En het spijt me voor de paar mensen die wel echt weten waar ze over praten, maar de norm hier is MBO.
Tsja, dat kan ik niet beoordelen, 2004..
  vrijdag 30 juli 2010 @ 23:29:17 #217
39581 Salvad0R
universal
pi_84687312
Het doet er niet toe welk niveau bepaalde users tentoonspreiden. Het gaat om de informatie die belicht wordt. Als de informatie je weinig tot niets kan interesseren omdat je moedwillig oogkleppen ophoudt, wat doe je dan überhaupt in BNW, en wat maak je je dan druk om irrelevantie zoals het niveau van degenen die er posten?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 23:31:24 #218
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_84687413
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:
En Yuckfou niet de hele tijd terugkomen op die CV
No problem, I won't :)
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Neemt niet weg dat ik benieuwd ben wat de achtergrond van de anderen hier is :)
HBO niveau techniek, analoog&digitaal, momenteel werkzaam als audio/visueel adviseur en bedenker van conceptuele LED projecten, long time ago getest op een bovenmatig IQ met een grote interesse voor exacte wetenschappen, quantumfysica&antropologie, gemixt met een progressief werkend brein en een gezonde dosis achterdocht, zoiets? oO<
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef Resonancer het volgende:
Heb er jaren gewerkt, (TV) is dat ook goed ?
Ja :s)
Interesse om een tinfoil topic over brainwashing via de media op te zetten, kijken of meer mediamensen durven te vertellen in hoeverre alles wat je ziet, leest&hoort gescript, bedacht en gemaximaliseerd op aandacht is? :P
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 18:19 schreef JohnLocke het volgende:
Een echte complot denker is vooral laaggeschoold, eenzaam en zo zielig dat hij grandioze complotten omarmt om zichzelf ervan te overtuigen dat hij speciaal is.
En de echte debunker is een antisociaal rechts stemmende kantoorslaaf die Geenstijl lezend meent alles beter te weten omdat hij na 2 afgebroken academische studies meent afgestudeerd te zijn en falend van de ene relatie in de andere al vele malen bij de huisarts op bezoek is geweest voor de zoveelste antibioticakuur vanwege een nieuw opgelopen SOA :') kan je je generaliserende mening een beetje voor je houden?
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 19:12 schreef JohnLocke het volgende:
Jarenlange ervaring met BNW'ers.
Kennelijk vind je het wel interessant genoeg om hier maar te blijven terug komen, je gruwelijk lompe mening te geven en vervolgens [BNW]'ers uit te maken voor antisociale lowlifes...loop je in [R&P] ook zo lomp te trollen of is dat exclusief aan ons voor behouden zodat je jezelf lekker superieur kan vinden omdat wij hier toch malloten met een aluminiumfolie hoedje zijn? :{
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_84688355
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef Salvad0R het volgende:
Het doet er niet toe welk niveau bepaalde users tentoonspreiden. Het gaat om de informatie die belicht wordt. Als de informatie je weinig tot niets kan interesseren omdat je moedwillig oogkleppen ophoudt, wat doe je dan überhaupt in BNW, en wat maak je je dan druk om irrelevantie zoals het niveau van degenen die er posten?
Omdat veel mensen hier nodig af en toe op hun plaats gezet moeten worden voor ze alle contact met de realiteit verliezen. Grootheidswaanzin onder zwakzinnigen is soms grappig, maar ook een voorbode voor een psychose.
pi_84688404
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Omdat veel mensen hier nodig af en toe op hun plaats gezet moeten worden voor ze alle contact met de realiteit verliezen. Grootheidswaanzin onder zwakzinnigen is soms grappig, maar ook een voorbode voor een psychose.
:')
pi_84688554
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef YuckFou het volgende:
omdat wij hier toch malloten met een aluminiumfolie hoedje zijn? :{
Nou, ik slaap niet zonder hoor! Dadelijk wordt ik nog wakker in een ruimteschip! :o
pi_84688586
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Kennelijk vind je het wel interessant genoeg om hier maar te blijven terug komen, je gruwelijk lompe mening te geven en vervolgens [BNW]'ers uit te maken voor antisociale lowlifes...loop je in [R&P] ook zo lomp te trollen of is dat exclusief aan ons voor behouden zodat je jezelf lekker superieur kan vinden omdat wij hier toch malloten met een aluminiumfolie hoedje zijn? :{
Ik vind het heerlijk. In het echte leven moet je helaas beleefd blijven, maar hier kun je lekker eerlijk zijn tegen idioten.

R&P'ers kunnen ook een verbale schop onder hun reet gebruiken, maar daar zijn de mods nog minder tolerant dan hier weet ik uit ervaring.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 00:00:29 #223
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_84688684
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef JohnLocke het volgende:
Omdat veel mensen hier nodig af en toe op hun plaats gezet moeten worden voor ze alle contact met de realiteit verliezen.
En jij voelt je al 6 jaar geroepen om dat hier te doen? *hulde* -O-

Daarnaast heb je me nog steeds niet uitgelegd waarom je maar blijft posten hier terwijl je kennelijk zo'n hartgrondige hekel hebt aan [BNW] en z'n users....
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:58 schreef JohnLocke het volgende:
Ik vind het heerlijk. In het echte leven moet je helaas beleefd blijven, maar hier kun je lekker eerlijk zijn tegen idioten.
Puur trollen om het trollen dus, laf, als je dan nog iets zinnigs had toe te voegen, maar dit is eigenlijk het antwoord wat ik verwachtte, je verklaart alle users op voorhand voor imbiciel en gaat vervolgens verbaal proberen je gelijk te halen, how sad :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_84688746
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:00 schreef YuckFou het volgende:

[..]

En jij voelt je al 6 jaar geroepen om dat hier te doen? *hulde* -O-

Daarnaast heb je me nog steeds niet uitgelegd waarom je maar blijft posten hier terwijl je kennelijk zo'n hartgrondige hekel hebt aan [BNW] en z'n users....
Ook maar af en toe, maar fok is een prima uitlaatklep. En zie de post hiervoor.
pi_84688782
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:58 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

R&P'ers kunnen ook een verbale schop onder hun reet gebruiken, maar daar zijn de mods nog minder tolerant dan hier weet ik uit ervaring.
Mensen die menen dat ze op een discussieforum een sociaal sturende taak moeten hebben... :')

Ken er nog wel een paar die vinden dat ze mensen in BNW moeten corrigeren omdat ze "misschien weleens zouden kunnen ontsporen en een bedreiging voor zichzelf of anderen kunnen gaan vormen" _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')