Thanks.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:22 schreef sbientje het volgende:
[..]
zolang je blijft bewegen zal het wel hetzelfde blijven maar kan best dat het morgen veel erger is.. sterkte iig!
Zit hier niemand van de pakketpost.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:26 schreef Inlognaam het volgende:
Die heb ik; ik heb het verzendbewijs hier voor me liggen.
Maar krijgen jullie wel eens wijzigingen door, of niet? Het zal ongetwijfeld vaker voorkomen natuurlijk.
Am jealousquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:08 schreef Cahir het volgende:
Vandaag gesolliciteerd via internet, kon wel uit 6/7 vacatures kiezen!
Kan je niet beter degene aan wie je het pakketje hebt verstuurd inlichten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:08 schreef Inlognaam het volgende:
Even een vraagje aan de bezorgers hier. TNTpost net gebeld, maar afdeling pakketpost was gesloten
Ik heb net voor 17.00u een pakket verstuurd, verzekerd. Paar minuten later kwam ik erachter dat er op het verzendbewijs dus nummertje 3 staat, terwijl ie bezorgd moet worden op nummertje 2. maar TNT was al langsgeweest om het pakket op te halen bij het postkantoor
Kan TNTpost wijzigingen doorgeven aan de chauffeurs? Morgen om 8,30u zijn ze weer bereikbaar, maar dan is het pakket waarschijnlijk al onderweg?
Naam en dergelijke klopt verder wel, alleen het huisnummer is dus verkeerd! HELLUP!!
Ja dat ding is echt belachelijk. Ik krijg hem echt net aan dicht (als in op bed gaan liggen, buik in en ook niet uitademen alstie dicht isquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef rub3n het volgende:
Ik heb mijn kledingpakket. Maar die afritsbroek! Bovenaan zit tie goed. Alleen die pijpen! ZO BREED! :| echt lelijk. Die komt de kast niet uit denk ik.
Zou ik wel doen, die spijkerbroeken zitten geweldig als je de goeie maat hebtquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef sbientje het volgende:
haha ik heb gezegd dat ze de afritsbroek mogen houden, die doe ik toch niet aan. Ik ehb wel zo'n spijkerbroek, maar die is veel te groot en ik ben te lui om m om te ruilen... toch maar eens doen binnenkort
Ik noem m dan ook de pofbroekquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef rub3n het volgende:
Ik heb mijn kledingpakket. Maar die afritsbroek! Bovenaan zit tie goed. Alleen die pijpen! ZO BREED! :| echt lelijk. Die komt de kast niet uit denk ik.
Neequote:Op woensdag 2 juni 2010 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik noem m dan ook de pofbroek
Het vrouwenmodel van dat ding schijnt beter te zijn heb ik van horen en zeggen
ff met de HRSSC bellen. Nummer staat wel op het loonstrookje meende ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:30 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Waar moet ik ook alweer een adreswijziging heen sturen? Staat niet op het loonstrookje
Ik weet ook alleen maar dat je het kan zien aan waar normaal een postzegel zit, mja da's hier dus niet het geval. Vind het wel erg belachelijk dat ze dat ff in de struiken dumpenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef VixenFromHell het volgende:
Hmm... ik had hier vandaag 2 pakjes van cd-wow naast de voordeur achter een struik liggen. Pasten net niet door de bus, geen briefje oid dat ik ze daar kon vinden. Nu weet ik dat de enveloppen wel door tnt bezorgd worden, maar van die pakjes weet ik het niet zeker. Is er een manier om daar achter te komen? Post vanuit het buitenland, dus geen TNT port betaald of zoiets, helaas.
En dan nog het dilemma van 'klikken'.. het is wel een collega die vanuit hetzelfde depot werkt, dus dat voelt dan wel wat lullig.. maar ja ik vind dit echt niet kunnen. (overigens heb ik vrijwel nooit contact met die collega's)
Anyway, iemand die weet of dit uit te vinden is?
Wees blij dat er uberhaupt werk is!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:37 schreef rub3n het volgende:
Die blouse is wel relaxed! Ik voel me er helemaal bij horen nu! haha Wel handig klanten in winkels enzo gaan nu netjes aan de kant, waar ik me er eerder tussendoor moest dringen.
Ik keek vandaag op de planning voor volgende week: 47 uur!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |