Ik had me voor vandaag ingesteld op 3x HAH, maar helemaal niks en ook amper post. Deed over drie wijken in totaal dan ook zo'n 3 kwartier minder dan normaal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
zal ik ook wel HAH hebben denk ik.
Had me nog wel zo ingesteld op eindelijk eens een keer kunnen lopen zonder HAH. Scheelt in mijn wijk zeker 40 minuten.
Dan zal dat bij ons ook wel zo zijn...quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk dat ze er bij ons zaterdag wel bij zitten
Oh, dan bestaat de kans dat ie bij ons ook morgen of op vrijdag bezorgd word.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Even nagevraagd. Bij ons komt die morgen
Die hebben wij afgelopen zaterdag gehad. Wat een werk met inkaarten zeg.... pfffquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoop niet dat zaterdag de stemkaarten worden bezorgd
We moeten eigenlijk blij zijn dat wij het doen ipv WNK Post of Sandd etc.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef geeMc het volgende:
[..]
Die hebben wij afgelopen zaterdag gehad. Wat een werk met inkaarten zeg.... pfff
Oke: Jippie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk blij zijn dat wij het doen ipv WNK Post of Sandd etc.
Klopt, want ik verwacht niet dat die er veel van bakken eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk blij zijn dat wij het doen ipv WNK Post of Sandd etc.
Best leuk gedaan!! Hoop dat we tijdens t wk eentje meekrijgen hahahquote:
Heb jij er nog niet een gekregen dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
Best leuk gedaan!! Hoop dat we tijdens t wk eentje meekrijgen hahah
neequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:11 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Heb jij er nog niet een gekregen dan?
toen was ik op vakantiequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:14 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wij 3 weken geleden al.![]()
Toch maar eens navragen bij je teamcoach.
Hopen voor je dat ze nog eentje achter gehouden hebben dan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:16 schreef sbientje het volgende:
[..]
toen was ik op vakantiemisschien is dat het!
nou ja, mocht ik er geen krijgen is het ook niet zo erg. Lijkt me wel geinig, er is ook een wedstrijd op zaterdag toch, in onze poule? Dan ga ik toeterend bestellenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Hopen voor je dat ze nog eentje achter gehouden hebben dan.Bij ons slingeren er in ieder geval nog genoeg rond op kantoor, er zijn genoeg collega's die niet in de buurt wonen en geen zin hebben om met zo'n ding onder de arm 10 km. te fietsen.
Die ga ik sowieso niet missen. Ik bestel desnoods de post op een zondagquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou ja, mocht ik er geen krijgen is het ook niet zo erg. Lijkt me wel geinig, er is ook een wedstrijd op zaterdag toch, in onze poule? Dan ga ik toeterend bestellen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou ja, mocht ik er geen krijgen is het ook niet zo erg. Lijkt me wel geinig, er is ook een wedstrijd op zaterdag toch, in onze poule? Dan ga ik toeterend bestellen
Dat is kutquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
Blegh, wat een ronde. Deed er bijna een uur langer over dan normaal. Zat een folder van de Gamma (zo'n zware) en een blaadje van de TNT bij. Die twee gingen niet echt lekker samen en tel daar de stempassen bij op en het liep voor geen meter.
Daarnaast waren ook nog eens straten verkeerd gesorteerd, zodat ik er nog meer werk van had.
Dit is zo ongeveer ook mijn dag. Wij hadden alleen nóg een baggerfoldertje ertussen zitten, waaraan ik me tot 7 keer toe heb gesneden onder mn nagel van mn duimquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
Blegh, wat een ronde. Deed er bijna een uur langer over dan normaal. Zat een folder van de Gamma (zo'n zware) en een blaadje van de TNT bij. Die twee gingen niet echt lekker samen en tel daar de stempassen bij op en het liep voor geen meter.
Daarnaast waren ook nog eens straten verkeerd gesorteerd, zodat ik er nog meer werk van had.
Vandaag PRECIES hetzelfde gehad. 1 of andere taart had bij drie complete straten alles 1,2,3,4 enz gesorteerd in plaats van 2,4,6,8 zoals de normale huisnummersquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
allejezus, dat is lekker noobie!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:44 schreef Keano het volgende:
[..]
Vandaag PRECIES hetzelfde gehad. 1 of andere taart had bij drie complete straten alles 1,2,3,4 enz gesorteerd in plaats van 2,4,6,8 zoals de normale huisnummers![]()
oh en FUCK de gamma
Tsja, ik weet niet wat er frusterender is, heel erg druk of normaal terwijl je uren op rode bakken moet wachten. Eerste wijk klaar, meer dan een uur wachten, tweede wijk klaar, anderhalf uur wachten. Was om half zes klaar, bijna 2 uur buiten tijd, terwijl ik dik binnen tijd klaar had kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Goed geregeld weer zeg! Eerst twee dagen met heel weinig post en 1x hah, vandaag en fokking veel post en dubbele hah(Gamma en TNT boekje), en stempassen (dit alles met de hand te sorteren), Ik ging pas om 14.00 uur de straat op, en had toen nog een goede 5 uur lopen voor de boeg. En ik was nog 1 van de eersten die de straat op gingen, kun je nagaan. Om 6 uur lagen er nog diverse wijken op het depot. En volgens de planning was het vandaag "scenario druk". Nou me reet. Het was echt veel drukker dan dat. Twee weken terug hadden we alle Kampioenen in 1x en toen was het scenario "maatwerk druk", terwijl iedereen toen toch echt veel eerder klaar was dan vandaag.
Laat het nou net zo zijn dat ik mijn vaste auto nog nooit heb hoeven tanken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
Bij ons wordt er iedere vrijdag getankt en als het je vaste auto is, dan moet je de code redelijk snel wel uit de kop kennen
Hier ging het PRECIES hetzelfde.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |