Succes en laat KLB leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
las t net idd, triest gedragquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef Dagonet het volgende:
Amber Alert
Kom, laten we met z'n allen een niet bijster knap meisje door het slijk sleuren.
posts en topics weg, user ook hoop ik zoquote:
pm ze even naar een van ons als je ze weer ziet, kunnen we er naar laten kijkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:27 schreef Broekpaling het volgende:
Kan iemand een tijdje de SC monitoren met een kloon en troll scanner?Het overspoelt daar met de vreemdelingen opeens. Nu valt het op dit directe moment wel mee maar er zijn een paar dagen dat het hele topic gevuld staat met kloons en trollnichten.
Oké, thanks!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pm ze even naar een van ons als je ze weer ziet, kunnen we er naar laten kijken
(tr's hebben niet heel veel zin denk ik, aangezien er 4 sc's per uur zijn)
Gewoon even normaal doen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:46 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom? Iedereen denkt het maar niemand durft het te zeggen. Topic past perfect bij FOK! KLB/ONZ.
Pedo en zwarte humor.. nee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:48 schreef _The_General_ het volgende:
Dat dit kan op FOK! Waar zwarte humor ooit een ware kunst was .....
In ONZ? jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:51 schreef Jarno het volgende:
Kunnen topics over Hans van Mierlo die gestopt is met drinken al wel of ligt dat weer anders ofzo?
ook in KLB mag je gewoon over de PVV praten hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:56 schreef luckass het volgende:
Kunnen we een keer ophouden met het bashen van PVV(-stemmers)?
Alle PVV topics kunnen prima in VKZ.
Zwarte humor is subtieler dan een vermist meisje alles openlijk toewensenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:48 schreef _The_General_ het volgende:
Dat dit kan op FOK! Waar zwarte humor ooit een ware kunst was .....
Vind ik serieus niet kunnen, misschien eens invoeren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:05 schreef zquing het volgende:
op beide slotjes
en op kanker wordt er niet echt gemoddereerd
Dank jequote:
Doe effe normaal zeg, er worden hier veel ergere dingen gezegd, als jij je er zo aan stoort kun je misschien beter hier naartoe gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:06 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Vind ik serieus niet kunnen, misschien eens invoeren?
sowieso kuttopicquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:25 schreef Hard_Feesten het volgende:
Er staat nog steeds een Youtube link naar een racistisch nummer in het topic Hardstyle in de kleedkamer .
sinds dag 1quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:15 schreef L.no het volgende:
Waarom en sinds wanneer zijn naamtopics verboden?
Alright, I'll remember that.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sinds dag 1
en omdat kuttopics. Geen klacht, ONZ topics. horen niet in KLB. klagen over FOK!
Misschien heb je trouwens wel gelijk. Een of 2 maanden geleden had ik zo'n account gemaakt : ikkangeennaamverzinnen. Maar dat vond/vind ik nogal een debiele naam dus in dat opzicht heb je gelijkquote:Op zondag 14 maart 2010 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dan is er niets aan de handkappen met spammen
Het is Remsjo manquote:Op zondag 14 maart 2010 17:12 schreef zovty het volgende:
Ben je op een feestje met live DJ's
Wat is hier nou weer mis mee?.
Ja, dus?quote:
ja ivm trieste zakenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:54 schreef BasementDweller het volgende:
Waar is dat topic gebleven over dat mailtje van Alberto? Verwijderd?
Bedankt voor de PM back!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:45 schreef Adelante het volgende:
Is opgelost en die OP fixt Pirania zelf maar of een ander in deel II
Ik moet mijn PM's nog checken man, paasbaasquote:
Gebruik dan ook geen iPhone sokpop dat je bentquote:Op zondag 14 maart 2010 21:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik moet mijn PM's nog checken man, paasbaasDat gaat niet op een iPhone
ja omdat dit niet het topic is om vragen te stellen over adelantes nieuwe kastquote:Op zondag 14 maart 2010 23:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gebruik dan ook geen iPhone sokpop dat je bent![]()
Enne ik had een andere post geplaatst maar ene shoarmaprostituee verwijderde hem zonder pardon, zich niet realiserend dat ik hier ben om feedback te krijgen.
waarschijnlijk omdat dingen in staan waaraan fok zich niet wil linkenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:07 schreef WillFerrell het volgende:
alberto die beter mensen kan opsporen dan politie
Waarom worden in dit topic posts verwijderd?
Waar dombo123 naar refereert weet ik niet, maar okay.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat dingen in staan waaraan fok zich niet wil linken
ik ook niet, wie weet komt zo de betreffende mod langsquote:Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waar dombo123 naar refereert weet ik niet, maar okay.
Maar natuurlijk wel, dit is FEEDBACK. Ik schrijf wat en ik krijg antwoord terug. Zo werkt het.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja omdat dit niet het topic is om vragen te stellen over adelantes nieuwe kast
geen idee wat er mogelijk is in WGR...quote:Op maandag 15 maart 2010 00:21 schreef Rookert het volgende:
Tokkies die hier op fok! een platform geboden krijgen..
Surveillance-Fiets heeft dit topic net dichtgegooid, terwijl TS een zeer redelijke en constructieve OP had gemaakt en duidelijk had gemaakt waarom hij in KLB een topic opende. Vervolgens wordt het topic dichtgegooid met de melding "je gaat maar lekker inhoudelijk in dat topic reageren of zo ".
Enige vorm van kritiek is blijkbaar niet meer mogelijk in WGR?
Stuur me niet zo van het kastje naar de muur dan, waar moet ik of TS dan klagen?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
geen idee wat er mogelijk is in WGR...
dit is KLB
Waar wil je over klagen dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Stuur me niet zo van het kastje naar de muur dan, waar moet ik of TS dan klagen?
Ik wil klagen over het feit dat TS niet mag klagen in KLB over WGR.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar wil je over klagen dan?![]()
Dat je inhoudelijk in WGR moet reageren of dat het topic in KLB dicht is?![]()
het makkelijkste is gewoon om inhoudelijk in het topic in WGR te gaan posten.
In dat geval moet je hier zijn:quote:Op maandag 15 maart 2010 00:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wil klagen over het feit dat TS niet mag klagen in KLB over WGR.
Kritiek hoort niet bij een inhoudelijke discussie in WGR?
Ze jongenquote:
Donequote:Op maandag 15 maart 2010 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In dat geval moet je hier zijn:
[GC] Feedback
Top, dankjequote:
Open er een topic over...quote:Op maandag 15 maart 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind het ook belachelijk!
als je het eerst nou even in je dagboek schrijft kan je daarna gaan slapen.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:49 schreef Aron7120 het volgende:
waarom is mijn topic dicht? Het is toch een serieuse klacht?
En een topic dat als klacht: zwartjoekels heeft mag open blijven?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je het eerst nou even in je dagboek schrijft kan je daarna gaan slapen.
Geen idee! misschien wel, misschien niet!quote:Op maandag 15 maart 2010 00:52 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
En een topic dat als klacht: zwartjoekels heeft mag open blijven?
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geen idee! misschien wel, misschien niet!
Ik zal het voor je spellen:quote:
Grote meid.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zal het voor je spellen:
N E E
Dan proberen we het nog eens jaquote:Op maandag 15 maart 2010 10:21 schreef Aron7120 het volgende:
Oké, kom op waar slaat dit op![]()
Mag ie weer open als ik alf eruit haal?
Dankquote:Op maandag 15 maart 2010 10:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan proberen we het nog eens ja
Hij is best leuk! Wanneer je last hebt van overmatig kwijlen, stemmen in je hoofd en de muzieksmaak van Corky dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:20 schreef Ensaf het volgende:
Rinus aan de autotune
Zanger Rinus topic zomaar dicht?
Ik ben voor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Is er een centraal Rinus topic?
Rinus is veel te divers om te vatten in één centraal topic. Dat zou zijn als het afschaffen van het Klaagbaak forum omdat 'dat allemaal wel in één topic kan'.
Een Rinus subforum, daar zie ik zelf dan wel weer wat in.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Paul het volgende:
SWARMAHOER IK KOM JE NOG WEL EENS TEGEN OP DE BOWLINGBAAN JONGE!
Nu ik er nog eens nadenk... een WANSMAAK forum zou volgens mij echt lopen als een trein, gezien de populariteit van wansmaakwoensdag en het foute uur enzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Ik kan uit ervaring zeggen dat de beste manier om een subforum te krijgen is zeuren, zeuren, zeuren.
Mijn stem heb je!
Als je in Arnhem bent wil ik wel eens met je over de Posbank of door Sonsbeek struinen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Adelante, mn date, wat doe je?!
Sonsbeek is sweetquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je in Arnhem bent wil ik wel eens met je over de Posbank of door Sonsbeek struinen!
Nee, had je hem maar niet moeten openenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:06 schreef AdvancedPower het volgende:
Waar is het respect op FOK!?
Slotje, niet serieus...
Dus als de TS zelf verzoekt om een slotje, blijft het open?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, had je hem maar niet moeten openen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus als de TS zelf verzoekt om een slotje, blijft het open?
Leerzaam moment.
Bakpao jonguh.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:28 schreef Adelante het volgende:
Vooruit maar.
Heeft S-F al geslot.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
MSNcontacten die
topic nr zoveel over dit onderwerp
Mwoah, vind dat topic nog wel meevallen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Kan dit niet dicht? TS is overduidelijk een irritante kloon met KUTtopics
Mensen met domme vragen...
Naja ik kon het proberenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, vind dat topic nog wel meevallen.
Vind je?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:57 schreef wise het volgende:
Jankerds op FP en op het forum
en waarom gaat deze dicht. Zekers een discussie en klacht waardig.
jaquote:
zolang er geen grappen bij komen mag het.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zolang er geen grappen bij komen mag het.
het is een discussietopic. geen post hier je grappen topic.quote:
thanks, hier heb ik wat aanquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zolang er geen grappen bij komen mag het.
Dan dien je een klacht in.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is niet de eerste keer
Jankerds op FP en op het forum
Ik wordt gek van Amber Alert
Yvonne oogt nog al bevoorrecht in dit hele gebeuren .
Ik dacht dat die hele alleen overheersing zo 2005 was schijnbaar had ik het mis.
Ze slaan elkaar al 2 pagina's de hersens in.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:46 schreef wise het volgende:
Yvonne, waarom sluit je em nou. Alleen omdat een bepaalde user zo zit te janken en niet haar zin kan krijgen in mijn topic
Ja en dat heeft zin.. tegen jou op fok !quote:
tja, dat krijg je in een discussie. Misschien moet er dan maar een mod wat opschonen, want daar zijn ze voor tochquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze slaan elkaar al 2 pagina's de hersens in.
En nee Wise
Ja hoor, dat heeft zeker zin.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en dat heeft zin.. tegen jou op fok !
Het is te opvallend de hele tijd als het over deze zaak gaat zoek jij een excuus om de topics dicht te gooien.
Trollen en baggeren? Je bent echt niet goed wijs he? Godsamme.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:00 schreef wise het volgende:
[..]
tja, dat krijg je in een discussie. Misschien moet er dan maar een mod wat opschonen, want daar zijn ze voor toch. Topic werd duidelijk kapot gemaakt door de ene user. Helaas bleef ze terug komen om te trollen en te baggeren. Jammer dat daar niet tegen opgetreden wordt.
ga je hier nu verderquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Trollen en baggeren? Je bent echt niet goed wijs he? Godsamme.
Wie zeikt er op yvonnequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Optyfen. Ik heb het een kans gegeven en dan verkloten jullie het alsnog niet gaan zeiken nu. En al helemaal niet op yvonne.
Mjah, jij weet net zo goed als ik dat zo'n topic op het randje is en niet serieus/lollig/ontopic te houden is. Je krijgt iemand waarbij bij de gedachte over de dood van dat meisje de rillingen over de rug lopen, niet uitgelegd dat ze moeten relativeren. Ook al ga je daar als verhard internetter heel makkelijk mee om.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:42 schreef wise het volgende:
[..]
Wie zeikt er op yvonneIk niet. Vind het goed dat je het topic een kans gaf. (Zouden meerdere mods een voorbeeld aan kunnen nemen
) Helaas dat 1 user dat topic verneukt heeft.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, jij weet net zo goed als ik dat zo'n topic op het randje is en niet serieus/lollig/ontopic te houden is. Je krijgt iemand waarbij bij de gedachte over de dood van dat meisje de rillingen over de rug lopen, niet uitgelegd dat ze moeten relativeren. Ook al ga je daar als verhard internetter heel makkelijk mee om.
Ik heb er ook geen enkel gevoel bij, maar respecteer wel dat dat van een ander. En dan moet je je helemaal niet bezighouden met dit soort topics. En doe je dat wel, dat heeft dat gevolgen, lees; reacties van users, slotje op je topic etc etc.
vooruitquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Er zit echt van alles op...
Kan iemand de posts met betrekking tot i-phones verwijderen. het moet geen bashtopic worden.
wat preciesquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:49 schreef AdvancedPower het volgende:
Het verhaal van de verlegen jongen en Hege Bokko #2
Kan die bagger er even uit?
opgelostquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:21 schreef WillFerrell het volgende:
Randomness op de TV
Linkdump en waardeloos.
quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:31 schreef zovty het volgende:
[..]De bagger!
De posts die niets aan het topic toevoegen. De plaatjes van willekeurige dames bijvoorbeeld. Sjongejonge.
opgelostquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus.
En die reactie + quotes van mijn videotopic. Het word zo een TS-bash-topic.
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:00 schreef poqpoq het volgende:
[ afbeelding ]
komop ts met zo'n hoofd zou hege je direct op de bek pakken!
Dat heeft bij hem blijkbaar geen nut.quote:
Al zijn topics in klb zijn bagger, kijk zijn posthistory maar eens na.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:56 schreef Adelante het volgende:
Ik zal eens informeren of de topic open ban weer kan worden ingevoerd.
Overigens was het topic al gesloten met de post hierboven en had ik jouw toevoeging ook nog niet opgemerkt. Niettemin lijkt klaagbak mij toch de aangewezen plaats voor mijn topic en lijkt mijn klacht mij zowel duidelijk als terecht..quote:
Ik wilde mijn beklag doen over dergelijke praktijken die daar kennelijk als normaal geaccepteerd en besproken worden. Geheel terecht lijkt mij. Zij achtervolgen mensen, filmen ze zonder hun medeweten, bellen ze op om vervolgens weer op te hangen, kijken zelfs bij mensen hun appartementen naar binnen.. ik plaats hier vraagtekens bij en noem het slechts eng.. volkomen terecht als je het mij vraagt en dan zeg je mij hier dat ik verkeerd zit en slecht bezig zou zijn?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je inhoudelijk wil reageren op die stalk praktijken dan kan dat prima in dat topic daar. Je topic in KLB was alleen maar om te gaan lopen bashen met z'n allen.
Uhm ik heb een klacht, ben zowel gechoqueerd door als verontwaardigd over wat ik gezien heb en wil dat hier graag uiten.. daarvoor is dit subforum toch bedoeld?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:55 schreef zquing het volgende:
KLB is niet het forum daarvoor, begin een discussie in de R&P feedback oid of anders in FB
Okay, thnxquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:59 schreef zquing het volgende:
Er is geen ruimte voor alle klachten in KLB, daarom worden er ook slotjes gezet. Dat topic hoorde hier niet, aangezien de users er zeer waarschijnlijk niet mee kunnen omgaan. Een inhoudelijke discussie zou 't niet worden. Wil je die discussie toch houden dan moet je dat niet in KLB
Zeur niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die falen in het schelden met kanker Waarom nou weer een slotje
Nee, blijft open.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:22 schreef BasementDweller het volgende:
Dit mag ook wel eens dicht
K*t collaga's
Vragen naar de bekende weg...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die falen in het schelden met kanker Waarom nou weer een slotje
Beter gedraag je je nu. Anders kom je op de hitlist.quote:
Het spijhetn mequote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beter gedraag je je nu. Anders kom je op de hitlist.
Kweenie, is gewoon een nachtelijk Zhe-topic, alleen om nu te heropenen heeft weinig zin meer, dat loopt overdag niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:25 schreef zovty het volgende:
Vuilnisbak voor zg vrienden
Waarom is dit nou dicht?
ahh ik was nog wat vergetenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waarom worden af en toe mijn reacties verwijderd, ik bedoel zoals hier:
Mijn moeder..
(Niet alleen in dit Topic hoor)
Terwijl alle andere bagger meestal wel blijven staan, ik noem bijvoorbeeld maar een reacties: 'Steek ze neer'. Beetje krom.
Misschien moet ik ook maar mod worden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ahh ik was nog wat vergeten
ik probeer het topic te redden.,, dus ja
Ik wou het net melden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:28 schreef WillFerrell het volgende:
Deze user zal wel uit China komen en FOK! in het Chinees gebruik, voor zover mogelijk, maar het is schijtirritant.
http://forum.fok.nl/user/history/296475
Je maakt het dequote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:53 schreef afcajos het volgende:
Gaat iemand mijn hyves nog even verwijderen uit het hyves topic van vandaag?
Die heb ik vanmorgen naar de eeuwige FOK! velden gestuurd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik wou het net melden.
caozhenhui
Waarom post hij Chinees?
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Je maakt het demodjes
een stuk makkelijker als je een direct linkje geeft.
nah, een eckte held laat hem staanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:53 schreef afcajos het volgende:
Gaat iemand mijn hyves nog even verwijderen uit het hyves topic van vandaag?
quote:
Ga eens weg uit mijn topicquote:
Hier stond ik niet bij stil. Ik voel me een slecht mens nuquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:47 schreef zovty het volgende:
Jezus kinders, is toch leuk? Laat iedereen nou een half uurtje spelen, dan moeten ze van mama douchen en mogen ze in hun pyamatje naar het half acht journaal kijken.
Open een Topic erover als deze invasie voorbij is, nu wordt het al vrij snel gezien als bagger.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:55 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zit er een slotje op: "Door de topics het KLB niet meer zien "?
ITT tot de rest is dit juist een terechte klacht.
Die ladingen TT lemmings zijn zwaar irritant. Terwijl ik helemaal niet enorm vaak op FOK kijk is dit er steeds vaker, kan er hier niet tegen worden opgetreden?
Lemmings oké, maar alleen een beetje de TT aanpassen en voor de rest een kut topic maken -> ban.
Ja bijna het enige topic dat nu dicht is dát topic, terwijl de bagger nog open blijftquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Open een Topic erover als deze invasie voorbij is, nu wordt het al vrij snel gezien als bagger.
Daaromquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:54 schreef Drinky het volgende:
Waarom wordt mijn klaagtopic over kuttopics nu wel gesloten, en die kuttopics niet?
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Open een Topic erover als deze invasie voorbij is, nu wordt het al vrij snel gezien als bagger.
Omdat het topic vol staat met adressen en info en namen.... Dat mag gewoon niet op FOK!. Of betaal jij de claims straks?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
Fotograaf-Joss die hosselt op Hyves #2
Waarom dicht? Pedo praktijken mag je wel op internet uitvoeren?
Rah rah ah-ah-ah!quote:Op maandag 22 maart 2010 09:33 schreef sinadO het volgende:
Haha fiets is fan van Gaga en sluit dus mijn tregte klagt!
neuj, die onzin gaat ook altijd dicht. Net als ditquote:Op maandag 22 maart 2010 13:37 schreef Mopst3r het volgende:
Jugoslaaf op zijn hoofd geslagen met een asbak
Waarom is deze dicht? Het is echt gebeurd, en de duidelijk verzonnen Michielos topics mogen wel open blijven.
Maar het is echt gebeurd.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neuj, die onzin gaat ook altijd dicht. Net als dit
Ik dacht meer dat het verwijderd was omdat het ging over hacken. Maar kan het niet gewoon openblijven zonder dat er geluld wordt over het hacken en/of telefoonnummers?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat het topic vol staat met adressen en info en namen.... Dat mag gewoon niet op FOK!. Of betaal jij de claims straks?
Surequote:
ook nog eens ja!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik dacht meer dat het verwijderd was omdat het ging over hacken. Maar kan het niet gewoon openblijven zonder dat er geluld wordt over het hacken en/of telefoonnummers?
Oké, jammer.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ook nog eens ja!
En nee, topic blijft gewoon dicht. Gaan we niet opnieuw doen. Het eerste deel ging redelijk goed maar dan gaat het zoals altijd fout.
daar roep je zelf tot op, schijnheiligequote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef WillFerrell het volgende:
Jehova's/overtuigd gristenen op straat...
Gewoon religiebashen.
Ik typ anders niets over "gristenen" of andere bashende pogingen. Als je naar de PI kijkt, dan snap je ook mijn intentie.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar roep je zelf tot op, schijnheilige
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:34 schreef Adelante het volgende:
Hoi, ik ben er! Moet er nog iets gebeuren?
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:35 schreef TheKC het volgende:
Sportschool of VI
Sportschool of VI
Sportschool of VI
Sportschool of VI
4x hetzelfde topic
meegenomenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:28 schreef WillFerrell het volgende:
Wat is dit voor een gare kloon.
http://forum.fok.nl/user/history/296791
Even een mailtje naar forum@fok.nl, waarschijnlijk had je ook een PM ban en moet die opgeheven worden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:50 schreef RichCalibier het volgende:
Ik kan mijn PM niet in omdat ik geen toegang schijn te hebben. Kan iemand dit fixxen?
Dat mag niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:40 schreef RichCalibier het volgende:
So Surreal heeft 6 KLB topics actief?
Dat mag heul niet!
Nee. Prima topic.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:55 schreef de_boswachter het volgende:
Nieuwe vriendin 'ex' valt me lastig met domme vragen
Dicht.
Ohja en laat de FA's eens op de banknop van So Surreal en Hetiszover duwen.
Tnx.
hij was ook wel leuk iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef zovty het volgende:
Cola-blikjes bij de visboer
Bedankt voor het zo lang open houden van dit pareltje. Het is een mooi topicje geworden!
Ik ben serieus.
Lol.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee. Prima topic.
Modden met gevoel noemen ze dat!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol.
Jij mod ook puur hoe het je uitkomt he. Het ene moment gooi je op dit soort topics een slot, het andere moment vind je het geweldig !
Moet jij geen dildo's en gagballs gaan uitreiken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Modden met gevoel noemen ze dat!
Moet je toch wel kennen.....
Mannen vibo bedoel je!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet jij geen dildo's en gagballs gaan uitreiken?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mannen vibo bedoel je!
Win en review de Fun Factory Cobra Libre Mastrubator
Hoe staat het leven in staphorst?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
FOK! De sub-site van Christine LeDuc.
Treurig.
Aha. Ligt Staphorst tegenwoordig in Limburg. Hmz.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe staat het leven in staphorst?
Ik heb dat gevoel helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
En over gevoel gesproken. Bijna iedereen heeft het "gevoel" dat je er nooit bent. En de keren dat je mod is het gewoon ruk.
Ik ben er de laatste tijd al veel meer. En soms ben ik er een dag niet nee! Dan doe ik andere dingen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En over gevoel gesproken. Bijna iedereen heeft het "gevoel" dat je er nooit bent. En de keren dat je mod is het gewoon ruk. Laat het nou maar gewoon aan Adelante en consorten over. Die bakken er tenminste wel nog wat van, flaris.
Niks mis mee inderdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:29 schreef zovty het volgende:
Ik vind dat zquing z'n draai ook heeft gevonden en ik vind het een toffe mod.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben er de laatste tijd al veel meer. En soms ben ik er een dag niet nee! Dan doe ik andere dingen.
Grote mond naar surveilance is toch ban?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
-Hap-hap-
1-0 voor mij![]()
EN NU WEER ONTOPIC GODVERDOMME
1: Iemand bekritiseren/Discussie aangaan is iets anders dan een grote mond. Als ik een grote mond heb dan gebruik ik wel wat krachttermen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:36 schreef RichCalibier het volgende:
Grote mond naar surveilance is toch ban?
omdat voetbal niet m'n ding isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Zquing, misschien kun je me toch es uitleggen waarom Karma is a bitch naar VBL moet, maar Lady Gaga hoeft niet naar MUZ? En dit klote USB 1.1 kan vast ook wel naar DIG en Hyves in de Telegraaf naar NWS.
Oh je kunt niet objectief zijn dus. Duidelijk, bedankt!quote:
En je gebruikt film!?! Jij moet mijn tweelingbroer zijn, of zo...quote:
Wat denk je zelf.....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
Waarom al die slotjes zionder uitleg in die topics over bridget ?
wel een mededeling om te stoppen met die bagger, maar mensen vragen zich gewoon af waarom een topic is verdwenen
Daarom heet dit topic toch ook FB?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:11 schreef o.us het volgende:
Damn, waar mensen zich druk om kunnen maken. Er zijn ergere dingen for crying out loud.
Niks "terecht"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
Waarom al die slotjes zionder uitleg in die topics over bridget ?
wel een mededeling om te stoppen met die bagger, maar mensen vragen zich gewoon af waarom een topic is verdwenen
Is het zo moeilijk om een uitleg te geven?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.....
Topic is weg en blijft weg. Klaar.
maar waarom niet gewoon een slotje, maar gelijk verwijderen? ik dacht dat fok daar terughoudend in was ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.....
Topic is weg en blijft weg. Klaar.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om een uitleg te geven?
Ik hoop dat dit duidelijk isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks "terecht"
ge-NSB, persoonlijke gegevens,
baas bellen, etc etc etc
jahdahjahdahjahdah.
Nee, en iedereen weet het donders goed.
Kijk. Eindelijk wordt er eens kordaat opgetredenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks "terecht"
baas bellen, etc etc etc
jahdahjahdahjahdah.
kijk korte uitleg, en ik ben tevredenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks "terecht"
baas bellen, etc etc etc
jahdahjahdahjahdah.
De maagdendokter #2 - Waar dr Peter je kutje lekker oprektquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks "terecht"
baas bellen, etc etc etc
jahdahjahdahjahdah.
En nog even over terughoudend: in dit soort gevallen verwijderen we.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
kijk korte uitleg, en ik ben tevreden
Jawel, dat wordt het.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk. Eindelijk wordt er eens kordaat opgetreden
Dat soort shit had al veel langer verboden moeten worden. Jammer dat de mensen die dat soort meuk verspreiden niet meteen een paar weken van FOK! geweigerd worden.
Hopelijk is dat de volgende stap.
sowieso is een deel twee neit nodig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
De maagdendokter #2 - Waar dr Peter je kutje lekker oprekt
dan kan die ook dicht
volgens mij deed jij even hard meequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk. Eindelijk wordt er eens kordaat opgetreden
Dat soort shit had al veel langer verboden moeten worden. Jammer dat de mensen die dat soort meuk verspreiden niet meteen een paar weken van FOK! geweigerd worden.
Hopelijk is dat de volgende stap.
en toch mag het niet op FOK!. Dit soort shit posten. Wat men elders doet moeten ze zelf weten. Maar niet op FOK!.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:25 schreef RichCalibier het volgende:
Die mensen die de persoonlijke dingen neerplempen doen zichzelf narigheid aan, dus ik lig daar niet zo wakker van eerlijk gezegd. Zo'n iemand krijgt min of meer een probleem met mij, mocht iemand zich geroepen voelen, ..internet zit vol zielige zeikerds. So be it.
Nee. Posten van priveshit etc. gaat echt te ver imo.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Posten van priveshit etc. gaat echt te ver imo.
Daar heb en zal ik nooit aan meedoen. Geintje is leuk, maar dat noem ik geen geintjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |