Ja TS, vertel eens?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Sjeen het volgende:
Waarom schrijf je kinderen met een hoofdletter
Ben jij toevallig iemand die in OUD post?quote:
aha. Bedankt voor de uitleg! Vond het al apart.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:45 schreef snakelady het volgende:
najazeg, ik kom wel eens in OUD, omdat er om een gegeven moment tig topics waren over hetzelfde onderwerp is er besloten om er dus reeksen van te maken.
Uiteraard is er ook wel sprake van slowchat maar het meeste is toch wel topic gerelateerd.
74 topics inhoudelijk over draagdoeken?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:45 schreef snakelady het volgende:
najazeg, ik kom wel eens in OUD, omdat er om een gegeven moment tig topics waren over hetzelfde onderwerp is er besloten om er dus reeksen van te maken.
Uiteraard is er ook wel sprake van slowchat maar het meeste is toch wel topic gerelateerd.
Nou ... "geen seks met niemand" ... ik vind dat, in combinatie met (jouw voorliefde voor) kleine meisjes, iets om je wél druk om te maken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef HugoChavez het volgende:
Goed, ik heb verder toch geen seks met niemand, dus je hoeft je nergens druk om te maken.
Nee, ik haat OUD.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:38 schreef najazeg het volgende:
[..]
Ben jij toevallig iemand die in OUD post?
Zo ja, kun je me uitleggen waarom alles daar een deel zoveel heeft?
Is mijn vermoeden juist dat alle topics daar gewoon verkapte slowchat topics zijn?
Is het antwoord op de eerste vraag een volmondig NEEN, dan mag je eventueel jouw mening of vermoeden uiteraard alsnog mededelen etc en naja zie maar
Jouw avatar is anders ook wel 'verdacht', dus stop maar met het zwart maken van andere mensen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou ... "geen seks met niemand" ... ik vind dat, in combinatie met (jouw voorliefde voor) kleine meisjes, iets om je wél druk om te maken.
Mis! Mijn avatar mag zelf al alcohol inkopenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:03 schreef Krantenman het volgende:
Jouw avatar is anders ook wel 'verdacht', dus stop maar met het zwart maken van andere mensen.
Ja, maar geef eens bewijs dat HugoChavez een voorkeur heeft voor 'kleine meisjes'?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Mis! Mijn avatar mag zelf al alcohol inkopen
Ik conformeer me aan hetgeen HugoChavez op Fok! post over 8-jarige meisjes.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:08 schreef Krantenman het volgende:
Ja, maar geef eens bewijs dat HugoChavez een voorkeur heeft voor 'kleine meisjes'?
Iemand onterecht beschuldigen is natuurlijk gemakkelijk. Zeker op het internet.
Ja geef dan een voorbeeld he.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik conformeer me aan hetgeen HugoChavez op Fok! post over 8-jarige meisjes.
Legio!quote:
Huh, moet ik soms wél seks met kleine meisjes hebben dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou ... "geen seks met niemand" ... ik vind dat, in combinatie met (jouw voorliefde voor) kleine meisjes, iets om je wél druk om te maken.
"Geen seks met iemand" of "seks met niemand" was ons liever geweestquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:03 schreef HugoChavez het volgende:
Huh, moet ik soms wél seks met kleine meisjes hebben dan?Begrijp het even niet.
En legalquote:Wel geile avatar trouwens.
Ah een ...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:10 schreef r_one het volgende:
[..]
"Geen seks met iemand" of "seks met niemand" was ons liever geweest
[..]
En legal![]()
Eerder een Finkers adeptquote:
"ook"?quote:Maar meisjes van 16 zou ik ook geven hoor.![]()
![]()
![]()
quote:
[WGR]quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:52 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
![]()
Eh ik zeg niets zonder advocaat.
Ik zit er aan te denken zelf een studie rechten te gaan doen, kan ik een Tonino worden of zo.quote:
Je zou "heitjes voor karweitjes" kunnen gaan doen; bloembollen poten ofzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:21 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken zelf een studie rechten te gaan doen, kan ik een Tonino worden of zo.![]()
Aan de uni van Leeuwarden. Alleen is wel duur geloof ik, ¤ 4000,- per jaar collegegeld.Geen idee waar ik dat geld vandaan ga halen.
Klinkt als een soort Borg Collective... scary!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, ik haat OUD.
Iedereen denkt daar alles van kinderen te weten en een afwijkende mening kan daar echt niet.
Om de een of ander manier hebben ouder ontzettend lange tenen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:04 schreef najazeg het volgende:
[..]
Klinkt als een soort Borg Collective... scary!
op dat soort ouders heb ik maar één ding te zeggen:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:23 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Om de een of ander manier hebben ouder ontzettend lange tenen.
Stel maar eens wat kritische vragen over de vermeende adhd van hun kinderen. Dan hoor jij ineens ook bij die boze buitenwereld vol vooroordelen en onbegrip.
Ze willen elkaar alleen maar napraten. X is errug.. ja x is errug. en de buitenwereld die daar vragen bij stelt weet daar niks van.
Ik zeg dat juist over mijn eigen kindquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:23 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Om de een of ander manier hebben ouder ontzettend lange tenen.
Stel maar eens wat kritische vragen over de vermeende adhd van hun kinderen. Dan hoor jij ineens ook bij die boze buitenwereld vol vooroordelen en onbegrip.
Ze willen elkaar alleen maar napraten. X is errug.. ja x is errug. en de buitenwereld die daar vragen bij stelt weet daar niks van.
Dattie ADHD heeftquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:20 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
X als in: een aandoening of afwijking.
Eigenlijk jammer dat je kinderen niet terug kunt brengen. Kijk bij een fiets heb je fabrieksgarantie, een jaar of twee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Dattie ADHD heeft
Hij kan best wel druk zijn, zeg maar
Daar is een middel voor. Het heet (schrik niet): OPVOEDING!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:57 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
... Maar als je een kind hebt die het meubilair kort en klein slaat en krijst in de supermarkt,...
er bestaat geloof ik wel iets om je hersenen leeg te zappenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:57 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat je kinderen niet terug kunt brengen. Kijk bij een fiets heb je fabrieksgarantie, een jaar of twee.
Maar als je een kind hebt die het meubilair kort en klein slaat en krijst in de supermarkt, kan je niet teruggaan naar de ooievaar en zeggen 'Hé dit artikel voldoet niet, ik wil het terugbrengen en mijn doekoe's terug'
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:09 schreef Trommeldaris het volgende:
Nu zag ik dat ze ook al 5 topics over
Draagdoeken op reis - deel 5
hadden. Dat kan toch in het algemene topic? Waarom snap ik [OUD] niet!?
Waarom zou je daar niet over mogen klagen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat een kuttopic zeg. Klagen over mensen met kinderen![]()
.
JAZEKER WEL.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef najazeg het volgende:
[..]
Er is natuurlijjk wel een verschil of je met een draagdoek gewoon in je eigen woonplaats loopt, of dat je ermee in een ander land loopt![]()
of als je naar siberie gaat een extra dikke zodat je babietje niet bevriestquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:53 schreef Robar het volgende:
[..]
JAZEKER WEL.
Als je naar Afrika op vakantie gaat heb je er natuurlijk eentje nodig die goed ademt en met een muskietennet!!!!!!!!
Jij hebt de OP duidelijk niet gelezen van dat topic, geeft niet hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef najazeg het volgende:
[..]
Er is natuurlijjk wel een verschil of je met een draagdoek gewoon in je eigen woonplaats loopt, of dat je ermee in een ander land loopt![]()
Maar dan kan heel [oud] een grote sticky worden met alle informatie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij hebt de OP duidelijk niet gelezen van dat topic, geeft niet hoor
De reden dat er in OUD zoveel reeksen zijn is vrij eenvoudig, er worden elke dag nieuwe kinderen geboren... Dus ja, in deel 74 is alles al een keer gezegd, meer dan eens zelfs, maar er zijn steeds weer nieuwe users. De users die onderwerp x in deel 1 besproken hebben, zijn allang niet meer in dat topic aanwezig, die zijn het letterlijk ontgroeid
Tuurlijk niet, het is in OUD niet anders dan in F&F waar steeds weer nieuwe users komen met nieuwe huisdieren, PUB waar steeds weer nieuwe pubers komen met dezelfde vragen, SES waar ook al honderd keer dezelfde opleiding besproken is etc. Doek dan FOK! gewoon op...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Maar dan kan heel [oud] een grote sticky worden met alle informatie?
Waarom zou ik de OP lezen van een topic waar ik niets mee kan? Ik zal vast eens kinderen krijgen maar dan zal het mijn vrouw zijn die al dan niet een draagdoek gebruikt en niet ik. En als ik dan wat zou moeten weten over draagdoeken en ik zou al in OUD kijken dan kun je net zo goed kijken of de vraag al in een van de eerdere topics is geweest. En dat zouden die users ook kunnen doen. Beter nog, maak een stel INFO topics , desnoods, sticky, en klaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij hebt de OP duidelijk niet gelezen van dat topic, geeft niet hoor
De reden dat er in OUD zoveel reeksen zijn is vrij eenvoudig, er worden elke dag nieuwe kinderen geboren... Dus ja, in deel 74 is alles al een keer gezegd, meer dan eens zelfs, maar er zijn steeds weer nieuwe users. De users die onderwerp x in deel 1 besproken hebben, zijn allang niet meer in dat topic aanwezig, die zijn het letterlijk ontgroeid
Als je de OP niet leest en dus niet weet waar het topic over gaat, kun je er geen mening over vormen. Sterker nog, je maakt jezelf belachelijk met je poging het topic belachelijk te makenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:19 schreef najazeg het volgende:
[..]
Waarom zou ik de OP lezen van een topic waar ik niets mee kan? Ik zal vast eens kinderen krijgen maar dan zal het mijn vrouw zijn die al dan niet een draagdoek gebruikt en niet ik. En als ik dan wat zou moeten weten over draagdoeken en ik zou al in OUD kijken dan kun je net zo goed kijken of de vraag al in een van de eerdere topics is geweest. En dat zouden die users ook kunnen doen. Beter nog, maak een stel INFO topics , desnoods, sticky, en klaar
Goed, ik heb de OP gelezen en van al die namen en afkortingen snap ik niets (maar ben dan ook een leek op dat gebied). Maar goed, ik vind niet dat jouw argument hier ingaat op mijn suggestie. Als die informatie al voor handen is dan zou men al die vragen kunnen vinden, of je nu een user uit het jaar 2005 bent of uit het jaar 2010. Bovendien staat er in die OP al zoveel info dus daar zouden ze ook heel veel antwoorden moeten kunnen vinden. Maar goed voor mijn part maken jullie nog 100 draagdoek topics hoor, wat jij wil, mijn zegen heb je!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als je de OP niet leest en dus niet weet waar het topic over gaat, kun je er geen mening over vormen. Sterker nog, je maakt jezelf belachelijk met je poging het topic belachelijk te maken
En voor de rest, zie de post boven je...
FOK! is nog altijd een discussieforum en geen encyclopediequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:26 schreef najazeg het volgende:
[..]
Goed, ik heb de OP gelezen en van al die namen en afkortingen snap ik niets (maar ben dan ook een leek op dat gebied). Maar goed, ik vind niet dat jouw argument hier ingaat op mijn suggestie. Als die informatie al voor handen is dan zou men al die vragen kunnen vinden, of je nu een user uit het jaar 2005 bent of uit het jaar 2010. Bovendien staat er in die OP al zoveel info dus daar zouden ze ook heel veel antwoorden moeten kunnen vinden. Maar goed voor mijn part maken jullie nog 100 draagdoek topics hoor, wat jij wil, mijn zegen heb je!
Heb je betaald om een vrouw te bevruchten dat je je geld terugwilt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:57 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat je kinderen niet terug kunt brengen. Kijk bij een fiets heb je fabrieksgarantie, een jaar of twee.
Maar als je een kind hebt die het meubilair kort en klein slaat en krijst in de supermarkt, kan je niet teruggaan naar de ooievaar en zeggen 'Hé dit artikel voldoet niet, ik wil het terugbrengen en mijn doekoe's terug'
Nee dat niet, maar ze hadden er tenminste een bijsluiter bij kunnen doen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb je betaald om een vrouw te bevruchten dat je je geld terugwilt?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:27 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze hadden er tenminste een bijsluiter bij kunnen doen.
Een soort van generieke bijsluiter, net als de "financiële bijsluiter"?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:27 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze hadden er tenminste een bijsluiter bij kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |