Wat denk je zelf.....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
Waarom al die slotjes zionder uitleg in die topics over bridget ?
wel een mededeling om te stoppen met die bagger, maar mensen vragen zich gewoon af waarom een topic is verdwenen
Daarom heet dit topic toch ook FB?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:11 schreef o.us het volgende:
Damn, waar mensen zich druk om kunnen maken. Er zijn ergere dingen for crying out loud.
Niks "terecht"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
Waarom al die slotjes zionder uitleg in die topics over bridget ?
wel een mededeling om te stoppen met die bagger, maar mensen vragen zich gewoon af waarom een topic is verdwenen
Is het zo moeilijk om een uitleg te geven?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.....
Topic is weg en blijft weg. Klaar.
maar waarom niet gewoon een slotje, maar gelijk verwijderen? ik dacht dat fok daar terughoudend in was ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.....
Topic is weg en blijft weg. Klaar.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om een uitleg te geven?
Ik hoop dat dit duidelijk isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks "terecht"
ge-NSB, persoonlijke gegevens,
baas bellen, etc etc etc
jahdahjahdahjahdah.
Nee, en iedereen weet het donders goed.
Kijk. Eindelijk wordt er eens kordaat opgetredenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks "terecht"
baas bellen, etc etc etc
jahdahjahdahjahdah.
kijk korte uitleg, en ik ben tevredenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks "terecht"
baas bellen, etc etc etc
jahdahjahdahjahdah.
De maagdendokter #2 - Waar dr Peter je kutje lekker oprektquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks "terecht"
baas bellen, etc etc etc
jahdahjahdahjahdah.
En nog even over terughoudend: in dit soort gevallen verwijderen we.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
kijk korte uitleg, en ik ben tevreden
Jawel, dat wordt het.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk. Eindelijk wordt er eens kordaat opgetreden
Dat soort shit had al veel langer verboden moeten worden. Jammer dat de mensen die dat soort meuk verspreiden niet meteen een paar weken van FOK! geweigerd worden.
Hopelijk is dat de volgende stap.
sowieso is een deel twee neit nodig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
De maagdendokter #2 - Waar dr Peter je kutje lekker oprekt
dan kan die ook dicht
volgens mij deed jij even hard meequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk. Eindelijk wordt er eens kordaat opgetreden
Dat soort shit had al veel langer verboden moeten worden. Jammer dat de mensen die dat soort meuk verspreiden niet meteen een paar weken van FOK! geweigerd worden.
Hopelijk is dat de volgende stap.
en toch mag het niet op FOK!. Dit soort shit posten. Wat men elders doet moeten ze zelf weten. Maar niet op FOK!.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:25 schreef RichCalibier het volgende:
Die mensen die de persoonlijke dingen neerplempen doen zichzelf narigheid aan, dus ik lig daar niet zo wakker van eerlijk gezegd. Zo'n iemand krijgt min of meer een probleem met mij, mocht iemand zich geroepen voelen, ..internet zit vol zielige zeikerds. So be it.
Nee. Posten van priveshit etc. gaat echt te ver imo.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Posten van priveshit etc. gaat echt te ver imo.
Daar heb en zal ik nooit aan meedoen. Geintje is leuk, maar dat noem ik geen geintjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |