Kon Netwerk het weer eens zelf niet aan...quote:Op zondag 30 mei 2010 09:56 schreef TokenW het volgende:
Lekker dagje gisteren. Scenario rustig, terwijl er het hele jaar op zaterdag niet zoveel post is geweest. Krijgen we ook nog eens niet te tillen HAH mee. Naast de C1000 folder een boek van het Kruidvat. En het idiote is, is dat de opdrachtgever Netwerk VSP was. Volgende week dezelfde HAH troep, maar dan krijgen we er nog 1-tje bij.
Wij hewwe ok niet echt veul van die boereblaadsies had ensu, dat skeelt weer inne voorbereiding, weest wel. Ut enigste wat ik altieten su irritant vind oppe zaterdagen, benne die folders vanne poiesz.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag deden we de voorbereiding met een man minder dan normaal. Toch waren we niet noemenswaardig later klaar
Doe es normaal.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:54 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wij hewwe ok niet echt veul van die boereblaadsies had ensu, dat skeelt weer inne voorbereiding, weest wel. Ut enigste wat ik altieten su irritant vind oppe zaterdagen, benne die folders vanne poiesz.Ik mis no al de hah - loze zaterdagen.
Wer hest dou ut nou weer over?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is what it seems
Ja, wij zijn er al aan gewend. Jullie nog nietquote:Op zondag 30 mei 2010 14:54 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wij hewwe ok niet echt veul van die boereblaadsies had ensu, dat skeelt weer inne voorbereiding, weest wel. Ut enigste wat ik altieten su irritant vind oppe zaterdagen, benne die folders vanne poiesz.Ik mis no al de hah - loze zaterdagen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:35 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wer hest dou ut nou weer over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kreeg een afwijzing, maar werd na een paar maanden gebeld dat er een wijk open stond en of ik nog interesse hadquote:Op maandag 31 mei 2010 10:55 schreef Sapphira het volgende:
Bij mij had solliciteren via de website wel nut.Ik werd binnen een paar dagen gebeld voor een sollicitatiegesprekje.
Ik werd ook na een dag of 3 gebeld. Ik weet nog wel dat ik superverbaasd was dat er zo snel gereageerd werdquote:Op maandag 31 mei 2010 10:55 schreef Sapphira het volgende:
Bij mij had solliciteren via de website wel nut.Ik werd binnen een paar dagen gebeld voor een sollicitatiegesprekje.
Denk dat dat per vestiging verschilt.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:44 schreef rub3n het volgende:
Ik hoorde van verschillende (nieuwe) collega's die hadden via de site gereageerd, na 5 weken waren ze maar zelf langsgegaan en pats boem meteen aangenomen!
Dat had ik vandaag dus ook, had nog 5 poststukken over omdat ik heel die straten gewoonweg niet kon vinden en zelfs m'n navigatiesysteem gaf geen hulp.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:16 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is balen zeg. Ik had laatst al moeite om op maandag 1 nieuwe wijk er bij te doen
Ik ga op maandag nooit meer wijken lopen die ik niet ken, een keer zo'n slechte ervaring mee gehad....quote:Op maandag 31 mei 2010 17:16 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is balen zeg. Ik had laatst al moeite om op maandag 1 nieuwe wijk er bij te doen
zolang je blijft bewegen zal het wel hetzelfde blijven maar kan best dat het morgen veel erger is.. sterkte iig!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:55 schreef Lastpost het volgende:
Kut gamma-boekjes.
6 volle tassen waarvan er maar in eentje daadwerkelijk post zit.
En bijkomend feest, toen ik een van die tassen op m'n fiets wilde dumpen schoot het in me rug, kan gelukkig nog zitten en redelijk bewegen maar pijnlijk is het wel en hopelijk wordt het niet erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |