abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:23:14 #1
13132 Core.
schizo eend
pi_81633985
Vandaag heb ik het nieuwe boek, Human Race Get Off Your Knees van auteur/onderzoeker David Icke binnengekregen vanuit de UK.
Erg interessant boek, waar David verdergaat in de Global Conspiracy, en een nieuw en erg controversieel onderwerp aanhaalt, de zgn. 'Moon Matrix'.
Volgens zijn eigen woorden is de Moon Matrix: een onechte realiteit, uitgezonden vanaf de Maan welke gedecodeerd word door de menselijke lichaam/geest in bijna dezelfde manier als gevisualiseerd is in de Matrix film-trilogy. De Moon Matrix heeft zich gehackt in het menselijke lichaams-systeem (het lichaam, de body-computer waarvan je de menselijke geest als 'software' kan zien die de hardware aanstuurt) en het voed ons een gemanipuleerd zelfgevoel en een gemanipuleerd gevoel over hoe wij de Wereld continu ervaren.

Erg controversieel dus. Maar dat de Maan niet helemaal is wat wij ervan worden geacht te denken, hoef ik natuurlijk niet uit te leggen. (zie boeken: Who Built The Moon? & de NL versie: Het mysterie van de Maan,
Dark Mission: The Secret History of NASA voor meer info en achtergronden.)

Het lijkt me erg leuk om dit Topic te gebruiken voor iedereen die geïnteresseerd is in het nieuwe boek, of het gelezen heeft en er met elkaar over wil discussiëren.

ISBN10: 0955997313
ISBN13: 9780955997310
quote:
Nearly 700 pages, 355,000 words, 325 illustrations and 32 pages of original colour art by Neil Hague

A Monumental Work

David Icke marks his 20th year of uncovering astounding secrets and suppressed information with the publication of his most amazing book yet.

He takes the manipulation of the human race and the nature of reality to still new levels of understanding and he calls for humanity to rise from its knees and take back the world from the sinister network of families and non-human entities that covertly control us from cradle to grave.

David has moved the global cutting edge so many times since his incredible ‘awakening’ in 1990 and here he does it again - and then some.

His most staggering revelation is that the Earth and the collective human mind is manipulated from the Moon, which, he says, is not a ‘heavenly body’, but an artificial construct – a gigantic ‘spacecraft’ (probably a hollowed-out 'planetoid') – which is home to the extraterrestrial group that has been manipulating humanity for aeons.

He describes what he calls the ‘Moon Matrix’, a fake reality broadcast from the Moon which is decoded by the human body/mind in much the same way as portrayed in the Matrix movie trilogy. The Moon Matrix has ‘hacked’ into the human ‘body-computer’ system, he says, and it is feeding us a manipulated sense of self and the world 24/7.

We live in extraordinary times. On one side we are seeing the imposition of a global Orwellian State of total surveillance and control by those who serve the Moon Matrix, and on the other a fantastic energetic transformation is taking place – what David calls the ‘Truth Vibrations’, a phenomenon he first predicted in 1990 and used as the title of his first book after his ‘eyes opened’.

The Truth Vibrations are awakening vast numbers of people to remember who they really are – infinite, eternal Consciousness.

Humanity is at a fork in the road and it is time to make a choice. Are we going to awaken to our true genius and potential as Infinite Consciousness? Or are we going to remain entrapped in body/mind and the manufactured illusions of the Moon Matrix?

One choice will give us freedom and potential on a scale we could not have thought possible, while the other will condemn us and our children to a global fascist/communist dictatorship on a scale that would make George Orwell wince.

You cannot read Human Race Get Off Your Knees and be the same person you were when you picked it up. It is life-changing, reality-changing and its information, if acted upon, will set us free.
De hoofdstukken zijn als volgt:
Part 1
Ch 1 I am not David Icke
Ch 2 No brick in the wall
Ch 3 What's Goo-in'on, our Dave?
Ch 4 You only have to follow the clues..'.
Ch 5 Will you walk into my parlour said the spider to the fly
Ch 6 Spider men
Ch 7 Zion mainframe
Ch 8 Selling the movie 1
Ch 9 Selling the movie 2
Ch 10 He said they're what?
Ch 11 Serpent worship
Ch 12 Encoded truth
Ch 13 So where are they?
Ch 14 Spaceship moon
Ch 15 The voice
Ch 16 Virtual-Reality Game
Ch 17 The cosmic Internet
Ch 18 Decoding Reality
Ch 19 The moon matrix

Part 2
Ch 20 Game plan 1 destroying health
Ch 21 Game plan 2 The cull
Ch 22 Game plan 3 war on mind and body
Ch 23 Game plan 4 different masks same face
Ch 24 Game plan 5 world everything
Ch 25 Game plan 6 assault on freedom
Ch 26 Game plan 7 stealing the children
Ch 27 Game plan 8 the useful idiots
Ch 28 Breaking the spell
Ch 29 The uprising

Het boek kost 25,- Euro en is nu leverbaar bij DavidIckeBooks in de UK en binnenkort in Nederland bij Bol.com.
Als je dit boek ook wil lezen en bestellen, dan zou ik even wachten totdat Bol.com hem levert, omdat dat aardig in de verzendkosten scheelt.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_81634315
-zeg dan niks-

[ Bericht 96% gewijzigd door Bastard op 20-05-2010 07:48:10 ]
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_81634325
-note-

[ Bericht 98% gewijzigd door Bastard op 20-05-2010 07:48:29 ]
pi_81634859
Wat ik me dan afvraag he, hoe regelen ze een nonstopverbinding met de Aarde, als je aan de kant zit waar de maan niet staat, dus overdag?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_81634905
Komt op mij over als weer een nieuwe uitwerking van het gnosticisme. Als ik tijd en zin heb, wil ik wel eens wat over hem lezen.
"Everything we are, we are when we're alone."
pi_81636977
-reactie op -

[ Bericht 96% gewijzigd door Bastard op 20-05-2010 07:48:58 ]
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:30:12 #7
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_81639472
Tvp heerlijk...
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_81641659
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Geloof jij dit echt serieus ?
Moet je voorstellen dat je David Icke zelf bent, en er tot je verbazing achterkomt dat er echt mensen zijn die je verhalen geloven. Bizarre ervaring lijkt me dat.
pi_81650311
quote:
His most staggering revelation is that the Earth and the collective human mind is manipulated from the Moon, which, he says, is not a ‘heavenly body’, but an artificial construct – a gigantic ‘spacecraft’ (probably a hollowed-out 'planetoid') – which is home to the extraterrestrial group that has been manipulating humanity for aeons.

Het gegeven dat er eb en vloed is op deze aarde haalt de hele bewering al onderuit. Van de andere kant verklaard hij weer dat het wel een planetoïde is. Hij is zo gestoord dat hij zijn eigen bewering onderuit haalt.

Begrijp me goed, lange tijd heb ik Icke wel fascinerend gevonden met bepaalde visies en filosofieën. Maar ik vond hem ook een verbitterd, doorgedraaid mannetje die zijn gelijk haalde met oneliners, altijd het laatste woord wilde hebben en de meest achterlijke vergelijkingen maakte. Bij bijna iedere lezing gebruikt hij wel de theorie in de Middeleeuwen dat de aarde plat was, dat schepen er vanaf zouden varen en Columbus degene was die deze denkwijze doorbrak. Hij ziet zich als een eigentijdse Columbus die ook door anderen onder kritiek kwam te staan met zijn controversiële theorie en uiteindelijk een ontdekkingsreis zou maken en verborgen werelden zou onthullen.

Vanuit een algemeen, moeilijk controleerbare, maar toegankelijke theorie dat onze wereld in handen is van een kleine elite en dat er een status quo wordt gecreëerd om ons huidig bewustzijn in stand te houden maakt hij de meest absurde beweringen, die mij persoonlijk te ver gaan en zijn eigen paranoïa en obsessies benadrukken. Te denken valt aan de vrijmetselarij, de Illuminati, Reptilians en de New World Order. Alles heeft aldus hem verband met elkaar en dat leidt tot de meest absurde theorieën. Bijvoorbeeld dat Diana’s dood in scene is gezet door de bloodsucking royals die de chauffeur in een mindcontrol status tegen de 13e paal lieten rijden, omdat 13 een magisch getal is in die kringen. Maar ja, ik ben natuurlijk gemanipuleerd door de corrupte media, Columbia Broadcast die haar Illuminati connectie bekend maakt met haar Alziend Oog logo als subliminal.

Nee, ik beschouw deze man als doorgedraaid, wat ik zonde vind omdat hij bepaalde goede theorieën heeft om aan te tonen hoe sterk wij ons laten conformeren, ons laten meeslepen door de rest van de meute en niet meer durven af te wijken. Iets wat je bijvoorbeeld in de sociale psychologie kunt terugvinden, waar ik me dagelijks aan erger, ook bij mezelf en wat ons huidige (destructieve) mondiale en zelfbewustzijn in stand houdt.

Het ergste aan Icke vind ik nog dat hij pretentieert dat hij De Waarheid vertelt en dat hij het met ‘bronnen van over de hele wereld’ kan bevestigen. Iedereen die het er niet mee eens is, is gemanipuleerd. Wat voor een zelfingenomen, spirituele zak ben je dan wel niet. Daarmee kun je ook inzien dat Icke een grote paradox is.

[ Bericht 0% gewijzigd door poldergeist op 20-05-2010 08:54:20 ]
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:37:32 #10
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_81651178
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 20 mei 2010 @ 00:02:46 #11
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81657077
Ik was bij deze show in de Amsterdam Rai, erg goed moet ik zeggen, maar dat kwam eigenlijk ook niet zo overeen als wat je nu in de OP vermeld.

Wat ik wel erg toevallig vind, is dat ik gister dat boek van 'het mystery van de maan' aangeschaft hebt. Ik weet dat er veel onwerkelijkheden zijn die met de maan te maken hebben, en zelfs John Lear is zo gedurfd geweest om een uitspraak over een machine die iets met de mens op aarde te maken zou hebben.
De experimenten waaruit blijkt dat de korst erg dun is.. wat zit er binnen in? Of hebben we te maken met gigantische ondergrondse kamers/grotten?

Wat is er waar van het verhaal dat de stenen op de maan ouder zijn gedateerd dan de aarde.. ?

In iedergeval TVP, ik zal eens wat verder inlezen over dit boek en zijn nieuwste theorie.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 20 mei 2010 @ 00:08:24 #12
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_81657363
http://www.v-j-enterprises.com/janhol.html

ooit een keer een lezing van hem gezien in Krasnapolski hotel over dit onderwerp
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_81657789
Is dit trouwens eigenlijk geen TRU-materiaal i.p.v. BNW?

Ik sta in principe open voor alle BNW-complot theorieën al geloof ik er maar in enkele, maar zodra er buitenaardse entiteiten aan te pas komen haak ik toch af hoor.

Ik bedoel ik lees nu net weer iets over zijn reptilians. Veel gekker moet het toch niet worden.

Volgens een artikel dat ik net lees dicht hij joden geen belangrijke rol toe in de wereld maar bepaalde 'mensen' die van Aliens afstammen wel. Sure. Frank Sinatra zou ook van aliens afstammen.

Come on, get real. Als zijn schrijfsels als fictie verkocht zouden worden zou niemand het lezen omdat het te ongeloofwaardig is.

Jammer dat mensen hier in op gaan terwijl er zich wel delijk complotten voltrekken in de wereld. Een typische desinformant ook weer deze Icke, zoveel moge duidelijk zijn.
  donderdag 20 mei 2010 @ 01:14:26 #14
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_81659440
Gulo...dit is een werkelijke" theorie" zonder "binnenmensen"

lees die jan lamprecht maar eens op internet voordat je z'n boek koopt ;0
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:53:17 #15
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81661763
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 00:17 schreef Gulo het volgende:
Is dit trouwens eigenlijk geen TRU-materiaal i.p.v. BNW?

Ik sta in principe open voor alle BNW-complot theorieën al geloof ik er maar in enkele, maar zodra er buitenaardse entiteiten aan te pas komen haak ik toch af hoor.

Ik bedoel ik lees nu net weer iets over zijn reptilians. Veel gekker moet het toch niet worden.

Volgens een artikel dat ik net lees dicht hij joden geen belangrijke rol toe in de wereld maar bepaalde 'mensen' die van Aliens afstammen wel. Sure. Frank Sinatra zou ook van aliens afstammen.

Come on, get real. Als zijn schrijfsels als fictie verkocht zouden worden zou niemand het lezen omdat het te ongeloofwaardig is.

Jammer dat mensen hier in op gaan terwijl er zich wel delijk complotten voltrekken in de wereld. Een typische desinformant ook weer deze Icke, zoveel moge duidelijk zijn.
Ik vind het jammerlijk om altijd maar op 1 punt te bashen en hier dan net zo lang over door te gaan zodat zijn andere punten ondergesneeuwd worden.
David Icke is erg constructief in het vertellen en uitpluizen van de geschiedenis. Zijn kennis over 'Queen Semiramis', een belangrijk punt in het bloodlijnen en NWO verhaal, gaat gewoon goed diep en bevat zeker meer feiten dan leugens of fictie, dus waarom we altijd maar zo moeten hameren op Icke zijn 3e deel van zijn speech, is me raadselachtig.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ticker op 20-05-2010 09:44:46 ]
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_81661775
quote:
QFT
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_81676794
Zo heerlijk! Zo veel stof voor prachtige SF verhalen!
Maar dit:
quote:
is te erg.. De mensheid die miljarden jaren bestaat.. Is die man ooit naar school geweest?
pi_81676957
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
is te erg.. De mensheid die miljarden jaren bestaat.. Is die man ooit naar school geweest?
Ik denk dat jij dat beter af kunt vragen voor wat betreft de aanhangers van zijn 'theorieën'. Hij zal er zelf immers wel niet in geloven, maar het legt hem geen windeieren natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gulo op 20-05-2010 15:49:12 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:48:05 #19
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81677203
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zo heerlijk! Zo veel stof voor prachtige SF verhalen!
Maar dit:
[..]

Jij wel toch? Zelfs vrijmetselaar geweest..

En niet bekend zijn met de kennis van het oude india...
quote:
Yuga (Devanāgari: युग) in Hindu philosophy is the name of an 'epoch' or 'era' within a cycle of four ages. These are the Satya Yuga (or Krita Yuga), the Treta Yuga, the Dvapara Yuga and finally the Kali Yuga. According to Hindu cosmology, life in the universe is created, destroyed once every 4.1 to 8.2 billion years[1] [2], which is one full day (day and night) for Brahma. The lifetime of a Brahma himself may be 311 trillion and 40 Billion years.[1] The cycles are said to repeat like the seasons, waxing and waning within a greater time-cycle of the creation and destruction of the universe. Like Summer, Spring, Winter and Autumn, each yuga involves stages or gradual changes which the earth and the consciousness of mankind goes through as a whole. A complete yuga cycle from a high Golden Age of enlightenment to a Dark Age and back again is said to be caused by the solar system's motion around a central sun.[citation needed
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 15:54:38 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_81677536
quote:

Denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. Dan zou het het zoveelste science-fiction boek zijn. Enorm spannend en goed geschreven,maar niet meer dan dat.
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:16:03 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81678458
Ticker schudt het allemaal zo uit zijn mouw he, wat een parate kennis, respect!
The truth was in here.
pi_81678995
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Bastard het volgende:
Waarom geef je mij een note voor iets wat ik serieus meen.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 16:43:59 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_81679711
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Bastard het volgende:
True.
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:59:50 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81685574
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:27 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Waarom geef je mij een note voor iets wat ik serieus meen.
[BNW] Feedback op zijn Javaans
Voor al uw complimenten
The truth was in here.
pi_81687013
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:48 schreef Ticker het volgende:

[..]

Jij wel toch? Zelfs vrijmetselaar geweest..

En niet bekend zijn met de kennis van het oude india...
[..]

*kuch* De Vrijmetselarij is een west-europees cultuurverschijnsel..

Verder kan ik me aardig vinden in de evolutietheorie, de mensheid is ongeveer 200.000 jaar geleden ontstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')