Pff, tot nu toe valt deze week aardig tegen. Afgelopen maandag kreeg ik een Ford Trans(h)it mee omdat mijn vaste wagen in de garage staat. Ik moest naar de laatste klant waar ik eerst een halfuur moest wachten. Na het halfuur draaide ik de sleutel om en de auto deed alleen nog "tik tik tik", de accu bleek dus leeg te zijn.

Toen moest ik dus nog zeker 20 minuten wachten op een collega die me weer op weg hielp, al met al dus bijna dik een uur stilgestaan en ook nog eens te laat bij de laatste klant. Waarschijnlijk is de accu leeggelopen omdat ik circa 20 minuten de knipperlichten aan heb laten staan, dit deed ik altijd zonder problemen maar voortaan dus maar niet meer.
Afgelopen dinsdag bleek de tank bijna leeg te zijn terwijl ik al 3km van de TNT vestiging vandaan was. Dus moest ik weer terugrijden en kon ik een kwartier later weer vertrekken met een andere auto. De auto`s horen iedere dinsdag en vrijdag volgetankt te worden door collega`s die een brengrit rijden, maar helaas lijkt dit vaker niet dan wel te gebeuren en dit keer had ik dus helaas ook niet goed opgelet. Ik was nog wel op tijd bij alle klanten gelukkig.
Gisteren kreeg ik dus weer die auto met lege tank dus mocht ik die zelf gaan tanken. Dus ik vrolijk naar het tankstation rijden en de pincode intoetsen van de tankpas, bleek dus dat de teamleider de tankpas van mijn vaste wagen (welke dus in de garage staat) had meegegeven dus de pincode was fout. Vervolgens kon ik dus een kwartier wachten op een collega die de goede tankpas kwam brengen. Nadat de tank vol was mocht ik aansluiten in een file waardoor ik bij 5 klanten te laat was gisteren. Door dit probleem kwam ik er wel achter dat er een kenteken op de tankpassen staat, helaas kwam ik hier pas achter bij het tankstation maar in het vervolg kijk ik dus eerst dit kenteken na voordat ik naar de pomp vertrek.
Vandaag was gelukkig weer een dag zonder problemen. Tot zover mijn weekverslag.
Ook nog een lichtpuntje trouwens. Nu werk ik alweer bijna een jaar bij TNT post dus afgelopen maandag heb ik maar eens geïnformeerd naar mijn contract. Van een collega had ik namelijk gehoord dat een contract voor bepaalde tijd (welke ik dus heb) 3 keer verlengd wordt en dat je daarna het veld mag ruimen, aangezien er geen vaste contracten meer zouden worden uitgedeeld. De teamleider vertelde me dat ik in ieder geval tot deze zomer mag blijven en dat hij mijn contract dan zeker voor nog een jaar gaat verlengen, aangezien hij me een goede chauffeur vind.