abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:08:04 #251
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84700071
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat klopt ansich wel ja. Echter als je hoog opgeleid bent in A, dan heb je ook over B niet zoveel in te brengen, denk ik dan. Hier zijn mannetjes die hoog opgeleid zien als iets zaligmakend en dat het je meteen recht van spreken geeft.

Ik voel alweer een golf van kritiek op me af komen, nu ik dit zeg
Een klein golfje dan ;) Deels waar denk ik. Wat echter wel helpt is de ervaring met papers lezen, en snappen hoe een wetenschappelijk proces/onderzoek werkt. Dat soort dingen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_84700087
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mee eens, over het ver schoppen hoeft het niets te zeggen. Ik denk alleen wel dat het een stuk belangrijker is als je bijvoorbeeld iets zinnigs wil zeggen over complexe technische stof. Intelligentie kan je dan wel hebben. Als je de kennis mist schiet je daar niet zo veel mee op.
Dat ook.
En zo hebben we dus helemaal niets aan die discussie.

Wat me wel telkens opvalt is dat de mensen die de officiële verklaring ondersteunen zichzelf wegzetten als allesweter en met een hoogdravende houding de rest wegwuiven. Ze menen ook van zichzelf het recht te hebben alles wat niet met hun eens is, tot de grond af te kunnen blaffen.
Dat is wel opvallend te noemen.

Als dat toontje nu eens achterwege gelaten wordt zijn de argumenten ook beter te pruimen. Een biefstuk is lekker, maar met een saus van stront is het niet te vreten. Get my drift?

En daarbij, we zitten in BNW jongens. De plek om lekker te brallen, voor iedereen. Als je hier binnen stapt weet je waaraan je begint. Als je zo nodig de opperbaas van niveau wilt uithangen en anderen om de oren wilt slaan, copy/paste je de discussie maar en vertrek je naar "wetenschap".

Ik vind het juist leuk dat de meest idiote zaken hier neer geplempt worden. Ondanks de vele onzin zitten er toch zaken tussen die me triggeren. Dat ik sommige users en/of argumenten uitlach behoud ik voor mijn computerscherm. Ik ben gelukkig wel zo wijs, fatsoenlijk en onderlegd dat ik niet de gemakkelijke weg kies om altijd maar anderen af te branden via een IP masker. Ik had gehoopt dat diegene die zichzelf als academie wegzetten die houding ook hadden. Maar blijkbaar zijn het meer woorden dan waarheid.
pi_84700227
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een klein golfje dan ;) Deels waar denk ik. Wat echter wel helpt is de ervaring met papers lezen, en snappen hoe een wetenschappelijk proces/onderzoek werkt. Dat soort dingen.
Zo eenvoudig is dat niet.

Een complot denker gaat er vanuit dat er sprake is van een complot (duh)
Dat betekent dat al die mensen die dat ene papertje ondersteunen, ook in het complot zitten. (om het ff kort te zeggen)

Dan kun je wel zeggen:"Kijk, zelfs die ondersteunen het"
Maar dat is cirkelberedenering. En de complot denker heeft daar een punt uiteraard. Enkel, het is alleen nog belangrijk aan te tonen of de hele complot wel werkelijk bestaat. en dat kan niemand hier vertellen. En zo blijven we in impasse.
pi_84700228
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:08 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Dat ook.
En zo hebben we dus helemaal niets aan die discussie.

Wat me wel telkens opvalt is dat de mensen die de officiële verklaring ondersteunen zichzelf wegzetten als allesweter en met een hoogdravende houding de rest wegwuiven. Ze menen ook van zichzelf het recht te hebben alles wat niet met hun eens is, tot de grond af te kunnen blaffen.
Dat is wel opvallend te noemen.

Als dat toontje nu eens achterwege gelaten wordt zijn de argumenten ook beter te pruimen. Een biefstuk is lekker, maar met een saus van stront is het niet te vreten. Get my drift?

En daarbij, we zitten in BNW jongens. De plek om lekker te brallen, voor iedereen. Als je hier binnen stapt weet je waaraan je begint. Als je zo nodig de opperbaas van niveau wilt uithangen en anderen om de oren wilt slaan, copy/paste je de discussie maar en vertrek je naar "wetenschap".

Ik vind het juist leuk dat de meest idiote zaken hier neer geplempt worden. Ondanks de vele onzin zitten er toch zaken tussen die me triggeren. Dat ik sommige users en/of argumenten uitlach behoud ik voor mijn computerscherm. Ik ben gelukkig wel zo wijs, fatsoenlijk en onderlegd dat ik niet de gemakkelijke weg kies om altijd maar anderen af te branden via een IP masker. Ik had gehoopt dat diegene die zichzelf als academie wegzetten die houding ook hadden. Maar blijkbaar zijn het meer woorden dan waarheid.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Blijkbaar is dit voor sommigen teveel gevraagd. Helaas lokt actie ook reactie uit en ook ik maak me dan wel eens schuldig aan een denigrerend toontje.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:43:25 #255
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_84701054
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef JohnLocke het volgende:

Tenslotte: Wie is nou arroganter; ik, die mensen afreken op hun opleidingsniveau en (gebrek aan) wetenschappelijk inzicht in discussies waar ik deze zaken als belangrijk acht? Of misschien toch de persoon die iedereen die zijn wereldbeeld niet deelt afdoet als makke schapen, onwetende struisvogels, slaven, en ga zo maar door?
too close to call...
Huig
pi_84702233
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hij noemt die mensen zelfs "zwakzinnig". Zo'n figuur neem je toch niet serieus. :D
Hoezo niet? Sommige mensen zijn zwakzinnig.
pi_84702260
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:56 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Vooral in Amerika. De grootste bedrijven worden daar ook gerund door echte rouwdouwers die geen scholing hebben maar wel een neus voor zaken.
En raad eens hoeveel invloed die hebben bij de regering?

Dat hele gewaus over niveau/opleiding zegt helemaal niet zoveel.
Je loopt een eeuw ofzo achter. De CEO's van tegenwoordig zijn op enkele uitzonderingen na uitstekend opgeleid.
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 14:28:38 #258
249559 crew  Lavenderr
pi_84702296
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:25 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ja klopt, en sommige mensen niet.
pi_84702302
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat klopt ansich wel ja. Echter als je hoog opgeleid bent in A, dan heb je ook over B niet zoveel in te brengen, denk ik dan. Hier zijn mannetjes die hoog opgeleid zien als iets zaligmakend en dat het je meteen recht van spreken geeft.

Ik voel alweer een golf van kritiek op me af komen, nu ik dit zeg
Ik zei precies hetzelfde in mijn reactie op Yuckfou.
pi_84702700
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:25 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Je noemde mij zwakzinnig. Ik ben niet bepaald zwakzinnig vriend. :(
pi_84702729
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja klopt, en sommige mensen niet.
Het overgrote merendeel niet. Het zou wat zijn zeg.. :D
pi_84702748
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je noemde mij zwakzinnig. Ik ben niet bepaald zwakzinnig vriend. :(
Zo kom je af en toe over. Je hoeft je er ook niets van aan te trekken hoor, het is maar een oppervlakkig oordeel.
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 14:47:13 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_84702804
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het overgrote merendeel niet. Het zou wat zijn zeg.. :D
Dat zou zeker wat zijn.
Ik vind het dan ook een term die niet gebezigd kan worden tegenover andere users.
pi_84702920
Het gaat niet om de personen, het gaat om de ideeen. Genoeg in JohnLocke's kader van onopgeleide mensen hebben bergen bewogen, zo wijst de geschiedenis uit. Derhalve zijn de afgelopen 200 posts bullshit.
pi_84702958
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:52 schreef Salvad0R het volgende:
Het gaat niet om de personen, het gaat om de ideeen. Genoeg in JohnLocke's kader onopgeleide mensen hebben bergen bewogen, zo wijst de geschiedenis uit. Derhalve zijn de afgelopen 200 posts bullshit.
Het overgrote del stelt echter weinig voor buiten hun eigen leventje. Maar jij bent natuurlijk de uitzondering.
pi_84703014
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:45 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Zo kom je af en toe over. Je hoeft je er ook niets van aan te trekken hoor, het is maar een oppervlakkig oordeel.
:')
pi_84703123
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:53 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Het overgrote del stelt echter weinig voor buiten hun eigen leventje. Maar jij bent natuurlijk de uitzondering.
De manier waarop jij anderen niet in hun waarde laat doet vermoeden dat je kampt met een infantiele bevestigingsdrang.

Maakt niet uit hoor. Ik word niet geraakt door je suggestieve crap, ga maar haten terwijl ik gepijpt word.
pi_84703283
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:52 schreef Salvad0R het volgende:
Derhalve zijn de afgelopen 200 posts bullshit.
^O^

Ik stel voor absoluut geen 2e deel te maken en dit niet verder te doen in SC.

Maar that's up to ToT/Lavenderr.
pi_84703287
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:53 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Tja, buiten mijn eigen leventje stel ik idd niets voor, ben wel benieuwd hoe ik dit kan veranderen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_84703321
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:59 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

De manier waarop jij anderen niet in hun waarde laat doet vermoeden dat je kampt met een infantiele bevestigingsdrang.

Ik wijs nog maar een keer op je eigen gedrag. Maar iets zegt met dat je wat betreft je zelfbeeld net zo dogmatisch bent als wat betreft je wereldbeeld.
quote:
Maakt niet uit hoor. Ik word niet geraakt door je suggestieve crap, ga maar haten terwijl ik gepijpt word.
pi_84703388
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Tja, buiten mijn eigen leventje stel ik idd niets voor, ben wel benieuwd hoe ik dit kan veranderen.
:D :')

JohnLocke heeft blijkbaar een gespleten persoonlijkheid. Zijn eigen leventje en dat van Bertrand... de plaatselijke casanova van Maldichem.
pi_84703402
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:07 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ik wijs nog maar een keer op je eigen gedrag. Maar iets zegt met dat je wat betreft je zelfbeeld net zo dogmatisch bent als wat betreft je wereldbeeld.
[..]

Wat zou ik exact moeten "voorstellen buiten mijn eigen leventje" dan?
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 15:17:31 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_84703556
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

^O^

Ik stel voor absoluut geen 2e deel te maken en dit niet verder te doen in SC.

Maar that's up to ToT/Lavenderr.
Ben het wel met je eens.
De TT vind ik ook nogal denigrerend overkomen. Zo van: laten we eens lachen om die gekke mensen.
Dus 1 dl is wat mij betreft meer dan voldoende.
pi_84703570
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:11 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat zou ik exact moeten "voorstellen buiten mijn eigen leventje" dan?
Iets wat zou kunnen verklaren waarom jij leeft in de overtuiging dat je deel uitmaakt van een select groepje dat in tegenstelling tot de rest van de slaven en struisvogels echte vrijheid en waarheid kent.
pi_84703590
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:D :')

JohnLocke heeft blijkbaar een gespleten persoonlijkheid. Zijn eigen leventje en dat van Bertrand... de plaatselijke casanova van Maldichem.
Ik ken de referentie niet, maar het klinkt grappig. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')