abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81673107
Hier geen loonstrookje in ieder geval
pi_81676271
Nog geen stempassen en loonstrookje hier.
Vrees voor de stempassen op zaterdag....
pi_81676336
Geen loonstrookjes, wel stempassen
Noot noot.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:57:32 #79
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_81677668
Hier zijn de stempasjes vandaag bezorgd. Dus hoef ik ze zaterdag niet te bezorgen. En hier ook nog geen loonstrookje.

Zometeen nog een buslichtingsroute rijden.
Nothing is what it seems
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:00:24 #80
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_81677782
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef sbientje het volgende:

[..]

nou ja, mocht ik er geen krijgen is het ook niet zo erg. Lijkt me wel geinig, er is ook een wedstrijd op zaterdag toch, in onze poule? Dan ga ik toeterend bestellen

Dan gebruik ik die toeter als autotoeter, elke keer als een tractor niet aan de kant wil gewoon uit het raam hangen en toeteren maar.
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 mei 2010 @ 17:17:43 #81
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_81681374
Blegh, wat een ronde. Deed er bijna een uur langer over dan normaal. Zat een folder van de Gamma (zo'n zware) en een blaadje van de TNT bij. Die twee gingen niet echt lekker samen en tel daar de stempassen bij op en het liep voor geen meter.

Daarnaast waren ook nog eens straten verkeerd gesorteerd, zodat ik er nog meer werk van had.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_81682648
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
Blegh, wat een ronde. Deed er bijna een uur langer over dan normaal. Zat een folder van de Gamma (zo'n zware) en een blaadje van de TNT bij. Die twee gingen niet echt lekker samen en tel daar de stempassen bij op en het liep voor geen meter.

Daarnaast waren ook nog eens straten verkeerd gesorteerd, zodat ik er nog meer werk van had.
Dat is kut

Maar ben wel blij dat de stempassen vandaag zijn bezorgd hier
Noot noot.
pi_81684912
quote:

Dit is zo ongeveer ook mijn dag. Wij hadden alleen nóg een baggerfoldertje ertussen zitten, waaraan ik me tot 7 keer toe heb gesneden onder mn nagel van mn duim
"Er is post" viel wel een keer of 30 uit m'n handen, er was gigantisch veel post (en ook heel wat dikkere post zoals de libelle) en het was hier best wel warm. Het laatste uur had ik echt een gigantisch rood hoofd dus
Heb er zelf ook op drie wijken bijna een uur langer over gedaan.
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:44:26 #84
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_81684938
quote:

Vandaag PRECIES hetzelfde gehad. 1 of andere taart had bij drie complete straten alles 1,2,3,4 enz gesorteerd in plaats van 2,4,6,8 zoals de normale huisnummers

oh en FUCK de gamma
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_81684979
Ik heb de sorteerder echt uit zitten schelden tijdens het lopen van m'n wijken Dat je na 1 rondje terugkomt met 5 verkeerde brieven is natuurlijk een beetje absurd
pi_81686611
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:44 schreef Keano het volgende:

[..]

Vandaag PRECIES hetzelfde gehad. 1 of andere taart had bij drie complete straten alles 1,2,3,4 enz gesorteerd in plaats van 2,4,6,8 zoals de normale huisnummers

oh en FUCK de gamma
allejezus, dat is lekker noobie!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_81687056
Hier ook een redelijk klote dag.

Gamma + TNT "Er is Post" en de stempassen. Ik was om 12:30 weg, terwijl ik eigenlijk 11:45 wel weg moet, om mijn late dienst te halen.

Mja met de hulp van wat collega's het wel gered. Maar hadden die klojo's van HAH mij veels te weinig HAH gegeven. Wilde mijn vestigingsmanager mij morgen die boel nog zelf in elkaar laten vouwen. Dus toen heb ik maar even gezegd dat dat niet ging gebeuren. (Maar goed dat ik gisteren mijn zaterdagwerker contract voor onbepaalde tijd heb ondertekend haha! ) Dus nu worden ze denk ik door anderen ingevouwen of ze brengen ze zaterdag maar rond.
pi_81687532
Het troost toch altijd wel als je ziet dat je niet de enige bent met een baggerdag
pi_81690581
Goed geregeld weer zeg! Eerst twee dagen met heel weinig post en 1x hah, vandaag en fokking veel post en dubbele hah(Gamma en TNT boekje), en stempassen (dit alles met de hand te sorteren), Ik ging pas om 14.00 uur de straat op, en had toen nog een goede 5 uur lopen voor de boeg. En ik was nog 1 van de eersten die de straat op gingen, kun je nagaan. Om 6 uur lagen er nog diverse wijken op het depot. En volgens de planning was het vandaag "scenario druk". Nou me reet. Het was echt veel drukker dan dat. Twee weken terug hadden we alle Kampioenen in 1x en toen was het scenario "maatwerk druk", terwijl iedereen toen toch echt veel eerder klaar was dan vandaag.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_81691002
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Goed geregeld weer zeg! Eerst twee dagen met heel weinig post en 1x hah, vandaag en fokking veel post en dubbele hah(Gamma en TNT boekje), en stempassen (dit alles met de hand te sorteren), Ik ging pas om 14.00 uur de straat op, en had toen nog een goede 5 uur lopen voor de boeg. En ik was nog 1 van de eersten die de straat op gingen, kun je nagaan. Om 6 uur lagen er nog diverse wijken op het depot. En volgens de planning was het vandaag "scenario druk". Nou me reet. Het was echt veel drukker dan dat. Twee weken terug hadden we alle Kampioenen in 1x en toen was het scenario "maatwerk druk", terwijl iedereen toen toch echt veel eerder klaar was dan vandaag.
Tsja, ik weet niet wat er frusterender is, heel erg druk of normaal terwijl je uren op rode bakken moet wachten. Eerste wijk klaar, meer dan een uur wachten, tweede wijk klaar, anderhalf uur wachten. Was om half zes klaar, bijna 2 uur buiten tijd, terwijl ik dik binnen tijd klaar had kunnen zijn.
pi_81691718
Pff, tot nu toe valt deze week aardig tegen. Afgelopen maandag kreeg ik een Ford Trans(h)it mee omdat mijn vaste wagen in de garage staat. Ik moest naar de laatste klant waar ik eerst een halfuur moest wachten. Na het halfuur draaide ik de sleutel om en de auto deed alleen nog "tik tik tik", de accu bleek dus leeg te zijn. Toen moest ik dus nog zeker 20 minuten wachten op een collega die me weer op weg hielp, al met al dus bijna dik een uur stilgestaan en ook nog eens te laat bij de laatste klant. Waarschijnlijk is de accu leeggelopen omdat ik circa 20 minuten de knipperlichten aan heb laten staan, dit deed ik altijd zonder problemen maar voortaan dus maar niet meer.

Afgelopen dinsdag bleek de tank bijna leeg te zijn terwijl ik al 3km van de TNT vestiging vandaan was. Dus moest ik weer terugrijden en kon ik een kwartier later weer vertrekken met een andere auto. De auto`s horen iedere dinsdag en vrijdag volgetankt te worden door collega`s die een brengrit rijden, maar helaas lijkt dit vaker niet dan wel te gebeuren en dit keer had ik dus helaas ook niet goed opgelet. Ik was nog wel op tijd bij alle klanten gelukkig.

Gisteren kreeg ik dus weer die auto met lege tank dus mocht ik die zelf gaan tanken. Dus ik vrolijk naar het tankstation rijden en de pincode intoetsen van de tankpas, bleek dus dat de teamleider de tankpas van mijn vaste wagen (welke dus in de garage staat) had meegegeven dus de pincode was fout. Vervolgens kon ik dus een kwartier wachten op een collega die de goede tankpas kwam brengen. Nadat de tank vol was mocht ik aansluiten in een file waardoor ik bij 5 klanten te laat was gisteren. Door dit probleem kwam ik er wel achter dat er een kenteken op de tankpassen staat, helaas kwam ik hier pas achter bij het tankstation maar in het vervolg kijk ik dus eerst dit kenteken na voordat ik naar de pomp vertrek.

Vandaag was gelukkig weer een dag zonder problemen. Tot zover mijn weekverslag.

Ook nog een lichtpuntje trouwens. Nu werk ik alweer bijna een jaar bij TNT post dus afgelopen maandag heb ik maar eens geïnformeerd naar mijn contract. Van een collega had ik namelijk gehoord dat een contract voor bepaalde tijd (welke ik dus heb) 3 keer verlengd wordt en dat je daarna het veld mag ruimen, aangezien er geen vaste contracten meer zouden worden uitgedeeld. De teamleider vertelde me dat ik in ieder geval tot deze zomer mag blijven en dat hij mijn contract dan zeker voor nog een jaar gaat verlengen, aangezien hij me een goede chauffeur vind.
Tok.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 mei 2010 @ 21:18:17 #92
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_81692195
Bij ons wordt er iedere vrijdag getankt en als het je vaste auto is, dan moet je de code redelijk snel wel uit de kop kennen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_81692345
Zure verhalen van vandaag
Noot noot.
pi_81693248
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
Bij ons wordt er iedere vrijdag getankt en als het je vaste auto is, dan moet je de code redelijk snel wel uit de kop kennen
Laat het nou net zo zijn dat ik mijn vaste auto nog nooit heb hoeven tanken. Sinds ik bij TNT werk heb ik maar 3 of 4 keer hoeven tanken. In de meeste gevallen krijg je een andere auto mee als de tank leeg is. Maar aangezien ik nu wel weet hoe je die wagens moet tanken, plus het feit dat ik gisteren genoeg tijd had om nog even snel te tanken, besloot ik dus geen andere wagen te nemen. Achteraf gezien dus een foute beslissing.
Tok.
pi_81696918
Waar wordt eigenlijk dat scenario op gebaseerd? Hier is het namelijk bijna altijd scenario rustig, dus hier mag de norm wel wat verhoogd worden?:P
pi_81706383
Ben rijk
Noot noot.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:08:20 #97
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_81707004
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ben rijk
Ik ook.
pi_81707342
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ben rijk
Wajooooooooh zo'n hoog bedrag heb ik nog nooit gekregen
pi_81710779
Ikke niet.. Ik met m'n 8 uurtjes per week als postbezorger verdien veel te weinig.
quote:

Hier ging het PRECIES hetzelfde. Ik heb er ook een uur extra over gedaan door die Gamma+TNT+stempassen.. Bij mij waren er 2 straten verkeerd gesorteerd dus kon 2 halve straten opnieuw lopen..
pi_81710960
Woohoo, vakantiegeld. Lekker maandje dit, vakantiegeld van 3 baantjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')