Ik had me voor vandaag ingesteld op 3x HAH, maar helemaal niks en ook amper post. Deed over drie wijken in totaal dan ook zo'n 3 kwartier minder dan normaal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
zal ik ook wel HAH hebben denk ik.
Had me nog wel zo ingesteld op eindelijk eens een keer kunnen lopen zonder HAH. Scheelt in mijn wijk zeker 40 minuten.
Dan zal dat bij ons ook wel zo zijn...quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk dat ze er bij ons zaterdag wel bij zitten
Oh, dan bestaat de kans dat ie bij ons ook morgen of op vrijdag bezorgd word.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Even nagevraagd. Bij ons komt die morgen
Die hebben wij afgelopen zaterdag gehad. Wat een werk met inkaarten zeg.... pfffquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoop niet dat zaterdag de stemkaarten worden bezorgd
We moeten eigenlijk blij zijn dat wij het doen ipv WNK Post of Sandd etc.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef geeMc het volgende:
[..]
Die hebben wij afgelopen zaterdag gehad. Wat een werk met inkaarten zeg.... pfff
Oke: Jippie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk blij zijn dat wij het doen ipv WNK Post of Sandd etc.
Klopt, want ik verwacht niet dat die er veel van bakken eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk blij zijn dat wij het doen ipv WNK Post of Sandd etc.
Best leuk gedaan!! Hoop dat we tijdens t wk eentje meekrijgen hahahquote:
Heb jij er nog niet een gekregen dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
Best leuk gedaan!! Hoop dat we tijdens t wk eentje meekrijgen hahah
neequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:11 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Heb jij er nog niet een gekregen dan?
toen was ik op vakantiequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:14 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wij 3 weken geleden al.![]()
Toch maar eens navragen bij je teamcoach.
Hopen voor je dat ze nog eentje achter gehouden hebben dan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:16 schreef sbientje het volgende:
[..]
toen was ik op vakantiemisschien is dat het!
nou ja, mocht ik er geen krijgen is het ook niet zo erg. Lijkt me wel geinig, er is ook een wedstrijd op zaterdag toch, in onze poule? Dan ga ik toeterend bestellenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Hopen voor je dat ze nog eentje achter gehouden hebben dan.Bij ons slingeren er in ieder geval nog genoeg rond op kantoor, er zijn genoeg collega's die niet in de buurt wonen en geen zin hebben om met zo'n ding onder de arm 10 km. te fietsen.
Die ga ik sowieso niet missen. Ik bestel desnoods de post op een zondagquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou ja, mocht ik er geen krijgen is het ook niet zo erg. Lijkt me wel geinig, er is ook een wedstrijd op zaterdag toch, in onze poule? Dan ga ik toeterend bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |