abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 maart 2010 @ 09:05:52 #201
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_79437685
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:21 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Jongens inderdaad.

Maar meisjes ...
heb je hem ook weer hoor

Krijsende kinderen kunnen soms best irritant zijn maar ik kan er wel redelijk tegen en ik weet idd altijd dat ik enkele minuten laten weer rustig thuis bent

En meisjes zijn idd minder irri dan jongetjes
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 22 maart 2010 @ 09:07:11 #202
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_79437709
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:34 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:

[..]

Noouu, het is vrij simpel, om te kunnen snowboarden heb ik het eerste de beste baantje aangenomen dat ik vinden kon in de bergen. Helaas zaten kinderen hier bij inbegrepen.
dan zoek je toch een andere baan als je het niet leuk vind? Of vind je het stiekem toch wel leuk om poepluiers te verschonen op zo een KDV?
  maandag 22 maart 2010 @ 09:20:14 #203
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_79437969
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 18:38 schreef Trekfiets het volgende:
Ik voel me echt onpasselijk worden als ik in dat ouders forum rond neus. Tering wat een softe shit zeg En allemaal van die lelijke baby's, de mooiste baby ter wereld noemen
heb één keer dat subforum aangeklikt om te zien wat er dan wel niet allemaal voor topics in zouden staan. Ik sta er verbaasd van dat je achter elke topic naam #83 oid ziet. Heb een gesloten thread die in klaagbaak begon nog gelezen en shit wat een geauwehoer met die moekes. Ga er verder ook niet kijken want hoe die kids van hun eruit zien of hoeveel luiers ze volschijten of whatever, dat boeit me geen fuck Dan lees ik liever hier wat gemekker
  maandag 22 maart 2010 @ 09:28:57 #204
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_79438146
Als laatste (dang al weer vier posts achter elkaar):
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

waarom haal je het nu weer weg?
Had het al gelezen hoor en nee je hebt geen sex met ze, maar je interesse in kleine meisjes is ook niet echt gezond te noemen.

Maar ja, daar gaat dit topic niet over.
Er is een verschil tussen interesse in kleine meisjes en interesse in kleine meisjes. In het ene geval blijft het bij "ze lief en schattig vinden", in het andere geval is er een (sterke) wens om seks met ze te hebben. In het eerste geval is er niets ongezonds aan IMO, in het tweede geval natuurlijk wel.
  maandag 22 maart 2010 @ 09:30:44 #205
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79438187
quote:
Op maandag 22 maart 2010 09:28 schreef najazeg het volgende:
Als laatste (dang al weer vier posts achter elkaar):
[..]

Er is een verschil tussen interesse in kleine meisjes en interesse in kleine meisjes. In het ene geval blijft het bij "ze lief en schattig vinden", in het andere geval is er een (sterke) wens om seks met ze te hebben. In het eerste geval is er niets ongezonds aan IMO, in het tweede geval natuurlijk wel.
Geloof dat het in zijn geval over het tweede gaat.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 22 maart 2010 @ 12:31:00 #206
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_79443379
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:40 schreef snakelady het volgende:

.
Mensen worden steeds intoleranter, mensen storen zich te snel aan een ander.

It takes a village to raise a child..

Maar in deze tijd waarin iedereen gepusht wordt om fulltime te werken, en je de zorg voor mensen die je na staan maar in je weekend dient te proppen, is overlast van andermans kinderen al gauw een stressfactor.

Men wenst niet meer op te draaien voor andermans ' keuze'. Zelf heeft men het al druk genoeg.

En eerlijk is eerlijk, andermans ' keuze' is vaak ook slecht opgevoed..
  maandag 22 maart 2010 @ 12:40:50 #207
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79443662
Is het echt zo dat kinderen in deze tijd slechter opgevoed zijn dan "vroeger"?
Of is het zo dat kinderen in hun opvoeding zoveel intollerantie meemaken van buitenstaanders dat ze zelf ook zo worden?

Ik ben het met je eens dat ouders beter moeten nadenken over hun opvoeding, dat een KDV daar absoluut niet aan kan voldoen aangezien die te veel kinderen hebben om voor te zorgen.
Maar wat je al schrijft, It takes a village to raise a child.. , als kinderen een maatschappij zien die hard en intollerant is, waarom verwachten we van "onze" kinderen dan anders?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 22 maart 2010 @ 12:42:46 #208
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_79443719
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:31 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Men wenst niet meer op te draaien voor andermans ' keuze'. Zelf heeft men het al druk genoeg.
Dat is dan ook gedachtengoed uit den ouden doosch, van toen we nog in dorpjes en boerenleefgemeenschappen leefden en toen de normen en waarden nog door de kerk werden opgelegd.

Tegenwoordig is het toegestaan om zelf na te denken en uiteraard kom je dan tot de conclusie dat andermans keuze precies dát is: de keuze van een ander. Niet de mijne. Ik hoef er dan ook niet direct mee te maken te hebben.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 22 maart 2010 @ 12:48:58 #209
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79443900
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:42 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat is dan ook gedachtengoed uit den ouden doosch, van toen we nog in dorpjes en boerenleefgemeenschappen leefden en toen de normen en waarden nog door de kerk werden opgelegd.

Tegenwoordig is het toegestaan om zelf na te denken en uiteraard kom je dan tot de conclusie dat andermans keuze precies dát is: de keuze van een ander. Niet de mijne. Ik hoef er dan ook niet direct mee te maken te hebben.
Maar wat mensen niet begrijpen is dat het erg moeilijk is om een middenweg te vinden voor de kinderen.
Je wil ze niet teveel confronteren met de harde maatschappij waarin mensen grof en intollerant zijn, geen last willen hebben van anderen en waar geen ruimte is voor inlevingsvermogen.
Maar als ouder wil je ook niet dat je kind wereldvreemd wordt en niet weerbaar genoeg voor de maatschappij.

Dus je moet ze wel mee nemen naar openbare ruimtes, en dat is logisch, een kind heeft net zo veel recht om daar te zijn!
Maar als er een jongeman achter je in de rij staat te wachten en constant met een zuur gezicht naar je kind kijkt terwijl het er alleen staat en een beetje te kletsen met de mensen om haar heen, dan ziet een kind dat als iets fouts, iets wat niet mag.
Een kind mag dus niet vriendelijk zijn tegen de medemens, daar krijgen ze boze blikken voor terug...

Wat moet je als ouder dan doen?
  maandag 22 maart 2010 @ 12:52:03 #210
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_79444007
quote:

[..] Ik hoef er dan ook niet direct mee te maken te hebben.
Als jij van plan was om oud te worden, zul je toch eens een keer hulp nodig hebben om zelfs maar op te staan, of te eten. Zal toch tegenvallen als dan 'andermans keuze' er niet is, en je in je eigen vuil moet liggen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 22 maart 2010 @ 13:03:24 #211
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_79444332
quote:

[..]

Wat dat betreft heb je gelijk. Maar mijn punt gaat niet zozeer over wie voor wie zijn keuzes, dient op te draaien, maar meer dat onze maatschappij zo ingericht is dat het als ' last' gezien wordt.

Een boerenvrouw die toch de hele dag op het erf bezig is met een beetje op haar eigen kinderen letten, en klusjes doen, ziet het niet als extra ' moeite' om even aan het buurjongetje te vragen of zijn mama wel weet dat hij hier is.

Iemand die over 10 min zijn moeder van haar huis moet ophalen voor een afspraak in het ziekenhuis (hij heeft hemel en aarde bewogen om de afspraak in de ochtend gepland te krijgen, zodat hij niet een hele dag vrij hoefde te nemen).. En in zijn achterhoofd vreest dat die afspraak gaat uitlopen zodat hij 's avonds werk in moet halen, terwijl hij eigenlijk een romantisch avondje met zijn vrouw gepland had..

Die is al gestrest en zal het loslopende buurjongetje als extra stressor zien waarvoor hij inderdaad ' op moet draaien'.
  maandag 22 maart 2010 @ 13:05:20 #212
94676 Garisson72
pi_79444399
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:48 schreef snakelady het volgende:
Dus je moet ze wel mee nemen naar openbare ruimtes, en dat is logisch, een kind heeft net zo veel recht om daar te zijn!
Maar als er een jongeman achter je in de rij staat te wachten en constant met een zuur gezicht naar je kind kijkt terwijl het er alleen staat en een beetje te kletsen met de mensen om haar heen, dan ziet een kind dat als iets fouts, iets wat niet mag.
Een kind mag dus niet vriendelijk zijn tegen de medemens, daar krijgen ze boze blikken voor terug...

Wat moet je als ouder dan doen?
Dat is ook onzin, om daar een zuur gezicht bij te trekken. Natuurlijk hebben mensen kinderen, natuurlijk komen die in de openbare ruimte en natuurlijk kun je ermee geconfronteerd worden. Als ze gaan lopen schreeuwen heb er niettemin wel gewoon last van, maar dat hoort ook bij het dagelijks leven, dat je weleens last hebt van anderen of van treinvertragingen of files op de snelweg.

Eigenlijk zit ik er dus enigszins ambivalent in: kinderen mogen overal zijn, is allemaal prima, en dat schreeuwen en janken doen ze nou eenmaal, en terwijl ik dat begrijp kan ik er tegelijkitair ook wel gewoon last van hebben. Dat is voor mij het meest verwonderlijke aan de Kwestie Kinderen: het lijkt alsof je er geen last van mág hebben "want het zijn kinderen, en je was er zelf ooit één, en misschien krijg je ze zelf ooit wel." Dát vind ik dus klinkklare onzin.
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als jij van plan was om oud te worden, zul je toch eens een keer hulp nodig hebben om zelfs maar op te staan, of te eten. Zal toch tegenvallen als dan 'andermans keuze' er niet is, en je in je eigen vuil moet liggen.
Ik zeg nergens dat niemand kinderen mag hebben, meen ik. Zie verder de reactie hierboven.
  maandag 22 maart 2010 @ 13:11:28 #213
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79444606
Tuurlijk mag je er wel last van hebben, ik heb ook wel eens last van andermans honden, van oudere mensen, van jongeren, van kinderen enz.
Maar ik besef me wel dat die hond niks anders kan dan blaffen om duidelijk te maken wat hij wil, dat het oudje nu eenmaal niet sneller is, dat jongeren graag op straat hangen en dat kinderen nu eenmaal wel eens vervelend kunnen zijn.

Dus om dan zo'n reacties als TS te geven totaal zonder inlevingsvermogen vind ik te ver gaan, immers wat had de moeder anders moeten doen? Het kind zijn zin geven zodat anderen er geen last van hebben maar het kind dus wel leert, zolang ik bombarie ga staan maken krijg ik mijn zin!
Dat is ook niet bevordelijk voor de opvoeding.
  maandag 22 maart 2010 @ 13:33:48 #214
153506 Captain_Fabulous
pi_79445326
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:05 schreef Garisson72 het volgende:

[..]Ik zeg nergens dat niemand kinderen mag hebben, meen ik. Zie verder de reactie hierboven.
Het was ook meer als algemene opmerking bedoeld dan als aanval op jou
  maandag 22 maart 2010 @ 13:35:30 #215
94676 Garisson72
pi_79445380
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het was ook meer als algemene opmerking bedoeld dan als aanval op jou
Hnnnkay. Al die je's en jij's in je reactie threw me off.
pi_79445590
Zo, even een bijdrag van mijn kant om richting een slot van dit topic te gaan.
  maandag 22 maart 2010 @ 13:52:55 #217
153506 Captain_Fabulous
pi_79446048
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:35 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Hnnnkay. Al die je's en jij's in je reactie threw me off.
Was te lui om het helemaal onpersoonlijk te maken zag je even aan voor 1 van die mensen die geen kinderen om zich heen verdragen, maar wel verpleging en een betaalbaar AOW stelsel willen later...mijn excuses!
pi_79446704
quote:
Op maandag 22 maart 2010 09:20 schreef najazeg het volgende:

[..]

heb één keer dat subforum aangeklikt om te zien wat er dan wel niet allemaal voor topics in zouden staan. Ik sta er verbaasd van dat je achter elke topic naam #83 oid ziet. Heb een gesloten thread die in klaagbaak begon nog gelezen en shit wat een geauwehoer met die moekes. Ga er verder ook niet kijken want hoe die kids van hun eruit zien of hoeveel luiers ze volschijten of whatever, dat boeit me geen fuck Dan lees ik liever hier wat gemekker
Klopt ja. Het ergste vind ik

Draagdoeken 74

Hoe kan je 74 topics niet gewoon alles gezegd hebben over draagdoeken? Dat moet toch een keer ophouden!?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  maandag 22 maart 2010 @ 15:31:55 #219
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_79449690
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:08 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Klopt ja. Het ergste vind ik

Draagdoeken 74

Hoe kan je 74 topics niet gewoon alles gezegd hebben over draagdoeken? Dat moet toch een keer ophouden!?
oh nee!

-add- 74 x 300 = 22200 posts! DANG! -/add-

Volgens mij zijn AL die topicreeksen gewoon verkapte slowchat beppende-huismoeder-topicsen.

gezellig online kletsen met Piet aan de Tiet en Anouk in de draagdoek
  maandag 22 maart 2010 @ 16:28:27 #220
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79452237
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:31 schreef najazeg het volgende:

[..]

oh nee!

-add- 74 x 300 = 22200 posts! DANG! -/add-

Volgens mij zijn AL die topicreeksen gewoon verkapte slowchat beppende-huismoeder-topicsen.

gezellig online kletsen met Piet aan de Tiet en Anouk in de draagdoek
Ik klikte.
Wat een verschrikkelijk subforum.

Had je niet even een waarschuwing erbij kunnen zetten?

"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  maandag 22 maart 2010 @ 16:53:55 #221
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_79453380
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:28 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Ik klikte.
Wat een verschrikkelijk subforum.

Had je niet even een waarschuwing erbij kunnen zetten?

[ afbeelding ]

Trommeldaris poste die link hoor

Overigens om nog ff op hem terug te komen dat hij versteld stond dat in na 74 topics nog steeds over draagdoeken geluld kon worden: Het zijn vrouwen en die zijn in staat tot in eeuwigheid te blijven kletsen

Trouwens, als jij op kleine meisjes valt, dan zou dat toch juist wel een subforum voor je moeten zijn? Praatjes over en foto's van kleine meisjes? of dat dan weer niet?
pi_79453465
OUD.
pi_79453533
Zaterdagavond ook weer gezellig bij een stel met kinderen geweest. Blij dat ik er tegen een uurtje of 12 vandoor kon naar de kroeg.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 maart 2010 @ 16:58:51 #224
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79453594
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:53 schreef najazeg het volgende:

[..]

Trommeldaris poste die link hoor

Overigens om nog ff op hem terug te komen dat hij versteld stond dat in na 74 topics nog steeds over draagdoeken geluld kon worden: Het zijn vrouwen en die zijn in staat tot in eeuwigheid te blijven kletsen

Trouwens, als jij op kleine meisjes valt, dan zou dat toch juist wel een subforum voor je moeten zijn? Praatjes over en foto's van kleine meisjes? of dat dan weer niet?
Kweenie, die kinderen van FOK-users zijn zo lelijk, dat ik op slag 'genezen' ben geloof ik.
Wat een mormels.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
  maandag 22 maart 2010 @ 16:59:10 #225
153506 Captain_Fabulous
pi_79453606
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:57 schreef Monolith het volgende:
Zaterdagavond ook weer gezellig bij een stel met kinderen geweest. Blij dat ik er tegen een uurtje of 12 vandoor kon naar de kroeg.
Bleven die kinderen tot 12 uur op? dat sooort ouders geven ons een slechte naam!
pi_79454227
Eens met klacht, overal waar je heen gaat word je rust verstoord omdat mensen zonodig die grafjong mee moeten nemen en ze dan geen tik durven geven als ze vervelend zijn. 'Wat zullen de mensen dan wel niet denken´. Nou beter dan dat je de hele tijd naar die herrie moet luisteren, laat ze dan lekker thuis en zadel er een ander niet mee op dat je faalt als ouder.
pi_79454498
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Bleven die kinderen tot 12 uur op? dat sooort ouders geven ons een slechte naam!
Ik bedoelde meer dat zwangerschappen en kinderen de hele avond de gespreksonderwerpen waren.
  maandag 22 maart 2010 @ 17:58:40 #228
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_79455774
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat zwangerschappen en kinderen de hele avond de gespreksonderwerpen waren.
Ik zat laatst tussen studenten, die hadden het over bier en colleges!
pi_79455889
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ik zat laatst tussen studenten, die hadden het over bier en colleges!
Oh ik zeg ook niet dat ze dergelijke onderwerpen niet ter sprake mogen brengen. Maar dat heb ik na een half uur toch echt wel gehoord, terwijl zij er vrolijk een uur of 5 kunnen doormekkeren.
  maandag 22 maart 2010 @ 18:11:02 #230
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_79456184
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh ik zeg ook niet dat ze dergelijke onderwerpen niet ter sprake mogen brengen. Maar dat heb ik na een half uur toch echt wel gehoord, terwijl zij er vrolijk een uur of 5 kunnen doormekkeren.
Ach ja dat zijn van die mensen die hun hele leven aan hun kinderen ophangen en als de kinderen uit huis zin een zwart gat vallen. En dan heel claimerig gaan doen.
pi_79456223
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen met kinderen ja daar klaag ik over goed gezien. Eigenlijk is het net als mensen met honden.
Mensen met kinderen zijn vaak asociale mensen en het ergste is de wet doet er nog aan mee.
Klinkt vaag he ik zou eens een voorbeeldje geven. Stel je staat in de supermarkt zo als ik dus had gister en er staat voor je in de rij een kind keihard te brullen omdat het niet zijn favoriete snoepjes krijgt. Iedereen stoort zich er aan. Dat zag ik dus ik dacht oke tijd voor een opmerking. Dus ik zei tegen een vriend kunnen ze dat kind geen spuitje geven?'' Nou je had de reacties in de supermarkt moeten zien ....

Respect als dit waar is!

Niks heerlijker dan shockkeren van al die aftandse vinexwijk burger moeders
pi_79458913
Het probleem is dat veel ouders het gegil, gedreins en verwende gedrag van hun kinderen niet echt 'zien'. Ze zijn het gewend en bovendien is hun oogappel in hun ogen leuker, aardiger en minder lastig dan andere kinderen.

Uit een onderzoek kwam dat zo'n 80 % van de mensen met kinderen vindt dat ANDERE OUDERS wel een opvoedcursus zou kunnen gebruiken.
Slechts 20% of zo vindt dat ze zelf een cursus nodig heeft.

Conclusie: men ziet wel het onopgevoede, irritante gedrag van andermans kinderen, maar niet die van zichzelf.

Dat is ook altijd zo leuk als 2 kinderen ruzie hebben. De overtuiging van beide ouders dat die ANDER is begonnen of een vervelend naar kind is.
Dat je van je kinderen houdt is logisch, maar..... dat betekent niet dat men volledig blind en doof moet zijn voor nare en vevelende kanten van zijn eigen kind.

Dus... hebben veel mensen last van kinderen en van elkaars kinderen.
Dus.. zoek ik het liefst plekken op met zo min mogelijk kinderen.
En.. erger ik me eraan als er weer eens zo'n gezin ergens zit, aanwezig is en lachend zit te kijken hoe hun kroost de boel aan het afbreken is....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_79459071
O ja... wat ook erg grappig is dat mensen met kinderen in dit soort discussies altijd vol overtuiging beweren dat HUN KINDEREN zo niet zijn....

Ik vraag me dan altijd af wie dan toch in godsnaam al die kinderen en ouders zijn die zo irritant zijn?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 22 maart 2010 @ 20:49:40 #234
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_79463766
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:58 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Kweenie, die kinderen van FOK-users zijn zo lelijk, dat ik op slag 'genezen' ben geloof ik.
Wat een mormels.

Tja, dan noem je ook wat. Bij Fok! neukt iedereen met iedereen dus krijg je vanzelf een inteelt bende Voor echte schoonheid moet je het buiten de Fok! Community zoeken
  maandag 22 maart 2010 @ 20:55:16 #235
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79464085
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef najazeg het volgende:

[..]

Tja, dan noem je ook wat. Bij Fok! neukt iedereen met iedereen dus krijg je vanzelf een inteelt bende Voor echte schoonheid moet je het buiten de Fok! Community zoeken
  maandag 22 maart 2010 @ 21:11:02 #236
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79464996
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef Injetta het volgende:
O ja... wat ook erg grappig is dat mensen met kinderen in dit soort discussies altijd vol overtuiging beweren dat HUN KINDEREN zo niet zijn....

Ik vraag me dan altijd af wie dan toch in godsnaam al die kinderen en ouders zijn die zo irritant zijn?
Ik moet zeggen dat ik zelden echt onhandelbare of zelfs lastige kinderen zie, dus misschien ben ik wel blind voor alle kinderen ofzo.

Wel is het zo dat ik er wel meer begrip voor heb.
zo begrijp ik nog steeds niet wat de moeder in het verhaal van TS verkeerd heeft gedaan, heb het al een paar keer gevraagd maar krijg van niemand antwoord.

Ik zou dat negatieve gedrag namenlijk ook negeren, mijn kinderen krijgen van mij ook echt geen snoepje als ze er om gaan dreinen.
Maar schijnbaar is dat niet goed in de ogen van vele ofzo....
pi_79466486
Negatief gedrag negeren is op zich goed, maar..... als je kinderen in een bepaalde gelegenheid de boel bij elkaar gillen of aan het rennen, schreeuwen en het vechten zijn terwijl andere mensen proberen gezellig met elkaar te eten en te praten, moet je toch iets doen.

En dat is uiteraard niet het kind zijn zin geven, want dan schreeuwt dat kind de volgende keer nog harder...

Het gaat ook niet alleen om lastige kinderen.
Ik vind spelende kinderen die in hun spel op geen enkele manier meer rekening houden met de omgeving, ook niet goed. Vroeger renden wij ook wel eens achter elkaar door het huis. Gewoon in je eigen huis, maar dan zei mijn moeder er toch wat van aangezien we op 3 hoog woonden en de buurvrouw onder ons dat gegil en gebonk uiteraard ook niet kon waarderen.

Tuurlijk spelen kinderen en schreeuwen ze wel, maar dat heet nu juist opvoeding door ze te leren dat ze toch rekening zullen moeten houden met hun omgeving.

En juist dat stukje mist heel vaak.

Als ik een restaurant zit (een gewoon restaurant, geen pannenkoekenhuis of zoiets speciaal voor families/kinderen) en ondertussen rennen er vier kinderen van 3 tot 6 jaar keihard krijzend door het hele restaurant. Ze spelen tikkertje, duwen elkaar en vallen in hun spel tegen je tafel aan. Rennen gierend van de lach om je stoel. Dan valt het kind van 3 keihard op de grond en begint te gillen als een speenvarken. De anderen gaan ruzie maken...
Dat vind ik dus niet normaal. Ook al is het des kinds om dat te doen.

Als volwassen opvoeder weet jij beter en moet je die kinderen leren dat je in een restaurant aan de tafel blijft zitten en eet en dat je zeker de andere gasten niet moet storen.
Nee.. hoe vaak ik niet meemaak dat die ouders of helemaal niet eens door hebben dat die kinderen rondrennen (want dat doen ze thuis ook dus hoor/zie je het blijkbaar niet meer).. of ze zitten er stralend lachend trots naar te kijken van.. leuk he mijn kinderen???
  maandag 22 maart 2010 @ 21:37:41 #238
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_79466678
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef najazeg het volgende:

[..]

Nu je het zegt. Ik heb een kleine met een niet FOK!ster voorheen en die van mij is best wel cute.
  maandag 22 maart 2010 @ 21:45:05 #239
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79467126
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Nu je het zegt. Ik heb een kleine met een niet FOK!ster voorheen en die van mij is best wel cute.
Ah, daardoor komt dat dus, mijn man is ook geen Fok!ker.
  maandag 22 maart 2010 @ 21:53:44 #240
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_79467702
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

goedzo
pi_79467763
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Weinig kinderen dus.
  maandag 22 maart 2010 @ 22:02:21 #242
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79468309
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:54 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Weinig kinderen dus.
Scherp!
  maandag 22 maart 2010 @ 22:15:48 #243
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_79469214
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Armageddon het volgende:

[..]

dat valt nog te bezien. Laat maar eens zien. En een ding, als het een jongetje is dan is ie sowieso niet cute. Alleen meisjes hebben recht schattig / cute te heten, jongens zijn stoer of chill oid !
  maandag 22 maart 2010 @ 22:16:53 #244
2964 Armageddon
pi_79469294
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef najazeg het volgende:

[..]

dat valt nog te bezien. Laat maar eens zien. En een ding, als het een jongetje is dan is ie sowieso niet cute. Alleen meisjes hebben recht schattig / cute te heten, jongens zijn stoer of chill oid !
  maandag 22 maart 2010 @ 22:21:26 #245
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_79469614
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef Armageddon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
lol nooit gedacht dat je echt een foto van je kind zou gaan posten.
Maarreh... wat mij betreft inderdaad cute
  maandag 22 maart 2010 @ 22:22:08 #246
292978 marcelroubos341966
mag ik vragen als jij kaal ben
pi_79469654
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef Armageddon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
kwam sort wit spul uit dat is niet opgeslagen het is gewoon je plas die om word gezet in zaad
  maandag 22 maart 2010 @ 22:23:48 #247
2964 Armageddon
pi_79469770
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:21 schreef najazeg het volgende:

[..]

lol nooit gedacht dat je echt een foto van je kind zou gaan posten.
Maarreh... wat mij betreft inderdaad cute
U vraagt , wij draaien.
pi_79469851
geil
  maandag 22 maart 2010 @ 22:25:31 #249
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79469882
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:22 schreef marcelroubos341966 het volgende:

[..]

Dat was te voorzien. Dit is FOK!
  maandag 22 maart 2010 @ 22:26:25 #250
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79469955
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:25 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
geil
Hou op gast, mijn cola ligt nu op mijn toetsenbord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')