Te laatquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:25 schreef teknomist het volgende:
Nog erger: katholieke mensen met kinderen.
katholieke mensen met kinderen van anderenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:25 schreef teknomist het volgende:
Nog erger: katholieke mensen met kinderen.
Klopt die schreeuwen vaak het hardst die neger kinderen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:25 schreef KingOfMars het volgende:
En dan heb je ook nog NEGERS met kinderen.,
.
hitlerjugend?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef Triggershot het volgende:
Hitler had geen kinderen.
quote:
Hitler had ook geen leven.quote:
wat¿quote:
http://www.google.nl/search?q=benedictus+hitlerjugend&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:
of het epische "hoe kun je kinderen nou haten, je bent er immers zélf ooit eens geweest!"quote:
Ja, het zijn uiteraard altijd ándere mensen die kutjongen hebben. Waarom hoor je nou nooit eens iemand over zijn eigen gebroed toegeven dat het gewoon ronduit kankerkoters zijn, die ze niet in het gareel kunnen houden?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:32 schreef Sjeen het volgende:
Weet je wat het ergste is... Ik kan ook vreselijk slecht tegen brullende kinderen, al helemaal als ze brullen omdat ze hun zin niet krijgen. Moet die van mij dan ook niet proberen![]()
doh!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=benedictus+hitlerjugend&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zag ik dus ik dacht oke tijd voor een opmerking. Dus ik zei tegen een vriend kunnen ze dat kind geen spuitje geven?''
Mja, op straat valt het me niet op, maar als ik daar in zo'n fototopic kijk vind ik al die kinderen gewoon kankahlelijk. Fokkers moeten zich niet voortplanten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef wise het volgende:
Check Ouder(s)
je gaat gillend weg daar. Wat een taal die de ouders over hun koter uitkramen.![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende: Dat zag ik dus ik dacht oke tijd voor een opmerking. Dus ik zei tegen een vriend kunnen ze dat kind geen spuitje geven?
Mwah fokkers zijn vaak aspergers of andere autisten. Daar mogen er best meer van zijn als de hele wereld autist was zouden we elkaar tenminste niet zoveel lastig vallen. Ook als kind niet daar zijn ze te verlegen voor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mja, op straat valt het me niet op, maar als ik daar in zo'n fototopic kijk vind ik al die kinderen gewoon kankahlelijk. Fokkers moeten zich niet voortplanten.
Die was gister overigens gewoon om 23:30 ofzo op TMF te zienquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog een voorbeeldje bloot op tv recentelijk de nieuwe clip van dragqueen Lady gaga.
Mag ook niet omdat er de kans is dat jawel weer KINDEREN ! er dan toevallig langs zouden zappen.
Heel het land mag weer een video clip niet zien omdat het te schokend zou zijn voor die kut kinderen.
Je hoeft niet mee te lullen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Alweer deze discussie?
Na 3 topics ben ik wel uitgeluld over het onderwerp
Sommige ziektes beginnen toch ook met een hoofdletter?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Sjeen het volgende:
Waarom schrijf je kinderen met een hoofdletter
Oowja en dat het kind je oren er bijna af krijst terwijl jij gewoon in de supermarkt bent om je boodschappen te doen ? Ooh nee dan krijg ik reactie ach daar zijn het kinderen voor..quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:00 schreef ynuhh het volgende:
Ts is als volwassenen geboren?
Tevens vind ik niet dat ouders perse asociaal zijn, maar de gene die een opmerking over het geven van een spuitje plaatst.
En als het een schreeuwende marokkaan was vonden zen spuitje wel goedquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oowja en dat het kind je oren er bijna af krijst terwijl jij gewoon in de supermarkt bent om je boodschappen te doen ? Ooh nee dan krijg ik reactie ach daar zijn het kinderen voor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |