Ik train regelmatig met Michielos en ik kan je zeggen ik heb ondanks alle negativiteit en agressiviteit erg veel respect voor die man.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Sportschool dan word je net zoals Michielos.
Via internet is toch altijd minder als op tv, ik heb net ook de uitzending met John de Mol gekeken, maar het is het net niet gewoonquote:Op maandag 25 januari 2010 17:28 schreef afcajos het volgende:
Ga naar de sportschool en kijk morgen via rtlgemist de uitzending.
Opgelost!
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:28 schreef afcajos het volgende:
Ga naar de sportschool en kijk morgen via rtlgemist de uitzending.
Opgelost!
Het is dezelfde uitzending, alleen op het tijdstip dat je zelf uitkiest en zonder reclame.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:29 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Via internet is toch altijd minder als op tv, ik heb net ook de uitzending met John de Mol gekeken, maar het is het net niet gewoon
5+1=6quote:
Voetbal International, bedoelt hij volgensmij.quote:
Ik wil ook, maar voel me dan slecht. Als ik niet met de auto kan ga ik sowieso niet. Daar ben ik al overuit, immers.....ik moet goed uitgerust zijn voor de bokstraining van morgenquote:
Dat was het hoogste cijfer dat jij ooit op school haalde.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:39 schreef Thomas B. het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat 6 is?
Ah zo.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef Manu. het volgende:
[..]
Voetbal International, bedoelt hij volgensmij.
hee leuk dat je er ook weer bent! Heb je dat zand al uit je kutje gehaald?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat was het hoogste cijfer dat jij ooit op school haalde.
Echt niet 4+2 is 6quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |