abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:57:40 #251
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_82193258
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 14:22 schreef sbientje het volgende:

[..]

zolang je blijft bewegen zal het wel hetzelfde blijven maar kan best dat het morgen veel erger is.. sterkte iig!
Thanks.
Het zit er in ieder geval weer op voor vandaag, lekker rustig gelopen en wat kleinere blokken gemaakt en zo was het best te doen.
Nu maar afwachten hoe het lijf morgen aanvoelt inderdaad, had voor m'n middagwijk maar wel even gedouched, hopelijk doet het de spieren goed.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:01:59 #252
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_82193465
Gamma
pi_82196781
Vandaag gesolliciteerd via internet, kon wel uit 6/7 vacatures kiezen!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:08:13 #254
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_82199264
Even een vraagje aan de bezorgers hier. TNTpost net gebeld, maar afdeling pakketpost was gesloten

Ik heb net voor 17.00u een pakket verstuurd, verzekerd. Paar minuten later kwam ik erachter dat er op het verzendbewijs dus nummertje 3 staat, terwijl ie bezorgd moet worden op nummertje 2. maar TNT was al langsgeweest om het pakket op te halen bij het postkantoor

Kan TNTpost wijzigingen doorgeven aan de chauffeurs? Morgen om 8,30u zijn ze weer bereikbaar, maar dan is het pakket waarschijnlijk al onderweg?

Naam en dergelijke klopt verder wel, alleen het huisnummer is dus verkeerd! HELLUP!!
Ook hoi !
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 1 juni 2010 @ 18:10:52 #255
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_82199356
Je zult de klantenservice moeten bellen. Misschien dat zij iets voor je kunnen regelen morgen. Zorg dan wel dat je alle gegevens bij de hand hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:26:06 #256
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_82199957
Die heb ik; ik heb het verzendbewijs hier voor me liggen.

Maar krijgen jullie wel eens wijzigingen door, of niet? Het zal ongetwijfeld vaker voorkomen natuurlijk.
Ook hoi !
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:13:06 #257
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_82201886
Het begint niet bepaald beter te voelen m'n rug, dus maar alvast een smsje verstuurd naar mijn teamcoach en gezegd dat ik morgenochtend kijk of ik m'n wijken kan lopen of niet, benieuwd wat ie antwoord aangezien ie op onze locatie omschreven wordt met citaten als "Al zit je aan de chemo, dan kun je vast nog wel iets op de werkvloer doen als het aan hem ligt"
pi_82202075
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:26 schreef Inlognaam het volgende:
Die heb ik; ik heb het verzendbewijs hier voor me liggen.

Maar krijgen jullie wel eens wijzigingen door, of niet? Het zal ongetwijfeld vaker voorkomen natuurlijk.
Zit hier niemand van de pakketpost.
Als postbode/bezorger krijg je niet op het laatste moment wijzigingen door
pi_82202139
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:08 schreef Cahir het volgende:
Vandaag gesolliciteerd via internet, kon wel uit 6/7 vacatures kiezen!
Am jealous
Just Do it
pi_82206383
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:08 schreef Inlognaam het volgende:
Even een vraagje aan de bezorgers hier. TNTpost net gebeld, maar afdeling pakketpost was gesloten

Ik heb net voor 17.00u een pakket verstuurd, verzekerd. Paar minuten later kwam ik erachter dat er op het verzendbewijs dus nummertje 3 staat, terwijl ie bezorgd moet worden op nummertje 2. maar TNT was al langsgeweest om het pakket op te halen bij het postkantoor

Kan TNTpost wijzigingen doorgeven aan de chauffeurs? Morgen om 8,30u zijn ze weer bereikbaar, maar dan is het pakket waarschijnlijk al onderweg?

Naam en dergelijke klopt verder wel, alleen het huisnummer is dus verkeerd! HELLUP!!
Kan je niet beter degene aan wie je het pakketje hebt verstuurd inlichten.
pi_82240068
Ik heb mijn kledingpakket. Maar die afritsbroek! Bovenaan zit tie goed. Alleen die pijpen! ZO BREED! :| echt lelijk. Die komt de kast niet uit denk ik.
pi_82240313
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef rub3n het volgende:
Ik heb mijn kledingpakket. Maar die afritsbroek! Bovenaan zit tie goed. Alleen die pijpen! ZO BREED! :| echt lelijk. Die komt de kast niet uit denk ik.
Ja dat ding is echt belachelijk. Ik krijg hem echt net aan dicht (als in op bed gaan liggen, buik in en ook niet uitademen alstie dicht is ) maar die pijpen, daar kan ik in zwemmen. Heel raar gemaakt. Hij is bij mij ook de kast nog niet uitgeweest
pi_82242012
haha ik heb gezegd dat ze de afritsbroek mogen houden, die doe ik toch niet aan. Ik ehb wel zo'n spijkerbroek, maar die is veel te groot en ik ben te lui om m om te ruilen... toch maar eens doen binnenkort
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_82242749
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef sbientje het volgende:
haha ik heb gezegd dat ze de afritsbroek mogen houden, die doe ik toch niet aan. Ik ehb wel zo'n spijkerbroek, maar die is veel te groot en ik ben te lui om m om te ruilen... toch maar eens doen binnenkort
Zou ik wel doen, die spijkerbroeken zitten geweldig als je de goeie maat hebt
Hoewel het wel een beetje erg warm is als het straks zomer wordt...wat niet lang meer duurt
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 juni 2010 @ 17:05:51 #265
Maffe Fries
pi_82243171
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef rub3n het volgende:
Ik noem m dan ook de pofbroek

Het vrouwenmodel van dat ding schijnt beter te zijn heb ik van horen en zeggen
pi_82243645
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik noem m dan ook de pofbroek

Het vrouwenmodel van dat ding schijnt beter te zijn heb ik van horen en zeggen
Nee
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 juni 2010 @ 17:22:56 #267
Maffe Fries
pi_82243891
Dan is het helemaal een drama.

Ik zag dat hier de kieslijsten er bij waren vandaag. Gelukkig hoefde ik ze niet te bezorgen, maar moet zelf morgen weer aan de bak
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:24:49 #268
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_82243960
Ik ga het morgen ook weer proberen, benieuwd hoe het zal gaan.
  Redactie Frontpage woensdag 2 juni 2010 @ 17:30:06 #269
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_82244138
Waar moet ik ook alweer een adreswijziging heen sturen? Staat niet op het loonstrookje
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 juni 2010 @ 17:31:10 #270
Maffe Fries
pi_82244180
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:30 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Waar moet ik ook alweer een adreswijziging heen sturen? Staat niet op het loonstrookje
ff met de HRSSC bellen. Nummer staat wel op het loonstrookje meende ik
pi_82245713
Hmm... ik had hier vandaag 2 pakjes van cd-wow naast de voordeur achter een struik liggen. Pasten net niet door de bus, geen briefje oid dat ik ze daar kon vinden. Nu weet ik dat de enveloppen wel door tnt bezorgd worden, maar van die pakjes weet ik het niet zeker. Is er een manier om daar achter te komen? Post vanuit het buitenland, dus geen TNT port betaald of zoiets, helaas.

De pakketpost is het volgens mij niet geweest, die leveren het altijd bij de buren af (lukt eigenlijk ook echt altijd wel), en doen wel briefjes in de bus enzo.

En dan nog het dilemma van 'klikken'.. het is wel een collega die vanuit hetzelfde depot werkt, dus dat voelt dan wel wat lullig.. maar ja ik vind dit echt niet kunnen. (overigens heb ik vrijwel nooit contact met die collega's)

Anyway, iemand die weet of dit uit te vinden is?

[ Bericht 7% gewijzigd door VixenFromHell op 02-06-2010 18:16:46 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_82245917
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef VixenFromHell het volgende:
Hmm... ik had hier vandaag 2 pakjes van cd-wow naast de voordeur achter een struik liggen. Pasten net niet door de bus, geen briefje oid dat ik ze daar kon vinden. Nu weet ik dat de enveloppen wel door tnt bezorgd worden, maar van die pakjes weet ik het niet zeker. Is er een manier om daar achter te komen? Post vanuit het buitenland, dus geen TNT port betaald of zoiets, helaas.

En dan nog het dilemma van 'klikken'.. het is wel een collega die vanuit hetzelfde depot werkt, dus dat voelt dan wel wat lullig.. maar ja ik vind dit echt niet kunnen. (overigens heb ik vrijwel nooit contact met die collega's)

Anyway, iemand die weet of dit uit te vinden is?
Ik weet ook alleen maar dat je het kan zien aan waar normaal een postzegel zit, mja da's hier dus niet het geval. Vind het wel erg belachelijk dat ze dat ff in de struiken dumpen
pi_82246204
Ja daarom, toevallig zag mijn vader dat er wat lag. Anders was het misschien wel natgeregend uiteindelijk..
Als er dan iig nog een briefje in de bus had gelegen. Nog geen excuus maar iig makkelijker om het pakje te vinden.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_82256151
Die blouse is wel relaxed! Ik voel me er helemaal bij horen nu! haha Wel handig klanten in winkels enzo gaan nu netjes aan de kant, waar ik me er eerder tussendoor moest dringen.

Ik keek vandaag op de planning voor volgende week: 47 uur!
pi_82258846
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:37 schreef rub3n het volgende:
Die blouse is wel relaxed! Ik voel me er helemaal bij horen nu! haha Wel handig klanten in winkels enzo gaan nu netjes aan de kant, waar ik me er eerder tussendoor moest dringen.

Ik keek vandaag op de planning voor volgende week: 47 uur!
Wees blij dat er uberhaupt werk is!
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')