Ik train regelmatig met Michielos en ik kan je zeggen ik heb ondanks alle negativiteit en agressiviteit erg veel respect voor die man.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Sportschool dan word je net zoals Michielos.
Via internet is toch altijd minder als op tv, ik heb net ook de uitzending met John de Mol gekeken, maar het is het net niet gewoonquote:Op maandag 25 januari 2010 17:28 schreef afcajos het volgende:
Ga naar de sportschool en kijk morgen via rtlgemist de uitzending.
Opgelost!
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:28 schreef afcajos het volgende:
Ga naar de sportschool en kijk morgen via rtlgemist de uitzending.
Opgelost!
Het is dezelfde uitzending, alleen op het tijdstip dat je zelf uitkiest en zonder reclame.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:29 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Via internet is toch altijd minder als op tv, ik heb net ook de uitzending met John de Mol gekeken, maar het is het net niet gewoon
5+1=6quote:
Voetbal International, bedoelt hij volgensmij.quote:
Ik wil ook, maar voel me dan slecht. Als ik niet met de auto kan ga ik sowieso niet. Daar ben ik al overuit, immers.....ik moet goed uitgerust zijn voor de bokstraining van morgenquote:
Dat was het hoogste cijfer dat jij ooit op school haalde.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:39 schreef Thomas B. het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat 6 is?
Ah zo.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef Manu. het volgende:
[..]
Voetbal International, bedoelt hij volgensmij.
hee leuk dat je er ook weer bent! Heb je dat zand al uit je kutje gehaald?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat was het hoogste cijfer dat jij ooit op school haalde.
Echt niet 4+2 is 6quote:
Je gaat ook echt lekker bankdrukken als je die kop van van der Gijp ziet hèquote:Op maandag 25 januari 2010 17:44 schreef cheqy het volgende:
Hangen er daar geen eens tv-schermen? Wat een paupersportschool.
Waarom heb je het over "je kutje" als je het over die van je moeder hebt? Dat ik er gebruik van maak wil niet meteen zeggen dat het van mij is.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
hee leuk dat je er ook weer bent! Heb je dat zand al uit je kutje gehaald?
Haha nee sukkel. VI is een progamma op rtl 7, Voetbal International. Vandaar de V+I.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
VIVISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:14 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Je gaat ook echt lekker bankdrukken als je die kop van van der Gijp ziet hè
Lig je daar net met je maximale gewicht, hoor je ineens ja maar hansie ja maar hansie dan kan je toch niet meerquote:
Baasquote:Op maandag 25 januari 2010 18:32 schreef BananaGiraffe het volgende:
Ik heb precies hetzelfde dillemma als jou.
Toch ga ik VI kijken
slotje graag voordat deze kleerkast zich bedenkt en zijn kast verlaat om toch VI te gaan kijken!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:33 schreef honda1990 het volgende:
[..]
BaasIk ga denk ik toch voor sportschool
Die grap wilde ik net maken.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef TNA het volgende:
Ik wil het best voor je opnemen, maar ik heb maar één videoband en daar staan al vijf Ferrari's op.
Ja ben niet zo'n tv-kijker en ook geen voetbalfan. Dan krijg je dat he.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:16 schreef Magical.Trevor het volgende:
[..]
Haha nee sukkel. VI is een progamma op rtl 7, Voetbal International. Vandaar de V+I.
Duh
Je bent echt 15 he?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarom heb je het over "je kutje" als je het over die van je moeder hebt? Dat ik er gebruik van maak wil niet meteen zeggen dat het van mij is.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:03 schreef L0t.. het volgende:
Ik ga VI kijken en ga nooit naar de sportschool.
Nee, ik ben veel ouder.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoge eisen stel je, mss ben ik wel een dikke blob.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
slotje graag voordat deze kleerkast zich bedenkt en zijn kast verlaat om toch VI te gaan kijken!
Ha die luckass,quote:Op maandag 27 september 2010 20:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Hoi 9611Niels,
Ik kijk vanavond naar VI.
APquote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef AdvancedPower het volgende:
AP die het over MICHIELOS heeft, dit topic moet wel een kick zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef AdvancedPower het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |