quote:Op maandag 17 mei 2010 17:49 schreef TokenW het volgende:
Mijn dienst loopt van 06:30 tot 10:55 en die bestaat alleen uit binnenwerk. Maar als er niet genoeg vaste bestellers zijn wordt ik ook vaak in die diensten gezet en ben ik vaak langer bezig, of wordt ik gevraagd nog mensen te helpen die er door verschillende redenen niet doorheen komen.
Binnenkort wissel ik van dienst en moet ik tot 12:30 door in de ene week en de andere week geen idee.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:56 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Zaterdags meestal van 07:30 tot ongeveer 9:30. Dit hangt vooral af van de hoeveelheid post. Ik heb een autobestelling als vaste dienst met veeeel boerderijen. En bij vooral de boerderijen kan de hoeveelheid post nogal eens verschillen. De ene zaterdag moet ik meerdere boerderijkrantjes / tijdschriften per boerderij bezorgen en de andere zaterdag is er haast niks.
Heel soms heb ik weleens een industriewijk erbij, die zet ik dan meestal samen met een collega, dus dan duurt de totale voorbereidingstijd een uurtje langer ofzo.
Neequote:Op maandag 17 mei 2010 17:34 schreef geeMc het volgende:
[..]
Lekker dan. Waar werk je dan? Toevallig in enschede?
wat een hysterische icon heb jij.. is dat van Kick Ass ofzo?quote:
Ja best hysterisch hequote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef sbientje het volgende:
[..]
wat een hysterische icon heb jij.. is dat van Kick Ass ofzo?
oh jaquote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja best hysterisch heIs van Kick-Ass ja, staat er ook boven
niets, denk ik?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:29 schreef TokenW het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met het overnemen van een 60+ dienst? Morgen heb ik een arbeidstijdreductie van een half uur in mijn dienst maar ik heb geen idee wat ik daarmee aan moet.
Nou idd, het schiet alweer op! En vakantiegeldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:12 schreef ftt1989 het volgende:
nohh weer bijna salaris, waar zal ik het deze maand weer is aan gaan uitgeven
Heb deze maand veel extra gewerkt, dus ben benieuwd hoeveel het zal zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:12 schreef ftt1989 het volgende:
nohh weer bijna salaris, waar zal ik het deze maand weer is aan gaan uitgeven
vakantiegeld deze maand? beterr!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nou idd, het schiet alweer op! En vakantiegeld
Ja. Opleiding krijg je uitbetaaldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:46 schreef Ziewoarut het volgende:
Vandaag mijn eerste werkdag (in training) gehad. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben met de wijk. Ik heb er anderhalf uur over gedaan en dat is precies de looptijd die staat voor deze wijk. Al was het heel rustig (volgens mijn begeleider) lijkt me dat toch niet slecht voor een eerste keer.![]()
Morgen moet ik weer!
PS: weet iemand of je die beginnerstrainingen ook betaald krijgt? Mijn begeleider wist het namelijk niet zeker.
autoritten starten en eindigen altijd bij een sorteerlocatiequote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:13 schreef Bigapple het volgende:
Moet je als je een autorit heb deze eerst ophalen bij een business point , of willen ze ook wel is ergens anders staan bij postkantoor of depot. Aangezien ik wil solliciteren maar geen idee heb waar ze hier in de buurt verzamelen.
Thnx
Er is al een andere oplossing, er is ook een 60+ er die in een dienst staat zonder reductie, die moet ik nu een half uur ondersteunen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:02 schreef Troeta het volgende:
Wat sbientje zegt klopt, de 60+er krijgt het wel betaald maar anderen niet.
Als wij er niet bij kunnen, dan gooien wij het er idd niet in.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef Ml-etje het volgende:
Ehm even een vraagje?
Als er een auto voor de brievenbus staat geparkeerd mogen jullie de post er dan niet ingooien?
Ze moest om de auto heen lopen inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als wij er niet bij kunnen, dan gooien wij het er idd niet in.
Meestal volgt een dag later wederom een poging.
Ik had laatst een karretje dat voor een portaal van een woning geparkeerd was. Omdat er allerlei zooi in zat kon ik niet bij de brievenbus. Was het leeg geweest, dan had ik er wel een klauterpartij voor over gehadquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef sbientje het volgende:
Als ik er echt niet bijkan idd mee terug, maar ik doe altijd wel mijn best
ook zo fijn, mensen met zo'n voortuin met 1 padje en de rest bloemperk... en er dan een paar fietsen op parkerenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik had laatst een karretje dat voor een portaal van een woning geparkeerd was. Omdat er allerlei zooi in zat kon ik niet bij de brievenbus. Was het leeg geweest, dan had ik er wel een klauterpartij voor over gehad
Nee hoor, morgen (20 mei) alquote:
Morgen staat het iig nog niet op je rekening.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:29 schreef gelebeer het volgende:
[..]
Nee hoor, morgen (20 mei) alKan wel zo zijn dat we het geld pas vrijdag op de rekening ontvangen, maar het loonstrookje zou in principe morgen binnen moeten zijn.
De kans bestaat dat het er morgen op staat, echter is die kans maar klein, vorige maand stond het ook pas een dag later op m'n rekening dan de dag die in het lijstje in de OP staat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Morgen staat het iig nog niet op je rekening.
Je moet altijd 1 dag verder rekenen dan het lijstje in de OP.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:45 schreef Viper86 het volgende:
[..]
De kans bestaat dat het er morgen op staat, echter is die kans maar klein, vorige maand stond het ook pas een dag later op m'n rekening dan de dag die in het lijstje in de OP staat.![]()
Dat ene dagje houd ik ook nog wel vol.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet altijd 1 dag verder rekenen dan het lijstje in de OP.
Maar wat moet je met zoveel uren? Ik heb er zelf inmiddels 266 maar die uren zijn zinloos. Als ik ze achter elkaar opneem bestaat tegen de tijd dat ik weer moet werken het bedrijf niet eens meer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Dat ene dagje houd ik ook nog wel vol.
Het was eerst toch altijd zo dat je direct op dezelfde dag werd betaald, en niet pas een dag later dan de datum die in het lijstje staat?
Ik heb trouwens afgelopen zaterdag het lijstje met m'n afwezigheidsrechten ( verlofuren? ) weer eens gekregen, de teller staat ondertussen op 208 uren.Gaat lekker.
Dat verschilt per vestiging zelfs...quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:13 schreef geeMc het volgende:
Lijkt mij inderdaad ook handig. Ik heb ook best veel uren staan. Iemand enig idee of je ze ook kunt laten uitbetalen?
Ik denk niet dat TNT zomaar failliet gaat. Maar mocht onze vestiging over een paar jaar sluiten, dan neem ik vlak voordat ie gaat sluiten, mocht ik er dan nog werken, ontslag en dan moeten ze me wel uitbetalen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, maar wat nou als het bedrijf failliet gaat? Zou ze een keer gebruiken
Maar ik had het dan ook over het loonstrookje!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Morgen staat het iig nog niet op je rekening.
Dat verschilt van x op x. Ik heb een keer 100 uur laten uitbetalen, maar later mocht het niet meer. Nog later mocht het ineens weer wel, en nu dus weer niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:13 schreef geeMc het volgende:
Lijkt mij inderdaad ook handig. Ik heb ook best veel uren staan. Iemand enig idee of je ze ook kunt laten uitbetalen?
Ik had me voor vandaag ingesteld op 3x HAH, maar helemaal niks en ook amper post. Deed over drie wijken in totaal dan ook zo'n 3 kwartier minder dan normaal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
zal ik ook wel HAH hebben denk ik.
Had me nog wel zo ingesteld op eindelijk eens een keer kunnen lopen zonder HAH. Scheelt in mijn wijk zeker 40 minuten.
Dan zal dat bij ons ook wel zo zijn...quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk dat ze er bij ons zaterdag wel bij zitten
Oh, dan bestaat de kans dat ie bij ons ook morgen of op vrijdag bezorgd word.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Even nagevraagd. Bij ons komt die morgen
Die hebben wij afgelopen zaterdag gehad. Wat een werk met inkaarten zeg.... pfffquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoop niet dat zaterdag de stemkaarten worden bezorgd
We moeten eigenlijk blij zijn dat wij het doen ipv WNK Post of Sandd etc.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef geeMc het volgende:
[..]
Die hebben wij afgelopen zaterdag gehad. Wat een werk met inkaarten zeg.... pfff
Oke: Jippie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk blij zijn dat wij het doen ipv WNK Post of Sandd etc.
Klopt, want ik verwacht niet dat die er veel van bakken eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk blij zijn dat wij het doen ipv WNK Post of Sandd etc.
Best leuk gedaan!! Hoop dat we tijdens t wk eentje meekrijgen hahahquote:
Heb jij er nog niet een gekregen dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
Best leuk gedaan!! Hoop dat we tijdens t wk eentje meekrijgen hahah
neequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:11 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Heb jij er nog niet een gekregen dan?
toen was ik op vakantiequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:14 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wij 3 weken geleden al.![]()
Toch maar eens navragen bij je teamcoach.
Hopen voor je dat ze nog eentje achter gehouden hebben dan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:16 schreef sbientje het volgende:
[..]
toen was ik op vakantiemisschien is dat het!
nou ja, mocht ik er geen krijgen is het ook niet zo erg. Lijkt me wel geinig, er is ook een wedstrijd op zaterdag toch, in onze poule? Dan ga ik toeterend bestellenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Hopen voor je dat ze nog eentje achter gehouden hebben dan.Bij ons slingeren er in ieder geval nog genoeg rond op kantoor, er zijn genoeg collega's die niet in de buurt wonen en geen zin hebben om met zo'n ding onder de arm 10 km. te fietsen.
Die ga ik sowieso niet missen. Ik bestel desnoods de post op een zondagquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou ja, mocht ik er geen krijgen is het ook niet zo erg. Lijkt me wel geinig, er is ook een wedstrijd op zaterdag toch, in onze poule? Dan ga ik toeterend bestellen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou ja, mocht ik er geen krijgen is het ook niet zo erg. Lijkt me wel geinig, er is ook een wedstrijd op zaterdag toch, in onze poule? Dan ga ik toeterend bestellen
Dat is kutquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
Blegh, wat een ronde. Deed er bijna een uur langer over dan normaal. Zat een folder van de Gamma (zo'n zware) en een blaadje van de TNT bij. Die twee gingen niet echt lekker samen en tel daar de stempassen bij op en het liep voor geen meter.
Daarnaast waren ook nog eens straten verkeerd gesorteerd, zodat ik er nog meer werk van had.
Dit is zo ongeveer ook mijn dag. Wij hadden alleen nóg een baggerfoldertje ertussen zitten, waaraan ik me tot 7 keer toe heb gesneden onder mn nagel van mn duimquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
Blegh, wat een ronde. Deed er bijna een uur langer over dan normaal. Zat een folder van de Gamma (zo'n zware) en een blaadje van de TNT bij. Die twee gingen niet echt lekker samen en tel daar de stempassen bij op en het liep voor geen meter.
Daarnaast waren ook nog eens straten verkeerd gesorteerd, zodat ik er nog meer werk van had.
Vandaag PRECIES hetzelfde gehad. 1 of andere taart had bij drie complete straten alles 1,2,3,4 enz gesorteerd in plaats van 2,4,6,8 zoals de normale huisnummersquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
allejezus, dat is lekker noobie!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:44 schreef Keano het volgende:
[..]
Vandaag PRECIES hetzelfde gehad. 1 of andere taart had bij drie complete straten alles 1,2,3,4 enz gesorteerd in plaats van 2,4,6,8 zoals de normale huisnummers![]()
oh en FUCK de gamma
Tsja, ik weet niet wat er frusterender is, heel erg druk of normaal terwijl je uren op rode bakken moet wachten. Eerste wijk klaar, meer dan een uur wachten, tweede wijk klaar, anderhalf uur wachten. Was om half zes klaar, bijna 2 uur buiten tijd, terwijl ik dik binnen tijd klaar had kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Goed geregeld weer zeg! Eerst twee dagen met heel weinig post en 1x hah, vandaag en fokking veel post en dubbele hah(Gamma en TNT boekje), en stempassen (dit alles met de hand te sorteren), Ik ging pas om 14.00 uur de straat op, en had toen nog een goede 5 uur lopen voor de boeg. En ik was nog 1 van de eersten die de straat op gingen, kun je nagaan. Om 6 uur lagen er nog diverse wijken op het depot. En volgens de planning was het vandaag "scenario druk". Nou me reet. Het was echt veel drukker dan dat. Twee weken terug hadden we alle Kampioenen in 1x en toen was het scenario "maatwerk druk", terwijl iedereen toen toch echt veel eerder klaar was dan vandaag.
Laat het nou net zo zijn dat ik mijn vaste auto nog nooit heb hoeven tanken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
Bij ons wordt er iedere vrijdag getankt en als het je vaste auto is, dan moet je de code redelijk snel wel uit de kop kennen
Hier ging het PRECIES hetzelfde.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
Reacties als:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
Van je 'collega's' moet je het maar hebben: Postbode ontslagen na niet bezorgen stempassen
Vind ik heel erg overdreven.quote:sinds iedereen kan werken bij de tnt is het flink achteruit gegaan
post kom veels te laat en of helemaal niet
Toch zegt dat niet alles, ik miste voor 2 huizen die veel post krijgen en waarvan ik zeker ben dat de bewoners stemgerechtigd zij, de stempassen, maar alle post voor de wijken is zowel donderdag als vrijdag meegegaan (zelf gesorteerd) en bezorgd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
Van je 'collega's' moet je het maar hebben: Postbode ontslagen na niet bezorgen stempassen
Waarom lig je niet in bed dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:47 schreef Dionysiou het volgende:
Heerlijk als je 10 uur mag beginnen ipv 8 uur
Dat zonnetje
Was 07.30 pas klaar met de ochtendkranten.quote:
Oh ja!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:57 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Was 07.30 pas klaar met de ochtendkranten.![]()
En ik werd net gebelt of ik wat ik eerder kon komen, 09.20 ben ik d'r dan.. dus niet echt de moeite meer!
Zodra je in het zonnetje loopt.. everything will be alrightyquote:
Dat is pas over 4 uurquote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Zodra je in het zonnetje loopt.. everything will be alrighty
Ik heb ook altijd pech. Wij hadden redelijk wat post (allerlei VSP-meuk, oa Ziggo magazine) en 2x hah.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:38 schreef MissSpooky het volgende:
Zoo hé, heet vandaag! Maar geen HAH en weinig post
Volgens mij wel. Dit om te controleren of je geen brieven er in hebt laten liggen van de dag ervoor etc. Hebben ze dat bij jou gedaan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:30 schreef Viper86 het volgende:
Oh ja, ik had nog een vraagje: Mag een teamcoach of postbode plus zomaar bij je in de fietstassen kijken zonder te vragen?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:03 schreef sbientje het volgende:
ik had trouwens ook weer wat raars.. ik stond bij een flat de bussen te vullenkomt er zo'n kerel... "Hoe gaat het?" dus ik zei goed, en dat het lekker weer was enzo.. blabla.. zegt ie: En straks weer terug naar man en kindje? Dus ik zei: nou, die heb ik niet hoor? Vroeg ie hoe oud ik was, dus ik zei 26, zegt ie dat dat de perfecte leeftijd is en dat ik daar echt over moet denken want het is zo leuk en hij kon zien dat ik er helemaal klaar voor was
Legde ie ook nog een paar keer zijn hand op mijn schouder
![]()
Erg apart
hahah nee hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:07 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]Gadverdamme. Ik hoop dat je em wel een paar klappen hebt verkocht?
![]()
Platstampen en onder de scanner leggen? En dan de scan mailen.quote:En om het af te sluiten het mooiste wat ik vandaag meemaakte.
Ik heb zo een klein pakketje in de hand met een adres wat niet voor ons VBG bestemt was. Kijk ik op de achterkant en zie daar een retour adres.
Alleen nu vraag ik mij af hoe stuur ik pakketje naar xxxxxxxxxx@hotmail.com??![]()
![]()
![]()
woont die in Breda joh?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef gelebeer het volgende:
Ik had vandaag een brief voor nummer 6:00am en een brief voor ene Sint Erklaas :S
Loonstrookje eergisteren. Stempas al een week geledenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:40 schreef Sapphira het volgende:
Hebben jullie je loonstrookje al gekregen?
Mijn vriend heeft ook al een stempas gekregen en ik dus nog niet..
In before iessie kicking your ass.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:15 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb trouwens een serieuze klacht.
Ik hoor altijd Muse in het sorteercentra
Dit nummer dus.![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:15 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb trouwens een serieuze klacht.
Ik hoor altijd Muse in het sorteercentra
Dit nummer dus.![]()
quote:
Wat zijn dat voor melders? Ik heb ook één wijk waar altijd een heel hoog piepgeluid te horen is, maar ik dacht dat het van de boor van de tandarts kwam die daar zitquote:Op zondag 23 mei 2010 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb krijg steeds meer een hekel aan die melders die mensen in hun tuinen plaatsen. Die dingen geven een hoog piepgeluid af als je binnen hun bereik bent en dat al bij het minste of geringste. Als je te lang op dat soort plaatsen bent, dan krijgt je echt last van het storende geluid.
Dus toch, hoopte dat het vakantiegeld apart zou komen.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:54 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Loonstrookje eergisteren. Stempas al een week geleden
Zijn meestal van die zwarte kastjes die in tuinen van mensen dicht bij de grond geplaatst zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:09 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor melders? Ik heb ook één wijk waar altijd een heel hoog piepgeluid te horen is, maar ik dacht dat het van de boor van de tandarts kwam die daar zit![]()
Echt een heel hoog rotgeluid idd.
Ah dus daar moet ik het eerstvolgende O&N een rotje tegenaan gooienquote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zijn meestal van die zwarte kastjes die in tuinen van mensen dicht bij de grond geplaatst zijn.
Mja, zo erg is het nu ook weer niet, maar als sommigen wat beter afgesteld worden is het al beter.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ah dus daar moet ik het eerstvolgende O&N een rotje tegenaan gooien
Het is idd bij een vijver waar ik dan loopquote:Op zondag 23 mei 2010 19:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik gok tegen reigers, ik zie ze eigenlijk alleen in tuinen met een vijver.
Ja, die dingen zijn erg in opkomst de laatste tijd. Ik heb er in mijn wijken nu al twee waargenomen. Ik wist eerst niet wat het was, het is echt verschrikkelijk, het doet letterlijk pijn aan je oren. Zouden die mensen er zelf geen last van hebben? Of is het zo'n soort toon die mensen van 30+ niet meer kunnen horen, omdat hun bereik minder geworden is?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb krijg steeds meer een hekel aan die melders die mensen in hun tuinen plaatsen. Die dingen geven een hoog piepgeluid af als je binnen hun bereik bent en dat al bij het minste of geringste. Als je te lang op dat soort plaatsen bent, dan krijgt je echt last van het storende geluid.
Net als wanneer de tv op standby staat.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Of is het zo'n soort toon die mensen van 30+ niet meer kunnen horen, omdat hun bereik minder geworden is?
niet iedereen kan die toon horen. Het zit vrij hoog in het bereik. Het doet nog niet echt pijn aan mijn oren, maar het is wel zo dat ik niet te lang in een gebied met zo'n toon moet zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, die dingen zijn erg in opkomst de laatste tijd. Ik heb er in mijn wijken nu al twee waargenomen. Ik wist eerst niet wat het was, het is echt verschrikkelijk, het doet letterlijk pijn aan je oren. Zouden die mensen er zelf geen last van hebben? Of is het zo'n soort toon die mensen van 30+ niet meer kunnen horen, omdat hun bereik minder geworden is?
Ohquote:Op zondag 23 mei 2010 19:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
[..]
![]()
Da's een van mijn favo nummers doordat ik em wel eens hoorde in t sorteercentrum![]()
Wel de remixversie dan he
Wel toevallig dat je precies dat nummer vreselijk vindt haha
Deze is ook vaak op dezelfde radiozender:
Zo heb elk nadeel zn voordeelquote:Op maandag 24 mei 2010 00:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oh
Nou iedereen heeft verschillende smaken hé
Mij maak je er iig niet blij mee, verhoogd wel even de productiesnelheid omdat ik snel weg wil..
Over het algemeen regent het niet urenlang keihard, dus je kunt dan even wachten tot het wat minder regent. Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord dat je de post niet hoeft te bezorgen omdat het hard regent..quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:25 schreef Ziewoarut het volgende:
Jezus het is aan het plenzen. Zo heb ik het maanden niet zien regenen. Mag ik als newbie vragen of je ook onder deze omstandigheden (10 seconden buiten is al doorweekt zonder te overdrijven) ook je post moet doen?
Gewoon doorwerken. We zijn geen watjes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:25 schreef Ziewoarut het volgende:
Jezus het is aan het plenzen. Zo heb ik het maanden niet zien regenen. Mag ik als newbie vragen of je ook onder deze omstandigheden (10 seconden buiten is al doorweekt zonder te overdrijven) ook je post moet doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Hier de hele dag nog geen druppel gevallen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:25 schreef Ziewoarut het volgende:
Hier ook (nog) niet!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier de hele dag nog geen druppel gevallen.
Wij hebben er een keer vrij voor gekregen, simpelweg omdat de dikste enveloppen doodleuk uit elkaar vielen en post niet eens meer naar binnen geduwd kon worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Over het algemeen regent het niet urenlang keihard, dus je kunt dan even wachten tot het wat minder regent. Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord dat je de post niet hoeft te bezorgen omdat het hard regent..
Heb zelf pas één keer een echte hoosbui meegemaakt. Het regende al vrij hard, maar toen het keihard weerkaatste op de straatstenen heb ik bij een huis een kwartier in de overdekte parkeerplaats geschuild. Werd daarbij hartelijk uitgelachen door de bewonerquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:25 schreef Ziewoarut het volgende:
Gewoon Muse opzetten!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:37 schreef xxiessiexx het volgende:
Bleh het miezert buiten en het is van die stinkregen.
Maar Muse werkt werkbervorderend!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik luister nooit muziek tijdens het lopen
ja moet je even via je teamcoach vragen ja... was bijmij een hele klusquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef rub3n het volgende:
Een uur terug een dikke enveloppe van TNT Post uit de brievenbus gevist. Allerlei informatie over indiensttreding, kleding en WiA (ofzo). Heb mijn maten ingevuld, hoe bestel ik nu kleding? Of moet dat via mijn Teamcoach!?
Ik loop hier al 2 jaar in m'n eigen kleding, heb nog wel ergens zo'n dikke jas liggen die voor geen meter past en een niet lekker ademend shirt, maar ik draag liever m'n eigen kleding en niemand doet er moeilijk over.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef Jojoortje het volgende:
Na 3 jaar heb ik nog steeds geen eigen kleding
Hehe zo doe ik het ook in m'n 'eigen' wijk, op het verkeerd bezorgen na dan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef sbientje het volgende:
post stak aan alle kanten uit de tas, er lag een gedeelte op de stoep, en ze bezorgt vanalles verkeerd.. Ik vind dat je het niet kan maken om post op straat op de stoep uit te gaan zitten zoeken, maar om meteen een klacht in te dienen vind ik ook weer zowat
Bij ons in de straat zie ik ze altijd in hun eigen kleding en met een fiets met gewone boodschappenfietstassen de post bezorgen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef sbientje het volgende:
er is hier trouwens een postbezorger van volgens mij selekt mail aan het werk nu in de straat... gisteren ging ik de hond uitlaten. Stond haar fiets ergens tegen een huis, post stak aan alle kanten uit de tas, er lag een gedeelte op de stoep, en ze bezorgt vanalles verkeerd.. Ik vind dat je het niet kan maken om post op straat op de stoep uit te gaan zitten zoeken, maar om meteen een klacht in te dienen vind ik ook weer zowat
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:11 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar Muse werkt werkbervorderend!
Dat is bewezen door mij.
Ja, dat is inderdaad belachelijk. Dat zie ik mezelf echt niet doen, je moet toch tenminste wel een beetje verantwoordelijkheidsgevoel hebben in dit werk vind ik...quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:10 schreef sbientje het volgende:
het ging er me meer om dat ze alle post gewoon op de stoep flikkert, en dan gewoon gaat bezorgen terwijl die post daar op de stoep ligt...
Over Muse gesproken, daar ga ik 19 juni heen, maar kan waarschijnlijk geen vrij krijgen die zaterdag omdat er al 3 mensen vrij gevraagd hebbenquote:
haha, nee dat doen we allemaal toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Oh ik gooi af en toe wel een bundeltje post in de bosjes als ik mn bundels te dik vind. Is dat erg dan? De buurtbewoners vinden het vanzelf toch wel.
Gelukkig ik dacht bijna dat er wat mis met me was!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:33 schreef sbientje het volgende:
[..]
haha, nee dat doen we allemaal toch?
welnee, perfectly normal!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gelukkig ik dacht bijna dat er wat mis met me was!
Wees blij dat je post krijgt van de concurrent, krijg altijd klachten van bewoners...quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:04 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Bij ons in de straat zie ik ze altijd in hun eigen kleding en met een fiets met gewone boodschappenfietstassen de post bezorgen.
Ik wist eerst niet eens dat deze van de concurrent waren, sowieso krijgen wij niet echt veel post van de concurrent. Alleen de veronicagids en zo nu en dan een geadresseerde folder of reclamebrief.
Ik wil eigenlijk wel graag eigen kleding hebben. Ik kom ook bij haalklanten en op campings. In winkels kijken mensen me wel eens raar aan, als ik in mijn gewone kledij de (wachtende) rij voorbij loop en achter de toonbank duik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:02 schreef Lastpost het volgende:
Ik loop hier al 2 jaar in m'n eigen kleding, heb nog wel ergens zo'n dikke jas liggen die voor geen meter past en een niet lekker ademend shirt, maar ik draag liever m'n eigen kleding en niemand doet er moeilijk over.
Ja, dat kunnen ze er wel bij zetten, maar dat gebeurde bij ons VGB ook; je werd aangenomen voor de zaterdagen, maar je kreeg een ander contract, zodat je goedkoper bent. Gewoon navragen hoe het zit, neem eventueel die salaristabel even over, die komt namelijk uit de CAO zaterdagbesteller. Die kun je hier vinden: http://www.abvakabofnv.nl(...)bestellers-tekst.pdfquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef Amy17 het volgende:
nee het is echt zaterdagbesteller dat is namelijk de functie waar ik naar solliciteer dat weet ik echt heel zeker stond namelijk in de mail.
Heb ze der toch nog maar even over gemaild heel brutaal maargoed heb ze gewezen op die link en dat anderen veel meer verdienen dan ik zou gaan verdienen en hoe dit kan. kreeg een heel erg kortaf antwoord of dat het een minimumloon was en dat dit vastgesteld was via wettelijke regells. en dat ik hier meer over kon vragen op mijn sollicitatie.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:16 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen ze er wel bij zetten, maar dat gebeurde bij ons VGB ook; je werd aangenomen voor de zaterdagen, maar je kreeg een ander contract, zodat je goedkoper bent. Gewoon navragen hoe het zit, neem eventueel die salaristabel even over, die komt namelijk uit de CAO zaterdagbesteller. Die kun je hier vinden: http://www.abvakabofnv.nl(...)bestellers-tekst.pdf
Hij is verlopen, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe het er nu aan toe gaat, maar dat kunnen ze je hier vast ook nog wel vertellen.
Is niet verlopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef Amy17 het volgende:
okee heel erg bedankt had hem indd ook al gezien volgens het tabel zou ik 7,03 moeten verdienen dan. dus najaa ik vraag het zoiezo na en neem dit tabeletje even over ook al is tie verlopen lijkt me namelijk sterk dat je ineens 3 euro minder verdient na een jaar hij is namelijk een jaartje verlopen,
Dan word je dus geen zaterdagbesteller. Dan mogen ze je ook niet laten sorteren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:48 schreef Amy17 het volgende:
[..]
Heb ze der toch nog maar even over gemaild heel brutaal maargoed heb ze gewezen op die link en dat anderen veel meer verdienen dan ik zou gaan verdienen en hoe dit kan. kreeg een heel erg kortaf antwoord of dat het een minimumloon was en dat dit vastgesteld was via wettelijke regells. en dat ik hier meer over kon vragen op mijn sollicitatie.
Wat ook mogelijk is dat ze hem een tijdelijke hulpkracht (THK) contract hebben gegeven. Dat zijn contracten met een looptijd van maximaal 3 maanden, en die lui krijgen ook minimumloon. En die mogen alle voorkomende werkzaamheden doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Is niet verlopen.
[..]
Dan word je dus geen zaterdagbesteller. Dan mogen ze je ook niet laten sorteren.
Tsja, maar dan ben je geen zaterdagbesteller, dat gaf ik ook al aan. Kennelijk is dat wel de vacature waarvoor een solliciatiegesprek plaatsvindt, dus wat dat betreft klopt er natuurlijk niks van. Maarja, dat doet er wel meer niet meer bij TNTquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wat ook mogelijk is dat ze hem een tijdelijke hulpkracht (THK) contract hebben gegeven. Dat zijn contracten met een looptijd van maximaal 3 maanden, en die lui krijgen ook minimumloon. En die mogen alle voorkomende werkzaamheden doen.
Toen ik in 2002 begon kreeg ik op m'n twintigste al 6,70 euro. Ze willen je gewoon als postbezorger op de zaterdag aannemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef Amy17 het volgende:
nee het is echt zaterdagbesteller dat is namelijk de functie waar ik naar solliciteer dat weet ik echt heel zeker stond namelijk in de mail.
Ik werk zelf niet meer bij TNT he en retourstickers heb ik niet meegekregen hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
Daar heb je toch een rolletje retourstickers voor?
Ah ja, was ik ff vergetenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik werk zelf niet meer bij TNT he en retourstickers heb ik niet meegekregen hoor
Same here, maar dan van 07:30 tot 10:00 voorbereiden en dan van 10:00 tot +- 14:00 mijn autobestelling rijden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:32 schreef rub3n het volgende:
Ik ga maar eens naar bed! Morgen 9:00-16:45 (Er is zowaar 10 minuten bij opgekomen, geen idee waarom!)
Lekker van 9:00 tot 11:30 (als ik geluk heb tot 11:00) 1 + mijn eigen wijk voorbereiden en dan lekker rondtuffen briefjes posten! Heerlijk zo'n boerenwijk!
Dan weet je toch ook dat de postbode het gewoon in je brievenbus moet stoppen als hun geen verhuiskaart in de kast hebben liggen. Je moet de oude bewoners of de afzenders hierop aanspreken, niet TNT.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:52 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik woon hier nou een jaar en ik heb al 100x aangegeven (via mail + telefoon) dat de post voor de 3 () bewoners voor mij niet meer hoef te hebben, maar dat viel tot vorige maand nog steeds door de bus. Toen kwam ik toevallig net thuis toen er een ex-collega van op de stoep stond, het toen nogmaals aangegeven en nu gaat alles ineens wel vanzelf retour.. Apart
.
Natuurlijk heb je geen recht op overplaatsing. Zou wel maf zijn, moeten ze daar iemand gaan ontslaan of een wijk opsplitsen omdat jij toevallig verhuist.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:23 schreef claessens85 het volgende:
Weet iemand of je als je gaat verhuizen naar een andere stad, je RECHT hebt op overplaatsing of dat je gewoon geluk moet hebben of ze je kunnen gebruiken en je anders in je oude stad moet blijven werken(zaterdagmedewerker met vast! contractje)
Er is toch overal tekort aan mensen, dus dat zou niet uit moeten maken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:29 schreef gelebeer het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je geen recht op overplaatsing. Zou wel maf zijn, moeten ze daar iemand gaan ontslaan of een wijk opsplitsen omdat jij toevallig verhuist.
Is dat wel zo? Waarom heb ik dan per 13 juni een nieuw contract voor onbepaalde tijd gekregen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:06 schreef Troeta het volgende:
Waar ze wel lastig over doen is het personeelstekort op je eigen vestiging en het feit dat ze ook wel af willen van die zaterdagwerkers met vaste contractjes.
Vraag desnoods een TNT pet, ben je tenminste nog een beetje herkenbaar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:35 schreef rub3n het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel graag eigen kleding hebben. Ik kom ook bij haalklanten en op campings. In winkels kijken mensen me wel eens raar aan, als ik in mijn gewone kledij de (wachtende) rij voorbij loop en achter de toonbank duik.
Geloof me, ik doe niet anders. Maar je hebt van die bedrijven (lees; incassobureau's) die maar post BLIJVEN sturen. En een adres van de vorige bewoner heb ik niet, maar dat hangt vast ook samen met die incasso-dingenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:03 schreef sbientje het volgende:
post wordt bezorgd op adres hoor, niet op bewoner. Ik kan helaas neit van iedere flat onthouden wie er woont, sterker, ik kijk er niet eens aan. Je kan beter de oude bewoners contacten, of de post retour afzender sturen met VERHUISD erop...
Ik heb het geluk dat ik elke dag dezelfde route heb! Dus ik zie die mensen nu al bijna 6 maand, 5x per week!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:35 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Vraag desnoods een TNT pet, ben je tenminste nog een beetje herkenbaar.![]()
Toen ik afgelopen december extra heb gewerkt moest ik ook een keer in mijn eigen kleding omdat ik te laat was gekomen en dus meteen in de auto moest springen. Aangezien ik een opleiding voor een nieuwe wijk had moest ik meerijden met een collega. Op een bepaald adres moest ik even de post ophalen en mijn collega bleef in de auto zitten. Die klant vertrouwde het dus al meteen niet en vervolgens moest ik de auto van TNT post laten zien die een eindje verderop stond, om de post mee te krijgen. Dus de klanten moeten wel een dosis vertrouwen in jou hebben zo te horen.![]()
Gisteren moest ik trouwens weer mijn andere wijk rijden. Voor het laatst heb ik deze wijk twee weken geleden gereden. Het nadeel van rijden in de grote stad is dat er in zo`n korte periode meteen weer op drie plaatsen de weg is opengebroken, dus kon ik weer lekker creatief de snelste route zoeken.
Maar ja, daar kan TNT nog steeds niks aan doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:40 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Geloof me, ik doe niet anders. Maar je hebt van die bedrijven (lees; incassobureau's) die maar post BLIJVEN sturen. En een adres van de vorige bewoner heb ik niet, maar dat hangt vast ook samen met die incasso-dingen
Kon Netwerk het weer eens zelf niet aan...quote:Op zondag 30 mei 2010 09:56 schreef TokenW het volgende:
Lekker dagje gisteren. Scenario rustig, terwijl er het hele jaar op zaterdag niet zoveel post is geweest. Krijgen we ook nog eens niet te tillen HAH mee. Naast de C1000 folder een boek van het Kruidvat. En het idiote is, is dat de opdrachtgever Netwerk VSP was. Volgende week dezelfde HAH troep, maar dan krijgen we er nog 1-tje bij.
Wij hewwe ok niet echt veul van die boereblaadsies had ensu, dat skeelt weer inne voorbereiding, weest wel. Ut enigste wat ik altieten su irritant vind oppe zaterdagen, benne die folders vanne poiesz.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag deden we de voorbereiding met een man minder dan normaal. Toch waren we niet noemenswaardig later klaar
Doe es normaal.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:54 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wij hewwe ok niet echt veul van die boereblaadsies had ensu, dat skeelt weer inne voorbereiding, weest wel. Ut enigste wat ik altieten su irritant vind oppe zaterdagen, benne die folders vanne poiesz.Ik mis no al de hah - loze zaterdagen.
Wer hest dou ut nou weer over?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is what it seems
Ja, wij zijn er al aan gewend. Jullie nog nietquote:Op zondag 30 mei 2010 14:54 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wij hewwe ok niet echt veul van die boereblaadsies had ensu, dat skeelt weer inne voorbereiding, weest wel. Ut enigste wat ik altieten su irritant vind oppe zaterdagen, benne die folders vanne poiesz.Ik mis no al de hah - loze zaterdagen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:35 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wer hest dou ut nou weer over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kreeg een afwijzing, maar werd na een paar maanden gebeld dat er een wijk open stond en of ik nog interesse hadquote:Op maandag 31 mei 2010 10:55 schreef Sapphira het volgende:
Bij mij had solliciteren via de website wel nut.Ik werd binnen een paar dagen gebeld voor een sollicitatiegesprekje.
Ik werd ook na een dag of 3 gebeld. Ik weet nog wel dat ik superverbaasd was dat er zo snel gereageerd werdquote:Op maandag 31 mei 2010 10:55 schreef Sapphira het volgende:
Bij mij had solliciteren via de website wel nut.Ik werd binnen een paar dagen gebeld voor een sollicitatiegesprekje.
Denk dat dat per vestiging verschilt.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:44 schreef rub3n het volgende:
Ik hoorde van verschillende (nieuwe) collega's die hadden via de site gereageerd, na 5 weken waren ze maar zelf langsgegaan en pats boem meteen aangenomen!
Dat had ik vandaag dus ook, had nog 5 poststukken over omdat ik heel die straten gewoonweg niet kon vinden en zelfs m'n navigatiesysteem gaf geen hulp.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:16 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is balen zeg. Ik had laatst al moeite om op maandag 1 nieuwe wijk er bij te doen
Ik ga op maandag nooit meer wijken lopen die ik niet ken, een keer zo'n slechte ervaring mee gehad....quote:Op maandag 31 mei 2010 17:16 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is balen zeg. Ik had laatst al moeite om op maandag 1 nieuwe wijk er bij te doen
zolang je blijft bewegen zal het wel hetzelfde blijven maar kan best dat het morgen veel erger is.. sterkte iig!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:55 schreef Lastpost het volgende:
Kut gamma-boekjes.
6 volle tassen waarvan er maar in eentje daadwerkelijk post zit.
En bijkomend feest, toen ik een van die tassen op m'n fiets wilde dumpen schoot het in me rug, kan gelukkig nog zitten en redelijk bewegen maar pijnlijk is het wel en hopelijk wordt het niet erger.
Thanks.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:22 schreef sbientje het volgende:
[..]
zolang je blijft bewegen zal het wel hetzelfde blijven maar kan best dat het morgen veel erger is.. sterkte iig!
Zit hier niemand van de pakketpost.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:26 schreef Inlognaam het volgende:
Die heb ik; ik heb het verzendbewijs hier voor me liggen.
Maar krijgen jullie wel eens wijzigingen door, of niet? Het zal ongetwijfeld vaker voorkomen natuurlijk.
Am jealousquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:08 schreef Cahir het volgende:
Vandaag gesolliciteerd via internet, kon wel uit 6/7 vacatures kiezen!
Kan je niet beter degene aan wie je het pakketje hebt verstuurd inlichten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:08 schreef Inlognaam het volgende:
Even een vraagje aan de bezorgers hier. TNTpost net gebeld, maar afdeling pakketpost was gesloten
Ik heb net voor 17.00u een pakket verstuurd, verzekerd. Paar minuten later kwam ik erachter dat er op het verzendbewijs dus nummertje 3 staat, terwijl ie bezorgd moet worden op nummertje 2. maar TNT was al langsgeweest om het pakket op te halen bij het postkantoor
Kan TNTpost wijzigingen doorgeven aan de chauffeurs? Morgen om 8,30u zijn ze weer bereikbaar, maar dan is het pakket waarschijnlijk al onderweg?
Naam en dergelijke klopt verder wel, alleen het huisnummer is dus verkeerd! HELLUP!!
Ja dat ding is echt belachelijk. Ik krijg hem echt net aan dicht (als in op bed gaan liggen, buik in en ook niet uitademen alstie dicht isquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef rub3n het volgende:
Ik heb mijn kledingpakket. Maar die afritsbroek! Bovenaan zit tie goed. Alleen die pijpen! ZO BREED! :| echt lelijk. Die komt de kast niet uit denk ik.
Zou ik wel doen, die spijkerbroeken zitten geweldig als je de goeie maat hebtquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef sbientje het volgende:
haha ik heb gezegd dat ze de afritsbroek mogen houden, die doe ik toch niet aan. Ik ehb wel zo'n spijkerbroek, maar die is veel te groot en ik ben te lui om m om te ruilen... toch maar eens doen binnenkort
Ik noem m dan ook de pofbroekquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef rub3n het volgende:
Ik heb mijn kledingpakket. Maar die afritsbroek! Bovenaan zit tie goed. Alleen die pijpen! ZO BREED! :| echt lelijk. Die komt de kast niet uit denk ik.
Neequote:Op woensdag 2 juni 2010 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik noem m dan ook de pofbroek
Het vrouwenmodel van dat ding schijnt beter te zijn heb ik van horen en zeggen
ff met de HRSSC bellen. Nummer staat wel op het loonstrookje meende ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:30 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Waar moet ik ook alweer een adreswijziging heen sturen? Staat niet op het loonstrookje
Ik weet ook alleen maar dat je het kan zien aan waar normaal een postzegel zit, mja da's hier dus niet het geval. Vind het wel erg belachelijk dat ze dat ff in de struiken dumpenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef VixenFromHell het volgende:
Hmm... ik had hier vandaag 2 pakjes van cd-wow naast de voordeur achter een struik liggen. Pasten net niet door de bus, geen briefje oid dat ik ze daar kon vinden. Nu weet ik dat de enveloppen wel door tnt bezorgd worden, maar van die pakjes weet ik het niet zeker. Is er een manier om daar achter te komen? Post vanuit het buitenland, dus geen TNT port betaald of zoiets, helaas.
En dan nog het dilemma van 'klikken'.. het is wel een collega die vanuit hetzelfde depot werkt, dus dat voelt dan wel wat lullig.. maar ja ik vind dit echt niet kunnen. (overigens heb ik vrijwel nooit contact met die collega's)
Anyway, iemand die weet of dit uit te vinden is?
Wees blij dat er uberhaupt werk is!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:37 schreef rub3n het volgende:
Die blouse is wel relaxed! Ik voel me er helemaal bij horen nu! haha Wel handig klanten in winkels enzo gaan nu netjes aan de kant, waar ik me er eerder tussendoor moest dringen.
Ik keek vandaag op de planning voor volgende week: 47 uur!![]()
![]()
Laat je niets wijsmaken door de TNT-leiding, er is werk zat! En die idiote scenario's van Optivo zeggen niets! Ik had vandaag 6 volle blauwe bakken voor mijn ochtendwijk, en het was scenario MAATWERK RUSTIG. Gisteren waren het er 8 en was het zogenaamd RUSTIG. Terwijl we dubbele hah hadden (met extra dikke Gamma) en voor bijna elk huis een Ziggo Magazine en een Nuon krantje. Met een sorteercode van VSP erop, omdat ze daar met een chronisch personeelstekort kampen en dus alle post van de wijken waar ze niemand voor hebben (dus dat is bijna het hele dorp) weer bij ons dumpen. Begrijp me goed: ik ben blij dat er zoveel werk is, maar ik word er een beetje Gallisch van dat ze net doen alsof het zo rustig is terwijl mijn arme fietsje in al z'n voegen kraakt onder het gewicht van het bewijs van het tegendeel. Twee weken geleden was het dan eindelijk eens scenario DRUK volgens de computer, nou dat hebben we geweten! De laatste besteller ging pas om 16.30 uur de straat op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wees blij dat er uberhaupt werk is!
Je zou ze hier eens moeten horen op de werkvloer. Elke seconde gaat er wel een vloek door de zaal, scenario's slaan nooit ergens op. Een postbode maakte vandaag over de TC een opmerking "hij weet nu het scenario van morgen al" en werd meteen op het matje geroepenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Laat je niets wijsmaken door de TNT-leiding, er is werk zat! En die idiote scenario's van Optivo zeggen niets! Ik had vandaag 6 volle blauwe bakken voor mijn ochtendwijk, en het was scenario MAATWERK RUSTIG. Gisteren waren het er 8 en was het zogenaamd RUSTIG. Terwijl we dubbele hah hadden (met extra dikke Gamma) en voor bijna elk huis een Ziggo Magazine en een Nuon krantje. Met een sorteercode van VSP erop, omdat ze daar met een chronisch personeelstekort kampen en dus alle post van de wijken waar ze niemand voor hebben (dus dat is bijna het hele dorp) weer bij ons dumpen. Begrijp me goed: ik ben blij dat er zoveel werk is, maar ik word er een beetje Gallisch van dat ze net doen alsof het zo rustig is terwijl mijn arme fietsje in al z'n voegen kraakt onder het gewicht van het bewijs van het tegendeel. Twee weken geleden was het dan eindelijk eens scenario DRUK volgens de computer, nou dat hebben we geweten! De laatste besteller ging pas om 16.30 uur de straat op.
Ik wil best werken. Maar zomaar, ongevraagd, 30 uur naast mijn vaste diensten extra inplannen, vind ik gewoon raar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wees blij dat er uberhaupt werk is!
Dan geef je toch aan dat je wat minder wil werken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:48 schreef rub3n het volgende:
[..]
Ik wil best werken. Maar zomaar, ongevraagd, 30 uur naast mijn vaste diensten extra inplannen, vind ik gewoon raar.
Daar heb je gelijk in. Ik vind het ook vervelend als mijn teamcoach of planner zonder overleg diensten voor mij gaat inplannen. Bij mij bellen of sms'en ze altijd vantevoren of ik wel kan / wil werken op een bepaalde dag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:32 schreef rub3n het volgende:
Nogmaals, ik wil die 47 uur best werken. Ik vind het alleen raar dat het zonder overleg gaat.
Ik vraag me af of ze ons nu doelbewust voor de gek houden met die scenario's, of dat ze gewoon niet kunnen voorspellen en weigeren dit toe te geven. Soms klopt het scenario redelijk met de werkelijkheid, maar ik heb regelmatig het idee dat ze maar wat doen. Ik heb nu drie dagen achter de rug die zich laten omschrijven als druk, normaal, druk. Volgens de scenario's was het echter rustig, maatwerk rustig, maatwerk druk. Vandaag was het dus maatwerk druk terwijl ik evenveel post had als dinsdag toen het zogenaamd rustig was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Laat je niets wijsmaken door de TNT-leiding, er is werk zat! En die idiote scenario's van Optivo zeggen niets! Ik had vandaag 6 volle blauwe bakken voor mijn ochtendwijk, en het was scenario MAATWERK RUSTIG. Gisteren waren het er 8 en was het zogenaamd RUSTIG. Terwijl we dubbele hah hadden (met extra dikke Gamma) en voor bijna elk huis een Ziggo Magazine en een Nuon krantje. Met een sorteercode van VSP erop, omdat ze daar met een chronisch personeelstekort kampen en dus alle post van de wijken waar ze niemand voor hebben (dus dat is bijna het hele dorp) weer bij ons dumpen. Begrijp me goed: ik ben blij dat er zoveel werk is, maar ik word er een beetje Gallisch van dat ze net doen alsof het zo rustig is terwijl mijn arme fietsje in al z'n voegen kraakt onder het gewicht van het bewijs van het tegendeel. Twee weken geleden was het dan eindelijk eens scenario DRUK volgens de computer, nou dat hebben we geweten! De laatste besteller ging pas om 16.30 uur de straat op.
Ik had juist begrepen dat ze de rode bakken niet meetelden, omdat die toch nauwelijks invloed hebben op de voorbereidingstijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:01 schreef Troeta het volgende:
Wat in de rode bakken zit word ook meegeteld he.
Maar vaak is het idd niet te snappen.
Enige wat wel een voordeel is aan Toekomst VBG is dat we geen dagen meer hebben tot 6 uur half 7,( 7 of 8 uur kon zelfs ook) het is elke dag wel voor 4 uur klaar. Het is hard werken en soms echt onhandig, maar iedereen is een stuk vrolijker en uitgeruster door de korte dagen.
De stempassen zaten bij ons niet in rode bakken, was gewoon handpost. Werken tot 6 uur vind ik niet normaal, maar bij ons zijn dergelijke excessen absoluut niet afgenomen sinds de invoering van Optivo, omdat je bij drukte nu nog erger uitloopt dan vroeger. Dit omdat je (a) veel meer wijken moet voorbereiden, en (b) je dit niet meer goed kan maken door op straat stevig door te lopen omdat je veel korter buiten bent.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:37 schreef Troeta het volgende:
Ja, maar soms word het toch ineens wel meegeteld, zoals stempassen...maar goed, het blijft dubieus..
En ja, eerder klaar, of vind je tot 6 uur, half 7 normale werktijden? Heeft niks met contracturen te maken..
die heb ik dan ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:18 schreef Peterselieman het volgende:
Er lijkt hier zaterdag 3x HAH te zijn. Zag naast de Poiesz en de C1000 ook de AH bonusfolder liggen
Apart dat dat zoveel scheelt per VGB dan. Ik ben gestopt vanwege het gezeik met die scenario's; ik kreeg steeds extra werk (en dat werd ook nooit even overlegd, ik ben zelfs een keer op het matje geroepen omdat ik iets niet had gedaan, terwijl ik niet eens wist dat ik het moest doen) en uitloop was eerder regel dan uitzondering. Uiteindelijk had ik een maand!! lang achter elkaar steeds dubbele post, omdat mijn wijk dan op vrijdag maar gewoon bleef staan i.v.m. tijdgebrek. Toen heb ik m'n ontslagbrief ingeleverd, ik vond het echt teveel gezeik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:53 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Bij ons kloppen de scenario's toch wel redelijk hoor. En mocht het onverhoopt toch druk worden, heeft de TC genoeg mensen achter de hand om mee te helpen in de voorbereiding. De wijken voor de postbezorgers zijn eigenlijk nog nooit te laat geweest en wij kunnen zelf altijd wel om 1200 de straat op, met soms uitloop naar 1230.
Gewoon retour sturen. Geweigerd. Zal ze lerenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:53 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Bij ons kloppen de scenario's toch wel redelijk hoor. En mocht het onverhoopt toch druk worden, heeft de TC genoeg mensen achter de hand om mee te helpen in de voorbereiding. De wijken voor de postbezorgers zijn eigenlijk nog nooit te laat geweest en wij kunnen zelf altijd wel om 1200 de straat op, met soms uitloop naar 1230.
Heb me vandaag trouwens weer eens verbaasd over hoe asociaal mensen kunnen zijn. Het begon al met een deur vol stickers: alle mogelijke "nee-nee stickers" ook tegen verkopers en goede doelen (njah...dat kan). Daarnaast hing een papiertje met de tekst: "Geen bezoek zonder telefonische afspraak aub"![]()
Maar nu wil het geval dat ik een pakje had dat niet door de bus kon. Ik zag de bewoners gewoon binnen zitten dus ik bel aan. Zie ik dat ze vervolgens, quasi onopvallend, buiten mijn zicht gaan staan (naast een kast) en de deur niet open doen![]()
![]()
Echt...sommige mensen...
Ik heb ook al een hele tijd niet meer in het donker gelopen, maar het wordt tegenwoordig pas heel laat donker, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef Troeta het volgende:
Ja, wij moeten ook meer wijken voorbereiden en meer lopen, maar toch is het al een jaar niet meer voorgekomen dat we in het donker liepen, terwijl het hiervoor al een paar jaar voorkwam.
Misschien toch gewenning..
Dan is het bij jullie beter geregeld dan hier. Hier wordt de bezetting aangepast op de scenario's en dit wordt niet meer gewijzigd, ook als later blijkt dat de voorspelling niet klopte. Dus dan voorspellen ze "scenario rustig" en dan blijkt het toch druk te zijn: jammer. Dat noemen ze hier "zoet en zuur". Maar aangezien het omgekeerde vrijwel nooit voor komt (dat ze druk voorspellen en dat het rustig wordt) is het overwegend zuur hier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:53 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Jij zit toch ook in Zuid-Holland? Zal wel met de provincie te maken hebben. Wij hadden vorige week ook de drukste zaterdag sinds Optivo en toch stond er scenario rustig. Alleen vandaag stond er druk, maar er was ook een 100%-mailing (stadsdeel Loosduinen) Heb wel een wijk geloost want tenzij ik te lang niets doe na mijn binnendienst, 5 uur nok ik ermee (of als het donker is, dat weiger ik sinds de vorige kerst ook).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dan is het bij jullie beter geregeld dan hier. Hier wordt de bezetting aangepast op de scenario's en dit wordt niet meer gewijzigd, ook als later blijkt dat de voorspelling niet klopte. Dus dan voorspellen ze "scenario rustig" en dan blijkt het toch druk te zijn: jammer. Dat noemen ze hier "zoet en zuur". Maar aangezien het omgekeerde vrijwel nooit voor komt (dat ze druk voorspellen en dat het rustig wordt) is het overwegend zuur hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |