quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, buiten mijn eigen leventje stel ik idd niets voor, ben wel benieuwd hoe ik dit kan veranderen.
Wat zou ik exact moeten "voorstellen buiten mijn eigen leventje" dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:07 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik wijs nog maar een keer op je eigen gedrag. Maar iets zegt met dat je wat betreft je zelfbeeld net zo dogmatisch bent als wat betreft je wereldbeeld.
[..]
Ben het wel met je eens.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
![]()
Ik stel voor absoluut geen 2e deel te maken en dit niet verder te doen in SC.
Maar that's up to ToT/Lavenderr.
Iets wat zou kunnen verklaren waarom jij leeft in de overtuiging dat je deel uitmaakt van een select groepje dat in tegenstelling tot de rest van de slaven en struisvogels echte vrijheid en waarheid kent.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat zou ik exact moeten "voorstellen buiten mijn eigen leventje" dan?
Ik ken de referentie niet, maar het klinkt grappig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
![]()
JohnLocke heeft blijkbaar een gespleten persoonlijkheid. Zijn eigen leventje en dat van Bertrand... de plaatselijke casanova van Maldichem.
Bijna helemaal mee eens, wel 1 van de meeste bedroevende BNW topics ooit , vind het meer iets voor Relaties & Psychologiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
![]()
Ik stel voor absoluut geen 2e deel te maken en dit niet verder te doen in SC.
Maar that's up to ToT/Lavenderr.
Dus iets buiten mijn echte leven zou moeten verklaren waarom ik onafhankelijk van stufi's en hypotheken enzo leef?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Iets wat zou kunnen verklaren waarom jij leeft in de overtuiging dat je deel uitmaakt van een select groepje dat in tegenstelling tot de rest van de slaven en struisvogels echte vrijheid en waarheid kent.
Geen idee, ik ken je situatie niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, buiten mijn eigen leventje stel ik idd niets voor, ben wel benieuwd hoe ik dit kan veranderen.
En hoe je leven wezenlijk verschilt van dat van andere 'consumenten'. Alleen al het feit dat je op je computertje regelmatig zit te internetten geeft al aan dat je toch in belangrijke mate tot die groep behoort.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus iets buiten mijn echte leven zou moeten verklaren waarom ik onafhankelijk van stufi's en hypotheken enzo leef?
Je uitkering?quote:Dat kan ik best goed zelf verklaren hoor.
Er is meerdere malen aangehaald dat de gemiddelde BNW poster niet laaggeschoold is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:21 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken je situatie niet.
Het gaat me erom dat de enkele laaggeschoolde die echt succesvol is, totaal niet representatief is voor de rest van die groep, en het dus ook raar is dat Salvad0r hen aanroept als voorbeeld.
Even recap; wat voor minachtende nonsens labels heb je me nou opgeplakt? Junky, ongeschoold, uitkering trekkend?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:23 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En hoe je leven wezenlijk verschilt van dat van andere 'consumenten'. Alleen al het feit dat je op je computertje regelmatig zit te internetten geeft al aan dat je toch in belangrijke mate tot die groep behoort.
[..]
Je uitkering?
Ohja?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Er is meerdere malen aangehaald dat de gemiddelde BNW poster niet laaggeschoold is.
Dat heb ik al meerdere keren uitgelegd in dit topic maar omdat cannabisgebruik je korte-termijn geheugen heeft aangetast zal ik het nog eens herhalen.quote:Wat heb je voor obsessie met laaggeschoolde mensen?
Wat hebben laaggeschoolde mensen te maken met de ideeen die in BNW voorbij komen?
Spiegeltje, spiegeltje.quote:Je komt mij echt als een diep ongelukkige mens over, die in zijn verzuring de realiteit voorbij gaat.
Zeg eens eerlijk, ze kloppen alledrie he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Even recap; wat voor minachtende nonsens labels heb je me nou opgeplakt? Junky, ongeschoold, uitkering trekkend?
Nog maar eens proberen met die spiegel: In dit topic alleen al heb je gesuggereerd dat ik een onwetende struisvogel ben, vastgeroest zit in een slavenbestaan en dat ik de waarheid niet ken omdat ik een egoïst ben die zijn consumptieve levensstijl niet wil loslaten.quote:Het begint een aardige opsomming van laster te worden, op deze manier.
Dat niet iedereen zich tijdens een academische studie heeft verdiept in "bronnenkritiek, wetenschapsfilosofie en wetenschappelijke methoden", heeft geen ene fuck te maken met hetgeen wat mensen op een publiek forum te zeggen hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:29 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ohja?
Bron?
[..]
Dat heb ik al meerdere keren uitgelegd in dit topic maar omdat cannabisgebruik je korte-termijn geheugen heeft aangetast zal ik het nog eens herhalen.
De meeste mensen zijn hier duidelijk laaggeschoold omdat ze blijk geven geen idee te hebben van bronnenkritiek, wetenschapsfilosofie en wetenschappelijke methoden. Kortom, ze roepen maar wat, en de standpunten zijn meer gebaseerd op geloof dan op wetenschap.
[..]
Spiegeltje, spiegeltje.
Ze kloppen geen van 3en, met je waanbeelden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:33 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, ze kloppen alledrie he?
[..]
Nog maar eens proberen met die spiegel: In dit topic alleen al heb je gesuggereerd dat ik een onwetende struisvogel ben, vastgeroest zit in een slavenbestaan en dat ik de waarheid niet ken omdat ik een egoïst ben die zijn consumptieve levensstijl niet wil loslaten.
Mee eens!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat niet iedereen zich tijdens een academische studie heeft verdiept in "bronnenkritiek, wetenschapsfilosofie en wetenschappelijke methoden", heeft geen ene fuck te maken met hetgeen wat mensen op een publiek forum te zeggen hebben.
Dat jij er zo'n belachelijke waarde aan hecht zegt meer over jouw bekrompen perceptie dan over de zogenaamde "laaggeschoolden" over wie je het nu al een heel topic hebt.
Wel voor de waarde van die uitspraken. Zeker gezien hoe ver ze meestal gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat niet iedereen zich tijdens een academische studie heeft verdiept in "bronnenkritiek, wetenschapsfilosofie en wetenschappelijke methoden", heeft geen ene fuck te maken met hetgeen wat mensen op een publiek forum te zeggen hebben.
Ik ben bekrompen? Jij bent degene die zich dogmatisch vastklampt aan zijn wereldbeeld. Ik heb überhaupt geen inhoudelijke bijdrage aan de discussies in BNW geleverd, om hoop ik inmiddels duidelijke redenen. Ik geef slechts commentaar op de manier en het niveau van discussieren.quote:Dat jij er zo'n belachelijke waarde aan hecht zegt meer over jouw bekrompen perceptie dan over de zogenaamde "laaggeschoolden" over wie je het nu al een heel topic hebt.
Dat geeft meteen de nutteloosheid van je bestaan hier weer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:40 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Wel voor de waarde van die uitspraken. Zeker gezien hoe ver ze meestal gaan.
[..]
Ik ben bekrompen? Jij bent degene die zich dogmatisch vastklampt aan zijn wereldbeeld. Ik heb überhaupt geen inhoudelijke bijdrage aan de discussies in BNW geleverd, om hoop ik inmiddels duidelijke redenen. Ik geef slechts commentaar op de manier en het niveau van discussieren.
Vechten tegen de bierkaai.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat geeft meteen de nutteloosheid van je bestaan hier weer.
Als jij zo'n waarde hecht aan het academische niveau van posten op een publiek forum, waarom ga je die mensen niet helpen met hun niveau, maar minachten?
Jij noemt het bevestingsdrang, ik zie het als een uitlaatklep waar ik af en toe eens lekker eerlijk kan zijn tegen idioten.quote:Vanwaar die infantiele bevestigingsdrang van jezelf?
Tsja, iets horen dat je niet wil horen is al snel trollen natuurlijk. Ik heb al vaker posts hier gezien waarin gewenst wordt dat iedereen die niet mee gaat in de hysterie buiten BNW moet blijven.quote:Een werkelijk intelligente man heeft geen anderen om te minachten nodig om zichzelf een plaats te kunnen geven. Wat jij doet is feitelijk gewoon inferieur trollen.
Kusjes en knuffels aan iedereen, jullie zien me wel weer over een paar maanden als er weer een dergelijk topic hier te vinden is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:45 schreef ToT het volgende:
Jullie hebben nog een stuk of 10 posts de tijd om elkaar hier te bashen. Er komt GEEN 2e deel!
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:45 schreef ToT het volgende:
Jullie hebben nog een stuk of 10 posts de tijd om elkaar hier te bashen. Er komt GEEN 2e deel!
Poor boy.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:47 schreef JohnLocke het volgende:
ik zie het als een uitlaatklep waar ik af en toe eens lekker eerlijk kan zijn tegen idioten.
Het gaat hier om zaken als oorlogen met miljoenen dooien als consequentie, en de verantwoordelijkheid daar voor. Om over de ruggen van die mensen je "uitlaatklep" te vinden om "lekker eerlijk" te zijn is nogal macaber.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:47 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Vechten tegen de bierkaai.
[..]
Jij noemt het bevestingsdrang, ik zie het als een uitlaatklep waar ik af en toe eens lekker eerlijk kan zijn tegen idioten.
[..]
Tsja, iets horen dat je niet wil horen is al snel trollen natuurlijk. Ik heb al vaker posts hier gezien waarin gewenst wordt dat iedereen die niet mee gaat in de hysterie buiten BNW moet blijven.
Ben je ondertussen gestopt met de eerste? Wauw...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ze kloppen geen van 3en, met je waanbeelden.
De meeste mensen op dit forum komen mij nou niet echt zo laaggeschoold voor...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Een echte complot denker is vooral laaggeschoold, eenzaam en zo zielig dat hij grandioze complotten omarmt om zichzelf ervan te overtuigen dat hij speciaal is.
En al zijn ze het wel, hooggeschoold, laaggeschoold, iedereen kan hier zijn ei kwijt over conspiracy's.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:55 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
De meeste mensen op dit forum komen mij nou niet echt zo laaggeschoold voor...
Inderdaad dat komt het topic alleen ten goedequote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En al zijn ze het wel, hooggeschoold, laaggeschoold, iedereen kan hier zijn ei kwijt over conspiracy's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |